QUOTE (adva2244 @ 10/04/2007) אופי באמת מחר ביצפר, ב-א-ס-ה-!
אהה ומירבו'ש מזל טוב לעוד 4 ימים!!!
זהו יצאתי מידי חובה... חח סתם!! נראה לך 😊 חכי חכי עוד 4 ימים מה יהיה פה 😉
חחחח
תודה בובי יום ראשון איזה מזל יש לי אהה?הפעם שאומרים לי מזל טוב צריך להתכוון לזה
שיהיה לי באמת מזל טוב
חולה עלייך נשמה...
ולא יצאת מיד חובה יום ראשון אני רוצה מזל טוב מכל הלב 😂 סתם
אוהבת->מירב
QUOTE (-לירוני- @ 13/04/2007) מירבי!
פליז תעשי המשך😊
אוהבת
😛
לירוני בובי יפה שלי
מחר מבטיחה לך
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/04/2007) QUOTE (-לירוני- @ 13/04/2007) מירבי!
פליז תעשי המשך😊
אוהבת
😛
לירוני בובי יפה שלי
מחר מבטיחה לך
אוהבת->מירב
😊
מחכה יפה שלי:]
ומירבי אם יש לך אז תוסיפי אותי באייסי 317048816
המשך
😛
המשך
😁
המשך
😂
המשך
😊
המשך
😊
המשך
😊
המשך
🙄
הההההההממממממממשששששששששךךךךךךךךך !@#$% 😉
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 10/04/2007) אופי באמת מחר ביצפר, ב-א-ס-ה-!
אהה ומירבו'ש מזל טוב לעוד 4 ימים!!!
זהו יצאתי מידי חובה... חח סתם!! נראה לך 😊 חכי חכי עוד 4 ימים מה יהיה פה 😉
חחחח
תודה בובי יום ראשון איזה מזל יש לי אהה?הפעם שאומרים לי מזל טוב צריך להתכוון לזה
שיהיה לי באמת מזל טוב
חולה עלייך נשמה...
ולא יצאת מיד חובה יום ראשון אני רוצה מזל טוב מכל הלב 😂 סתם
אוהבת->מירב
מחר יום הולדת.. מחר יום הולדת.. מחר יום הולדת למירב D:
ואיי חכי חכי מה יהיה פה מחר 😛....
8 דפים רק של מזל טוב.. חח הגזמות XD...
יאללה תמשיכי יא עצלנית 😊 הבטחת ללירוני שיש המשך היום..
והבטחה - מקיימים.. 😁
מווואהה 😘
QUOTE (סוופרמאמי @ 14/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/04/2007) סטלהההההההההההה
אני כועסת עליך ואת אפילו לא מבינה כמה...
נכון שעוד מעט יש לך יומולדת אז אני אסלח לך על הכל...
אבל בנתיים את מכעיסה אותי, אפילו מאוד..
אני כמה ימים לא הייתי בסיפורים של אחרים.. (פשוט לפעמים אני קצת נוטשת)
ואני חוזרת לקרוא ומה אני מגלה..?
שאפילו פרק אחד לא כתבת...
תגידי לי מה זה צריך להיות..?????
את מיד עכשיו יושבת וכותבת פרק...
בעיקר בגלל שחן ישבה לפתוח לך את עמוד 90...
אז אני רוצה פרק מיוחד וארוך לעמוד 90..!!
ומידדדדד, כן זה ציווי..! =]
אוהבת אותך המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון
סימבהההההההההההההההההההההההההההההה אני חייבת לומר לך את זה
אני מאוהבת בך 😍
חולה עלייך
ושמחה שסלחת אלב אל תכעסי היה לי שבוע חרא ממש מצב רוח על הריצפה ועצלנות מתחת לאדמה
המשך מחר לכבוד יום ההורלדת שלי
חחח...ותראי מי מדברת דפקת נטישה בסיפור שלך חחח
אז מחר המשך הכי ארוך טוב לא הכי כמעט הכי
אוהבת אותך יותר ממךךךךך 😛
זה:
אוהבת אותך המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המוןהמון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון
המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון
ועוד המונים 😊
אוהבת->מירב
סטלה שלי... אני בדיוק שמה המשך אחרי שאני מגיבה בכמה סיפורים..
אז עוד 5-6 דקות יש לך המשך.. =]
די מעפן אבל חפיף...
ופסדר על כולנו עוברות תקופות עצלנות/עצבים/חוסר כוח/חוסר חשק...
יהיה טוף אהובתי... =]
ואני אוהבת אותך את כל ההמונים שכתבת*אין סוףף =]
מחר יומולדת..!!!!!!!!
קולולולולווללולוללולולולולולולולולולוללולוללולולולולוללו
חכי חכי מחר מה הולך פה.. 😛
QUOTE (-לירוני- @ 13/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 13/04/2007) QUOTE (-לירוני- @ 13/04/2007) מירבי!
פליז תעשי המשך😊
אוהבת
😛
לירוני בובי יפה שלי
מחר מבטיחה לך
אוהבת->מירב
😊
מחכה יפה שלי:]
ומירבי אם יש לך אז תוסיפי אותי באייסי 317048816
הוספתי בובי
וכבר ממשיכה
אוהבת->מירב
QUOTE (adva2244 @ 14/04/2007) המשך
😛
המשך
😁
המשך
😂
המשך
😊
המשך
😊
המשך
😊
המשך
🙄
הההההההממממממממשששששששששךךךךךךךךך !@#$% 😉
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה בובית את חולה עלייךך
וכבר המשך
אוהבת->מירב
QUOTE (adva2244 @ 14/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 13/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 10/04/2007) אופי באמת מחר ביצפר, ב-א-ס-ה-!
