QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/04/2007) סטלה שמנצ'יקה שלי את פה..?
חחחחח הכי הרבה מזל בעולם...
חולה גוססת מפרפרת מתה מוות קליני פסכולוגי ופיזי, מתה קבורה עליךךך
שיהיה עד 647237 סתם סתם לא כדאי כי אז את תהיי זקנה מצ'וקמקת עם אוצר מילים מימי הביניים..
אז עד 121 כי את מיוחדת אז מגיעה לך עוד שנה...
עד כאן החפירה להיום.. קיססססססס חחחח
(עודף המצב רוח כי הייתי עם יובל)
קארינו'ש בובייייייייייי
יא קרועה גם אני חולה גוססת מפרפרת מתה מוות קליני פסיכולוגי פיזי מתה קבורה מעופפת בגן עדן עלייך
חחחח....ובאמת שלא הכי בא לי לחיות כל כך הרבה להיות זקנה ומקומטת אני אומרת עם כבר למות
אז למות יפה.
חחחח....עד 121? הולך
חחחחח....יובל תמיד עושה לך טוב איזה יופי שהוא קיים 😉
חולה עליייךךךךך אני פשוט חולה חולה [רואה מה קורה שרואים ההישראלים]
חחחחח....אמרתי לך שאין לי ביעה שתחפרי לי חופשי חודשי חחח...מעניין איך תחפרי לי ביומלדת עצמה?
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 06/04/2007) מזלללל טוובבבבבב כשתהיה היומולדת עצמה תהיה הברכה עצמה 😛
חחב נתיים תמשיכי לכבוד היומולדת 😁
נויקו'ש תודה בוביי
איזה חמודות אתןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ויש עוד 9 ימין עד היומלדת
אוהבת->מירב
QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) טוב זה בילתי נשלט אני חייבת לומר לכם את זה
עוד 10 ימים יומולדת
עזבו אני לא בסדר
אוהבת->מירב
יאאא באמתתתת!?!?!?!
שלא תדעי עוד צערררררר
סתם מאמי מזל טובב
עזבי אני פשוט בלי מצברוח...הוא ירדל15323269422-
חחחחח...מתה עליייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ולמה אין מצב רוח?
אוהבת->מירב
יא מאמי מזל טובבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂 תהני=]
אה ותרגישי טוב!
לילה טוב בובי 😂
חחחח...תודה תובלושקה חולה חולה עלייך
אוהבת->מירב
גם אני מאמי!
טוב זה לא הולך להיגמר ככה נכון?! חחח..
ברור שלא...
אני הולכת להגיד לך שאני גם מתה עליייךךךך ואיך בא לי שיגיע
ה-15 באפריל אבל מצד שני לא כי זה בערב יום השועה מבאס
ואת תגידי מה שבא לך
אוהבת->מירב
חחח...אז אני לא יענה לך כי זה לא יגמר! מה את לא רואה? אני לא עונה! אני לא מדבר, אני שותקת..מה אני דיברתי?
חחח...
חחחחח....כן תובלי ללא ספק דיברת
מאמי חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וזה נגמר מהר בגלל שלא ענית לי מהר ואני הייתי עייפה מעוד מעוד אבל לא נורא בכל זאת אוהבת אותך
אוהבת->מירב
QUOTE (מישהי-סודית @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) טוב זה בילתי נשלט אני חייבת לומר לכם את זה
עוד 10 ימים יומולדת
עזבו אני לא בסדר
אוהבת->מירב
יאאא באמתתתת!?!?!?!
שלא תדעי עוד צערררררר
סתם מאמי מזל טובב
עזבי אני פשוט בלי מצברוח...הוא ירדל15323269422-
חחחחח...מתה עליייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ולמה אין מצב רוח?
