QUOTE (תוביתות @ 15/04/2007) מירבוש'לי!!
פרק פשוט מדהים מדהים מדהים!!! ממש אהבתי..
שיהיה לך מזל הכי טוב בעולם יפה שלי!!!!!!
יום הולדת שמח עם הרבה חיוכים והרבה מתנות
תהני=]
אוהבת הכי בעולם, תובל!!
3>
(מחכה להמשך! 😛 )
תובלי תודה ענקית פךוס בוסה גדולה יותר
חחח...אין לי כבר להגיד לכן אתן כאלה מדהימות
אוהבת אותך המון המון
אוהבת->מירב
QUOTE (adva2244 @ 15/04/2007) אחמ אחמ.. ללאא ללאא שכחתיי D:
אז... למי יש יום הולדת?! לך לך לך 😛...
מאממיי שיהיה לך יום הולדת מ>ו>ש>ל>ם>!
הרבה עושר ואושר ושתיהיה תמיד תמיד שמחה!
תמשיכי לכתוב מ#ה#מ#ם#! כמו תמיד...
עד 140 (( אנללא קמצנית הוספתי לך עוד 20 שנה XD))...
אז.. מה עוד יש לאחל לילדה כמוך?!
שלמות> יש
יופי > יש (( למרות שלא ראיתי אותך :/ אבלללל.. אני בטוחה שאת כוסית 😊 ))
אושר >> יש ~ מקווה כע~
כישרון>>> יש ובגדול.
חברים>> לא משנה איפה תיהיה תמיד תזכרי שאני פה 😁..
יאללה חפרתי, עפתי לטקס "יום הזיכרון לשואה ולגבורה"...
מואה יפיופה 😘
אוהבת אדווה ^^...
אההה והמשך?! מוווווווווווווווווווווווווווושלם 😂...
יופי שלא שכחת בובי אוהבת אותך
עד 140? איזה נדיבה את חחחח לא מתקמצנת אוהבת
חחחח....הלאווי וכל מה שאמרת שיהיה לי יהיה לי כל החיים
תודה נשמה יפה שלי
אוהבת>מירב
QUOTE (adva2244 @ 15/04/2007) אני צריכה לעוף מאמי אני ישלים ת'עמוד שאני יחזור 😘
אדוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אוהבת אותך ו...לא אכלתי עוגה למה אחר כך הכל הולך לי לירכיים ואז אני דבר חח...
מאמי תודה ענקית
חחח...יותר קרועה ממני חח סתם אוהבת
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) בוקר טוב, חג שמח, שבוע טוב...
חחח מישהו יודע מה התאריך היום..?
לא כי נדמה לי שיש היום משהו חשוב...
אני לא ממש זוכרת...
אהה כן (סתם נו זכרתי.. 😛 )
היום יומולדת, היום יומולדת, היום יומולדת... לסטלה שלי..!!
איזה כיף זה יומולדת, חחחח גדלת בעוד שנה... (כמו שהיינו עושים בגן עם החישוקים- הופ הופ טרללה גדלתי בשנהההה הופ הופ טרללה גדלתי בשנה)
טוב אז יפה שלי שיהיה לך יומולדת הכי שמח, ומתוק, ומאושר, ויפה, ומושלם, בדיוק כמוך...
תעשי המון כיף, זה הכי חשוב...
ועכשיו ברכות של ילדים בכיתה א' כי משם הזכרונות הכי חזקים שלי:
שתזכי בלוטו ותקני מטוס, שיקנו לך את הכלב שאת רוצה, שתטוסי לחו"ל...
חחחחח טוב די כי אם אני אמשיך זה לא ייגמר, אז באמת שיהיה המון מזל טוב..
