QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) יאללה כבר תגיעי לעמוד 100.... 😛
אמן ואמן עוד 4 עמודים חח
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) יאללה כבר תגיעי לעמוד 100.... 😛
אל תדאיג...
אני עובדת על זהה 😉..
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) יאללה כבר תגיעי לעמוד 100.... 😛
אמן ואמן עוד 4 עמודים חח
אוהבת->מירב
עוד 3 יפיופה!
עוד 3 עמודים 😊
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) יאללה כבר תגיעי לעמוד 100.... 😛
אל תדאיג...
אני עובדת על זהה 😉..
אוקי עוד שלוש עמודים חחח
סימבה ואודווה אתן יודעות שאני אוהבת אותכן?
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) יאללה כבר תגיעי לעמוד 100.... 😛
אל תדאיג...
אני עובדת על זהה 😉..
אוקי עוד שלוש עמודים חחח
סימבה ואודווה אתן יודעות שאני אוהבת אותכן?
אוהבת->מירב
באמת?!?!?! 😂
גמאני אותך מאמי 😘
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) יאללה כבר תגיעי לעמוד 100.... 😛
אל תדאיג...
אני עובדת על זהה 😉..
אוקי עוד שלוש עמודים חחח
סימבה ואודווה אתן יודעות שאני אוהבת אותכן?
אוהבת->מירב
באמת?!?!?! 😂
גמאני אותך מאמי 😘
חחחחח...איזה בובה את
וואי בא לי עמוד 100 אוף חח סתם
אוהבת->מירב
מה עוד אפשר לכתוב???
אמ...
אמרתי לך כבר שאני חולה עלייך?!
אם לא אז.. אני חולה עלייך 😛..
תמשיכי מאמיי אני חייבתת המשךךך 😁
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) יאללה כבר תגיעי לעמוד 100.... 😛
אל תדאיג...
אני עובדת על זהה 😉..
אוקי עוד שלוש עמודים חחח
סימבה ואודווה אתן יודעות שאני אוהבת אותכן?
אוהבת->מירב
באמת?!?!?! 😂
גמאני אותך מאמי 😘
חחחחח...איזה בובה את
וואי בא לי עמוד 100 אוף חח סתם
אוהבת->מירב
מה שבא לך אני לשרותך!!! 😊
חח וואאיי יש לי מהה לכתובב D:
שיר פצצות לגבות והרסיסים (( מהפצצות )) לריסים XD
קבלי...
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) מה עוד אפשר לכתוב???
אמ...
אמרתי לך כבר שאני חולה עלייך?!
אם לא אז.. אני חולה עלייך 😛..
תמשיכי מאמיי אני חייבתת המשךךך 😁
מחר אין לי כוח עכשיו אבל המשכתי את הסיפור השני שלי חח
תודה בובי את עושה לי שמח
חולה עלייך גם
אוהבת->מירב
"מה קורה איתי?!
לי קוראים פלפלת
וזו כפינה כפית קטנה של פלא....