QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) טוב זה בילתי נשלט אני חייבת לומר לכם את זה
עוד 10 ימים יומולדת
עזבו אני לא בסדר
אוהבת->מירב
יאאא באמתתתת!?!?!?!
שלא תדעי עוד צערררררר
סתם מאמי מזל טובב
עזבי אני פשוט בלי מצברוח...הוא ירדל15323269422-
חחחחח...מתה עליייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ולמה אין מצב רוח?
אוהבת->מירב
יא מאמי מזל טובבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂 תהני=]
אה ותרגישי טוב!
לילה טוב בובי 😂
חחחח...תודה תובלושקה חולה חולה עלייך
אוהבת->מירב
גם אני מאמי!
טוב זה לא הולך להיגמר ככה נכון?! חחח..
ברור שלא...
אני הולכת להגיד לך שאני גם מתה עליייךךךך ואיך בא לי שיגיע
ה-15 באפריל אבל מצד שני לא כי זה בערב יום השועה מבאס
ואת תגידי מה שבא לך
אוהבת->מירב
חחח...אז אני לא יענה לך כי זה לא יגמר! מה את לא רואה? אני לא עונה! אני לא מדבר, אני שותקת..מה אני דיברתי?
חחח...
חחחחח....כן תובלי ללא ספק דיברת
מאמי חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וזה נגמר מהר בגלל שלא ענית לי מהר ואני הייתי עייפה מעוד מעוד אבל לא נורא בכל זאת אוהבת אותך
אוהבת->מירב
חח..כה כי היה לי מצ'עמם והלכתי ורק היום עניתי לך😛 חח..מה עם המשך צ'מנה? 😛
אההההה..חחח
עוד מעט המשך תובלושקההההההההה
לאב יו המון מון מון
אוהבת->מירב
יששש..המשך 😂 חח..
מחכה=]
אוהבת מלא 3>
כפרה עלייך מדהימה שלי
אוהבת->מירב





