פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,812 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 93 מתוך 123
QUOTE (סוופרמאמי @ 14/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 14/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) מחר יומולדת..!!!!!!!!
קולולולולווללולוללולולולולולולולולולוללולוללולולולולוללו
חכי חכי מחר מה הולך פה.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו חובה מחר כדי לדעת מה יהיה פה
גם אני רוצה לעשות קולולו אז אני עושה
קולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולו
טוב נגמר לי האוויר
מאוהבת בך

אוהבת->מירב
חחחח סטלה קטנה ומתוקה שלי....
רוצה להיות אחותי הקטנה..?? 😊
ברור שרוצה
גיסתי לא תיהיי אז תיהיי אחותי

אוהבת->מירב
חחחחח גם טוב.. 😛
QUOTE (מישהי-סודית @ 14/04/2007) מאמיייייייי שלייייייייי....אחרייי 4 ימים שלא הייתי באתר אני חוזרת ומגלה שאין המשך!?!?!?!
תתביישי לך 😢
עכשיו המשך

אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 14/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 14/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/04/2007) מחר יומולדת..!!!!!!!!
קולולולולווללולוללולולולולולולולולולוללולוללולולולולוללו
חכי חכי מחר מה הולך פה.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו חובה מחר כדי לדעת מה יהיה פה
גם אני רוצה לעשות קולולו אז אני עושה
קולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולו
טוב נגמר לי האוויר
מאוהבת בך

אוהבת->מירב
חחחח סטלה קטנה ומתוקה שלי....
רוצה להיות אחותי הקטנה..?? 😊
ברור שרוצה
גיסתי לא תיהיי אז תיהיי אחותי

אוהבת->מירב
חחחחח גם טוב.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת אותך הכי שיש

אוהבת->מירב
טוב אני הולך" אמר איתי.
"טוב" אמרתי "אני כבר ידבר איתו"
הוא נישק אותי. כל כך אהבתי את הנשיקה הזאת שיכלה שלא להיגמר עם רק…
"איתי? זה רק אני או שאתה מנשק את אחותי?" שאל תומר עצבני.
'אוי שיט' חשבתי.

פרק 57
"לא זה לא רק אתה" אמר איתי לפתע במין ביטחון כזה.
"מניאק איך אתה לא מתבייש ככה להתחיל עם אחותי" אמר תומר.
"תומר אולי אתה לא יודע אבל גם לי יש צד בעניין" אמרתי.
"איזה צד בדיוק הצד הזה שאת הולכת ומתחילה עם החבר הכי טוב שלי?" שאל תומר.
אדר יצאה מהחדר. "בואי מיכל" אמרה אדר.
"טוב" אמרתי. נכנסנו לחדרי.

