יפה שלי הינה פתחתי לך=] זה היה קשה חחע
אוהבת אותך הכי בעולם נסיכה אחחתתת!!
QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) גאדדדדדדדדדדדדדדד! זה לא טוב, לא טוב בכלל! 😮 חחח...
או מיי גאד הוא ראה אותם!
פרק פשוט מושלם יםה שלי!!!!!!!!!!
תמשיכי הכי דחוף בעולם! אמא איזה מתח=]]]
תובלו'ש בובי תודהה מאמי
וכן אהה איזה באסה שהוא ראה אותם אבל עם לומר את האמת זה די מבאס
שהיא באה ומדברת איתו והכל טופ ויפה...פשוט מידי
אוהבת->מירב
QUOTE (-לירוני- @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (-לירוני- @ 04/04/2007) טוב שמעי...אולי את מכירה אותי כי את קוראת את הסיפור שלי חחח
אני התחלתי לקרא עכשיו את שלך..
אני בעמ' 9
ואני חייבת להגיד לך..
שיש לך את הסיפור הכי הכי יפה שיש
חחחחח האדר הזאת הורגת אותי עם התשובות שלה...
אני ימשיך לקרא פשוט אני עכשיו צריכה ללכת...
-לירוני-
😛
לירונו'ש בובי תודה יפיופה
ומכירה אותך בטח שכן
ולא להגזים הכי יפה שיש יש הרבה יותר יפים משלי
חחחחח...אדר היא חולת נפש
שמחה שאהבת בובי
אוהבת->מירב
חחח אז בין הסיפורים ה-כ-י יפים שיש פה..
איזה ילדה, איזה אופי!#
גם אני בסוף אהיה לסבית בגללה חחח 😁
חס וחלילה ראית מה קרה למי שהייתה לסבית בגללה בהתחלה
חחח...לירוני תודה בובי
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 07/04/2007) איזה פרק קורע חח, כל הפרק אני רק צוחקת 😂
מירבוש? פרק מדהים כמו תמיד ((:
מחכה להמשך,שתהיה לך המשך שבת קסומה =]
ד"א עוד 8 ימים חחח 😛 😛
יש לי כזה חשק לעשות פרקים מצחיקים שמחים וכל זה חח
תודה לידורוש מתה עלייךךך
ועכשיו זה כבר עוד 6 ימים
אוהבת->מירב
QUOTE (adva2244 @ 07/04/2007) מדדהים D:
מחכה לעוד המשך מדהים 😛 חח..
אדווש תודה נשמה
עמהשך אהמ...מתישהו שאני לא יהיה עצלנית
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 07/04/2007) מירבייייי יטלנובליתתתת
חחחחח פרק ממש יפה אהבתי...
והעצלנות שלך "את השאר אתם יכולים לדמיין" תשמעי לא לכולם יש דמיון כל כך מפותח כמו שלי...
אבל ויתרתי לך זה פסדר...
קודם כל עוד 8 ימים הולכות להיות פה מסיבות....
שזה משהו מטורף חחחחחח כל הפורום יעשה לך מסיבה.. 😛
יואוווווו אין אין כמה כשרווןןןןןן..
פרק מווווווווווושלם (החלטתי שפרות זה חמוד) 😊
אוהבת אותךךךךךךךך המון המון המון המון
סטלה עם חגורה חומה שלי... 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחח [איך כל תגובה שלי אלייך מתחילה בזה?]
וצודקת באמת קצת טלנובלה זה תמיד ככה מתנשקים ואז מי שלא רוצים שיבוא בא כזה
אהה לא זה פשוט כי אולי יש כאלה שהם יותר קטנים ועדיין לא מוכנים לזה חח
אבל פעם הבאה אולי אני ירשום עם תיאורים
חחח....עכשיו עוד 6 ימים חחח...יאאא בא לי
שיגעתי את כל מי שמכיר אותי עם היום הולדת שלי מסכנים חח
קארינוש סימבה שלי חולה עלייך אני פשוט חולה חולה
ופרות זה נחמד כזה עזבי שהן תמיד מחרבנות ואז שנוסעים לצפון איפה שדודים שלי גרים
אני צריכה לסבול את הריח אבל נחמד
אוהבת אותך הכי שבעולם
אוהבת->מירב
QUOTE (loisana11 @ 07/04/2007) מירבוווווווושששלי..
