10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
ו............................
בדיוק היום לפני כמה שנים
יצאת מהבטן ישר לעניינים
הולך להיות ל-ך יום הולדת מ#ד#ה#י#ם
מממממזל טוב ממממאדוווהה XD
^
^
^
מושפעת מערוץ הילדים (( יותר נכון חברה שלי שלידי עכשיו)))
😘
עוד לא נגממרר 😊
מירבבבבבבבבבבב?!?!!?!!?!
יאללה מה את עושה פה?!
את אמורה לטחון עכשיו עוגה!!
שווטי למטבח 😁....
נאמ נאמ...
היה טעים!? 😛
הבאת לי חתיכה?! חחח
וואי אני חופרת נכון? 😢
וואו עוד 10 תגובות...
מה אני ירשום?!@#$%^
חולה עליךך 😊
אני צריכה לעוף מאמי אני ישלים ת'עמוד שאני יחזור 😘
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) קודם כל שלא יצא יפה יצא מושלם...
פרק מהמם...
דבר שני מזל טוב
יוואואווא איזה גדולה (חחח סתם אני עוד לא דודה)
ונכתוב לך מזל טוב בבוקר או משהו...
כי אני קצת מתה מעייפות עכשיו..
קארינה בובי שלי תודה מוותק
חחח
חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מואההההההההההה ענקית וגדולה
אהובת->מירב
QUOTE (hofit189 @ 14/04/2007) מאמוווווווווווש מזל טוב😊😊
השארתי תגובה במה שבראש😊
אין את כותבת ממש מדהים
חופיתו'ש בובי תודה גדולה מעוד מעוד
לאב יו
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 14/04/2007) כוסאמקק ארססססססססססס אם אנייי באה לתומרר הזהה
מה הקטע?ישר קופץ למסקנות? אפילו לא נתן לה להסביר!!
ועוד הוא אומר שאדר הולכת מאחד לאחד, מי שמדברר! נמצא עם שני בחורותתתתתתתתתתתתתתת
וווווואיייייייייייייייייייייייי תמשיכייי אמןןן תומר ימווווווווווווווווווווווווווווווווווות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נויקוש
בובה שלי
חחח...לאב יו מאמי
וכן תומר כזה חח
או הבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) בוקר טוב, חג שמח, שבוע טוב...
חחח מישהו יודע מה התאריך היום..?
לא כי נדמה לי שיש היום משהו חשוב...
אני לא ממש זוכרת...
אהה כן (סתם נו זכרתי.. 😛 )
היום יומולדת, היום יומולדת, היום יומולדת... לסטלה שלי..!!
איזה כיף זה יומולדת, חחחח גדלת בעוד שנה... (כמו שהיינו עושים בגן עם החישוקים- הופ הופ טרללה גדלתי בשנהההה הופ הופ טרללה גדלתי בשנה)
טוב אז יפה שלי שיהיה לך יומולדת הכי שמח, ומתוק, ומאושר, ויפה, ומושלם, בדיוק כמוך...
תעשי המון כיף, זה הכי חשוב...
ועכשיו ברכות של ילדים בכיתה א' כי משם הזכרונות הכי חזקים שלי:
שתזכי בלוטו ותקני מטוס, שיקנו לך את הכלב שאת רוצה, שתטוסי לחו"ל...
חחחחח טוב די כי אם אני אמשיך זה לא ייגמר, אז באמת שיהיה המון מזל טוב..
אוהבת אותך הכייייייייייייייייייייייייייייייייייי בעולם,
סימבה.. 😛
ערב טוב חח
וכן יש משהו היום וחסר לך עם היית שוכחת חח
חחחח....הרגת אותי עם החישוקים
ואמן אני יזכה בלוטו בעזרת השם חח
אני יקנה מטוס והכח את כולם איתי לסיבוב סביב העולם
סימבה שלי אני חולה עלייך הכי הרבה שיש
את פשוט מדיהמה
חחח
יום הולדת חגיגה נחמדת מה נעים ומה נחמד שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד רק ביומלדת רק ביומלדת חח
תודה יפה שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (loisana11 @ 15/04/2007) [b]מ=ז=ל ט=ו=ב !=!=!