אהה ומירבו'ש מזל טוב לעוד 4 ימים!!!
זהו יצאתי מידי חובה... חח סתם!! נראה לך 😊 חכי חכי עוד 4 ימים מה יהיה פה 😉
חחחח
תודה בובי יום ראשון איזה מזל יש לי אהה?הפעם שאומרים לי מזל טוב צריך להתכוון לזה
שיהיה לי באמת מזל טוב
חולה עלייך נשמה...
ולא יצאת מיד חובה יום ראשון אני רוצה מזל טוב מכל הלב 😂 סתם
אוהבת->מירב
מחר יום הולדת.. מחר יום הולדת.. מחר יום הולדת למירב D:
ואיי חכי חכי מה יהיה פה מחר 😛....
8 דפים רק של מזל טוב.. חח הגזמות XD...
יאללה תמשיכי יא עצלנית 😊 הבטחת ללירוני שיש המשך היום..
והבטחה - מקיימים.. 😁
מווואהה 😘
חחחחחחחחחחח כן בטח שמונה דפיים
חח...כבר ממשיכההההההההההההה
הבטחתי קימתי
אני לא סתם אומרת
אולי לפעמים אבלן עכשיו לא
לאב יו מאמי
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 14/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/04/2007) סטלהההההההההההה
אני כועסת עליך ואת אפילו לא מבינה כמה...
נכון שעוד מעט יש לך יומולדת אז אני אסלח לך על הכל...
אבל בנתיים את מכעיסה אותי, אפילו מאוד..
אני כמה ימים לא הייתי בסיפורים של אחרים.. (פשוט לפעמים אני קצת נוטשת)
ואני חוזרת לקרוא ומה אני מגלה..?
שאפילו פרק אחד לא כתבת...
תגידי לי מה זה צריך להיות..?????
את מיד עכשיו יושבת וכותבת פרק...
בעיקר בגלל שחן ישבה לפתוח לך את עמוד 90...
אז אני רוצה פרק מיוחד וארוך לעמוד 90..!!
ומידדדדד, כן זה ציווי..! =]
אוהבת אותך המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון
סימבהההההההההההההההההההההההההההההה אני חייבת לומר לך את זה
אני מאוהבת בך 😍
חולה עלייך
ושמחה שסלחת אלב אל תכעסי היה לי שבוע חרא ממש מצב רוח על הריצפה ועצלנות מתחת לאדמה
המשך מחר לכבוד יום ההורלדת שלי
חחח...ותראי מי מדברת דפקת נטישה בסיפור שלך חחח
אז מחר המשך הכי ארוך טוב לא הכי כמעט הכי
אוהבת אותך יותר ממךךךךך 😛
זה:
אוהבת אותך המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המוןהמון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון
המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון
ועוד המונים 😊
אוהבת->מירב
סטלה שלי... אני בדיוק שמה המשך אחרי שאני מגיבה בכמה סיפורים..
אז עוד 5-6 דקות יש לך המשך.. =]
די מעפן אבל חפיף...
ופסדר על כולנו עוברות תקופות עצלנות/עצבים/חוסר כוח/חוסר חשק...
יהיה טוף אהובתי... =]
ואני אוהבת אותך את כל ההמונים שכתבת*אין סוףף =]
חחח
קראתי אבל לא מעפן מה פתאום מעםן הכי לא מעפן
ועכשיו אני מרגישה טיפה יותר טוב
ואני אוהבת אותך הכי הרבה שבעולם יותר ממך 😛
חולה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) מחר יומולדת..!!!!!!!!
קולולולולווללולוללולולולולולולולולולוללולוללולולולולוללו
חכי חכי מחר מה הולך פה.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו חובה מחר כדי לדעת מה יהיה פה
גם אני רוצה לעשות קולולו אז אני עושה
קולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולו
טוב נגמר לי האוויר
מאוהבת בך
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 14/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) מחר יומולדת..!!!!!!!!
קולולולולווללולוללולולולולולולולולולוללולוללולולולולוללו
חכי חכי מחר מה הולך פה.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו חובה מחר כדי לדעת מה יהיה פה
גם אני רוצה לעשות קולולו אז אני עושה
קולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולו
טוב נגמר לי האוויר
מאוהבת בך
אוהבת->מירב
חחחח סטלה קטנה ומתוקה שלי....
רוצה להיות אחותי הקטנה..?? 😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 14/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) מחר יומולדת..!!!!!!!!
קולולולולווללולוללולולולולולולולולולוללולוללולולולולוללו
חכי חכי מחר מה הולך פה.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו חובה מחר כדי לדעת מה יהיה פה
גם אני רוצה לעשות קולולו אז אני עושה
קולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולו
טוב נגמר לי האוויר
מאוהבת בך
אוהבת->מירב
חחחח סטלה קטנה ומתוקה שלי....
רוצה להיות אחותי הקטנה..?? 😊
ברור שרוצה
גיסתי לא תיהיי אז תיהיי אחותי
אוהבת->מירב
מאמיייייייי שלייייייייי....אחרייי 4 ימים שלא הייתי באתר אני חוזרת ומגלה שאין המשך!?!?!?!
תתביישי לך 😢