חחח
כל הפרק אני רק צוחקת.. 😁
ואני חייבת לומר את זהה..
OMG
הוא תפס אותם!!!.. כאילו סופסוף אבל דיי נווו
למה במתח?! את רוצה להרוג אותי או מה?!
אני כבר מספיק לא מרגישה טוב את רוצה שאני ארגיש עוד יותר גרוע שאני אצטרך לדמיין מה ההמשך עד שתעדכני..
זה לא הוגן!! את עושה לי בכוונה!!! 😠
תתתתמממממממשיייייייייייכככככככככככככככיייייייייייייייי
פליזזזז 😊
מתה עלייך מירבוש שלייי..
ואל תמתחי אותי יותר מדי.. זה יכול להיגמר לא טוב!!! 😉
אוהבת המווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
עם את צוחקת אז זה הכי חשוב 😉
חחח...כי מתח זה כיף זה הכי שווה למתוח כזה...
וסורי רחלו'ש אבל עכשיו אין לי כוח להמשיך אבל תרגישי טוב מאמי הכי טוב שבעולם טוב?
ובחיים לא יעשה לך בכווה אני חולה עליייךךךך
מתה עלייךך גם רחלו'ש יפה שלי נשמה שלי עיים שפתיים לחיים גבות וריסיים שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 07/04/2007) אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעע
מה יקרה עכשיו?!
תומר יסכים נכון?!!!!? ברור שהוא יסכים וואי למה מה זה..
כמו שהוואאא ואדרר המשוגעעתת חבריםם ואדר חברה גם של מיכל אזז גם לה מותרר
חחחחחחחח
תמשיכיכי דחופיי
חחחחחח...כן אהה
אבל בנים לא קולטים את זה...הם שונאים לראות איך חבר שלהם מתקרב לאחותו הקטנה
אבל תראי מה יקרה
נויקוש בובי מתה עלייך
ותודה יפה שלי
המשך בקרוב
אוהבת->מירב
QUOTE (-לירוני- @ 07/04/2007) חחח יאללה המשכתי!
קראתי ה-כ-ל
מ-ד-ה-י-ם
מחכה להמשך😊
חחח...שמחה שקראת הכל לירוני
ושלא התיאשת כי אני הייתי מתיאשת חח סתם
תודה יפה שלי המשך בקרוב
אוהבת->מירב
QUOTE (lipaz-sol @ 08/04/2007) מאמי ?
המשךךךך!
ליפזוש :]
בקרוב ליפזוש אבל לא היום
אוהבת->מירב
שרוטה מאהבה-אני שנה מנסה לצטט את ההודאה שלך לא מצליח לי אוף
תודה בובי חולה עלייךך מאמי
אוהבת->מירב
QUOTE (ילדונות_17 @ 08/04/2007) חחחחח מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייי =)
הודדי [אפשר לקרוא לך ככה?] תודה בובי חולה עלייךך
אוהבת->מירב
QUOTE (chen-daskal @ 09/04/2007) מאמי פשוט מווושלם יאאלה תמשיכי=]
באלי שיהיה לך עמוד 90=]
תודה חנצוק חולה עלייךךךך מאמי
ויאאאאא תודה שפתחת לי עמוד 90 😁
עכשיו עוד עשר עמ' 100 יאייייייייייייייייייייייי
חולה עלייךךך בובי
אוהבת->מירב
QUOTE (chen-daskal @ 09/04/2007) יפה שלי הינה פתחתי לך=] זה היה קשה חחע
אוהבת אותך הכי בעולם נסיכה אחחתתת!!
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
חחחח...תודה חנצוק מי אוהבת אותך יותר ממני אה?
תודה יפה שלי
אוהבת אותך הכי בעולם
אוהבת->מירב