יאללה אדווה באתי לעזור.. =]
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) מה עוד אפשר לכתוב???
אמ...
אמרתי לך כבר שאני חולה עלייך?!
אם לא אז.. אני חולה עלייך 😛..
תמשיכי מאמיי אני חייבתת המשךךך 😁
מחר אין לי כוח עכשיו אבל המשכתי את הסיפור השני שלי חח
תודה בובי את עושה לי שמח
חולה עלייך גם
אוהבת->מירב
יאייי איזה כיף D:
שאני יסיים פה אני יקרא 😊
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) "מה קורה איתי?!
לי קוראים פלפלת
וזו כפינה כפית קטנה של פלא....
חחחחחחחחחחחחחחחח שיר מדהים
וואי גברת פלפלת לא אהבתי אותה הייתה גמדה עם כפית ענקית מוזר
אוהבת->מירב
סימבה ששלי חולה עליייךךך שמחה שהצטרפת לחגיגה חח
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) יאללה אדווה באתי לעזור.. =]
ישש..
קצת עזרה, תודה מאמי 😘
כשאני יסיים פה אני ילך לחפור גם בסיפור השני שהוא יגיע לעמוד 100 XD
פה מאחורי ההר..
בתוך יער די מוזר...
מעופפים, הנועזים.. מי זה מתקרב?
מי זה פה אורב?
בואו נעזור..
בואו ונשמור ביחדדדדד
(הנועזים המעופפים) שליטהההההה ביחד עם צבי הנינג'ה תכף כותבת גם אותם...
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) "מה קורה איתי?!
לי קוראים פלפלת
וזו כפינה כפית קטנה של פלא....
חחחחחחחחחחחחחחחח שיר מדהים
וואי גברת פלפלת לא אהבתי אותה הייתה גמדה עם כפית ענקית מוזר
אוהבת->מירב
אז נחליף שיר D:
" אבא בונה בשעת סיפור
מספר סיפור מיוחד
הוא אוסף את כולנו
תחת שמשיה אחתת..."
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) פה מאחורי ההר..
בתוך יער די מוזר...
מעופפים, הנועזים.. מי זה מתקרב?
מי זה פה אורב?
בואו נעזור..
בואו ונשמור ביחדדדדד
(הנועזים המעופפים) שליטהההההה ביחד עם צבי הנינג'ה תכף כותבת גם אותם...
חחחחחחחחחחחחח
חזרנו לילדות
אוהבת->מירב
וכמו שהבטחתי:
גיבורים ירוקים עם שריון..
מהם מפחד כל בריון...
גיבורי הנינג'ה הירוקים...
הם הצבים הכי מדליקים...
קוואוואוואבאנגההה