מזל טוב בובי שליי.. 😛
היום יומולת היום יומולדת היום יומולדת למירבוווש היפיופה!!
היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת למירב..
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב.. [חח]
חג לה שמח וזר לה פורח..
ה-י-ו-ם י-ו-מ-ו-ל-ד-ת ל-מ-י-ר-ב !-!-!
חחח..
אז.. אהמ.. זמרת?! אני כבר לא יהיהה.. 😢
חח סתאםם.. תמיד אמרו לי שיש לי קול יפהה 😛
~~~~
טוב רגע קודם כול!!!
הפרק?! מ-ה-מ-ם
ותומר?! יצא ז-ב-ל
~~~~
נחזור למציאותת..
~~~~
מזל טווווווווווב, עד 121 שנהה
חחח
אית הוספתי לך עוד שננהה 😉
הלוואי והייתי יכולה לתת נעורים נצחיים..
אבל מכיין שאני לא, אני יכולה רק לאחל לך חיים מושלמים מלאי שמחה ואושר [לא שעכשיו הם לא כאלה..חח]
שתמשיכי להיות המחורפנת והמשוגעת שאת.. 😂
כי ת'אמת זה לא שאת משוגעת את לגמרי שפויה.. חח זה אנחנו שמשוגעים עליייך!!!.. [טוב לפחות אני!! 😛]
בריאות, אושר, כושר, יושר, הצלחה, מזל, אהבה.. [אהמ.. מה יש עוד?! 😕 ]
הקיצר שתזכי לחיים מווושלמים מלאי שמחה ואושר!!!..==> אמרתי את זה כבר.. לא?! 😕
וגם אם כן.. אז לא משנה, העיקר שתזכי לחיים כאלהה.. 😊
אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
ואהה לפני שאני אשכח.. עשיתי את זה בהמוון אהבה..
כן כן זה קצת פקאצי.. לא נורא תתגברי נכון?!
וגם זה אהממ.. לא ממש מושקע אז..סורי לא היה לי זמן..
[אם לא אהבת אני אכין לך חדש.. וכן הרבה יותר מושקעע 😊]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
רחלו'ש עניים שפתיים גבות וריסים שלי חח
אני אוהבת אותך מאמי
תודה תודה הכי גדולה בעולם את פשוט מוכשרת שרה יפה רושמת יפה וגם מעצבת יפה
בובי כישרונית מדהימה שלי אוהבת אותך
תודה על שאת קימת מאמי
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 15/04/2007) למי יש יומולדת?
למי יש יומולדת?
הגידו ילדה וילד,
למי למי יש יומולדת?
מירב מירב בת כמה את היום?(חחח בת כמה את?)
נשיר ונרקוד לך כולם היום
מירב מירב בת כמה את היום?
נשיר ונרקוד לך כולם היום.
היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת למירב
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב
הפרחים היפים כתר על ראשנו מברכים ומזמינים
את את את מירב שלנו מירב מירב אוהבים אותך מאוד
מירב מירב שאת יפה מאוד.
האפי בירוודי טו יו,
האפי בירוודי טו יו,
האפי בירוודי טו מירב,
האפי בירוודי טו יו.
טלחומפרה פליס (איך כותבים? חחח)
טלחומפרה פליס
טלחומפרה אה מירב
טלחומפרה פליס
ססווווו בואו נעשה שעת הנוסטלגיות ו..... הפעם הראשונה ששלחתי לך הודעה -
(לצורך העניין העתקתי אותה חוחוחוח)
'הסיפור שלך ממש יפה, באמת, אני מאתמול בערב התחלתי לקרוא אותו, ואני ממש מסוקרנת לראות מה יהיה הסוף.