אוהבת אותך הכייייייייייייייייייייייייייייייייייי בעולם,
סימבה.. 😛
ערב טוב חח
וכן יש משהו היום וחסר לך עם היית שוכחת חח
חחחח....הרגת אותי עם החישוקים
ואמן אני יזכה בלוטו בעזרת השם חח
אני יקנה מטוס והכח את כולם איתי לסיבוב סביב העולם
סימבה שלי אני חולה עלייך הכי הרבה שיש
את פשוט מדיהמה
חחח
יום הולדת חגיגה נחמדת מה נעים ומה נחמד שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד רק ביומלדת רק ביומלדת חח
תודה יפה שלי
אוהבת->מירב
חחח נראה לך שאני בכלל מסוגלת לשכוח..?
הופ הופ טרללה.. תמיד עושים את זה עם החישוקים בגן.. חחח זה מצחיק.. 😛
חחחח יאאאא איזה כיףף =]
סטלה גמני חולה עם אבעבועות גוססת מפרפרת מתה מוות קליני מתה קבורה ומרחפת כמלאך עלייך.. חחחחח
חחחח בטח רק ביומולדת.. והיום זה היום שלך... יאאאא 16...
כבר לא ילדה.. 😛
אין בעד מה נשמה יפה שלי.. =]
עכשיו את מבינה למה אני כל כך אוהבת אותך??
חחחח כי את כזאת קרועה וחמודה
חחח....עזבי עם אני יזכר כל מה שקרה לי שהייתי קטנה כל השטויות שאמרתי
אני יתפלץ
חחחח...את לא אח את המלאךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח רואה אני כבר לא קטנה אי אפשר להגיד לי שתגדלי תביני כבר גדלתי 😛
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) בוקר טוב, חג שמח, שבוע טוב...
חחח מישהו יודע מה התאריך היום..?
לא כי נדמה לי שיש היום משהו חשוב...
אני לא ממש זוכרת...
אהה כן (סתם נו זכרתי.. 😛 )
היום יומולדת, היום יומולדת, היום יומולדת... לסטלה שלי..!!
איזה כיף זה יומולדת, חחחח גדלת בעוד שנה... (כמו שהיינו עושים בגן עם החישוקים- הופ הופ טרללה גדלתי בשנהההה הופ הופ טרללה גדלתי בשנה)
טוב אז יפה שלי שיהיה לך יומולדת הכי שמח, ומתוק, ומאושר, ויפה, ומושלם, בדיוק כמוך...
תעשי המון כיף, זה הכי חשוב...
ועכשיו ברכות של ילדים בכיתה א' כי משם הזכרונות הכי חזקים שלי:
שתזכי בלוטו ותקני מטוס, שיקנו לך את הכלב שאת רוצה, שתטוסי לחו"ל...
חחחחח טוב די כי אם אני אמשיך זה לא ייגמר, אז באמת שיהיה המון מזל טוב..
אוהבת אותך הכייייייייייייייייייייייייייייייייייי בעולם,
סימבה.. 😛
ערב טוב חח
וכן יש משהו היום וחסר לך עם היית שוכחת חח
חחחח....הרגת אותי עם החישוקים
ואמן אני יזכה בלוטו בעזרת השם חח
אני יקנה מטוס והכח את כולם איתי לסיבוב סביב העולם
סימבה שלי אני חולה עלייך הכי הרבה שיש
את פשוט מדיהמה
חחח
יום הולדת חגיגה נחמדת מה נעים ומה נחמד שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד רק ביומלדת רק ביומלדת חח
תודה יפה שלי
אוהבת->מירב
חחח נראה לך שאני בכלל מסוגלת לשכוח..?
הופ הופ טרללה.. תמיד עושים את זה עם החישוקים בגן.. חחח זה מצחיק.. 😛
חחחח יאאאא איזה כיףף =]
סטלה גמני חולה עם אבעבועות גוססת מפרפרת מתה מוות קליני מתה קבורה ומרחפת כמלאך עלייך.. חחחחח
חחחח בטח רק ביומולדת.. והיום זה היום שלך... יאאאא 16...
