פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,825 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 86 מתוך 123
QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (תוביתות @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 05/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 05/04/2007) טוב זה בילתי נשלט אני חייבת לומר לכם את זה
עוד 10 ימים יומולדת
עזבו אני לא בסדר

אוהבת->מירב
יאאא באמתתתת!?!?!?!
שלא תדעי עוד צערררררר

סתם מאמי מזל טובב


עזבי אני פשוט בלי מצברוח...הוא ירדל15323269422-
חחחחח...מתה עליייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ולמה אין מצב רוח?

אוהבת->מירב
יא מאמי מזל טובבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂 תהני=]
אה ותרגישי טוב!
לילה טוב בובי 😂
חחחח...תודה תובלושקה חולה חולה עלייך

אוהבת->מירב
גם אני מאמי!
טוב זה לא הולך להיגמר ככה נכון?! חחח..
ברור שלא...
אני הולכת להגיד לך שאני גם מתה עליייךךךך ואיך בא לי שיגיע
ה-15 באפריל אבל מצד שני לא כי זה בערב יום השועה מבאס
ואת תגידי מה שבא לך

אוהבת->מירב
חחח...אז אני לא יענה לך כי זה לא יגמר! מה את לא רואה? אני לא עונה! אני לא מדבר, אני שותקת..מה אני דיברתי?
חחח...
חחחחח....כן תובלי ללא ספק דיברת
מאמי חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וזה נגמר מהר בגלל שלא ענית לי מהר ואני הייתי עייפה מעוד מעוד אבל לא נורא בכל זאת אוהבת אותך

אוהבת->מירב
חח..כה כי היה לי מצ'עמם והלכתי ורק היום עניתי לך😛 חח..מה עם המשך צ'מנה? 😛
אההההה..חחח
עוד מעט המשך תובלושקההההההההה
לאב יו המון מון מון

אוהבת->מירב
יששש..המשך 😂 חח..
מחכה=]
אוהבת מלא 3>
כפרה עלייך מדהימה שלי

אוהבת->מירב
עוד 8 ימיים יומלדת חחח
התחתי בספירה לאחור 😛 [ועכשיו חצות למי שלא הבין אז בגלל זה]

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) עוד 8 ימיים יומלדת חחח
התחתי בספירה לאחור 😛 [ועכשיו חצות למי שלא הבין אז בגלל זה]

אוהבת->מירב
לא נכון נשמה שליי..
עכככככככשששששששששייייייייייייייייייייוווווווווווווו חצות!!!

00:00

תראי מה הכנתי לך.. חחח
סורי שזה לא יפה ומושקע וקצת פקאצי..חח אבל זה מה שיש..
ביומולדת שלך יהיה הרבה יותר יאפפפפפפפה!! 😛

עוד 8 ימים מזל טוב!!==> אז לחצי על העכבר בקליק שמאלי ותראי מה הכנתי לךך 😛

ואהמ..
אני עדיין מחכה!! אם חשבת שהלכתיי.. 😊)


רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 06/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 06/04/2007) עוד 8 ימיים יומלדת חחח
התחתי בספירה לאחור  😛  [ועכשיו חצות למי שלא הבין אז בגלל זה]

אוהבת->מירב
לא נכון נשמה שליי..
עכככככככשששששששששייייייייייייייייייייוווווווווווווו חצות!!!

00:00

תראי מה הכנתי לך.. חחח
סורי שזה לא יפה ומושקע וקצת פקאצי..חח אבל זה מה שיש..
ביומולדת שלך יהיה הרבה יותר יאפפפפפפפה!! 😛

עוד 8 ימים מזל טוב!!==> אז לחצי על העכבר בקליק שמאלי ותראי מה הכנתי לךך 😛

ואהמ..
אני עדיין מחכה!! אם חשבת שהלכתיי.. 😊)


רחלוש =]]
תודה רחלו'ש חולה עלייךך ושום פאקצי ולא מושקע
זה הכי יפה שבעולם והכי מדהים ומושלם ואני מתה עליייךךךךך
חחחח...ועם בימלדת לשי זה יהיה יותר יפה אז זה יהיה מדהים ומושלם הכי שביקום
מתה עליייךךךך
וכבר ממשיכה
חחחחח....וטוב אז עכשיו זה עוד 8 ימיםםםםםם
וואי אני מתה על היום הזה

