יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא עמוד 100
אני רוצה להודות לאמא ואבא שלי ולסבתא שלי
וכולם על שהביאו אותי ד היום חחח סתם
בנות תודה יפות שלי חולה עליכןןןןןןןןןןןןןןן
אוהבת->מירב
חחחחחח
קולולולולולולוללולוללוולולולוללללולולולולולולוללולוללולולוללוולולללולולוללוללולולוללולוללולולולולולולולולולולולוללולולולולוללולולולוללווללולולולוללולולוללולולולללולולולולולולולוללולולולולולולוללולולולולולולולולולולוללולוללולולולוללולולולולולוללולולולולולולולולולול
מירבייייי סטלה אחותי הקטנההה...
עמוד 100 ריספקטטטטט =]
יאייי מזל טוב וכל החרטה הזאת.. חחחחח 😛😛
לאב יהההה המון המון המון המון המון
מזל טוב על עמוד 1000 מאמייי 😘
שיירבו עמודים כאלו!
ואני ידאג שהם יירבו D:
יש לך סיפור מושלם מאמיי סיפור מדהים מדהים מדהים..
כמוך!
מווואאהההה אחת ג#ד#ו#ל#ה 😘...
אוה'פת אותך
אדווה 😊
יאלה עכשיו יוצאים למסע לפתוח את עמוד 200 XD
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) חחחחחח
קולולולולולולוללולוללוולולולוללללולולולולולולוללולוללולולוללוולולללולולוללוללולולוללולוללולולולולולולולולולולולוללולולולולוללולולולוללווללולולולוללולולוללולולולללולולולולולולולוללולולולולולולוללולולולולולולולולולולוללולוללולולולוללולולולולולוללולולולולולולולולולול
מירבייייי סטלה אחותי הקטנההה...
עמוד 100 ריספקטטטטט =]
יאייי מזל טוב וכל החרטה הזאת.. חחחחח 😛😛
לאב יהההה המון המון המון המון המון
קארינו'ש אחותי הגדולה בלי קשר דם אלי
אוהבת אותך הכי הרבה שבעולם
ועכשיו תנו ריספקט יאאאא חחח
אוהבת אותך המון המון
חחחח שרוטה שלי שירבו כמוך
אוהבת->מירב
אהה ואני מוסרת סליחה לכל האנשים שגרמתי להם לחשוב שיש המשך D:
אני פשוט שונאת שעושים לי את זה...
וחסר למי שלא אומר למירבו'ש מזל טוב! כעע.. 😊
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) מזל טוב על עמוד 1000 מאמייי 😘
שיירבו עמודים כאלו!
ואני ידאג שהם יירבו D:
יש לך סיפור מושלם מאמיי סיפור מדהים מדהים מדהים..
כמוך!
מווואאהההה אחת ג#ד#ו#ל#ה 😘...
אוה'פת אותך
אדווה 😊
שירבו כמוך לא עמודים חח
תודה בובי אוהבת המוןן יפה שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) יאלה עכשיו יוצאים למסע לפתוח את עמוד 200 XD
בהגזמות כן? עמוד 200 חחח
יש עוד זמן
אוהבת->מירב
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) אהה ואני מוסרת סליחה לכל האנשים שגרמתי להם לחשוב שיש המשך D:
אני פשוט שונאת שעושים לי את זה...
וחסר למי שלא אומר למירבו'ש מזל טוב! כעע.. 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כפרה עלייך אההה ובאמת סליחה למי שחשב שיש ה
משך אולי יותר מאוחר אני יעשה באמת המשך אבל זה עם יהיה לי כוח
אוהת את כולכן
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) מזל טוב על עמוד 1000 מאמייי 😘
שיירבו עמודים כאלו!
ואני ידאג שהם יירבו D:
יש לך סיפור מושלם מאמיי סיפור מדהים מדהים מדהים..
כמוך!
מווואאהההה אחת ג#ד#ו#ל#ה 😘...
אוה'פת אותך
אדווה 😊
שירבו כמוך לא עמודים חח
תודה בובי אוהבת המוןן יפה שלי
אוהבת->מירב
" עד חצי כס המלכות בשבילך.."
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) אהה ואני מוסרת סליחה לכל האנשים שגרמתי להם לחשוב שיש המשך D:
אני פשוט שונאת שעושים לי את זה...
וחסר למי שלא אומר למירבו'ש מזל טוב! כעע.. 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כפרה עלייך אההה ובאמת סליחה למי שחשב שיש ה
משך אולי יותר מאוחר אני יעשה באמת המשך אבל זה עם יהיה לי כוח
אוהת את כולכן
אוהבת->מירב
אתם רואים איזו חמודה היאא אהה D:
היא (( יכול היות )) תעשה לנו המשך היום 😊
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) מזל טוב על עמוד 1000 מאמייי 😘
שיירבו עמודים כאלו!
ואני ידאג שהם יירבו D:
יש לך סיפור מושלם מאמיי סיפור מדהים מדהים מדהים..
כמוך!
מווואאהההה אחת ג#ד#ו#ל#ה 😘...
אוה'פת אותך
אדווה 😊
שירבו כמוך לא עמודים חח
תודה בובי אוהבת המוןן יפה שלי
אוהבת->מירב
" עד חצי כס המלכות בשבילך.."
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי....תודה יפה שלי חולה עלייך מאמי
אוהבת-מירב