כבר לא ילדה.. 😛
אין בעד מה נשמה יפה שלי.. =]
עכשיו את מבינה למה אני כל כך אוהבת אותך??
חחחח כי את כזאת קרועה וחמודה
חחח....עזבי עם אני יזכר כל מה שקרה לי שהייתי קטנה כל השטויות שאמרתי
אני יתפלץ
חחחח...את לא אח את המלאךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח רואה אני כבר לא קטנה אי אפשר להגיד לי שתגדלי תביני כבר גדלתי 😛
אוהבת->מירב
חחחחחח כנ"ל גמני אוהבת אותך כל כך בגלל זה...
חחח זה פסדר כולנו אמרנו שטויות כשהיינו קטנים.. רק יש כאלה שלא מתבגרים.. או סתם נהנים להשאר קטנים..
חחחחחחח מלאך..? אני.. טוף =]
טופי גדלת..
עכשיו את כבר גדולה חחח (דיבור דודות)
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007)QUOTE (Noykush @ 15/04/2007) למי יש יומולדת?
למי יש יומולדת?
הגידו ילדה וילד,
למי למי יש יומולדת?
מירב מירב בת כמה את היום?(חחח בת כמה את?)
נשיר ונרקוד לך כולם היום
מירב מירב בת כמה את היום?
נשיר ונרקוד לך כולם היום.
היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת למירב
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב
הפרחים היפים כתר על ראשנו מברכים ומזמינים
את את את מירב שלנו מירב מירב אוהבים אותך מאוד
מירב מירב שאת יפה מאוד.
האפי בירוודי טו יו,
האפי בירוודי טו יו,
האפי בירוודי טו מירב,
האפי בירוודי טו יו.
טלחומפרה פליס (איך כותבים? חחח)
טלחומפרה פליס
טלחומפרה אה מירב
טלחומפרה פליס
חחחחח עד שמצאתי ת'הודעה הזאת,שנים, אז תעריכי חחחחחחחחחחחחח
איך אני זוכרת שבהתחלה בגלל השגיאות חשבתי שאת ילדה בת 10 חחח ולא האמנתי שהיא כותבת כזה יפה.
מקווה שבאמת לא נעלבת מההודעה הזאת, טוב נו מה עכשיו אני כותבת וכותבת ועוד לא אמרתי מזל טוב!
אז מירבי יפה שלי!
המון המון המון המון המוני מזל טובים ליומולדת שלך,
אני אוהבת אותך הכי שיש בעווללללםםםםםםםםםםםםםםםםם
ומודה לאלוהים על היום שבו פגשתי אותך!
שיהיה לך בריאות אושר ועושר יושר וכושר הצלחה ושגשוג אהבה, שתימצאי חתן מדהים.
ושתעשי המשך לסיפור, ושתעשי שתומר לא יצא חרא.
ושתהיה לך ת'יומולדת הכי מדהימה שבעולם!
טוב אני צריכה ללכת להביא את אחותי מהגן אז...
אוהבת אותך המוני המונים,
נויוצ'קע 3>
מוואה S2
לי יש יומלדת חחח
אוחחח נוסטלגיה זה דבר טוב
וילדה בת עשר חחח
ייאאא וואלי הקטינו אותי ב-6 שנים חח
עזבי את השגיות כתיב שלי זה ירדוף אחרי
אבל יש התעלמות מזה ברצינות
תודה בובי הכי תודה שבעולם
אוהבת אותך נסיכה שלי
אוהבת->מירב
אה אז את בת 16?! פששששששששששששששששש
Sweet 16 אעאעאעא איפה ה- MTV איפפההה??