*~*~*~~*~~**~~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*

"אין לו שום זכות להחליט לי" אמרה מיכל עצבנית.
"עם כמה שאני אוהבת אותו" אמרתי "אני מסכימה איתך"
"אני נשבעת לך שעם מה משהו יקרה ואנחנו לא נהיה ביחד אני לא ידבר איתו בחיים" אמרה מיכל.
"אל תדאגי" אמרתי "יהיה בסדר"
לפתע שמענו קול חבטה. יצאנו שנינו מהחדר. איתי היה שכוב על הרצפה.
"עכשיו חסר לך עם אתה מתקרב לאחותי מובן?" שאל תומר.
"תומר דיי" צעקה מיכל.
"אל תתערבי" אמר תומר "אני לא רוצה שהוא יתקרב אלייך"
"יתקרב אלי?" שאלה מיכל "אני אוהבת אותן, אני זאת שרוצה אותו וזה לא רק הוא בעניין הזה"
"אני לא מתכוון לוותר עלייה" אמר איתי "עם כל הכבוד שלי אלייך לך אין זכות דיבור"
"אתה שתק טוב" אמר תומר.
"לא אתה תשתוק" אמרתי עצבנית.
"אדר אל תיכנסי לסיפור הזה" אמר תומר.
"לא להיכנס?" שאלתי "עם שכחת אני החברה הכי טובה שלך אחותך…זה בדיוק אותו המקרה רק שמיכל שלשם שינוי רוצה שיהיה לשנינו טוב נותנת לנו להיות ביחד"
"זה לא קשור" אמר תומר.
"בטח שזה קשור" אמרתי "השטות המטומטמת הזאת שלא יוצאים עם אחיות של חברים…אתה יכול להגיד לי מאיפה הקרצת אותה?"
"מה שחסר לי עכשיו זה לריב איתך" אמר תומר.
"אז סבבה" אמרתי "תתן להם להיות ביחד כי שנינו יודעים שאין לך שום סיבה הגיונית לא לתת להם להיות ביחד"
"תומר אני יכולה לדבר איתך לבד?" שאלה מיכל.
"דברי" אמר תומר.
"לחזור על זה שוב?" שאלה מיכל "לבד" אמר מיכל.
"אני ילך הביתה" אמרתי.
יצאת משמה. אף פעם לא הייתי כזאת עצבנית על תומר. טוב חוץ משרק נפגשנו אז בכלל שנאתי אותו. אבל עכשיו זה פשוט עצבן אותי. הרתיח אותי.
חזרתי הביתה. עליתי לחדרי. "אמל'ההההההה מה אתה עושה כאן ואיך השגת את הכתובת שלי?" שאלתי.
"באתי לדבר איתך ופשוט שאלתי את אמא של ליאת" אמר.
"טוב מה רצית?" שאלתי.
"אז יש חדש?" שאל תום.
"כן בערך" אמרתי.
"אז דברי כבר" אמר תום.
"אז אני לא יודעת מי זה" אמרתי "אבל יש כיוון"
"איזה כיוון?" שאל תום.
"היא יצאה עם מישהו בן 18 ונכנסה ממנו להריון היא סיפרה שהוא הרביץ לה שגילה את זה" אמרתי.
"שמעתי על זה…אבל שכחתי איך קוראים לו…" אמר תומר.
"היא סיפרה לך?" שאלתי.
"היא אמרה לי רק שהיא יוצאת עם מישהו בן 18" אמר תום.
"יווו תנסה להיזכר" אמרתי.
"אני לא זוכר" אמר תום.
"טוב" אמרתי "אבל חייבים לגלות" אמרתי.
"אני נחנו נגלה…אבל עכשיו אני חייב ללכת" אמר.
"בסדר" השבתי.
תום הלך.
הרגשתי שאני משתגעת בבית. אז הלכתי לאיזשהו פאב. ידעתי שבטוח שמה אני יפגוש כרגיל מישהו שאני מכירה. נכנסתי והתיישבתי ליד הבר. "תן לי וודקה הבסולוטי" אמרתי.
הוא נתן לי ושתיתי.
"שלום לך" שמעתי מישהו אומר.
"תראו מי אני רואה פה את עומר" אמרתי "מה קרה נעלמת לי"
"אני נעלמתי את נעלמת" אמר עומר.
"אולי לא חיפשת פשוט" אמרתי.
"גם נכון" אמר עומר.
"אז מה עומר יש חדש?" שאלתי.
"כן…בערך" אמר עומר.
"נו….דבר" אמרתי "שפוך את כל אשר על ליבך" אמרתי.
"לא יוצא לי מהראש כל העניין עם דביר" אמר עומר.
"עומר…אל תחשוב על זה" אמרתי "אתה לא צריך לשלם על מעשיו כי אין לך קשר לזה"
"ומה אצלך יש משהו?" שאל עומר.
"עזוב החיים שלי משעממים לגמרי" אמרתי "כל כך משעממים שיום אחד יכתבו עליהם שיר ארז כולם יירדמו"
" ברור" אמר עומר "מה את נורמלית החיים שלך זה לא נורמלי זה מדע בדיוני מה שהולך אצלך"
"אני הייתי אומרת סרט מתח" אמרתי.
"מתח עלק…איימה אני הייתי משתין מרוב פחד" מחק אומר
"זה כי אתה פשוט פחדן מידי" אמרתי.
"אני גבר, גבר שבגברים" אמר עומר.
"בגלל זה העם הגברי נראה ככה" אמרתי.
"למה את מלכלכת?" שאל עומר.
"אני ללכלך?" שאלתי "מה פתאום אני שומרת על איכות הסביבה"
"מה שלא יהיה גלי לי….איך שלא יקרה ספרי לי…למה החלום שלך עצוב…עצוב.."
"הלו?" עניתי.
"מאמי איפה את?" שאל תומר.
"קודם תגיד לי עם הם ביחד או לא אחר כך נדבר" אמרתי.
"ביחד עכשיו איפה את?" שאל תומר.
אמרתי לו "כבר בא" אמר תומר.
"אתה לא צריך אני כבר הולכת" אמרתי.
"טוב רוצה שנפגש היום?" שאל תומר.
"תומר אתה צריך לישון מחר אתה מתגייס" אמרתי.
"טוב מאמי" אמר תומר.
"טוב אני חוזרת הביתה אני מזה עייפה "אמרתי
"טוב אני יחזיר אותך" אמר.
"במה במכונית שלך?" שאלתי.
" כן בסוברו שלי" אמר עומר.
"שקרן בקושי יש לך תלת אופן" אמרתי.
"נכון כי אני יותר משוכלל" אמר עומר.
"אהה באמת?" שאלתי "יש לך קורקינט חשמלי כזה?" שאלתי.
"טוב בסדר תצחקי עלי שאין רישיון למה לא?" שאל עומר.
"באמת למה לא?" שאלתי.
"טוב שתקי ובואי אני ילווה אותך" אמר עומר.

