QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) יאלה נוו אני עפה לישון :S מחר יש לי קייקים בבוקר, אז אם אני רוצה לקום אני חייבת לעוף חח (לא נראלי אני יירדם בכלל חחחח)
לילה טוב, ומחר איך שאני חוזרת אני רוצה לראות המשךך
לילה טוב בובי
ומחר לא בטוח המשך
אוהבת->מירב
אפ אפ מזה לא בטוח?!?! \(בסוף לא יכולית ללכת.. חח))
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אני יהיה בשקט
אוהבת->מירב
את יודעת מזה..? 😮
אבל זה לא לגיל שלך... 😯
את האמת? לא היה לי מושג פשוט בדקתי בגוגל 😛
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) יאלה נוו אני עפה לישון :S מחר יש לי קייקים בבוקר, אז אם אני רוצה לקום אני חייבת לעוף חח (לא נראלי אני יירדם בכלל חחחח)
לילה טוב, ומחר איך שאני חוזרת אני רוצה לראות המשךך
לילה טוב בובי
ומחר לא בטוח המשך
אוהבת->מירב
אפ אפ מזה לא בטוח?!?! \(בסוף לא יכולית ללכת.. חח))
פשוט מחר אני הולכת אולי לאנשהו... 😁
וגם עם לא לא תציד יש כוח אולי
ולא יכלת ללכת? חבל...גם לי בה קייקים 😊
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אני יהיה בשקט
אוהבת->מירב
את יודעת מזה..? 😮
אבל זה לא לגיל שלך... 😯
את האמת? לא היה לי מושג פשוט בדקתי בגוגל 😛
אוהבת->מירב
רמאיתתתתתת
חחחחח אני שמעתי על זה מילד מהשכבה..
טוב הוא התחיל לחפור על מה הוא עושה עם חברה שלו בעעעעעעע
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) יאלה נוו אני עפה לישון :S מחר יש לי קייקים בבוקר, אז אם אני רוצה לקום אני חייבת לעוף חח (לא נראלי אני יירדם בכלל חחחח)
לילה טוב, ומחר איך שאני חוזרת אני רוצה לראות המשךך
לילה טוב בובי
ומחר לא בטוח המשך
אוהבת->מירב
אפ אפ מזה לא בטוח?!?! \(בסוף לא יכולית ללכת.. חח))
פשוט מחר אני הולכת אולי לאנשהו... 😁
וגם עם לא לא תציד יש כוח אולי
ולא יכלת ללכת? חבל...גם לי בה קייקים 😊
אוהבת->מירב
אז תשארי בבית כדי לכתוב הממשךך!!
ואני יעשה שיהיה לך כח תאמיני לי..
באלך קייקים?! יאלה בוואיי, אבל תקישייביי תביאי בגדיים להחלפהה ונעליי אצבעע וגם מייםם למה אם תיהי צממאאה?!?!!? ושיהי לך כח למה חוטרת...
מז"א מחר אין המשךךךךך?!!?!?!?!?
את הרבה זמן לא המשכת.....
זה לא פיייררר....אני רוצההה המשךךך
כמו שאני עשיתי לכן למרות שאמרתי שאין המשך עד אחרי פסחח!!!!!
אז קדייייייייימההההההההההה
אני רוצהההה....לא רוצה....ד-ו-ר-ש-ת
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אני יהיה בשקט
אוהבת->מירב
את יודעת מזה..? 😮
אבל זה לא לגיל שלך... 😯
את האמת? לא היה לי מושג פשוט בדקתי בגוגל 😛
אוהבת->מירב
רמאיתתתתתת
חחחחח אני שמעתי על זה מילד מהשכבה..
טוב הוא התחיל לחפור על מה הוא עושה עם חברה שלו בעעעעעעע
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למה הוא מתהלב לך יובל כל הזמן עושה את זה
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) יאלה נוו אני עפה לישון :S מחר יש לי קייקים בבוקר, אז אם אני רוצה לקום אני חייבת לעוף חח (לא נראלי אני יירדם בכלל חחחח)
לילה טוב, ומחר איך שאני חוזרת אני רוצה לראות המשךך
לילה טוב בובי
ומחר לא בטוח המשך
אוהבת->מירב
אפ אפ מזה לא בטוח?!?! \(בסוף לא יכולית ללכת.. חח))
פשוט מחר אני הולכת אולי לאנשהו... 😁
וגם עם לא לא תציד יש כוח אולי
ולא יכלת ללכת? חבל...גם לי בה קייקים 😊
אוהבת->מירב
אז תשארי בבית כדי לכתוב הממשךך!!
ואני יעשה שיהיה לך כח תאמיני לי..