יאלה יאלה צלמו צלמו ת'מושלממת הזזזאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאתתתתתתתתתתתתתת
אה בקשר לשגיאות, חחחחח כבר איזה חודשיים אני לא רואה שום שגיאות (מה חודשיים אני כולה באתר הזה אממ..חצי חודש חחחח)
ח חחחחח הקייצצר אניי מתה מתה מתה מתה מהת מתה מתה עלייךךךךך
אז שוב שוב שוב שוב שוב שוב שוב שוב
מזל טוב!
אאאאאאהה מחקתי לך חלק מהברכה כדי שלא יהיה ארוך מדיי חח
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) בוקר טוב, חג שמח, שבוע טוב...
חחח מישהו יודע מה התאריך היום..?
לא כי נדמה לי שיש היום משהו חשוב...
אני לא ממש זוכרת...
אהה כן (סתם נו זכרתי.. 😛 )
היום יומולדת, היום יומולדת, היום יומולדת... לסטלה שלי..!!
איזה כיף זה יומולדת, חחחח גדלת בעוד שנה... (כמו שהיינו עושים בגן עם החישוקים- הופ הופ טרללה גדלתי בשנהההה הופ הופ טרללה גדלתי בשנה)
טוב אז יפה שלי שיהיה לך יומולדת הכי שמח, ומתוק, ומאושר, ויפה, ומושלם, בדיוק כמוך...
תעשי המון כיף, זה הכי חשוב...
ועכשיו ברכות של ילדים בכיתה א' כי משם הזכרונות הכי חזקים שלי:
שתזכי בלוטו ותקני מטוס, שיקנו לך את הכלב שאת רוצה, שתטוסי לחו"ל...
חחחחח טוב די כי אם אני אמשיך זה לא ייגמר, אז באמת שיהיה המון מזל טוב..
אוהבת אותך הכייייייייייייייייייייייייייייייייייי בעולם,
סימבה.. 😛
ערב טוב חח
וכן יש משהו היום וחסר לך עם היית שוכחת חח
חחחח....הרגת אותי עם החישוקים
ואמן אני יזכה בלוטו בעזרת השם חח
אני יקנה מטוס והכח את כולם איתי לסיבוב סביב העולם
סימבה שלי אני חולה עלייך הכי הרבה שיש
את פשוט מדיהמה
חחח
יום הולדת חגיגה נחמדת מה נעים ומה נחמד שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד רק ביומלדת רק ביומלדת חח
תודה יפה שלי
אוהבת->מירב
חחח נראה לך שאני בכלל מסוגלת לשכוח..?
הופ הופ טרללה.. תמיד עושים את זה עם החישוקים בגן.. חחח זה מצחיק.. 😛
חחחח יאאאא איזה כיףף =]
סטלה גמני חולה עם אבעבועות גוססת מפרפרת מתה מוות קליני מתה קבורה ומרחפת כמלאך עלייך.. חחחחח
חחחח בטח רק ביומולדת.. והיום זה היום שלך... יאאאא 16...
כבר לא ילדה.. 😛
אין בעד מה נשמה יפה שלי.. =]
עכשיו את מבינה למה אני כל כך אוהבת אותך??
חחחח כי את כזאת קרועה וחמודה
חחח....עזבי עם אני יזכר כל מה שקרה לי שהייתי קטנה כל השטויות שאמרתי
אני יתפלץ
חחחח...את לא אח את המלאךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח רואה אני כבר לא קטנה אי אפשר להגיד לי שתגדלי תביני כבר גדלתי 😛
אוהבת->מירב
חחחחחח כנ"ל גמני אוהבת אותך כל כך בגלל זה...
חחח זה פסדר כולנו אמרנו שטויות כשהיינו קטנים.. רק יש כאלה שלא מתבגרים.. או סתם נהנים להשאר קטנים..
חחחחחחח מלאך..? אני.. טוף =]
טופי גדלת..
עכשיו את כבר גדולה חחח (דיבור דודות)
חחחחחחחחחחחחחחח טוב דודה
סימבה תודה על הכל ממש גרמת לי לחייך היום
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 15/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007)QUOTE (Noykush @ 15/04/2007) למי יש יומולדת?
למי יש יומולדת?
הגידו ילדה וילד,
למי למי יש יומולדת?
מירב מירב בת כמה את היום?(חחח בת כמה את?)
נשיר ונרקוד לך כולם היום
מירב מירב בת כמה את היום?
נשיר ונרקוד לך כולם היום.
היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת למירב
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב
הפרחים היפים כתר על ראשנו מברכים ומזמינים
את את את מירב שלנו מירב מירב אוהבים אותך מאוד
מירב מירב שאת יפה מאוד.
האפי בירוודי טו יו,
האפי בירוודי טו יו,
האפי בירוודי טו מירב,
האפי בירוודי טו יו.
טלחומפרה פליס (איך כותבים? חחח)
טלחומפרה פליס
טלחומפרה אה מירב
טלחומפרה פליס
חחחחח עד שמצאתי ת'הודעה הזאת,שנים, אז תעריכי חחחחחחחחחחחחח
איך אני זוכרת שבהתחלה בגלל השגיאות חשבתי שאת ילדה בת 10 חחח ולא האמנתי שהיא כותבת כזה יפה.
מקווה שבאמת לא נעלבת מההודעה הזאת, טוב נו מה עכשיו אני כותבת וכותבת ועוד לא אמרתי מזל טוב!
אז מירבי יפה שלי!
המון המון המון המון המוני מזל טובים ליומולדת שלך,
אני אוהבת אותך הכי שיש בעווללללםםםםםםםםםםםםםםםםם
ומודה לאלוהים על היום שבו פגשתי אותך!
שיהיה לך בריאות אושר ועושר יושר וכושר הצלחה ושגשוג אהבה, שתימצאי חתן מדהים.
ושתעשי המשך לסיפור, ושתעשי שתומר לא יצא חרא.
ושתהיה לך ת'יומולדת הכי מדהימה שבעולם!
טוב אני צריכה ללכת להביא את אחותי מהגן אז...
אוהבת אותך המוני המונים,
נויוצ'קע 3>
מוואה S2
לי יש יומלדת חחח
אוחחח נוסטלגיה זה דבר טוב
וילדה בת עשר חחח
ייאאא וואלי הקטינו אותי ב-6 שנים חח
עזבי את השגיות כתיב שלי זה ירדוף אחרי
אבל יש התעלמות מזה ברצינות
תודה בובי הכי תודה שבעולם
אוהבת אותך נסיכה שלי
אוהבת->מירב
אה אז את בת 16?! פששששששששששששששששש
Sweet 16 אעאעאעא איפה ה- MTV איפפההה??
יאלה יאלה צלמו צלמו ת'מושלממת הזזזאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאתתתתתתתתתתתתתת
אה בקשר לשגיאות, חחחחח כבר איזה חודשיים אני לא רואה שום שגיאות (מה חודשיים אני כולה באתר הזה אממ..חצי חודש חחחח)
ח חחחחח הקייצצר אניי מתה מתה מתה מתה מהת מתה מתה עלייךךךךך
אז שוב שוב שוב שוב שוב שוב שוב שוב
מזל טוב!
אאאאאאהה מחקתי לך חלק מהברכה כדי שלא יהיה ארוך מדיי חח
חחחחחחחחח
נויקו'ש את פשוט בובה
אהה באמת אין שגיאות כתיב יאיייי
תודה מאמי
חולה עליייךך
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 15/04/2007) [b]מ=ז=ל ט=ו=ב !=!=!
מזל טוב בובי שליי.. 😛
היום יומולת היום יומולדת היום יומולדת למירבוווש היפיופה!!
היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת למירב..
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב.. [חח]
חג לה שמח וזר לה פורח..
ה-י-ו-ם י-ו-מ-ו-ל-ד-ת ל-מ-י-ר-ב !-!-!
חחח..
אז.. אהמ.. זמרת?! אני כבר לא יהיהה.. 😢
חח סתאםם.. תמיד אמרו לי שיש לי קול יפהה 😛
~~~~
טוב רגע קודם כול!!!
הפרק?! מ-ה-מ-ם
ותומר?! יצא ז-ב-ל
~~~~
נחזור למציאותת..
~~~~
מזל טווווווווווב, עד 121 שנהה
חחח
אית הוספתי לך עוד שננהה 😉
הלוואי והייתי יכולה לתת נעורים נצחיים..
אבל מכיין שאני לא, אני יכולה רק לאחל לך חיים מושלמים מלאי שמחה ואושר [לא שעכשיו הם לא כאלה..חח]
שתמשיכי להיות המחורפנת והמשוגעת שאת.. 😂
כי ת'אמת זה לא שאת משוגעת את לגמרי שפויה.. חח זה אנחנו שמשוגעים עליייך!!!.. [טוב לפחות אני!! 😛]
בריאות, אושר, כושר, יושר, הצלחה, מזל, אהבה.. [אהמ.. מה יש עוד?! 😕 ]
הקיצר שתזכי לחיים מווושלמים מלאי שמחה ואושר!!!..==> אמרתי את זה כבר.. לא?! 😕
וגם אם כן.. אז לא משנה, העיקר שתזכי לחיים כאלהה.. 😊
[color=red]אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]] [color/]
ואהה לפני שאני אשכח.. עשיתי את זה בהמוון אהבה..
כן כן זה קצת פקאצי.. לא נורא תתגברי נכון?!
וגם זה אהממ.. לא ממש מושקע אז..סורי לא היה לי זמן..
[אם לא אהבת אני אכין לך חדש.. וכן הרבה יותר מושקעע 😊]
[b/]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
רחלו'ש עניים שפתיים גבות וריסים שלי חח
אני אוהבת אותך מאמי
תודה תודה הכי גדולה בעולם את פשוט מוכשרת שרה יפה רושמת יפה וגם מעצבת יפה
בובי כישרונית מדהימה שלי אוהבת אותך
תודה על שאת קימת מאמי
אוהבת->מירב
חחח
מירבווווווושלי בשבילך ה-כ-ו-ל..
חח
תודה שאני קיימת?!.. תודה את קיימת..
חחח
כל השגעונות והחירפונים המתמשכים שלך גורמים לי לצחוק כל כך.. שזה מאריך את חיי 😛
מתה עלייך נשמתיי..
ויומולדת ששששששמממממממממממממחחחחחחחחח..
למרות שהיא עומדת להגימר עוד 38 דקות..
אני מקווה שהייתה לך אחלה יומולדת, שמחה ומאושרת למרות הכול!!
מתה עלייך בוביי..
כל כךךךךךךךךךךךךךךךךך 😘
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 15/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 15/04/2007) מ=ז=ל ט=ו=ב !=!=!
מזל טוב בובי שליי.. 😛
היום יומולת היום יומולדת היום יומולדת למירבוווש היפיופה!!
היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת למירב..
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב.. [חח]
חג לה שמח וזר לה פורח..
ה-י-ו-ם י-ו-מ-ו-ל-ד-ת ל-מ-י-ר-ב !-!-!
חחח..
אז.. אהמ.. זמרת?! אני כבר לא יהיהה.. 😢
חח סתאםם.. תמיד אמרו לי שיש לי קול יפהה 😛
~~~~
טוב רגע קודם כול!!!
הפרק?! מ-ה-מ-ם
ותומר?! יצא ז-ב-ל
~~~~
נחזור למציאותת..
~~~~
מזל טווווווווווב, עד 121 שנהה
חחח
אית הוספתי לך עוד שננהה 😉
הלוואי והייתי יכולה לתת נעורים נצחיים..
