QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי
אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד
אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?
אוהבת->מירב
חחחחחח וחוץ מלהגיד שיש לך חגורה שחורה...
מה את יודעת לעשות איתה..? 😛
לקשור אותה.
סתם את האמת אין לי. למה אני צריכה ללכת ל'ודו ולתת לאנשים להפיל אותי
אוהבת->מירב
[COLOR=blue]יש פרק בעמוד 77
לא ראיתי שהמשכת 😁
מקסים (:
מזל טוב על 80 עמודים מדהימים בתוכנם מירבוש 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי
אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד
אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?
אוהבת->מירב
חחחחחח וחוץ מלהגיד שיש לך חגורה שחורה...
מה את יודעת לעשות איתה..? 😛
לקשור אותה.
סתם את האמת אין לי. למה אני צריכה ללכת ל'ודו ולתת לאנשים להפיל אותי
אוהבת->מירב
לקשור אותה אפילו אני יודעת.. 😛
סורי לא ראיתי 😁
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפרק מממההההההההממממממםםם
ההההההמשךך
טוב שמעי...אולי את מכירה אותי כי את קוראת את הסיפור שלי חחח
אני התחלתי לקרא עכשיו את שלך..
אני בעמ' 9
ואני חייבת להגיד לך..
שיש לך את הסיפור הכי הכי יפה שיש
חחחחח האדר הזאת הורגת אותי עם התשובות שלה...
אני ימשיך לקרא פשוט אני עכשיו צריכה ללכת...
-לירוני-
😛
QUOTE (lidorushit @ 04/04/2007) לא ראיתי שהמשכת 😁
מקסים (:
מזל טוב על 80 עמודים מדהימים בתוכנם מירבוש 😛
תודה לידרוש בובי שלי
לא נורא עם לא ראית העיקר ראית עכשיו
חחח...עוד 20עמודים 100 😛
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי
אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד
אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?
אוהבת->מירב
חחחחחח וחוץ מלהגיד שיש לך חגורה שחורה...
מה את יודעת לעשות איתה..? 😛
לקשור אותה.
סתם את האמת אין לי. למה אני צריכה ללכת ל'ודו ולתת לאנשים להפיל אותי
אוהבת->מירב
לקשור אותה אפילו אני יודעת.. 😛
בכללי יש לי חגורה חומה יפה כזאת משהו פצצה
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) סורי לא ראיתי 😁
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפרק מממההההההההממממממםםם
ההההההמשךך
חפיף עם לא ראית תודה נויקו'ש בובי שלי
המשך בקרוב נראה לי
אוהבת->מירב
יאלה נוו אני עפה לישון :S מחר יש לי קייקים בבוקר, אז אם אני רוצה לקום אני חייבת לעוף חח (לא נראלי אני יירדם בכלל חחחח)
לילה טוב, ומחר איך שאני חוזרת אני רוצה לראות המשךך
QUOTE (-לירוני- @ 04/04/2007) טוב שמעי...אולי את מכירה אותי כי את קוראת את הסיפור שלי חחח
אני התחלתי לקרא עכשיו את שלך..
אני בעמ' 9
ואני חייבת להגיד לך..
שיש לך את הסיפור הכי הכי יפה שיש
חחחחח האדר הזאת הורגת אותי עם התשובות שלה...
אני ימשיך לקרא פשוט אני עכשיו צריכה ללכת...
-לירוני-
😛
לירונו'ש בובי תודה יפיופה
ומכירה אותך בטח שכן
ולא להגזים הכי יפה שיש יש הרבה יותר יפים משלי
חחחחח...אדר היא חולת נפש
שמחה שאהבת בובי
אוהבת->מירב
חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) יאלה נוו אני עפה לישון :S מחר יש לי קייקים בבוקר, אז אם אני רוצה לקום אני חייבת לעוף חח (לא נראלי אני יירדם בכלל חחחח)
לילה טוב, ומחר איך שאני חוזרת אני רוצה לראות המשךך
לילה טוב בובי
ומחר לא בטוח המשך
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אני יהיה בשקט
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אני יהיה בשקט
אוהבת->מירב
את יודעת מזה..? 😮
אבל זה לא לגיל שלך... 😯