QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) ערבית זה קלל?!
עלאאקק , טוב נו זה קל, אבל אני לא לומדת חח 😛
מי שם על המורה החרמן הזה?!.. מתעניין רק בציצים שלנו
חחחחחחחחח
לנו יש מורה מעווולה!!.. ==>חולה עלייה!!
QUOTE (מישהי-סודית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 04/04/2007) מז"א מחר אין המשךךךךך?!!?!?!?!?
את הרבה זמן לא המשכת.....
זה לא פיייררר....אני רוצההה המשךךך
כמו שאני עשיתי לכן למרות שאמרתי שאין המשך עד אחרי פסחח!!!!!
אז קדייייייייימההההההההההה
אני רוצהההה....לא רוצה....ד-ו-ר-ש-ת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נכון המשכתי אתמול אלי לא ראית בעמוד 77 נראה לי יש פרק
מעכשיו לך אני קוראת טלטל 😛
חחח מתה עלייך מאמי
אוהבת->מירב
חחח נו....מאתמוללל זה פווווווווווווווווווווווווווול זמן
אז אל תבלבלי לי את הביצים ותתחילי לרשום המשךךך נוווו
ותקראי לי איך שבא לך אבל עדיף טלטל...או טל...לא...טלטל...יודעת מה...טליי...לאא...טובבבב איך שבאאא
לךךך!!!!{הייתי מציעה לך טלטל 😊 }
אההה וגם אני מתה עלייך....לא מתהה...קבורהההה :]
טוב טלטל סופי ומסוגר חחחח
והייתי מפסיקה לבלבל לך את הביציות [בכל זאת אין לך ביצים] וממשיכה אבל אני לא בבית
וחברים שלי צועקים לי למה אני הולכת למחשב...
חחחחח...ואת עוד אומרת שאני שרוטה 😂
אהבתי קבורה .קבורה גם עלייך
אוהבת->מירב
חחחח מה אני יעשה....אני אחרי כוס קולהה זה הרי ידוע אצליי שקולה הופכת אותי למשוגעת...שרוטהה או איך שלא תקראי לזה..
וחוץץץץץץץץץץץ מזהההה...חברים זה לא הכל בחיים...
והסיפור שלך?!!?...זה החיים שלי...
אז יאלללההה נוווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טלטל יאללה מאמי חולה עלייך
ואל תדאגי גם אני הייתי ככה בפסח אחרי ששתיתי הרבה טירוש ועוד אומרים שהם לא שמים אלכהול
חחחח...חברים זה לא הכל בחיים אבל אי אפשר לרשום המשך שהם מאחוריך צועקים לך
איך שלא יהיה עכשיו חזרתי אבל אין לי כוח להמשיך
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 04/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 04/04/2007)
אהמ.. טובה?! הייתי אומרת בסדר..
ערבית זה קלל..
טוב קל אם את רוצה..
והמורה שיש לי?! חח חבל לך על הזמן..
אני אוהבת אותהה 😊 היא חמודה..
הקיצר מאמי שלייי
אני רוצה פפפפפפררררררררקקקקקקק!!!
נו יאללה תמשיכי מאמייי 🙄
אוהבת המון המון המווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
צודקת, אין על סופי הסורית שלנו חח 😉 😛
גם לי הייתה מורה טובה לערבית אבל אני שונאת ללמוד שפות
אז אני מקשיבה כזה לפעמים
הייתי טובה אבל לפעמים לא ממש
אוהבת->מירב
QUOTE (loisana11 @ 04/04/2007) QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) ערבית זה קלל?!
עלאאקק , טוב נו זה קל, אבל אני לא לומדת חח 😛
מי שם על המורה החרמן הזה?!.. מתעניין רק בציצים שלנו
חחחחחחחחח
לנו יש מורה מעווולה!!.. ==>חולה עלייה!!
זה מעוד קל ערבית במיוחד שיש לידך מישהו גאון בערבית שאפשר להעתיק ממנו 😁
חחחחחח....תמיד הייתי מעציקה
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אני יהיה בשקט
אוהבת->מירב
את יודעת מזה..? 😮
אבל זה לא לגיל שלך... 😯
את האמת? לא היה לי מושג פשוט בדקתי בגוגל 😛
אוהבת->מירב
רמאיתתתתתת
חחחחח אני שמעתי על זה מילד מהשכבה..