*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

נסעתי לכיוון ביתה של אדר. שהגעתי חניתי רציתי להפתיע אותה. ולבקר אותה יום לפי הגיוס. אז מה עם אני יהיה עייף מחר?.
חניתי את המכונית ליד הבניין שבו היא גרה.
ויצאתי מהמכונית. התקדמתי לעבר הבית ולא האמנתי למה שאני רואה.
כל כך רציתי שזה יהיה חלום.
היא הייתה שמה מתנשקת עם בחור אחר.
הלכתי משמה מאוכזב ממנה. אני לא מאמין שהיא עשתה לי את זה.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

הרחקתי את שפתי משלו. "עומר מה אתה עושה?" שאלתי.
"אני לא יודע אני אוהב אותך" אמר עומר.
"זה לא ילך בנינו אני אוהבת את תומר" אמרתי.
הלכתי משמה עדיין המומה ממה שקרה.
נכנסתי לחדרי והתחברתי לאי סי.

~דרי~
תומר בובי שלי מה קורה?

~תומר~
כוס אמא שלך יא זונה אל דברי איתי בכלל.

~דרי!
מה קרה?

~תומר~
מה שקרה שגיליתי שאת זונה…ככה הולכת מגבר לגבר בלי מנוחה.
אחד לא מספיק כנראה אז צריך עוד 20

~דרי~
על מה אתה מדבר ני רק איתך


~תומר~
יאללה זדיני לי מהחיים לא בא לי לדבר איתך

~דרי~
כוס אמא שלך אל דבר אלי בכלל מה קרה יום אחד אוהב יום אחר זורק אותי?
אני שונאת אותך..

יצאתי מהאיסי ונשכבתי על המיתה שלי. "מה קרה פתאום?" שאלתי את פרנדי שהחליט שנחמד להתיישב לי על הבטן. וסורי על הביטוי אבל פרנדי טיפה שמן…בגלל מירי שמאכילה אותו יותר מידי ולא באוכל לכלבים.
"אני שונאת אותו" אמרתי.
ודמעה זלגה לי מעיני. רציתי שזה יהיה חלום. אתמול היה כל כך מושלם ופתאום זה…
שונאת את החיים שלי. עצמתי את עיני ונרדמתי.
למחרת הלכתי לבית הספר מבואסת.
"מה קרה?" שאלה מיכל "למה רבת עם אח שלי?"
"אח שלי הלך אלייך וחזר מבואס ועצבני" אמרה מיכל.
"הוא לא הלך אלי" אמרתי.
"את רצינית?" שאלה מכיל.
"יווו אני לא מאמינה בגלל זה הוא התנהג ככה" אמרתי.
"מה קרה?" שאלה מיכל.
"מתי הולך לבקום?" שאלתי.
"ב-2 וחצי למה?" שאלה מיכל.
"טוב" אמרתי.
בהפסקה הברזתי מהלימודים. הלכתי לעבר ביתו של תומר דפקתי בדלת. נערה בלונדינית.
"מי את?" שאלה הנערה.
"החברה שלך תומר" אמרתי.
"את לא רצינית" אמרה הנערה "אני חברה של תומר…"
"בובי אולי את טיפה הוזה אבל רק אתמול אני ותומר ההינו ביחד" אמרתי.
"אההה…באמת…כנראה שתומר היה צריך כמה זמן עם בחורה עד שאני יחזור" אמרה הבלונדינית.
"על מה את מדברת?" שאלתי.
"אני חברה של תומר עוד מלפני חצי שנה" אמרה הבלונדינית "טסתי לחול לחודשיים" הוסיפה.
"מוזר שלא שמעתי עלייך" אמרתי.
"כנראה הוא היה חם עלייך" אמרה הבלונדינית.
הייתי בשוק העם תומר שיקר לי?


