QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
אהה נכון היא באמת אמרה את זה...
וטלטל אל תנסי אפילו לקרוא את כל השיחות שלנו
כי זה ממש מאוחר ואנחנו די התחרפנו בשעות כאלו
ויאללה קבורה של שניכן מה אתן חושבות שאני לא יגנוב לכן את הקבורה ויגיד את זה כל הזמן מוחעחעחע
אוהבת->מירב
חחחח כן באמת עדיף לא לראות....
אני מתה אם מישהו רואה.. 😛
עזבו אנחנו דפוקות... =]
דפוקות דפוקות...אבל דפוקות חכמות
ודי היית צריכה לחשוב על לפני שרשמת את זה בפורום בו כל אחד יכול לקרוא את זה
לפחות לא מכירים אותי פה 😛
אוהבת->מירב
QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
אהה נכון היא באמת אמרה את זה...
וטלטל אל תנסי אפילו לקרוא את כל השיחות שלנו
כי זה ממש מאוחר ואנחנו די התחרפנו בשעות כאלו
ויאללה קבורה של שניכן מה אתן חושבות שאני לא יגנוב לכן את הקבורה ויגיד את זה כל הזמן מוחעחעחע
אוהבת->מירב
חחחח כן באמת עדיף לא לראות....
אני מתה אם מישהו רואה.. 😛
עזבו אנחנו דפוקות... =]
חחחחחח אני במקומכן הייתי נכנסת עמוק מתחת לשולחן
סטלניות פדחניות שלי
תודה על העצה זה מה שאני עושה עכשיו 😂
אוהבת->מירב
QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
אהה נכון היא באמת אמרה את זה...
וטלטל אל תנסי אפילו לקרוא את כל השיחות שלנו
כי זה ממש מאוחר ואנחנו די התחרפנו בשעות כאלו
ויאללה קבורה של שניכן מה אתן חושבות שאני לא יגנוב לכן את הקבורה ויגיד את זה כל הזמן מוחעחעחע
אוהבת->מירב
חחחח כן באמת עדיף לא לראות....
אני מתה אם מישהו רואה.. 😛
עזבו אנחנו דפוקות... =]
חחחחחח אני במקומכן הייתי נכנסת עמוק מתחת לשולחן
סטלניות פדחניות שלי
חולותתתתתתת! חח.. בסוף נגיע לעמוד 100 רק בגלל כל השטויות שלכן! 😛
מירבי מה עם המשך מאמי?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רואה למה אני חולה עליכן רק בגלל התגובות שלכן שמעלות לי חיוך גם שאני מרגישה חרא כמו עכשיו
לא יהיה המשך אין לי ממש מצב רוח ואני לא מרגישה טוב כואב לי הראש והגרון
אוהבת->מירב
QUOTE (adva2244 @ 05/04/2007) וו-אא-וו-!!
אני כבר יומים קוראת את הסיפור מההתחלה 😊..
ופשוט מושלם!!!!...
סיפור מדהים.. 😛..
מחכה להמשךך..
וואי אדווה מותק תודה בובי
שמחה שאהבת
וואי קראצ 82 עמודים אני הייתי מתיאשת תודה מאמי
המשך לא יהיה היום כי אני חולה ואין לי מצב רוח
אוהבת->מירב
כשמישהו לא מרגיש טוב הוא הולך לשכב או משהו
את יודעת זה מה שעוזר
מה שבאלך אולי האתר הזה מרפא אותך
חח כי את מכורה אליו חחחח
QUOTE (lipaz-sol @ 05/04/2007) המשךךךךךךך 😊
ליפזוששש 😊
כמו שאמרתי לא יהיה המשך
אני לא מרגישה טוב ואין לי הכי מצב רוח חולה עלייך ליפזוש
אוהבת->מירב
שימי לי קישור לשיר האחרון שלך
לא הספקתי לקורא אותו
QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 05/04/2007) המשךךךךךךך 😊
ליפזוששש 😊
כמו שאמרתי לא יהיה המשך
אני לא מרגישה טוב ואין לי הכי מצב רוח חולה עלייך ליפזוש
אוהבת->מירב
לא לא לא זה לא הולך ככה...
