QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) זה כזה מושלם..
זה מדהים ואני דורשת ממך להמשיך ומידדדדד
לא מבקשת דוקשת שימי לב לפקודה..
יאללה תמשיכי סיפור מושלם
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
תודה בובי אני יחכה לעוד כמה תגובות😊
חנצוקקקקקקקקקקקקקק
דברי איתי דחוףףף באייסייייי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסמיני:]-
אושריתי אני מדברת;]
ווווווווווווויסיוו אי לאב יו😘
QUOTE (chen-daskal @ 20/01/2007) אושריתי אני מדברת;]
ווווווווווווויסיוו אי לאב יו😘
חןןןןןןן גמאני אוהבת אותך יפה אחתת...
מתי המשךך?!?!?
-יסמיני:]-
QUOTE (-יסווו- @ 20/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 20/01/2007) אושריתי אני מדברת;]
ווווווווווווויסיוו אי לאב יו😘
חןןןןןןן גמאני אוהבת אותך יפה אחתת...
מתי המשךך?!?!?
-יסמיני:]-
מממ כניראה מחר אני הולכת אחרי הביצפר לעשות מילוי דחווף לציפורננים ואז אני יעשה
אני מחכה שתמשיכיייי
קצת יבשת אותנו
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חנוששששששש
מחכה להמשך.. =]
וואי איזה מדהים
קראתי עכשיו 27 עמ
17 פרקים
מעלפיםםםםםםם
לא יכולתי להפסיק כמה שזה יפה
זה מדהיםםםםםם
איזה כתביה מולשמת יש לך
דרך אגב
יש לי 2 סיפורים עם באלך
לא מושלמת וצחוק הגורל
לוב יו
**שרון**
חנצוקהההההההההההההההההההההההההההה יפה שליי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מצעמםםם לי ואין לי מה לקרואאא ואין לי למי להציק חחחחחח
QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) אני מחכה שתמשיכיייי
קצת יבשת אותנו
*-*אוהבת*-*
......מירב......
סווריי בייבי לא הייתי בבית
QUOTE (שלך_תמיד @ 20/01/2007) סיפור יפה
אהבתי
תמשיכיי
תודה בווובה;]