אוהבת->מירב
בנות תודה לכולכן אני חולה חולה חולה חולה הכי שבעולם עליכן אתן כאלה מדהימות
ורחלו'ש בובי אני מתה עלייך תודה על הכל בובי...טוב קבלו המשךךך

מיכל הלכה לארון והביאה לי. "תודה" אמרתי "דיברת עם איתי?"
"עוד לא אני ידבר איתו היום" אמרתי.
"טוב את רוצה לבוא שאני מביאה לו את המתנה?" שאלתי.
"טוב" אמרה מיכל. היא כבר הביאה לו את המתנה שלו. באנו להיכנס לחדר של תומר. רק שראינו את איתי.
"אני צריך לדבר איתך" אמר למיכל.
"טוב" אמרה מיכל.
נכנסתי לחדרו של תומר. "מה זה?" שאל ותכוון לשקית הלבנה שבה הייתה המתנה.
"מתנת גיוס" אמרתי. תומר לקח. הוא פתח אותה והתחיל לצחוק. "אתה לא נורמאלית" אמר תומר.

פרק 55
"למה לא?" שאלתי תמימה.
"חחח..רק את יכולה לחשוב על כזאת מתנה" אמר תומר.
"נכון" אמרתי בגאווה "אתה חושב שזה יהיה קטן מידי?"
"מה פתאום? נראה לי זה המידה שלי" אמר תומר.
"תמדוד את זה" אמרתי.
"למה בא לך להוריד את זה אחר כך בעצמך?" שאל תומר.
"שקט תומר" אמרתי "את האמת שכן"
תומר צחק. "בוקסר? את לא נורמלית" אמר תומר.
"תראה מה יש בצד של הקדימה" אמרתי.
תומר הסתכל ופשוט לא האמין. הייתה שמה תמונה שלי ושלו מתנשקים ולמטה [כן איפה שיש את הזה שלו] היה רשום 'שמור לאחת' .
תומר נישק אותי בלהט. "את חולת נפש את יודעת?" שאל תומר.
"בגלל זה אתה אוהב אותי?" שאלתי.
"גם…ובגלל שאת פשוט.." אמר ונעצר.
"פשוט מה?" שאלתי.
"אדר" אמר תומר.
הוא נישק אותי שוב. בלהט, הוא בא להוריד את חולצתי ועצרתי אותו.
"קודם הברחה" אמרתי .
"את תהרגי אותי בסוף" אמר תומר.
"מה יש מאמי חרמן?" שאלתי וצחקתי.
"כן קצת" אמר תומר.
"טוב אז אני יקרא את הברכה" אמרתי.
לקחתי את הברחה.

לתומריקו שלי,
אז מה חייל מתגייס?
מאמי אני הכי אוהבת אותך בעולם ועם יקרה לך משהו תזכיר לי להרוג אותך.
וזה הכי לא פייר שאתה עכשיו תהיה שמה ואני יתגעגע…וכולן יתחילו איתך.
ו…בלי שטויות כן?
אז את התחתונים האלו הבאתי לך כדי שתזכור שיש לך חברה.
ושאף אחת לא תעז להתקרב אלייך…ועם אי פעם תהיה שיכור ובלי שתשים לב מישהי תנסה לאנוס אותך אז שתראה שאתה שמור למישהי כבר….מאמי אני אוהבת אותך חולה עלייךךך
ו…אי יתגעגע אלייך הכי שבעולם ואני מחכה כבר למסיבת גיוס שלך

אוהבת ותמיד אוהבת ולעולם ועד אוהבת,
אדר שלך.