אבל מכיין שאני לא, אני יכולה רק לאחל לך חיים מושלמים מלאי שמחה ואושר [לא שעכשיו הם לא כאלה..חח]
שתמשיכי להיות המחורפנת והמשוגעת שאת.. 😂
כי ת'אמת זה לא שאת משוגעת את לגמרי שפויה.. חח זה אנחנו שמשוגעים עליייך!!!.. [טוב לפחות אני!! 😛]
בריאות, אושר, כושר, יושר, הצלחה, מזל, אהבה.. [אהמ.. מה יש עוד?! 😕 ]
הקיצר שתזכי לחיים מווושלמים מלאי שמחה ואושר!!!..==> אמרתי את זה כבר.. לא?! 😕
וגם אם כן.. אז לא משנה, העיקר שתזכי לחיים כאלהה.. 😊
[color=red]אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]] [color/]
ואהה לפני שאני אשכח.. עשיתי את זה בהמוון אהבה..
כן כן זה קצת פקאצי.. לא נורא תתגברי נכון?!
וגם זה אהממ.. לא ממש מושקע אז..סורי לא היה לי זמן..
[אם לא אהבת אני אכין לך חדש.. וכן הרבה יותר מושקעע 😊]
[b/]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
רחלו'ש עניים שפתיים גבות וריסים שלי חח
אני אוהבת אותך מאמי
תודה תודה הכי גדולה בעולם את פשוט מוכשרת שרה יפה רושמת יפה וגם מעצבת יפה
בובי כישרונית מדהימה שלי אוהבת אותך
תודה על שאת קימת מאמי
אוהבת->מירב
[b]חחח
מירבווווווושלי בשבילך ה-כ-ו-ל..
חח
תודה שאני קיימת?!.. תודה את קיימת..
חחח
כל השגעונות והחירפונים המתמשכים שלך גורמים לי לצחוק כל כך.. שזה מאריך את חיי 😛
מתה עלייך נשמתיי..
ויומולדת ששששששמממממממממממממחחחחחחחחח..
למרות שהיא עומדת להגימר עוד 38 דקות..
אני מקווה שהייתה לך אחלה יומולדת, שמחה ומאושרת למרות הכול!!
מתה עלייך בוביי..
כל כךךךךךךךךךךךךךךךךך 😘
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
עם זה מאריך את החיים שלך אני יצחיק אותך כל הזמן
כבר נגמר היומלדת? כל כך מהר לא רוצה אוףףףףףףףףףףףףף
רחלו'ש תודה בובי אני פשוט בובה
אני חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נסיכה שלי
יומלדת היה נחמד כזה היה כיף כזה בסדר
אבל תודה על הכל מאמי
בכלל כולן פה עשו לי את היומלדת
אוהבת->מירב
אין בעד מה יפה שלי...
אני פה בשבילך בכל דבר שתרצי ולא תרצי.. 😛 😉
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/04/2007) אין בעד מה יפה שלי...
אני פה בשבילך בכל דבר שתרצי ולא תרצי.. 😛 😉
בגלל זה אני אוהבת אותך גם יש הרבה סיבות נו..
יאללה נראה לי זזתי לישון
לילה טוב
נגמר לי היומלדת לא פייר
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/04/2007) אין בעד מה יפה שלי...
אני פה בשבילך בכל דבר שתרצי ולא תרצי.. 😛 😉
בגלל זה אני אוהבת אותך גם יש הרבה סיבות נו..
יאללה נראה לי זזתי לישון
לילה טוב
נגמר לי היומלדת לא פייר
אוהבת->מירב
חחחח מואהה =]
לא נורא.. תראי את חצי הכוס המלאה...
יש רק עוד 364 ימים עד היומולדת הבא.. 😊
יפה שלי זה מהמם!
ולא יצא לי להגיד לך...אז מזל טוב😊😊😊
😛
יאלה יאלה לכבוד היומולדת שהייתה אתמול תני לנו בפרקוק 😂