אני ממשיכה ברצף את הסיפור שלי...גם אם אני לא רוצה...והכל כדיי שלא תחכו
ומההההההה גגבבברתתת מירבב עושההה?....גורמת לי לחכות ח-צ-ו-פ-ה
אני רוצה המדך 😕
וד"א אם אין לך מצברוח גמלי אין...אז אני לא ממשיכה את שלי
QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 05/04/2007) המשךךךךךךך 😊
ליפזוששש 😊
כמו שאמרתי לא יהיה המשך
אני לא מרגישה טוב ואין לי הכי מצב רוח חולה עלייך ליפזוש
אוהבת->מירב
לא לא לא זה לא הולך ככה...
אני ממשיכה ברצף את הסיפור שלי...גם אם אני לא רוצה...והכל כדיי שלא תחכו
ומההההההה גגבבברתתת מירבב עושההה?....גורמת לי לחכות ח-צ-ו-פ-ה
אני רוצה המדך 😕
וד"א אם אין לך מצברוח גמלי אין...אז אני לא ממשיכה את שלי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טלטל מתה עלייךך בובי אבל לא יהיה המשך אין לי כוח עכשיו מחר מבטיחה
לאב יו גירל
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
אהה נכון היא באמת אמרה את זה...
וטלטל אל תנסי אפילו לקרוא את כל השיחות שלנו
כי זה ממש מאוחר ואנחנו די התחרפנו בשעות כאלו
ויאללה קבורה של שניכן מה אתן חושבות שאני לא יגנוב לכן את הקבורה ויגיד את זה כל הזמן מוחעחעחע
אוהבת->מירב
חחחח כן באמת עדיף לא לראות....
אני מתה אם מישהו רואה.. 😛
עזבו אנחנו דפוקות... =]
חחחחחח אני במקומכן הייתי נכנסת עמוק מתחת לשולחן
סטלניות פדחניות שלי
חולותתתתתתת! חח.. בסוף נגיע לעמוד 100 רק בגלל כל השטויות שלכן! 😛
מירבי מה עם המשך מאמי?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רואה למה אני חולה עליכן רק בגלל התגובות שלכן שמעלות לי חיוך גם שאני מרגישה חרא כמו עכשיו
לא יהיה המשך אין לי ממש מצב רוח ואני לא מרגישה טוב כואב לי הראש והגרון
אוהבת->מירב
תרגישי טוב מאמי! =]
QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) היייייייייייי יגנבותתת קבורה זה שלי...
כשאמרתי לך (סטלה) שאני חולה גוססת מתה קבורה עליך.. =\
אההה אני ממש מצטעררתת שאני לא עוקבת אחריי כלללללללללללללללללל ההותכתבויות שלכן פה באתר
יש פה דפים שלמים של צ'יטוט שלך ושלה....מצטערתתתתתתת שלא קראתי אותם....
וחוץ מזה...
קבורה זה שלי !!!!!!
אהה נכון היא באמת אמרה את זה...
וטלטל אל תנסי אפילו לקרוא את כל השיחות שלנו
כי זה ממש מאוחר ואנחנו די התחרפנו בשעות כאלו
ויאללה קבורה של שניכן מה אתן חושבות שאני לא יגנוב לכן את הקבורה ויגיד את זה כל הזמן מוחעחעחע
אוהבת->מירב
חחחח כן באמת עדיף לא לראות....
אני מתה אם מישהו רואה.. 😛
עזבו אנחנו דפוקות... =]
חחחחחח אני במקומכן הייתי נכנסת עמוק מתחת לשולחן
סטלניות פדחניות שלי
חולותתתתתתת! חח.. בסוף נגיע לעמוד 100 רק בגלל כל השטויות שלכן! 😛
מירבי מה עם המשך מאמי?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רואה למה אני חולה עליכן רק בגלל התגובות שלכן שמעלות לי חיוך גם שאני מרגישה חרא כמו עכשיו
לא יהיה המשך אין לי ממש מצב רוח ואני לא מרגישה טוב כואב לי הראש והגרון
אוהבת->מירב
תרגישי טוב מאמי! =]
תודה תובלו'ש
חולה עלייך מאמי
אוהבת->מירב
טוב זה בילתי נשלט אני חייבת לומר לכם את זה
עוד 10 ימים יומולדת
עזבו אני לא בסדר
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) טוב זה בילתי נשלט אני חייבת לומר לכם את זה
עוד 10 ימים יומולדת
עזבו אני לא בסדר
אוהבת->מירב
יאאא באמתתתת!?!?!?!
שלא תדעי עוד צערררררר
סתם מאמי מזל טובב
עזבי אני פשוט בלי מצברוח...הוא ירדל15323269422-