לא יצא יפה חפיף
גיבו
ואוהבת את כולכן
מזל טוב לי אחרי חצות אז יומלדת שמח לי

אוהבת->מירב
קודם כל שלא יצא יפה יצא מושלם...
פרק מהמם...
דבר שני מזל טוב
יוואואווא איזה גדולה (חחח סתם אני עוד לא דודה)
ונכתוב לך מזל טוב בבוקר או משהו...
כי אני קצת מתה מעייפות עכשיו..
מאמוווווווווווש מזל טוב😊😊

השארתי תגובה במה שבראש😊
אין את כותבת ממש מדהים
כוסאמקק ארססססססססססס אם אנייי באה לתומרר הזהה
מה הקטע?ישר קופץ למסקנות? אפילו לא נתן לה להסביר!!
ועוד הוא אומר שאדר הולכת מאחד לאחד, מי שמדברר! נמצא עם שני בחורותתתתתתתתתתתתתתת
וווווואיייייייייייייייייייייייי תמשיכייי אמןןן תומר ימווווווווווווווווווווווווווווווווווות
בוקר טוב, חג שמח, שבוע טוב...
חחח מישהו יודע מה התאריך היום..?
לא כי נדמה לי שיש היום משהו חשוב...
אני לא ממש זוכרת...
אהה כן (סתם נו זכרתי.. 😛 )

היום יומולדת, היום יומולדת, היום יומולדת... לסטלה שלי..!!

איזה כיף זה יומולדת, חחחח גדלת בעוד שנה... (כמו שהיינו עושים בגן עם החישוקים- הופ הופ טרללה גדלתי בשנהההה הופ הופ טרללה גדלתי בשנה)

טוב אז יפה שלי שיהיה לך יומולדת הכי שמח, ומתוק, ומאושר, ויפה, ומושלם, בדיוק כמוך...
תעשי המון כיף, זה הכי חשוב...
ועכשיו ברכות של ילדים בכיתה א' כי משם הזכרונות הכי חזקים שלי:
שתזכי בלוטו ותקני מטוס, שיקנו לך את הכלב שאת רוצה, שתטוסי לחו"ל...

חחחחח טוב די כי אם אני אמשיך זה לא ייגמר, אז באמת שיהיה המון מזל טוב..
אוהבת אותך הכייייייייייייייייייייייייייייייייייי בעולם,
סימבה.. 😛
מ=ז=ל ט=ו=ב !=!=!


מזל טוב בובי שליי.. 😛
היום יומולת היום יומולדת היום יומולדת למירבוווש היפיופה!!
היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת למירב..
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב.. [חח]
חג לה שמח וזר לה פורח..
ה-י-ו-ם י-ו-מ-ו-ל-ד-ת ל-מ-י-ר-ב !-!-!

חחח..
אז.. אהמ.. זמרת?! אני כבר לא יהיהה.. 😢
חח סתאםם.. תמיד אמרו לי שיש לי קול יפהה 😛

~~~~
טוב רגע קודם כול!!!

הפרק?! מ-ה-מ-ם
ותומר?! יצא ז-ב-ל
~~~~