באלך קייקים?! יאלה בוואיי, אבל תקישייביי תביאי בגדיים להחלפהה ונעליי אצבעע וגם מייםם למה אם תיהי צממאאה?!?!!? ושיהי לך כח למה חוטרת...
טובבבב יאללה הולכים לקייקים חחח
נראה כבר מחר מה אני יעשה
יאללה נויקו'ש בובי חולה עלייך יפיופה
אוהבת->מירב
QUOTE (מישהי-סודית @ 04/04/2007) מז"א מחר אין המשךךךךך?!!?!?!?!?
את הרבה זמן לא המשכת.....
זה לא פיייררר....אני רוצההה המשךךך
כמו שאני עשיתי לכן למרות שאמרתי שאין המשך עד אחרי פסחח!!!!!
אז קדייייייייימההההההההההה
אני רוצהההה....לא רוצה....ד-ו-ר-ש-ת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נכון המשכתי אתמול אלי לא ראית בעמוד 77 נראה לי יש פרק
מעכשיו לך אני קוראת טלטל 😛
חחח מתה עלייך מאמי
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 04/04/2007) מז"א מחר אין המשךךךךך?!!?!?!?!?
את הרבה זמן לא המשכת.....
זה לא פיייררר....אני רוצההה המשךךך
כמו שאני עשיתי לכן למרות שאמרתי שאין המשך עד אחרי פסחח!!!!!
אז קדייייייייימההההההההההה
אני רוצהההה....לא רוצה....ד-ו-ר-ש-ת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נכון המשכתי אתמול אלי לא ראית בעמוד 77 נראה לי יש פרק
מעכשיו לך אני קוראת טלטל 😛
חחח מתה עלייך מאמי
אוהבת->מירב
חחח נו....מאתמוללל זה פווווווווווווווווווווווווווול זמן
אז אל תבלבלי לי את הביצים ותתחילי לרשום המשךךך נוווו
ותקראי לי איך שבא לך אבל עדיף טלטל...או טל...לא...טלטל...יודעת מה...טליי...לאא...טובבבב איך שבאאא
לךךך!!!!{הייתי מציעה לך טלטל 😊 }
אההה וגם אני מתה עלייך....לא מתהה...קבורהההה :]
QUOTE (מישהי-סודית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 04/04/2007) מז"א מחר אין המשךךךךך?!!?!?!?!?
את הרבה זמן לא המשכת.....
זה לא פיייררר....אני רוצההה המשךךך
כמו שאני עשיתי לכן למרות שאמרתי שאין המשך עד אחרי פסחח!!!!!
אז קדייייייייימההההההההההה
אני רוצהההה....לא רוצה....ד-ו-ר-ש-ת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נכון המשכתי אתמול אלי לא ראית בעמוד 77 נראה לי יש פרק
מעכשיו לך אני קוראת טלטל 😛
חחח מתה עלייך מאמי
אוהבת->מירב
חחח נו....מאתמוללל זה פווווווווווווווווווווווווווול זמן
אז אל תבלבלי לי את הביצים ותתחילי לרשום המשךךך נוווו
ותקראי לי איך שבא לך אבל עדיף טלטל...או טל...לא...טלטל...יודעת מה...טליי...לאא...טובבבב איך שבאאא
לךךך!!!!{הייתי מציעה לך טלטל 😊 }
אההה וגם אני מתה עלייך....לא מתהה...קבורהההה :]
טוב טלטל סופי ומסוגר חחחח
והייתי מפסיקה לבלבל לך את הביציות [בכל זאת אין לך ביצים] וממשיכה אבל אני לא בבית
וחברים שלי צועקים לי למה אני הולכת למחשב...
חחחחח...ואת עוד אומרת שאני שרוטה 😂
אהבתי קבורה .קבורה גם עלייך
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 04/04/2007) מז"א מחר אין המשךךךךך?!!?!?!?!?
את הרבה זמן לא המשכת.....
זה לא פיייררר....אני רוצההה המשךךך
כמו שאני עשיתי לכן למרות שאמרתי שאין המשך עד אחרי פסחח!!!!!
אז קדייייייייימההההההההההה
אני רוצהההה....לא רוצה....ד-ו-ר-ש-ת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נכון המשכתי אתמול אלי לא ראית בעמוד 77 נראה לי יש פרק
מעכשיו לך אני קוראת טלטל 😛
חחח מתה עלייך מאמי
אוהבת->מירב
חחח נו....מאתמוללל זה פווווווווווווווווווווווווווול זמן
אז אל תבלבלי לי את הביצים ותתחילי לרשום המשךךך נוווו
ותקראי לי איך שבא לך אבל עדיף טלטל...או טל...לא...טלטל...יודעת מה...טליי...לאא...טובבבב איך שבאאא
לךךך!!!!{הייתי מציעה לך טלטל 😊 }
אההה וגם אני מתה עלייך....לא מתהה...קבורהההה :]
טוב טלטל סופי ומסוגר חחחח
והייתי מפסיקה לבלבל לך את הביציות [בכל זאת אין לך ביצים] וממשיכה אבל אני לא בבית
וחברים שלי צועקים לי למה אני הולכת למחשב...
