פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,836 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 80 מתוך 123
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי

אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד

אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?

אוהבת->מירב
חחחחחח וחוץ מלהגיד שיש לך חגורה שחורה...
מה את יודעת לעשות איתה..? 😛
לקשור אותה.
סתם את האמת אין לי. למה אני צריכה ללכת ל'ודו ולתת לאנשים להפיל אותי

אוהבת->מירב
[COLOR=blue]יש פרק בעמוד 77
לא ראיתי שהמשכת 😁

מקסים (:

מזל טוב על 80 עמודים מדהימים בתוכנם מירבוש 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי

אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד

אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?

אוהבת->מירב
חחחחחח וחוץ מלהגיד שיש לך חגורה שחורה...
מה את יודעת לעשות איתה..? 😛
לקשור אותה.
סתם את האמת אין לי. למה אני צריכה ללכת ל'ודו ולתת לאנשים להפיל אותי

אוהבת->מירב
לקשור אותה אפילו אני יודעת.. 😛
סורי לא ראיתי 😁
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפרק מממההההההההממממממםםם
ההההההמשךך
טוב שמעי...אולי את מכירה אותי כי את קוראת את הסיפור שלי חחח
אני התחלתי לקרא עכשיו את שלך..
אני בעמ' 9
ואני חייבת להגיד לך..

שיש לך את הסיפור הכי הכי יפה שיש
חחחחח האדר הזאת הורגת אותי עם התשובות שלה...

אני ימשיך לקרא פשוט אני עכשיו צריכה ללכת...

-לירוני-

😛
QUOTE (lidorushit @ 04/04/2007) לא ראיתי שהמשכת 😁

מקסים (:

מזל טוב על 80 עמודים מדהימים בתוכנם מירבוש 😛
תודה לידרוש בובי שלי
לא נורא עם לא ראית העיקר ראית עכשיו
חחח...עוד 20עמודים 100 😛

אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי

אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד

אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?

אוהבת->מירב
חחחחחח וחוץ מלהגיד שיש לך חגורה שחורה...
מה את יודעת לעשות איתה..? 😛
לקשור אותה.
סתם את האמת אין לי. למה אני צריכה ללכת ל'ודו ולתת לאנשים להפיל אותי

אוהבת->מירב
לקשור אותה אפילו אני יודעת.. 😛
בכללי יש לי חגורה חומה יפה כזאת משהו פצצה

אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) סורי לא ראיתי 😁
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפרק מממההההההההממממממםםם
ההההההמשךך
חפיף עם לא ראית תודה נויקו'ש בובי שלי
המשך בקרוב נראה לי

אוהבת->מירב
יאלה נוו אני עפה לישון :S מחר יש לי קייקים בבוקר, אז אם אני רוצה לקום אני חייבת לעוף חח (לא נראלי אני יירדם בכלל חחחח)
לילה טוב, ומחר איך שאני חוזרת אני רוצה לראות המשךך
QUOTE (-לירוני- @ 04/04/2007) טוב שמעי...אולי את מכירה אותי כי את קוראת את הסיפור שלי חחח
אני התחלתי לקרא עכשיו את שלך..
אני בעמ' 9
ואני חייבת להגיד לך..

שיש לך את הסיפור הכי הכי יפה שיש
חחחחח האדר הזאת הורגת אותי עם התשובות שלה...

אני ימשיך לקרא פשוט אני עכשיו צריכה ללכת...

-לירוני-

😛
לירונו'ש בובי תודה יפיופה
ומכירה אותך בטח שכן
ולא להגזים הכי יפה שיש יש הרבה יותר יפים משלי
חחחחח...אדר היא חולת נפש
שמחה שאהבת בובי

אוהבת->מירב

חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
QUOTE (Noykush @ 04/04/2007) יאלה נוו אני עפה לישון :S מחר יש לי קייקים בבוקר, אז אם אני רוצה לקום אני חייבת לעוף חח (לא נראלי אני יירדם בכלל חחחח)
לילה טוב, ומחר איך שאני חוזרת אני רוצה לראות המשךך
לילה טוב בובי
ומחר לא בטוח המשך

אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אני יהיה בשקט

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/04/2007) חחחחחח שקט שקט....
לפני שאני שולחת אותך לדנג'ן.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב אני יהיה בשקט

אוהבת->מירב
את יודעת מזה..? 😮
אבל זה לא לגיל שלך... 😯

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך