QUOTE (smallgirl @ 18/01/2007) מדהיייים המשךךךך
תודה בובי המשך אני ישים מחר כי יש היום יומולדת לסבא ואני הולכת אליו מעט;]
מווווווואה
די אני לא יודעת מה לומר לךךךך
זה פשוט מהמם זה מושלם....
יאללה חן יאאאא מוכשרתתתתתת
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי הכי מהר שאת יכולה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
ייא טננקיו בוובי עשיתי המשך אבל מחר אני ישים אותו כי אני לא סגורה אליו ואני צריכה תאישור של אוווושריתי;]
חחחחחחחחחחחחח כפרהה עליייךךךךךךךךךך מאוהבת בךךךךךךךךךךךך
יש לך אישור להמשיך .
חולה על הסיפור הזה,מאוהבת בסיפור הזה,מטורפת על הסיפור הזה,מה עודדד???
חחע😁
ייש עווד אווושרייתי
אבל הלכתת מסכנה שלי צריכה לקום ב6 וחצי בלללאכס..
בנות לילה טוב אוהבתאותכן
-פרק 17-
ראיתי את דודה שלי שלא ראיתי כימעט שנה ..אני לא כל כך בקשר עם המשפחה שלי מצב אבא כי אני פחות שם
ואם אני שם היא אפעם לא עושה אצל סבתא שלי את החג תמיד אצל בעלה במשפחה אז לא יצא לי לראות אותה
הייתה לה בטן ענקית יפה;] דבר ראשון הלכתי אמרתי שלום לסבתא והיא ישר חייכה ולכל הדודים
לבנדוד שלי הגדול שהוא בצבא (טל) ולבתדודה שלי שהיא בת 14 כיתה ט' (סיון) ובנדוד הקטן שלי בן 4(אייל)
גם אחותי לא בקשר איתם כלכך היא בקשר עם המשפחה מצד נורית כי שם יש 3 ילדים בגיל שלה 2 בנים ובת
וגם היה ניתוק בין כל המשפחה מצד אבא כי אבא שלי רב עם אחותו ואח שלו אז היה סיכסוך
כולם החמיאו לי על איך שאני ניראת וכמה גדלתי ואני ניראת אישה ודודה שלי בחודש ה9 עם בת היא הדודה הקטנה
זה הבת הראשונה שלה היא כמו בת זקונים אחריה אבא שלי ואת עוד דודה שלי שאין לה ילדים היא לא יכולה להביא
ואז דוד שלי עם טל וסיון ואייל הם ילדים כלכך מפונקים אבל פעם בשנה שאני רואה אותם אני מסתדרת איתם
ישבנו כולנו ליד השולחן ושיר התישבה לידי ומיצד שני סבתא שלי שכל שניה קמה להגיש תארוחה ואני עזרתי לה
אחרי שישבנו כל אחד סיפר על הצרות שלו על מה שקרה לו השבוע החודש כל מיני היה נחמד היה לי טאלפון
ישר סבתא שלי סיננה ' הינה זה מתחיל' חייכתי אליה והלכתי לחדר הסמוך ראיתי על הצג שזה יוני
אני:הלו ברדר
יוני:הלו סיסטר,חחח עדיין אצל סבא?
אני:יאפ הרגע סיימנו לאכול רק
יוני:אה אנחנו ממזמן
אני:כי סתם שמנים מתנפלים על האוכל
יוני:חחע😁,מתי באים אליך אז?
אני:עכשיו כולה 10 וחצי אני יהיה ב11 וחצי בבית בתקווה עד שסבא שלי יזוז
...:אם את רוצה אני יקח אותך אני יוצא
אני:אימלה טל ממתי אתה פה??
טל:עכשיו ,מקורה בתדודה
אני:סדר;],יוני אני ידבר איתך שאני יוצאת מיפה ביוש
טל:בונא אשכרה לא ראיתי אותך יותר משנה
אני:כן הא?
טל:חבל חבל נהיית ילדה יפה אם לא היית בתדודה שלי ממזמן הייתי איתך
אני:איזה עף אתה באלוהים חושב שכל הבנות רוצות להיות איתך
טל:טלי כל הבנות רוצות להיות איתי
אני:אתה מתלהב מעצמך רצח/; ובנות נורמליות כמוני לא אוהבות את כל הפוזה הזה
טל:ואאלה אני יכול להשיג כל אחת לא משנה מה הטעם שלה
אני:התערבנו?
טל:סבבה
אני:שישי הבא אתה תישן אצלי וניראה אז מה יהיה
טל:סגרנו
אני:יש לך בכלל את הפלא שלי
טל:כן אה לא רגע רגע יש יש שנה שעברה אמרתי לך מזל טוב לא זוכרת?
אני:הא כן סבבה ומתי אתה יוצא?
טל:אני?רבע שעה בחוץ
אני:סבבה נבוא איתך
הלכנו החוצה רשמתי ליוני הודעה
-חצי שעה אני בבית תגיד לכולם ב11 וחצי אצלי-
ישבנו עוד קצת כולם אכלו מהעוגה אני שתיתי רק תה לא אוהבת עוגת תפוחים
אפילו שאמרו שזה מתוק רצח שונאת אני אוהבת רק עוגת גבינה אם כבר עוגה גם שוקולד אני לא אוהבת
ברגיל אני אוהבת שוקולד אבל בעוגה זה יותר מידי לטעמי
אחרי חצי שעה אמרתי לכולם שלום ויצאנו כולם סיננו אלי שמרי על קשר
ואחרי רבע שעה הייתי בבית נשאר עוד חצי שעה עד שכולם באים הסתכלתי על שיר
אני:שירוש את הולכת לישון?