טוב הוא התחיל לחפור על מה הוא עושה עם חברה שלו בעעעעעעע
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למה הוא מתהלב לך יובל כל הזמן עושה את זה
אוהבת->מירב
חחחחח מתוקה שלי הדנג'ן זה בכלל לא משתווה לרמה הזאת...
כשזה ברמה עדינה זה סבבה ככה זה איכסההה
היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
בונא אתן סטלניות=]
מירבי מתי יהיה המשך!@?
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אני יהיה בשקט
אוהבת->מירב
את יודעת מזה..? 😮
אבל זה לא לגיל שלך... 😯
את האמת? לא היה לי מושג פשוט בדקתי בגוגל 😛
אוהבת->מירב
רמאיתתתתתת
חחחחח אני שמעתי על זה מילד מהשכבה..
טוב הוא התחיל לחפור על מה הוא עושה עם חברה שלו בעעעעעעע
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למה הוא מתהלב לך יובל כל הזמן עושה את זה
אוהבת->מירב
חחחחח מתוקה שלי הדנג'ן זה בכלל לא משתווה לרמה הזאת...
כשזה ברמה עדינה זה סבבה ככה זה איכסההה
חחחחחחחחחחחחח....טוב
אז שיתלהב למרות שזה מגעיל
אוהבת->מירב
QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
אהה נכון היא באמת אמרה את זה...
וטלטל אל תנסי אפילו לקרוא את כל השיחות שלנו
כי זה ממש מאוחר ואנחנו די התחרפנו בשעות כאלו
ויאללה קבורה של שניכן מה אתן חושבות שאני לא יגנוב לכן את הקבורה ויגיד את זה כל הזמן מוחעחעחע
אוהבת->מירב
QUOTE (chen-daskal @ 05/04/2007) בונא אתן סטלניות=]
מירבי מתי יהיה המשך!@?
😂 רואה מזה? כולן פה מושגעות
רק אני השפויה
ואני ישתדל שמתישהו בזמן הקרוב
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
אהה נכון היא באמת אמרה את זה...
וטלטל אל תנסי אפילו לקרוא את כל השיחות שלנו
כי זה ממש מאוחר ואנחנו די התחרפנו בשעות כאלו
ויאללה קבורה של שניכן מה אתן חושבות שאני לא יגנוב לכן את הקבורה ויגיד את זה כל הזמן מוחעחעחע
אוהבת->מירב
חחחח כן באמת עדיף לא לראות....
אני מתה אם מישהו רואה.. 😛
עזבו אנחנו דפוקות... =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
אהה נכון היא באמת אמרה את זה...
וטלטל אל תנסי אפילו לקרוא את כל השיחות שלנו
כי זה ממש מאוחר ואנחנו די התחרפנו בשעות כאלו
ויאללה קבורה של שניכן מה אתן חושבות שאני לא יגנוב לכן את הקבורה ויגיד את זה כל הזמן מוחעחעחע
אוהבת->מירב
חחחח כן באמת עדיף לא לראות....
אני מתה אם מישהו רואה.. 😛
עזבו אנחנו דפוקות... =]
חחחחחח אני במקומכן הייתי נכנסת עמוק מתחת לשולחן
סטלניות פדחניות שלי
QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
אהה נכון היא באמת אמרה את זה...
וטלטל אל תנסי אפילו לקרוא את כל השיחות שלנו
כי זה ממש מאוחר ואנחנו די התחרפנו בשעות כאלו
ויאללה קבורה של שניכן מה אתן חושבות שאני לא יגנוב לכן את הקבורה ויגיד את זה כל הזמן מוחעחעחע
אוהבת->מירב
חחחח כן באמת עדיף לא לראות....
אני מתה אם מישהו רואה.. 😛
עזבו אנחנו דפוקות... =]
חחחחחח אני במקומכן הייתי נכנסת עמוק מתחת לשולחן
סטלניות פדחניות שלי
חולותתתתתתת! חח.. בסוף נגיע לעמוד 100 רק בגלל כל השטויות שלכן! 😛
מירבי מה עם המשך מאמי?
וו-אא-וו-!!
אני כבר יומים קוראת את הסיפור מההתחלה 😊..
ופשוט מושלם!!!!...
סיפור מדהים.. 😛..
מחכה להמשךך..