תודה מירבו'ש 😘
ושיראו את מה שרשמנו, מקסימום נפדח את עצמנו, חפיף...
וואי נזכרתי בשיר >>
" בובי בימבה ובונבוןיוצאים למסעות
מה קורה להם בדרך אילו הפתעות
השלושה תמיד תמיד לכולם עוזרים
ועושיםםםםםםםםםםםםםםםם
את החיייםם
הרבה הרבה יותר יפים
טאם טאם טאם
בובי בובי בימבה בימבה
בובי בימבה ובון בון ..."
להתאשפז יחד איתכן?!
בסבמבה XD
חחחח...יאללה עמוד 102 כל כך מהר אפילו לא הספיקו להגיד לי מזל טוב חח
אדווה קרועה חחח
עוד מעט אני ירשום המשך
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) חחחח...יאללה עמוד 102 כל כך מהר אפילו לא הספיקו להגיד לי מזל טוב חח
אדווה קרועה חחח
עוד מעט אני ירשום המשך
אוהבת->מירב
איזה כייףף 😁
הם יכולים להגיד מזל טוב בכל מקרה... אפילו אם זה לא בעמוד עצמו 😛
ישששששששששששששש
המשךךךך
המשךךך
ד"א אני בסוף לא הולכת לעומר.. כי ההורים שלי הולכים לאירוע
יש מצב הוא יבוא אלי.. אז תתחבריייי
אני רוצה לדבר איתך.. 😊
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) חחחח...יאללה עמוד 102 כל כך מהר אפילו לא הספיקו להגיד לי מזל טוב חח
אדווה קרועה חחח
עוד מעט אני ירשום המשך
אוהבת->מירב
איזה כייףף 😁
הם יכולים להגיד מזל טוב בכל מקרה... אפילו אם זה לא בעמוד עצמו 😛
חחחח טוב נו עכשיו רושמת
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) ישששששששששששששש
המשךךךך
המשךךך
ד"א אני בסוף לא הולכת לעומר.. כי ההורים שלי הולכים לאירוע
יש מצב הוא יבוא אלי.. אז תתחבריייי
אני רוצה לדבר איתך.. 😊
חח טוב
אני כבר מחוברת
וכבר המשך
אוהבת->מירב
אאיאיייאיייאיאיאייאאיאיאיאייאיאיאאייאויואיאויאועיאעואאעואיעאויאויעאויווו
מצפה ומחכה בכיליון עיניים.. 😛
זה מה שקורה לאנשים שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים גדל פלאים אבל יש להם מילים שהם לא יודעים מה הן אומרות.. או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות לשפה רגילה חחח
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) אאיאיייאיייאיאיאייאאיאיאיאייאיאיאאייאויואיאויאועיאעואאעואיעאויאויעאויווו
מצפה ומחכה בכיליון עיניים.. 😛
זה מה שקורה לאנשים שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים גדל פלאים אבל יש להם מילים שהם לא יודעים מה הן אומרות.. או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות לשפה רגילה חחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סימבה שלי את קרועה
אבל במובן הטוב שבמילה
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) זה מה שקורה לאנשים שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים גדל פלאים אבל יש להם מילים שהם לא יודעים מה הן אומרות.. או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות לשפה רגילה חחח
חחחחח זה נשמע כמו שיר XDDD קלטי :
"זה מה שקורה לאנשים
שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים
גדל פלאים
אבל יש להם מילים
שהם לא יודעים
מה הן אומרות..
או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות
לשפה רגילה חחח"
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) זה מה שקורה לאנשים שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים גדל פלאים אבל יש להם מילים שהם לא יודעים מה הן אומרות.. או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות לשפה רגילה חחח
חחחחח זה נשמע כמו שיר XDDD קלטי :
"זה מה שקורה לאנשים
שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים
גדל פלאים
אבל יש להם מילים
שהם לא יודעים
מה הן אומרות..
או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות
לשפה רגילה חחח"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) זה מה שקורה לאנשים שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים גדל פלאים אבל יש להם מילים שהם לא יודעים מה הן אומרות.. או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות לשפה רגילה חחח
חחחחח זה נשמע כמו שיר XDDD קלטי :
"זה מה שקורה לאנשים
שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים
גדל פלאים
אבל יש להם מילים
שהם לא יודעים
מה הן אומרות..