שיר:לא עייפה אבל אני לא יפריע אני ישחק במחשב בחדר שלך וישן
אני:טוב אין בעיה
שיר:אני יכולה לבקש ממך טובה?
אני:בטח
שיר:אני יכולה לישון אצלך? שנישן ביחד
אני:בטח אבל אני לא ישן איתך אני יבוא יותר מאוחר
שיר:כן אבל בכל זאת לקום איתך
אני:שיר מזה אהבה הזאת?
שיר:תמיד אהבתי אותך חשבתי שאת דווקא לא אוהבת אותי ופחדתי להתקרב אליך
אני:באמת ומה שינה את זה?
שיר:לא יודעת אני מרגישה איתך כאילו הכי משוחרר
אני:תמיד אני יכולה להרגיש ככה ספרי לי הכל ותתיעצי איתי
שיר:אני אוהבת אותך טלי
אני:גמאני בואי אלי והתחבקנו, יאאלה לחדר אני רוצה קודם שתשימי פיגמה
שיר:טוב
אני:מה עם נשיקה?
שיר:מואה
הסתכלתי על עצמי במרא אהבתי איך שניראתי נשארתי ככה;],עליתי למעלה לראות אם שיר מוכנה
והיא כבר הייתה על המחשב התחברה לאיסיקיו.
אני:יש לך איסיקיו.
שיר:כן יש לי 4 חברות ו2 חברים.
אני:יש לך 2 חברים?.
שיר:כן השאר איכס בנים זה מגעיל .
אני:חחח את עוד תגדלתי תביא אני יכניס את עצמי.
הכנתי את עצמי וירדתי למעטה ראיתי קצת טלויזיה והתקשרתי לאמא שלי.
אני:אייייימוש.
אמא:טלי שלי מה קורה?.
אני:כל טוב מה איתך?.
אמא:אחלה איך היה אצל סבתא?.
אני:נחמד דווקא איך כולם השתנו שבוע הבא טל יבוא לישון אצלי אחרי הבסיס.
אמא:טל הקטן?.
אני:חחח כבר לא כזה קטן.
אמא:סבבה יהיה נחמד לראות אותו,איך כולם?.
אני:אחלה איך היה אצל המשפחה של אבי?.
אמא:גם נחמד אירחו יפה דווקא אמרו לי למסור לך ד'ש.
אני:חמודים טוב אימוש סתם רציתי להגיד לך שאני מתגעגעת ניראה אותך מחר בערב חברים צריכים להגיע.
אמא:טוב מתוקה .
סיימתי את השיחה עם אמא ושמעתי דפיקות על הדלת פתחתי זה היה כל השמנים הביאו גם פיננדיה😁.
עליתי למעלה ראיתי ששיר ישנה סגרתי לה את הדלת כדי שלא יהיה יותר מידי רעש חמודה אני😊.
ישבנו כולנו בעיגול הזזנו את השולחן באמצע השולחן יוני מזג לכל אחד שוט .
הדר:משחקים משחק הנוור מי שעושה 2 אצבעות שילך יותר מהר, שותה .
אני:מתאים.
שגיא:בטח מתאים זאתי תפסיד בכוונה.
אלן:אין לי בעיה😛.
אני:אלן אלן תרגע חמוד חח.
אלן:נרגע😁.
אני:אני מתחילה,אני אפעם לא פגעתי בחבר שלי.
שגיא ואלן הרימו את הידיים.
הדר:איכס בוגדים..
שירן:אני אפעם לא הייתי במסיבה בשרון.
רק אני הרמתי .
וככה המשיך אמרו אני אפעם לא שכבתי וכל הבנים הרימו וגם שירןXD.
אני יצא לי לשתות 5 שוטים ואחרי זה שתינו סתם כל אחד
התחלנו לעשות צחוקים י,וני היה גמור הוא כל שניה נפל
ואנחנו רק צחקנו היה קטע בחיים אני לא ישכח.
הדר:בואי רגע.
שירן:מה בלך לזיין אותי.
אני:לי בא😊.
שירן:בואי בואי ישרמוטה.
אני:יבבבבבבבבבבת זונה, חחחחח.
יוני:גמאני רוצה לזיין בחורה.
אני:לא אמרתי בחורה אמרתי לזיין נמלה.
יוני:גמאני רוצה לזיין נמלה.
ליז:זין את בע......
היא באה להקיא אבל היא רצה לשירותים מזל והקיאה שם כולם היו גמורים באלוהים
חצי מהדברים אני לא זוכרת אבל משו היה חייה להשביט את השמחה או לא?
בעצם לא יצאתי שם מלכה;]
מ%ה%מ%ם%😛
שבת שלום יפתי 😊
יפההההה כמו תמידדד
שבת שלוםם אחותיי שליי ;]
מדהיםםםםםםםםםםםם =]
בדיוק כמו כל שאר הפרקים...
היי היי מה השבית את השמחה..?! 😮
בנות אוהבתאתכןןן..
שבת שלום
זה כזה מושלם..
זה מדהים ואני דורשת ממך להמשיך ומידדדדד
לא מבקשת דוקשת שימי לב לפקודה..
יאללה תמשיכי סיפור מושלם
*-*אוהבת*-*
......מירב.......