"אני לא מאמין שאת רשמת את זה" אמר תומר.
"מה אתה לא מאמין?, שאלתי.
"אדר את מטריפה אותי כל פעם מחדש, אני אוהב אותך הכי שיש" אמר תומר.
"חחח…אתה רואה למה אין לך מה לחפש במישהי אחרת כי אני מיוחדת כזאת" אמרתי.
"וצנועה" אמר תומר.
"הכי שבעולם מה נראה לך?" שאלתי.
"וואי איך אני ישאיר אותך פה בלי השגחה?" שאל תומר "שלא יתחילו איתך"
"תכין לי תחתונים וחזייה…שרשום עליהם שמור לחייל השמן שנטש אותי לטובת גולני" אמרתי.
"אני רוצה לטרום למדינה" אמר.
"ואתה תלבש כל הזמן את התחתונים מבן תומר מירון?" שאלתי.
"למה? ממה את מפחדת?" שאל בקול מתגרה.
"אני יודעת שיש הרבה בנות במדים שנראות מדהים. והן יפתו אותך וירצו להשכיב אותך אז שהן יראו את התחתונים הן יבינו שיש לך חברה כבר" אמרתי "אני חשבת על כל"
"כן חושבת על הכל" אמר תומר.
"מה אתה חושב שלא ראיתי באסקימו-לימון את הסרט ספיסח?" [ככה רושמים את זה?!] שאלתי.
"את לא נורמלית" אמר תומר.
"ואתה לא נומלי שאתה מאוהב בי שאני לא נורמלית" אמרתי.
"זאת אשמתך" אמר תומר. הוא דחף אותי למיטה ועלה מעלי.
"אשמתי?" שאלתי "תמיד מאשמים אותי"
הוא צחק. נישק את צווארי ו…
"רגע" אמרתי.
"מה?!?!" שאל תומר בקול בכיני.
"בכיין" אמרתי וצחקתי.
"טוב מה רגע?" שאל תומר.
"רוצה ננסה את הבוקסר?" שאלתי
תומר צחק. "טוב יאללה אני הולך ללבוש אותו" אמר תומר

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

ישבתי בחדר. איתי הביט בשני עניים החומות. כמה שהוא יפה.
"אני לא יכול לוותר עלייך" אמר איתי.
'גם אני לא' רציתי לומר אבל אמרתי במקום זה "אני לא יכולה להתחבא יותר"
"אני…" הוא בא להגיד אבל עצרתי אותו.
"תן לי לדבר איתו" אמרתי "אני מבטיחה לך שהכל סדר"
"בסדר" אמר איתי.
חייכתי. "אני ידבר איתו שאדר תלך" אמרתי .
"אז את יכולה להביא לי נשיקה?" שאל איתי.
"לא" אמרתי.
"למה לא?" שאל איתי.
"כי לא מגיעה לך" אמרתי.
"מיכל לא לעצבן אותי" אמר איתי.
"זה מגיע לך שתתעצבן" אמרתי "כמו שאתה עצבנת אותי"
"סליחה" אמר איתי "עכשיו בואי לפה"
הוא דחף אותי אליו ונישק אותי.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*

תומר נכנס לחדר בצעדים חושניים לבוש בבוקסר שרשום עליו 'שמור לאחת'.
"איך אני?" שאל תומר.
"חתיך" אמרתי בחיוך "אני שוכלת לקחת אותך בטור החשפן שלי במסיבת הרווקות שלי לפני החתונה שלי".
הוא צחק. "אבל אני לא יכול להיות בשני מקומות באותו הזמן גם במסיבת רווקים שלי וגם בשלך לא הולך" אמר תומר וחייך.
"אז תוותר על שלך" אמרת "אני יותר חשובה".
"עוד מעט" אמר תומר "קודם כל יש לי עניין קטן לסגור איתך" אמר תומר. הוא נשכב מעלי.
הוריד את חולצתי.
"אבל לא חבל להוריד את הבוקסר?" שאלתי "רק שמת אותו"
"מה שיש מתחת פשוט צורח להיכנס לאחת הזאת" אמר תומר.
"הבנתי אותך" אמרתי וצחקתי.
ואת המשך אתם יכולים לדמיין.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

"טוב אני הולך" אמר איתי.
"טוב" אמרתי "אני כבר ידבר איתו"
הוא נישק אותי. כל כך אהבתי את הנשיקה הזאת שיכלה שלא להיגמר עם רק…
"איתי? זה רק אני או שאתה מנשק את אחותי?" שאל תומר עצבני.
'אוי שיט' חשבתי.