את כותבת נהדר, באמת, אני לא צוחקת, העלילה ממש יפה, אבל את הצורת ביטוי לא אהבתי, כאילו הכתיבה, את מאוד יצירתית, ויש לך כישרון כתיבה, באמת! אבל את צריכה ללמוד להתבטא, ויש לך גם המון שגיאות כתיב עם האותיות - ת,ט,ע,א,ה,ס,ש. ועוד כמה... אז כתבתי לך פה כמה משגיאות הכתיב, מקווה שלא תעלבי, כי זה הכל לטובה! נשבעת לך!!!! :
טינוק- תינוק
אם- עם
יצתרך- יצטרך
להקל - לעקל/לעכל.
מצטהרת - מצטערת. (וזה הדבר שהכי גורם לי חלחלה כשאת כותבת [כנ"ל ל- אם ] )
שהטנתקנו - שהתנתקנו
שביטה - שביתה.
בית כפה - בית קפה
מעוד- מאוד. (גם זה גורם לחלחלה.)
היבד- איבד
שמה - שם.
נועש- נואש
עפור- אפור
צבא- צבע (אם את מתכוונת לצבעים, ולא לצבא, כי אמרת : "ואני נמצאת בצבא השחור הזה..")
יקרא- יקרע
היהינו - היינו
מצתער - מצטער
שתיכח - שתיקח
נשמה - נשמע
הנוחית - אנוכית
השמתו - אשמתו
טופסת - תופסת
הזהו - אז זהו, ואם את רוצה לחבר - אזהו.
להשטלת - להשתלט
לכחתי- לקחתי
טיק- תיק
ותעלץ- תאלץ
אצרתי -עצרתי
פטק-פתק
עצבאות- אצבעות
ניטקתי-ניתקתי
יש עוד מלא, אבל אינלי כח לכתוב, באמת שאני מקווה שלא נעלבת מזה, את עוד יכולה להיות סופרת גדולה! את רק צריכה ללמוד להתבטא, אה ותשתדלי יותר לכתוב עם פסיקים כי זה מעצבן אותי ככה חח אי אפשר לקרוא ת'משפט.
זהו.
לאביו 3>
ואל תפסיקי לכתוב '
חחחחח עד שמצאתי ת'הודעה הזאת,שנים, אז תעריכי חחחחחחחחחחחחח
איך אני זוכרת שבהתחלה בגלל השגיאות חשבתי שאת ילדה בת 10 חחח ולא האמנתי שהיא כותבת כזה יפה.
מקווה שבאמת לא נעלבת מההודעה הזאת, טוב נו מה עכשיו אני כותבת וכותבת ועוד לא אמרתי מזל טוב!
אז מירבי יפה שלי!
המון המון המון המון המוני מזל טובים ליומולדת שלך,
אני אוהבת אותך הכי שיש בעווללללםםםםםםםםםםםםםםםםם
ומודה לאלוהים על היום שבו פגשתי אותך!
שיהיה לך בריאות אושר ועושר יושר וכושר הצלחה ושגשוג אהבה, שתימצאי חתן מדהים.
ושתעשי המשך לסיפור, ושתעשי שתומר לא יצא חרא.
ושתהיה לך ת'יומולדת הכי מדהימה שבעולם!
טוב אני צריכה ללכת להביא את אחותי מהגן אז...
אוהבת אותך המוני המונים,
נויוצ'קע 3>
מוואה S2
לי יש יומלדת חחח
אוחחח נוסטלגיה זה דבר טוב
וילדה בת עשר חחח
ייאאא וואלי הקטינו אותי ב-6 שנים חח
עזבי את השגיות כתיב שלי זה ירדוף אחרי
אבל יש התעלמות מזה ברצינות
תודה בובי הכי תודה שבעולם
אוהבת אותך נסיכה שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/04/2007) רחלוששששששש
יזלזלנית בעצמך... חחחח יצא מהמם.. באמת...
איזה משקיענית.. שום פקאצי ושום דבר..!!
ומירבי.... יש לי שיר להקדיש לך:
"כמה... אני אוהבת אותך.." יודעת כמה..? עד כוכב הצפון.. עד הדובה הגדולה.. 😛
חחחח אז חזרתי לעוד ברכה קצרצרה וחמודה...
להגיד לך שוב מזל טוב...
SWEET 16 חחחח כי את יודעת.. בארץ אחרת זה היה כמו בת מצווה...