אוהבת->מירב
מאמיייייייייי איןןן מצבב רוחחח יותרר {נראה לי...כי אני עדיין מסתובבת עם פרצוף חמוץ}
מצטערת על אתמול...שיהיה לך המווווווווווון המון המון המוןןןןןן מזללל טובבבבבבבבב
שתחייי עד 130...שיהיה לך המוווון ילדים ונינים ובני נינים ובני בני נינים ועוד ועוד
אבל מה אני מקשקשת..קודם כל תעברי את השנה הזאת ואז נחשוב על ילדים :}
אה וגמנייי מתהה עלייךךךך :]
יהיה טוב טלטל רק חיכי 😁
חחח סולחת לך
ולא רוצה עד 130 אני יהיה זקנה ומקומטת ומכוערת כזאת לא רוצה
חחחח.....שלושה ילדים מספיק לי....חחח
נינים ובני נינים הולךךךךך
יאללה קרועה שלי קרעת אותי
אוהבת->מירב
QUOTE (chen-daskal @ 06/04/2007) יפפה שלי מזל טוב נסיכה קטנה שללי..!
יומולדת הכי מושלמת שיכולה להיות ייאס?$#
אוהבת מלא 3> חחנוש
חנצו'ק תודה בובי
ומקווה שיהיה יומלדת כיף למרות שהשנה התאריך לא הכי משהו
יוצא לי בערב ביום השועה
אבל חפיף אני יחגוג יום לפני יהיה לי יומלדת הכי שווההההה 😂
חחח...תודה חנצו'ק מתה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת->מירב
QUOTE (lipaz-sol @ 06/04/2007) lipaz-sol פורסם ב 06/04/2007
מזל טוב מאמי שלי
ובובה מתי שתרגישי טוב אז תעשי לנו המשךך
בעזרת השם!
אוהבת אותך ליפזושששש
אה ואין על הכתיבה שלך!!
---------------------------------
טעות שלי עוד 9 ימים יום הולדת! 😊
מזל טב בובה חח עוד 9 ימים! 😛 😁
טווב הסתבכתי ! 😂
אוהבת! 😊 😁
ליפזוששש 😉 😊
חחחחח....תודה ליפזושששששששששששששששששש
חחח...יאללה עוד 9 ימיים הכי שווההההה
וואי בלי שהזמן יעבור מהר כזה חחח...
חולה עלייךך
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 06/04/2007) חחח כמו שכולם כתבו פה, מזל טוב מירבוש עוד תשעה ימים יום הולדת 😛
איזה כיף לך, הוא כ"כ קרוב 😊
רק לי יש עוד חודשיים ו-12 ימים. כשחושבים על זה,זה לא כזה רחוק חח עוד מעט מסיימים לימודים (:
יאיאיאיאי
לידורי תודה מאמי וכן עוד 9 ימייםםם וואי איך בא לי
חחח...ואין לך עוד כל כך הרבה זמן
איזה תאריך שווה יש לך בסוף שנה כזה חחחח...יש למה לחכות
אוהבת->מירב
וואייי אתן כאלה חמודות עוד מעט אני ישים המשךךךךך
אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (lidorushit @ 06/04/2007) חחח כמו שכולם כתבו פה, מזל טוב מירבוש עוד תשעה ימים יום הולדת 😛
איזה כיף לך, הוא כ"כ קרוב 😊
רק לי יש עוד חודשיים ו-12 ימים. כשחושבים על זה,זה לא כזה רחוק חח עוד מעט מסיימים לימודים (:
יאיאיאיאי
לידורי תודה מאמי וכן עוד 9 ימייםםם וואי איך בא לי
חחח...ואין לך עוד כל כך הרבה זמן
איזה תאריך שווה יש לך בסוף שנה כזה חחחח...יש למה לחכות
אוהבת->מירב
חחח כל יום הולדת מיוחדת, כל תאריך, כל יום בעצמו מיוחד. יש למה לחכות 😛
ד"א מאיפה את? 😁
QUOTE (lidorushit @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (lidorushit @ 06/04/2007) חחח כמו שכולם כתבו פה, מזל טוב מירבוש עוד תשעה ימים יום הולדת 😛
איזה כיף לך, הוא כ"כ קרוב 😊
רק לי יש עוד חודשיים ו-12 ימים. כשחושבים על זה,זה לא כזה רחוק חח עוד מעט מסיימים לימודים (:
יאיאיאיאי
לידורי תודה מאמי וכן עוד 9 ימייםםם וואי איך בא לי
חחח...ואין לך עוד כל כך הרבה זמן
איזה תאריך שווה יש לך בסוף שנה כזה חחחח...יש למה לחכות
אוהבת->מירב
חחח כל יום הולדת מיוחדת, כל תאריך, כל יום בעצמו מיוחד. יש למה לחכות 😛
ד"א מאיפה את? 😁
מחולון...רחוק נכון?