נחזור למציאותת..

~~~~

מזל טווווווווווב, עד 121 שנהה
חחח
אית הוספתי לך עוד שננהה 😉
הלוואי והייתי יכולה לתת נעורים נצחיים..
אבל מכיין שאני לא, אני יכולה רק לאחל לך חיים מושלמים מלאי שמחה ואושר [לא שעכשיו הם לא כאלה..חח]
שתמשיכי להיות המחורפנת והמשוגעת שאת.. 😂
כי ת'אמת זה לא שאת משוגעת את לגמרי שפויה.. חח זה אנחנו שמשוגעים עליייך!!!.. [טוב לפחות אני!! 😛]

בריאות, אושר, כושר, יושר, הצלחה, מזל, אהבה.. [אהמ.. מה יש עוד?! 😕 ]
הקיצר שתזכי לחיים מווושלמים מלאי שמחה ואושר!!!..==> אמרתי את זה כבר.. לא?! 😕
וגם אם כן.. אז לא משנה, העיקר שתזכי לחיים כאלהה.. 😊

אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]

ואהה לפני שאני אשכח.. עשיתי את זה בהמוון אהבה..
כן כן זה קצת פקאצי.. לא נורא תתגברי נכון?!
וגם זה אהממ.. לא ממש מושקע אז..סורי לא היה לי זמן..
[אם לא אהבת אני אכין לך חדש.. וכן הרבה יותר מושקעע 😊]

תמונה
למי יש יומולדת?
למי יש יומולדת?
הגידו ילדה וילד,
למי למי יש יומולדת?
מירב מירב בת כמה את היום?(חחח בת כמה את?)
נשיר ונרקוד לך כולם היום
מירב מירב בת כמה את היום?
נשיר ונרקוד לך כולם היום.

היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת למירב
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב
חג לה שמח וזר לה פורח היום יומולדת למירב

הפרחים היפים כתר על ראשנו מברכים ומזמינים
את את את מירב שלנו מירב מירב אוהבים אותך מאוד
מירב מירב שאת יפה מאוד.

האפי בירוודי טו יו,
האפי בירוודי טו יו,
האפי בירוודי טו מירב,
האפי בירוודי טו יו.

טלחומפרה פליס (איך כותבים? חחח)
טלחומפרה פליס
טלחומפרה אה מירב
טלחומפרה פליס

ססווווו בואו נעשה שעת הנוסטלגיות ו..... הפעם הראשונה ששלחתי לך הודעה -
(לצורך העניין העתקתי אותה חוחוחוח)
'הסיפור שלך ממש יפה, באמת, אני מאתמול בערב התחלתי לקרוא אותו, ואני ממש מסוקרנת לראות מה יהיה הסוף.
את כותבת נהדר, באמת, אני לא צוחקת, העלילה ממש יפה, אבל את הצורת ביטוי לא אהבתי, כאילו הכתיבה, את מאוד יצירתית, ויש לך כישרון כתיבה, באמת! אבל את צריכה ללמוד להתבטא, ויש לך גם המון שגיאות כתיב עם האותיות - ת,ט,ע,א,ה,ס,ש. ועוד כמה... אז כתבתי לך פה כמה משגיאות הכתיב, מקווה שלא תעלבי, כי זה הכל לטובה! נשבעת לך!!!! :

טינוק- תינוק
אם- עם
יצתרך- יצטרך
להקל - לעקל/לעכל.
מצטהרת - מצטערת. (וזה הדבר שהכי גורם לי חלחלה כשאת כותבת [כנ"ל ל- אם ] )
שהטנתקנו - שהתנתקנו
שביטה - שביתה.
בית כפה - בית קפה
מעוד- מאוד. (גם זה גורם לחלחלה.)
היבד- איבד
שמה - שם.
נועש- נואש
עפור- אפור
צבא- צבע (אם את מתכוונת לצבעים, ולא לצבא, כי אמרת : "ואני נמצאת בצבא השחור הזה..")
יקרא- יקרע
היהינו - היינו
מצתער - מצטער
שתיכח - שתיקח
נשמה - נשמע
הנוחית - אנוכית
השמתו - אשמתו
טופסת - תופסת
הזהו - אז זהו, ואם את רוצה לחבר - אזהו.
להשטלת - להשתלט
לכחתי- לקחתי
טיק- תיק
ותעלץ- תאלץ
אצרתי -עצרתי
פטק-פתק
עצבאות- אצבעות
ניטקתי-ניתקתי