מקווה שאהבתם תגיבו לי טוב?
אני חושבת שהפרק יצא נחמד כזה
לאב יו
אוהבת->מירב
גאדדדדדדדדדדדדדדד! זה לא טוב, לא טוב בכלל! 😮 חחח...
או מיי גאד הוא ראה אותם!
פרק פשוט מושלם יםה שלי!!!!!!!!!!
תמשיכי הכי דחוף בעולם! אמא איזה מתח=]]]
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (-לירוני- @ 04/04/2007) טוב שמעי...אולי את מכירה אותי כי את קוראת את הסיפור שלי חחח
אני התחלתי לקרא עכשיו את שלך..
אני בעמ' 9
ואני חייבת להגיד לך..

שיש לך את הסיפור הכי הכי יפה שיש
חחחחח האדר הזאת הורגת אותי עם התשובות שלה...

אני ימשיך לקרא פשוט אני עכשיו צריכה ללכת...

-לירוני-

😛
לירונו'ש בובי תודה יפיופה
ומכירה אותך בטח שכן
ולא להגזים הכי יפה שיש יש הרבה יותר יפים משלי
חחחחח...אדר היא חולת נפש
שמחה שאהבת בובי

אוהבת->מירב
חחח אז בין הסיפורים ה-כ-י יפים שיש פה..
איזה ילדה, איזה אופי!#
גם אני בסוף אהיה לסבית בגללה חחח 😁
איזה פרק קורע חח, כל הפרק אני רק צוחקת 😂

מירבוש? פרק מדהים כמו תמיד ((:

מחכה להמשך,שתהיה לך המשך שבת קסומה =]

ד"א עוד 8 ימים חחח 😛 😛
מדדהים D:

מחכה לעוד המשך מדהים 😛 חח..
וואי איזה פרק מותח 😮
מ-ד-ה-י-ם!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך! 😛
מירבייייי יטלנובליתתתת
חחחחח פרק ממש יפה אהבתי...
והעצלנות שלך "את השאר אתם יכולים לדמיין" תשמעי לא לכולם יש דמיון כל כך מפותח כמו שלי...
אבל ויתרתי לך זה פסדר...
קודם כל עוד 8 ימים הולכות להיות פה מסיבות....
שזה משהו מטורף חחחחחח כל הפורום יעשה לך מסיבה.. 😛
יואוווווו אין אין כמה כשרווןןןןןן..
פרק מווווווווווושלם (החלטתי שפרות זה חמוד) 😊
אוהבת אותךךךךךךךך המון המון המון המון
סטלה עם חגורה חומה שלי... 😂
מירבוווווווושששלי..
חחח
כל הפרק אני רק צוחקת.. 😁

ואני חייבת לומר את זהה..

OMG

הוא תפס אותם!!!.. כאילו סופסוף אבל דיי נווו
למה במתח?! את רוצה להרוג אותי או מה?!
אני כבר מספיק לא מרגישה טוב את רוצה שאני ארגיש עוד יותר גרוע שאני אצטרך לדמיין מה ההמשך עד שתעדכני..
זה לא הוגן!! את עושה לי בכוונה!!! 😠

תתתתמממממממשיייייייייייכככככככככככככככיייייייייייייייי
פליזזזז 😊

מתה עלייך מירבוש שלייי..
ואל תמתחי אותי יותר מדי.. זה יכול להיגמר לא טוב!!! 😉
אוהבת המווווווווווווווווווון 😘

רחלוש =]]
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעע
מה יקרה עכשיו?!
תומר יסכים נכון?!!!!? ברור שהוא יסכים וואי למה מה זה..
כמו שהוואאא ואדרר המשוגעעתת חבריםם ואדר חברה גם של מיכל אזז גם לה מותרר
חחחחחחחח
תמשיכיכי דחופיי
חחח יאללה המשכתי!
קראתי ה-כ-ל

מ-ד-ה-י-ם

מחכה להמשך😊
מאמי ?
המשךךךך!
ליפזוש :]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך