קוראת חדשה שלך(:
אחחחח איזה סיפור נ=ד=י=ר
תמשיכי....
ד=ח=ו=ף=!!!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/01/2007) זה כל כך שקוף כמו שאני חושבת..? חחחחח
או שלא..?
בכל מקרה זה ממכררררררררררררררררררררר..!!! =]
המשך..! 😉
חחע😁
הכל יכול לקרות
QUOTE (-יסווו- @ 16/01/2007) קוראת חדשה שלך(:
אחחחח איזה סיפור נ=ד=י=ר
תמשיכי....
ד=ח=ו=ף=!!!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
ואי מאמי אני שמחה;]]]]]]]]]]]
ובנות אני כלכך אוהבת אותכן;]
המשך לא יהיה היום כי אני לא מרגישה טוב
החלמה מהירה יפתי ((:
תמשכי כשתוכלי ואך ורק כשתרגישי טוב 😊
מאמי תרגישי טוב...
תעשי המשך מתי שתוכלי...
-יסמיני:]-
חחחח בן עושה פן?? איזה הומו חחח המשךךךך
QUOTE (smallgirl @ 16/01/2007) חחחח בן עושה פן?? איזה הומו חחח המשךךךך
נוגי חסר ספרים בנים?
ילד מהכיתה שלי הוא ספר והוא לא הומו ,דווקא שווה שיש בן שהוא ידיד טוב הוא חבר שמבין בזה .
וחנצוקהה אני פשוטטט חולההה עלל הסיפוררר הזהההה.
מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתת[/COLOR[COLOR=red]]_______00000000000000______00000000000000
_____000000000000000000__0000000000000000000
___000000000000000000000000000000________00000
__0000000000000000000000000000000__________0000
_0000000000000000000000000000000000000______000
_00000000000000000000000000000000000000_____0000
00000000000000000000000000000000000000000___0000
000000000000000000000000000000000000000000_00000
_00000000000000000000000000000000000000000000000
_00000000000000000000000000000000000000000000000
__000000000000000000000000000000000000000000000
____00000000000000000000000000000000000000000
______0000000000000000000000000000000000000
_________00000000000000000000000000000000
____________00000000000000000000000000
______________00000000000000000000
_________________000000000000000
___________________0000000000
_____________________000000
______________________0000
_______________________00__________________
_______________________00__________________
___0000000___00___0000000___0000000________
___0000000___00___0000000___0000000________
___00___00___00___00________00_____________
___00___00___00___00________00___00________
___00___00___00____00_______00___00________
___00___00___00_____00______00___00________
___00___00___00______00_____00___00________
___________________________________________
__________________00_______________________
__________________00_______________________
___00__00____0000000___0000___0000000______
___00__00____0000000___0000___0000000______
___00__00____00________00_____00___________
___00__00____00_______________00___________
___00__00_____00______________00___________
___0000000_____00_____________00___________
____000000______00____________00___________
______________________________00___________
___________________________________________
______@@@__________ @@@_____
____@______@______@______@___
___@_________@__@_________@__
___@___________@___________@__
____@________מאוהבת________ @___
_____@________בסיפור________@___
______ @_______הזו_______@_____
________ @_____________@_______
___________@________@_________
_____________@____@___________
_____@________
QUOTE (chen-daskal @ 16/01/2007) ובנות אני כלכך אוהבת אותכן;]
המשך לא יהיה היום כי אני לא מרגישה טוב
תרגישי טוב מותק.. =]
בנות אני מאוהבת בכן כלכך אתן יודעות את זה?@#$!$?#!
אושריתי כפעלייייך חיימשלי את
ומלא ידידים שלי עושים פן ויפה להם והם הכי לא הומוהים סמכי עלי😛
פרק 16
הודעה ממשתמש שלא היה לי בחיים קראו לי ההורס 😊
פאק ההורס? מה חש מעצמו שונאת את האלה להרוג אותם
-טלטולה-:
מיזה?,
אתה שלחת הודעה לפלא שלי?
ההורס😊 :
כע מאמי קוראים לי אביתר
או כמו שחברים שלי קוראים לי אביה😊
שיניתי את השם שלו לאביה/אביתר
-טלטולה-:
מאיפה יש לך תאיסיקיו שלי ותפלא?
אביה/אביתר:
אם אני רוצה אני ידע גם מה את עושה ברגעים אלה
-טלטולה-:
מה אכפת לי מה אתה תידע אני רוצה לדעת מה אתה יודע
אם לא אני מאגנרת אותך לא צריכה מציקים באיסיקיו
אביה/אביתר:
תרגעי נשמה כולה הביאו לי תאיסיקיו והפלא שלך
שליחויות כאלה את יודעת😛
-טלטולה-:
שליחויות#?@! וואט ד פק!@#?
מה אתה רוצה נו אין לי עצבים
אביה/אביתר:
סתם לחץ ..נווו אני רוצה עזרה ממך
אני רוצה את חברה שלך ליז ואני צריך שתעזרי לי 😁
פליייז;]]]]]
-טלטולה-:
אוווקי אפשר קצת יותר פרטים עלייך@#?!
שמע בכל זאת חברה שלי מאיפה הכרת אותה ומה פתאום כזה
אנילא מבינה ספר ספר
אביה/אביתר:
תעני לפלא
ביי
"אז בואי נישאר עד שהאור יזרח את תאהבי אותי אני יאהב אותך"
אני:הלו
אביה:משעי קיצר סתם הכרתי אותה באיזה מסיבה ואני חבר של שגיא והוא הביא לי את האיסיקיו שלך
אני:אז למה לא ביקשת משגיא שיעזור לך
אביה:כי הוא לא מבין והיא שמה עליו זין אנער'ף הם בריב משו
אני:אה,קיצר אני מכירה את ליז אם אתה רוצה אותה אל תיהיה קרציה זהו זה מה שאני יכולה לעזור לך
אביה:ואי טלי ממש תודה אני יזכור לך את זה;]
אני:בכיף מאמי ואם תהיו ביחד אני הורגת אותך אם קורה לה משהו
אביה:בטח בטח אל תתאגי
אני:סבבה יאאלה אני הולכת מיפה
אביה:סבבה נדבר כבר תודה שוב
אני:בקשה מותק ביוש
ראיתי שקסם מחובר לשלוח או לא? לא אני ידבר איתו שאני יחזור ראיתי שלוטם על אוואי
הייתי חייבת לקרוא לו את האואי וראיתי שבר מחוברת אז עשיתי ככה😁
-טלטולה-:
ברי שלחי לי תאוואי של לוטם פליז😊
ואיך עבר הנסיעה?
בורי אחותי היפה:
ואאלה הנסיעה עברה אחלה בצחוקים
ורק תדעי שהיה לי הכי כיף בארץ באמת;]
לצאת קצת מהרצליה עוזר תאמת ...
וקחי
לוטם הסטטוס לא נמצא:
איזה ליגה היה אתמול בחיים לא צחקתי ככה באלוהים
היום ראשון אצל החמור😛
סוו פיק אפ יור פוון אנד קול מי
חחש הוומו
אחים שלי אוהב אותכם
-טלטולה-:
אוי מי גאד הוא בראשון היום אצל בנדוד שלו
איציק הוא גר 5 דקות לידי תמיד הוא היה הולך איתי
אבל היום גם ככה אני אצל סבתא שלי היא רבע שעה ממני נסיעה
איפה את היום באמת?
בורי אחותי היפה:
אני בבית משפחה באה אלי..
לכי תדעי אוולי תיראי אותו
-טלטולה-:
אני מקווה שלא ואין מצב בעצם
אני לא יוצאת אני חוזרת והדר שגיא אלן
יוני שירן ליז באים אלי
בורי אחותי היפה:
טוב מאמי ;]
אני עפתי אני ידבר איתך בערב
אוהבתאותך
אחרי שדיברתי עם בר רשמתי אוואי והלכתי לשיר
---------------------
חג שמח שמנים;]
מתארגנת וכאלה ואצל סבתא ואז הקופים
באים אלי...
יוני&הדר&שגיא דברו איתי מכווערים
אחיות שלי אני כל כך אוהבת אותכן באלוהים
על הפלא
--------------------
הלכתי לסלון ראיתי ששיר רואה טלויזיה
אני:יאאלה שירוש למיקלחת
שיר:אוקי;] אני הולכת אחרי זה את?
אני:כן יאאלה מהר
שיר:תוציאי לי את בגדים
אני:אוקי
הלכתי לחדר שלה וחיפשתי בגדים שמחתי שיש לי אחות כמו שיר
היא לא ילדה קרציה כמו שבדרך הילדים בגיל הזה היא אחלה לא
מפריע לקחתי לך חצאית גינה קטנה חמודה כזאת וחולצה שיש לה
כל מיני חוטים יוצאים ממנה בצבע ורוד ונעלי בובה כמו שנורית קנתה לי פעם
בצבע ורוד בייבי חרי 10 דקות היא יצאה עם חלוק עלייה והיא ממש קטנה
לאומת הגיל שלה היא גמדה כזאת גם ככה בגיל הזה כולם גמדים היא בכלל פיצית
היא התלבשה ואני נכנסתי להתקלח
כשיצאתי שיר רצה עלי עם הטאלפון וצעקה אבא אבא אבא
אני:הלו
אבא:טלוש מה קורה מותק?
אני:כל טוב מה איתכם?
אבא:מעולה מסתדרות?
אני:הכי טוב שאפשר נהנים
אבא:מאוד ,טלי מה עשית ששיר כל כך מתלהבת מלהישאר איתך?
אני:למה?חחח
אבא:כי היא אמרה שהיא רוצה שנצא לעוד הרבה כאלה שתשמרי עליה
אני:תאמת שלא משהו מיוחד;] אבא שומע אני צריכה להתארגן ולנסוע לסבתא אני ידבר איתך
אבא:טוב תשלחי הודעה שאת שם
אני:טובי ד'ש לנורית
אבא:בחזרה נשיקות ביי ביי
הלכתי לחדר שלי ושיר ישבה על המיטה ובגדים בצג
אני:מזה?
שיר:גמאני בחרתי לך בגדים
אני:ניראה ..היה שם חצאית סקוטית אדומה שקניתי ממזמן וחולצה כמו סירה אדומה ומגף אדום
שיר:איך?
אני:אהבתי;] אני ילבש את זה
שיר:ישש
הורדתי את המגבת הייתי עם תחתונים וחזיה אני לא מתביישת ככה משיר היא הסתכלה עלי וחייכה
אני:מה קרה?
שיר:יש לך גוף יפה
אני:תודה מותק
התלבשתי עשיתי טלטלים מיייקאפ אחרי זה סומק רימל צללית שחורה וליפקלוס אדום שתיינו היינו
מוכנות וסבא שלי היה אמור להיות עוד 5 דקות בחוץ אז כבר יצאנו
סבא כבר היה שם מלא זמן לא ראיתי אותו בערך חודשיים נכנסתי לאוטו
נתתי לו נשיקה ושיר נכנסה וישבה מאחורה כל הנסיעה עברה בדיבורים שאיך בבית הספר
ועד כמה הם התגעגעו כשהגעתי הייתי בשוק..
איזהה יפהה השלמתי הכל עכשיווו
המשךך דחוףף אוהבתת אותךך ימוכשרתת שליי (: