QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי
אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי
אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי
אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד
אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי
אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד
אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?
אוהבת->מירב
אולי במקום לדבר תמשיכי כבר?! 😠 חחח
ווואאאאיייייי......שני פרקים מוווווששששללללללמממממייייייםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מהממיםםםם, מדהימממייייםםםם!!!!!!
ממש אהבתי=]]
אתן חייבות להפסיק עם כל השיחות האלה! חח.. בשביל מה יש איי סי קיו? אי אפשא כבר למצוא את ההמשכים בין כל התגובות, זה איזה 8 דפים השיחות שלכן! 😛 חיחי..
סיפור מושלם מאמי, תמשיכי דחווווףףףף!!!!!!! 😂
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה
אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה
אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה
אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?
אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער
אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה
אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי
אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד
אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?
אוהבת->מירב
חחחחחח וחוץ מלהגיד שיש לך חגורה שחורה...
מה את יודעת לעשות איתה..? 😛