חחחחח...ואת עוד אומרת שאני שרוטה 😂
אהבתי קבורה .קבורה גם עלייך
אוהבת->מירב
חחחח מה אני יעשה....אני אחרי כוס קולהה זה הרי ידוע אצליי שקולה הופכת אותי למשוגעת...שרוטהה או איך שלא תקראי לזה..
וחוץץץץץץץץץץץ מזהההה...חברים זה לא הכל בחיים...
והסיפור שלך?!!?...זה החיים שלי...
אז יאלללההה נוווו
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 03/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 03/04/2007) יאפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
חח
איזה פרק יפהה..
והקטע הזה של הבנים?! מכירה.. =//
לא קרה לי..חחח למזלי יש לי אח קטן וצוציק..
מיבוששש שלי פרק פשוט מעלףףףףףףף
אני רוצה המשך..
ואהה נכון שהיא שאלה אותו לאן הוא מתגייס אז חשבתי לקומנדו, מזל שלא 😊 חח
מתה עלייך בובי..
המשךךךךךךךךךךךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
אצל בנים יש קטעים מפגרים.
מה זה לא יוצאים עם אחיות?
קפצו לי. חחחח
יש לך מזל לי יש אח גדול חבר שלו פעם אחת הסתכל עלי לרגע
אח שלי התעצבן עליו חח
תודה רחלו'ש אני חולה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וקומנדו? לא מספיק הרגתי דמויות אני צריכה לשלוח אותו לים ולהרוג אותו שמה
[את האמת רציתי לשלוח אותו לקומנדו הימי הוא יקבל מדיים לבנים מדיים יפיים אבל בסוף לא]
חולה עלייך בובה המשך בקרוב
אוהבת->מירב
חחחח
מזכיר לי קטע של בנדוד שלי..
נסענו אליהם באיזה שישי שבת, הוא היה עם חברים שלו אז אחד מהחברים שלו אומר לי כשהתקדמתי אליהם "פששש איזה כוסית, נזרום אליי?! 😉 "
ובנדוד שלי כזה צועק אליו "בווונא דבר יפה אל בת דודה שלי, היא לא בשבילך.."
חח ואני רק צחקתי שמה, והוא מסכן התפדח..
הוא לא נתן לו להתקרב אליי.. 😂
אבל בסוף עלינו לחדר של בנדוד שלי ודיברנו שמהה 😛 [הוא היה חתייך 😊]
נכוווווווווווווון גמאני רוצה מדים לבנים..
חח אבל אני נראה לי אלך למודיעין.. ==> הערבי 😊
מירבווש שלי מתה עלייךך..
ואני רוצה המשך בקרובב.. 😊
אובת המווווווווון
רחלוש =]]
זה בנים
רכושנים
אבל מי שואל אותם...חחחחח
אני הייתי הולכת לשיטת רק בגלל המדים
מודעין? אמא שלי הייתה שמה אבל היא הייתה בזה שאסור לה לגולת מה היא עשתה שמה רק בגלל הסודות
מדינה האלה בא לי גם ללכת לשמה
מה את טובה בערבית? אני שונאת
מתה עלייך גם בובי
אוהבת->מירב
חחחח
אהמ.. טובה?! הייתי אומרת בסדר..
ערבית זה קלל..
טוב קל אם את רוצה..
והמורה שיש לי?! חח חבל לך על הזמן..
אני אוהבת אותהה 😊 היא חמודה..
הקיצר מאמי שלייי
אני רוצה פפפפפפררררררררקקקקקקק!!!
נו יאללה תמשיכי מאמייי 🙄
אוהבת המון המון המווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 04/04/2007)
אהמ.. טובה?! הייתי אומרת בסדר..
ערבית זה קלל..
טוב קל אם את רוצה..
והמורה שיש לי?! חח חבל לך על הזמן..
אני אוהבת אותהה 😊 היא חמודה..
הקיצר מאמי שלייי
אני רוצה פפפפפפררררררררקקקקקקק!!!
נו יאללה תמשיכי מאמייי 🙄
אוהבת המון המון המווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
צודקת, אין על סופי הסורית שלנו חח 😉 😛
ערבית זה קלל?!
עלאאקק , טוב נו זה קל, אבל אני לא לומדת חח 😛
מי שם על המורה החרמן הזה?!.. מתעניין רק בציצים שלנו