אבל השנה יצא לי בערב יום השועה איזה באסה לא נורא
חולה עלייךך לידור
אוהבת->מירב
^^^^^^^^^^^^
לא נורא מאמי בכל זאת נחגוגג.. את לא תפתרי מאיתנו בקלות..
כבר תכננו [זאת רק אני אבל אני אומרת שתכננו כדי שזה ישמע הרבה 😛] להתנחל אצלך ב- 15.4 למסיבת יומולדת שווה!!!..
אז יום השואה או לא יום השואה ועם כל הכבוד לניצולים ==> ויש כבוד!, מגיע לך לחגוגג!!!
😁
חחחחח
מ-ז-ל ט-ו-ב !-!-!
מתה עלייך והלוואי בעזרת ה' שתיהיה לך את היומולדת הכי שווה שיש!! והכי חשוב שתהני!!!..
אז מזל טוב עד 121 שנים!!!..
אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון
רחלוש =]]
ואהה אני עדיין מחכה לפרק.. תזדרזי.. חחח 😂
QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) טוב זה בילתי נשלט אני חייבת לומר לכם את זה
עוד 10 ימים יומולדת
עזבו אני לא בסדר
אוהבת->מירב
יאאא באמתתתת!?!?!?!
שלא תדעי עוד צערררררר
סתם מאמי מזל טובב
עזבי אני פשוט בלי מצברוח...הוא ירדל15323269422-
חחחחח...מתה עליייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ולמה אין מצב רוח?
אוהבת->מירב
יא מאמי מזל טובבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂 תהני=]
אה ותרגישי טוב!
לילה טוב בובי 😂
חחחח...תודה תובלושקה חולה חולה עלייך
אוהבת->מירב
גם אני מאמי!
טוב זה לא הולך להיגמר ככה נכון?! חחח..
ברור שלא...
אני הולכת להגיד לך שאני גם מתה עליייךךךך ואיך בא לי שיגיע
ה-15 באפריל אבל מצד שני לא כי זה בערב יום השועה מבאס
ואת תגידי מה שבא לך
אוהבת->מירב
חחח...אז אני לא יענה לך כי זה לא יגמר! מה את לא רואה? אני לא עונה! אני לא מדבר, אני שותקת..מה אני דיברתי?
חחח...
חחחחח....כן תובלי ללא ספק דיברת
מאמי חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וזה נגמר מהר בגלל שלא ענית לי מהר ואני הייתי עייפה מעוד מעוד אבל לא נורא בכל זאת אוהבת אותך
אוהבת->מירב
חח..כה כי היה לי מצ'עמם והלכתי ורק היום עניתי לך😛 חח..מה עם המשך צ'מנה? 😛
QUOTE (loisana11 @ 06/04/2007) ^^^^^^^^^^^^
לא נורא מאמי בכל זאת נחגוגג.. את לא תפתרי מאיתנו בקלות..
כבר תכננו [זאת רק אני אבל אני אומרת שתכננו כדי שזה ישמע הרבה 😛] להתנחל אצלך ב- 15.4 למסיבת יומולדת שווה!!!..
אז יום השואה או לא יום השואה ועם כל הכבוד לניצולים ==> ויש כבוד!, מגיע לך לחגוגג!!!
😁
חחחחח
מ-ז-ל ט-ו-ב !-!-!
מתה עלייך והלוואי בעזרת ה' שתיהיה לך את היומולדת הכי שווה שיש!! והכי חשוב שתהני!!!..
אז מזל טוב עד 121 שנים!!!..
אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון
רחלוש =]]
ואהה אני עדיין מחכה לפרק.. תזדרזי.. חחח 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רחלו'ש חולה חולה חולה חולה טוב יאללה עכשיו מתה עלייךךךך
תודה בובי חח...ולמה לא? בואו תנחלו חופשי אני מבטיחה להכין כיבוד טוב כזה
תודה אמרתי כבר תודה? תודה
כבר המשך אני רק מגיבה לכמה וממשיכההה
לאב יו רחלו'ש
אוהבת->מירב
QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) טוב זה בילתי נשלט אני חייבת לומר לכם את זה
עוד 10 ימים יומולדת
עזבו אני לא בסדר
אוהבת->מירב
יאאא באמתתתת!?!?!?!
שלא תדעי עוד צערררררר
סתם מאמי מזל טובב
עזבי אני פשוט בלי מצברוח...הוא ירדל15323269422-
חחחחח...מתה עליייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ולמה אין מצב רוח?
אוהבת->מירב
יא מאמי מזל טובבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂 תהני=]
אה ותרגישי טוב!
לילה טוב בובי 😂
חחחח...תודה תובלושקה חולה חולה עלייך
אוהבת->מירב
גם אני מאמי!
טוב זה לא הולך להיגמר ככה נכון?! חחח..
ברור שלא...
אני הולכת להגיד לך שאני גם מתה עליייךךךך ואיך בא לי שיגיע
ה-15 באפריל אבל מצד שני לא כי זה בערב יום השועה מבאס
ואת תגידי מה שבא לך
אוהבת->מירב
חחח...אז אני לא יענה לך כי זה לא יגמר! מה את לא רואה? אני לא עונה! אני לא מדבר, אני שותקת..מה אני דיברתי?
חחח...
חחחחח....כן תובלי ללא ספק דיברת
מאמי חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וזה נגמר מהר בגלל שלא ענית לי מהר ואני הייתי עייפה מעוד מעוד אבל לא נורא בכל זאת אוהבת אותך
אוהבת->מירב
חח..כה כי היה לי מצ'עמם והלכתי ורק היום עניתי לך😛 חח..מה עם המשך צ'מנה? 😛
אההההה..חחח
עוד מעט המשך תובלושקההההההההה
לאב יו המון מון מון
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) טוב זה בילתי נשלט אני חייבת לומר לכם את זה
עוד 10 ימים יומולדת
עזבו אני לא בסדר
אוהבת->מירב
יאאא באמתתתת!?!?!?!
שלא תדעי עוד צערררררר
סתם מאמי מזל טובב
עזבי אני פשוט בלי מצברוח...הוא ירדל15323269422-
חחחחח...מתה עליייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ולמה אין מצב רוח?
אוהבת->מירב
יא מאמי מזל טובבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂 תהני=]
אה ותרגישי טוב!
לילה טוב בובי 😂
חחחח...תודה תובלושקה חולה חולה עלייך
אוהבת->מירב
גם אני מאמי!
טוב זה לא הולך להיגמר ככה נכון?! חחח..
ברור שלא...
אני הולכת להגיד לך שאני גם מתה עליייךךךך ואיך בא לי שיגיע
ה-15 באפריל אבל מצד שני לא כי זה בערב יום השועה מבאס
ואת תגידי מה שבא לך
אוהבת->מירב
חחח...אז אני לא יענה לך כי זה לא יגמר! מה את לא רואה? אני לא עונה! אני לא מדבר, אני שותקת..מה אני דיברתי?
חחח...
חחחחח....כן תובלי ללא ספק דיברת
מאמי חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וזה נגמר מהר בגלל שלא ענית לי מהר ואני הייתי עייפה מעוד מעוד אבל לא נורא בכל זאת אוהבת אותך
אוהבת->מירב
חח..כה כי היה לי מצ'עמם והלכתי ורק היום עניתי לך😛 חח..מה עם המשך צ'מנה? 😛
אההההה..חחח
עוד מעט המשך תובלושקההההההההה
לאב יו המון מון מון
אוהבת->מירב
יששש..המשך 😂 חח..
מחכה=]
אוהבת מלא 3>