או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות
לשפה רגילה חחח"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי
אוהבת->מירב
מירב...
שאלה לי אלייך...
את עושה תמי דהעתק הדבק ל " אוהבת->מירב" או שאת כל הודעה והודעה זוכרת לרשום את זה?!
פשוט אין הודעה אחת שלא רשמת את זה 😕
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) זה מה שקורה לאנשים שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים גדל פלאים אבל יש להם מילים שהם לא יודעים מה הן אומרות.. או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות לשפה רגילה חחח
חחחחח זה נשמע כמו שיר XDDD קלטי :
"זה מה שקורה לאנשים
שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים
גדל פלאים
אבל יש להם מילים
שהם לא יודעים
מה הן אומרות..
או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות
לשפה רגילה חחח"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי
אוהבת->מירב
מירב...
שאלה לי אלייך...
את עושה תמי דהעתק הדבק ל " אוהבת->מירב" או שאת כל הודעה והודעה זוכרת לרשום את זה?!
פשוט אין הודעה אחת שלא רשמת את זה 😕
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את האמת אני כל הודאה רשמת את זה
למה זה מעצבן אותי שתמיד שאני אז פעם הייתי רושמת לא היו יודעים איך וקראים לי ועשו לי כזה סופרמאמי
באמת סופרמאמי איך קוראים לך
מעצבן
שונאת את הכינוי שלי
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) זה מה שקורה לאנשים שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים גדל פלאים אבל יש להם מילים שהם לא יודעים מה הן אומרות.. או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות לשפה רגילה חחח
חחחחח זה נשמע כמו שיר XDDD קלטי :
"זה מה שקורה לאנשים
שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים
גדל פלאים
אבל יש להם מילים
שהם לא יודעים
מה הן אומרות..
או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות
לשפה רגילה חחח"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי
אוהבת->מירב
מירב...
שאלה לי אלייך...
את עושה תמי דהעתק הדבק ל " אוהבת->מירב" או שאת כל הודעה והודעה זוכרת לרשום את זה?!
פשוט אין הודעה אחת שלא רשמת את זה 😕
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את האמת אני כל הודאה רשמת את זה
למה זה מעצבן אותי שתמיד שאני אז פעם הייתי רושמת לא היו יודעים איך וקראים לי ועשו לי כזה סופרמאמי
באמת סופרמאמי איך קוראים לך
מעצבן
שונאת את הכינוי שלי
אוהבת->מירב
אההה הבנתי..
רעיון טוב 😉
אוהבת->אדווה (( חח סתם XD))
QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/04/2007) QUOTE (adva2244 @ 17/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 17/04/2007) זה מה שקורה לאנשים שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים גדל פלאים אבל יש להם מילים שהם לא יודעים מה הן אומרות.. או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות לשפה רגילה חחח
חחחחח זה נשמע כמו שיר XDDD קלטי :
"זה מה שקורה לאנשים
שעושים פסיכומטרי וקוראים כשהם קטנים..
אוצר המילים
גדל פלאים
אבל יש להם מילים
שהם לא יודעים
מה הן אומרות..
או שאין שימוש בהן.. או שפתאום הן קופצות
לשפה רגילה חחח"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי
אוהבת->מירב
מירב...
שאלה לי אלייך...
את עושה תמי דהעתק הדבק ל " אוהבת->מירב" או שאת כל הודעה והודעה זוכרת לרשום את זה?!
פשוט אין הודעה אחת שלא רשמת את זה 😕
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את האמת אני כל הודאה רשמת את זה
למה זה מעצבן אותי שתמיד שאני אז פעם הייתי רושמת לא היו יודעים איך וקראים לי ועשו לי כזה סופרמאמי
באמת סופרמאמי איך קוראים לך
מעצבן
שונאת את הכינוי שלי
אוהבת->מירב
אההה הבנתי..
רעיון טוב 😉
אוהבת->אדווה (( חח סתם XD))
חחחחחחחחחחחחחחחח
את לא צריכה רשום לך כבר אדווה
אבל אז שרשמתי זה היה מזה מעצן כל מה שרשמתי היה טפוס באסה
אוהבת->מירב