QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) אהה ואני מוסרת סליחה לכל האנשים שגרמתי להם לחשוב שיש המשך D:
אני פשוט שונאת שעושים לי את זה...
וחסר למי שלא אומר למירבו'ש מזל טוב! כעע.. 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כפרה עלייך אההה ובאמת סליחה למי שחשב שיש ה
משך אולי יותר מאוחר אני יעשה באמת המשך אבל זה עם יהיה לי כוח
אוהת את כולכן
אוהבת->מירב
אתם רואים איזו חמודה היאא אהה D:
היא (( יכול היות )) תעשה לנו המשך היום 😊
אני חמודה? אני נשמה טהורה....וצנועה
סתם אני יראה אולי עוד מעט
אוהבת->מירב
בעע לא חישבתי נכון, אזזז..
איזו חמודה אני אה, גם את עמוד 100 וגם את עמוד 101 אהה D:
טוב אז, החפירה שלי נגרמת כאן,
הבור שעשיתי עמוק מדי, שיקח שנים למלאות אותו 😛..
מירבו'ש, מזל טוב גם על יום ההולדת שלך ( שהייתה שלשום ) וגם על עמוד 101
חולה עלייך נשמה..
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) חחחחחח
קולולולולולולוללולוללוולולולוללללולולולולולולוללולוללולולוללוולולללולולוללוללולולוללולוללולולולולולולולולולולולוללולולולולוללולולולוללווללולולולוללולולוללולולולללולולולולולולולוללולולולולולולוללולולולולולולולולולולוללולוללולולולוללולולולולולוללולולולולולולולולולול
מירבייייי סטלה אחותי הקטנההה...
עמוד 100 ריספקטטטטט =]
יאייי מזל טוב וכל החרטה הזאת.. חחחחח 😛😛
לאב יהההה המון המון המון המון המון
קארינו'ש אחותי הגדולה בלי קשר דם אלי
אוהבת אותך הכי הרבה שבעולם
ועכשיו תנו ריספקט יאאאא חחח
אוהבת אותך המון המון
חחחח שרוטה שלי שירבו כמוך
אוהבת->מירב
גמאני אוהבת אותך שרוטה שלי...
וירבו כמוךךךךך
אמן ואמן.. 😛
לאב יה המוניםםם חח =]
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) בעע לא חישבתי נכון, אזזז..
איזו חמודה אני אה, גם את עמוד 100 וגם את עמוד 101 אהה D:
טוב אז, החפירה שלי נגרמת כאן,
הבור שעשיתי עמוק מדי, שיקח שנים למלאות אותו 😛..
מירבו'ש, מזל טוב גם על יום ההולדת שלך ( שהייתה שלשום ) וגם על עמוד 101
חולה עלייך נשמה..
תחפרי כמה שאת רוצה גם ככה אין לי הרבה מה לעשות היום
חולה עלייךךךךך
ותודה מאמי
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) חחחחחח
קולולולולולולוללולוללוולולולוללללולולולולולולוללולוללולולוללוולולללולולוללוללולולוללולוללולולולולולולולולולולולוללולולולולוללולולולוללווללולולולוללולולוללולולולללולולולולולולולוללולולולולולולוללולולולולולולולולולולוללולוללולולולוללולולולולולוללולולולולולולולולולול
מירבייייי סטלה אחותי הקטנההה...
עמוד 100 ריספקטטטטט =]
יאייי מזל טוב וכל החרטה הזאת.. חחחחח 😛😛
לאב יהההה המון המון המון המון המון
קארינו'ש אחותי הגדולה בלי קשר דם אלי
אוהבת אותך הכי הרבה שבעולם
ועכשיו תנו ריספקט יאאאא חחח
אוהבת אותך המון המון
חחחח שרוטה שלי שירבו כמוך
אוהבת->מירב
גמאני אוהבת אותך שרוטה שלי...
וירבו כמוךךךךך
אמן ואמן.. 😛
לאב יה המוניםםם חח =]
חחחחחחחחחחחחחח
אבל כמו שכבר סוכם אני יותר חחח
אבל עם כמה שאני יגיד שירבו כמוך לא ירבו למה כמוך יש רק אחת וחבל
אוהבת->מירב
ואם כבר אדווה פתחה בהצטערויות.. (לפעמים אני אוהבת להמציא מילים אני לא סתומה, באמת.. )
אני אוסיף שאני מצטערת על כך..
שהעמוד בגללי מרוח לצד.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) ואם כבר אדווה פתחה בהצטערויות.. (לפעמים אני אוהבת להמציא מילים אני לא סתומה, באמת.. )
אני אוסיף שאני מצטערת על כך..
שהעמוד בגללי מרוח לצד.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חפיף נפתח עמוד 102 ושתיים וזה לא יהיה ככה
ואני גם יצטער על כך ש....אני יחשוב על משהו מבטיחה
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) בעע לא חישבתי נכון, אזזז..
איזו חמודה אני אה, גם את עמוד 100 וגם את עמוד 101 אהה D:
טוב אז, החפירה שלי נגרמת כאן,
הבור שעשיתי עמוק מדי, שיקח שנים למלאות אותו 😛..
מירבו'ש, מזל טוב גם על יום ההולדת שלך ( שהייתה שלשום ) וגם על עמוד 101
חולה עלייך נשמה..
תחפרי כמה שאת רוצה גם ככה אין לי הרבה מה לעשות היום
חולה עלייךךךךך
ותודה מאמי
אוהבת->מירב
אנחנו מפגינות פה הרבה אהבה (( חולה עלייך, אוהבת אותך, אוה'פת אותך ))
אנשים עוד יתחילו לחשוב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) ואם כבר אדווה פתחה בהצטערויות.. (לפעמים אני אוהבת להמציא מילים אני לא סתומה, באמת.. )
אני אוסיף שאני מצטערת על כך..
שהעמוד בגללי מרוח לצד.. 😛
סולחת 😂..
חחח מקסימום כמו שמירב אמרה, נפתח עמוד 102 והוא לא יהיה מרוח D:
אנחנו נשרוד עוד 4 תגובות 😛
בננות...
אל תשרשרו לדברים שכתבנו קודם...
בשום הודעה...
עד עמוד 102...
אחרת העמוד המתוח הזה לא ייגמר... 😛
חחחחחח
כן אהה באמת מפגינות הרבה אהבה אדווה תרגישי טוב
וטוב נו לא נשרשר
ולא נסתכן בכך שאנשים יראו את השטויות שרשמנו או שהם כן יראו חח
אוהבת->מירב
^
^
^
סבבה אחות של מירב (( חח אל תתיחסי אני מפגרת חופשי ))
וואלה..?
אז בואו נתאשפז שלושתינו...
יאאאא
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאללה בואו...עדייף מלהיות לבד ובדד במוסד 😂
חחח....
אוהבת->מירב