יש עוד מלא, אבל אינלי כח לכתוב, באמת שאני מקווה שלא נעלבת מזה, את עוד יכולה להיות סופרת גדולה! את רק צריכה ללמוד להתבטא, אה ותשתדלי יותר לכתוב עם פסיקים כי זה מעצבן אותי ככה חח אי אפשר לקרוא ת'משפט.

זהו.
לאביו 3>
ואל תפסיקי לכתוב '

חחחחח עד שמצאתי ת'הודעה הזאת,שנים, אז תעריכי חחחחחחחחחחחחח
איך אני זוכרת שבהתחלה בגלל השגיאות חשבתי שאת ילדה בת 10 חחח ולא האמנתי שהיא כותבת כזה יפה.
מקווה שבאמת לא נעלבת מההודעה הזאת, טוב נו מה עכשיו אני כותבת וכותבת ועוד לא אמרתי מזל טוב!
אז מירבי יפה שלי!
המון המון המון המון המוני מזל טובים ליומולדת שלך,
אני אוהבת אותך הכי שיש בעווללללםםםםםםםםםםםםםםםםם
ומודה לאלוהים על היום שבו פגשתי אותך!
שיהיה לך בריאות אושר ועושר יושר וכושר הצלחה ושגשוג אהבה, שתימצאי חתן מדהים.
ושתעשי המשך לסיפור, ושתעשי שתומר לא יצא חרא.
ושתהיה לך ת'יומולדת הכי מדהימה שבעולם!
טוב אני צריכה ללכת להביא את אחותי מהגן אז...
אוהבת אותך המוני המונים,
נויוצ'קע 3>
מוואה S2
רחלוששששששש
יזלזלנית בעצמך... חחחח יצא מהמם.. באמת...
איזה משקיענית.. שום פקאצי ושום דבר..!!

ומירבי.... יש לי שיר להקדיש לך:
"כמה... אני אוהבת אותך.." יודעת כמה..? עד כוכב הצפון.. עד הדובה הגדולה.. 😛
חחחח אז חזרתי לעוד ברכה קצרצרה וחמודה...
להגיד לך שוב מזל טוב...
SWEET 16 חחחח כי את יודעת.. בארץ אחרת זה היה כמו בת מצווה...
אז תחגגי.. אממממ
זהו אוף אני לא ממש מקורית עכשיו...
אז רק שוב רציתי להזכיר לך שאני אוהבת אותך המון המון...
ושיהיה יומולדת מדהים וכיפי..!
וזהו.. חח לא להאמין שלפעמים גם לי נגמרות המילים.. ממש שיא גינס..
אווו הגברת החליטה להמשיך לאחר הייבוש שהיא דפקה 😁

פרק מ-ד-ה-י-ם-😊

ויום? עוד יותר מדהים,

יום הולדת שמח (:

[B]
המון המון המון מזל טוב,

עד 120
שנות אושר
בריאות,
עושר
הצלחה בחיים
הצלחה בלימודים (;
שתצליחי בכל אשר תפני
שתקבלי כל אשר תחפצי בו

אוהבת המונים המונים המונים 😛

שתהיה לך היום הולדת הכי שמחה בחיים.

לידורי (:


😊 😊 😊
מירבוש'לי!!

פרק פשוט מדהים מדהים מדהים!!! ממש אהבתי..

שיהיה לך מזל הכי טוב בעולם יפה שלי!!!!!!

יום הולדת שמח עם הרבה חיוכים והרבה מתנות

תהני=]

אוהבת הכי בעולם, תובל!!

3>

(מחכה להמשך! 😛 )
אחמ אחמ.. ללאא ללאא שכחתיי D:

אז... למי יש יום הולדת?! לך לך לך 😛...
מאממיי שיהיה לך יום הולדת מ>ו>ש>ל>ם>!

הרבה עושר ואושר ושתיהיה תמיד תמיד שמחה!
תמשיכי לכתוב מ#ה#מ#ם#! כמו תמיד...

עד 140 (( אנללא קמצנית הוספתי לך עוד 20 שנה XD))...
אז.. מה עוד יש לאחל לילדה כמוך?!
שלמות> יש
יופי > יש (( למרות שלא ראיתי אותך :/ אבלללל.. אני בטוחה שאת כוסית 😊 ))
אושר >> יש ~ מקווה כע~
כישרון>>> יש ובגדול.
חברים>> לא משנה איפה תיהיה תמיד תזכרי שאני פה 😁..

יאללה חפרתי, עפתי לטקס "יום הזיכרון לשואה ולגבורה"...

מואה יפיופה 😘
אוהבת אדווה ^^...

אההה והמשך?! מוווווווווווווווווווווווווווושלם 😂...
הבטחתי 8 עמודים לא?! טוב בואו לא נגזים הנה אני מקדישה עמוד שלם ר-ק לך D:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך