QUOTE (שוקוהוליסטית @ 16/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/04/2007) אין בעד מה יפה שלי...
אני פה בשבילך בכל דבר שתרצי ולא תרצי.. 😛 😉
בגלל זה אני אוהבת אותך גם יש הרבה סיבות נו..
יאללה נראה לי זזתי לישון
לילה טוב
נגמר לי היומלדת לא פייר
אוהבת->מירב
חחחח מואהה =]
לא נורא.. תראי את חצי הכוס המלאה...
יש רק עוד 364 ימים עד היומולדת הבא.. 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאללה הספיה לאחור עוד 363 ימים יש לי יומלדת חחח
לא הרבה
אוהבת->מירב
QUOTE (-לירוני- @ 16/04/2007) יפה שלי זה מהמם!
ולא יצא לי להגיד לך...אז מזל טוב😊😊😊
😛
לירוני תודה מאמי
אוהבת אותך מעוד לא יהיה היום המשך אין לי כוח
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 16/04/2007) יאלה יאלה לכבוד היומולדת שהייתה אתמול תני לנו בפרקוק 😂
חחחח נויקוש אולי מחר לא יודעת
אין ממש מה לעשות לכבוד היומלדת שלי
לא היה משהו והיא אפילו די מבאס אבל אתן הצלחתן להביא לי חיוך
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 15/04/2007) אני צריכה לעוף מאמי אני ישלים ת'עמוד שאני יחזור 😘
אדוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אוהבת אותך ו...לא אכלתי עוגה למה אחר כך הכל הולך לי לירכיים ואז אני דבר חח...
מאמי תודה ענקית
חחח...יותר קרועה ממני חח סתם אוהבת
אוהבת->מירב
מירבבווו''שששש 😊
אין עלייךך מאמיי..
ולא אכלת עוגה?!! מעפנה.. יום ההולדת שלי זה היום היחיד שאני מרשה לעצמי לטחון עוגה 😁
ואין יותר קרועה ממך, את יודעת קרועה מנייר טואלט (( חעחע XD ))
יאלה מירב, מחר תפציצי בפרק מ#ה#מ#ם כמוך..
ואני עדין חייבת לך עמוד שלם אה, טוב, בשנה הבאה ב"ה אני יחפור לך על 2 עמודים 😛...
אוה'פת, אדווה...
נ.ב-
אני מתחילה מעכשיו את ה-מסע, אחרי פתיחת העמוד 100..
תתכונני 😊
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 15/04/2007) אני צריכה לעוף מאמי אני ישלים ת'עמוד שאני יחזור 😘
אדוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אוהבת אותך ו...לא אכלתי עוגה למה אחר כך הכל הולך לי לירכיים ואז אני דבר חח...
מאמי תודה ענקית
חחח...יותר קרועה ממני חח סתם אוהבת
אוהבת->מירב
מירבבווו''שששש 😊
אין עלייךך מאמיי..
ולא אכלת עוגה?!! מעפנה.. יום ההולדת שלי זה היום היחיד שאני מרשה לעצמי לטחון עוגה 😁
ואין יותר קרועה ממך, את יודעת קרועה מנייר טואלט (( חעחע XD ))
יאלה מירב, מחר תפציצי בפרק מ#ה#מ#ם כמוך..
ואני עדין חייבת לך עמוד שלם אה, טוב, בשנה הבאה ב"ה אני יחפור לך על 2 עמודים 😛...
אוה'פת, אדווה...
נ.ב-
אני מתחילה מעכשיו את ה-מסע, אחרי פתיחת העמוד 100..
תתכונני 😊
כפרה עלייךך אדווה
כמו נייר טואלט חחח...עד כדי כך? וזה עוד ביום של באסה 😊
מתה עלייך מאמי
ואני יתחון עוגה יומים אחרי זה ואז יעשה גולדה [מסלול ריצה כזה]
מחר אולי המשך לא בטוח תלוי כמה כוח יהיה לי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין עלי ועל כפות רגלי?
אין עלייך יפה שלי ועל כל כולך כולל הצלעות ונימי הדם שלך
חולה עלייךךךך
יפה שלי
אוהבת->מירב
יאללה כבר תגיעי לעמוד 100.... 😛