אז תחגגי.. אממממ
זהו אוף אני לא ממש מקורית עכשיו...
אז רק שוב רציתי להזכיר לך שאני אוהבת אותך המון המון...
ושיהיה יומולדת מדהים וכיפי..!
וזהו.. חח לא להאמין שלפעמים גם לי נגמרות המילים.. ממש שיא גינס..
באמת לא פאקצי רחלו'ש יצא לך מדהים
תביני כבר את כישרון חח
חחחח
אני אוהבת אותך יותר עד אין סוף ומעבר לו חח
חחח....יאא אני חייבת לקרוה לגינס הזה לך נגמרות מילים וואי אני בשוק
לאב יווווווווווווווווווווווווווו
הכי שיש
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) בוקר טוב, חג שמח, שבוע טוב...
חחח מישהו יודע מה התאריך היום..?
לא כי נדמה לי שיש היום משהו חשוב...
אני לא ממש זוכרת...
אהה כן (סתם נו זכרתי.. 😛 )
היום יומולדת, היום יומולדת, היום יומולדת... לסטלה שלי..!!
איזה כיף זה יומולדת, חחחח גדלת בעוד שנה... (כמו שהיינו עושים בגן עם החישוקים- הופ הופ טרללה גדלתי בשנהההה הופ הופ טרללה גדלתי בשנה)
טוב אז יפה שלי שיהיה לך יומולדת הכי שמח, ומתוק, ומאושר, ויפה, ומושלם, בדיוק כמוך...
תעשי המון כיף, זה הכי חשוב...
ועכשיו ברכות של ילדים בכיתה א' כי משם הזכרונות הכי חזקים שלי:
שתזכי בלוטו ותקני מטוס, שיקנו לך את הכלב שאת רוצה, שתטוסי לחו"ל...
חחחחח טוב די כי אם אני אמשיך זה לא ייגמר, אז באמת שיהיה המון מזל טוב..
אוהבת אותך הכייייייייייייייייייייייייייייייייייי בעולם,
סימבה.. 😛
ערב טוב חח
וכן יש משהו היום וחסר לך עם היית שוכחת חח
חחחח....הרגת אותי עם החישוקים
ואמן אני יזכה בלוטו בעזרת השם חח
אני יקנה מטוס והכח את כולם איתי לסיבוב סביב העולם
סימבה שלי אני חולה עלייך הכי הרבה שיש
את פשוט מדיהמה
חחח
יום הולדת חגיגה נחמדת מה נעים ומה נחמד שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד רק ביומלדת רק ביומלדת חח
תודה יפה שלי
אוהבת->מירב
חחח נראה לך שאני בכלל מסוגלת לשכוח..?
הופ הופ טרללה.. תמיד עושים את זה עם החישוקים בגן.. חחח זה מצחיק.. 😛
חחחח יאאאא איזה כיףף =]
סטלה גמני חולה עם אבעבועות גוססת מפרפרת מתה מוות קליני מתה קבורה ומרחפת כמלאך עלייך.. חחחחח
חחחח בטח רק ביומולדת.. והיום זה היום שלך... יאאאא 16...
כבר לא ילדה.. 😛
אין בעד מה נשמה יפה שלי.. =]
QUOTE (lidorushit @ 15/04/2007) אווו הגברת החליטה להמשיך לאחר הייבוש שהיא דפקה 😁
פרק מ-ד-ה-י-ם-😊
ויום? עוד יותר מדהים,
יום הולדת שמח (:
[B]
המון המון המון מזל טוב,
עד 120
שנות אושר
בריאות,
עושר
הצלחה בחיים
הצלחה בלימודים (;
שתצליחי בכל אשר תפני
שתקבלי כל אשר תחפצי בו
אוהבת המונים המונים המונים 😛
שתהיה לך היום הולדת הכי שמחה בחיים.
לידורי (:
😊 😊 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לידורי את יודעת שאני אוהבת אותך?
תודה מאמי
וכל מה שאת אומרת שיהיה לך גם
שתיהיי מאושרת כל החיים חיים שלי אוהבת אותך
הבאת לי חיוך ענק
אוהבת->מירב