פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,840 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 79 מתוך 123
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי

אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי

אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי

אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד

אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי

אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד

אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?

אוהבת->מירב
אולי במקום לדבר תמשיכי כבר?! 😠 חחח
ווואאאאיייייי......שני פרקים מוווווששששללללללמממממייייייםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מהממיםםםם, מדהימממייייםםםם!!!!!!
ממש אהבתי=]]
אתן חייבות להפסיק עם כל השיחות האלה! חח.. בשביל מה יש איי סי קיו? אי אפשא כבר למצוא את ההמשכים בין כל התגובות, זה איזה 8 דפים השיחות שלכן! 😛 חיחי..
סיפור מושלם מאמי, תמשיכי דחווווףףףף!!!!!!! 😂
QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) חחחחחחח אני הייתי צריכה לכתוב על דמות כזו..
גמני קצת חולת נפשששששששש...
תגלי לא יהרוס לי... =]
אבל לא יודעת...אני צריכה לחשוב על זה

אוהבת->מירב
אני יודעת ואתם לאאאא
ננה בננה...
תחת של בננה.. 😛
היא יודעת ואתם לא תאכלו גמבה 😛
חיחיחיחיחיחיחי
שרוטה

אוהבת->מירב
גמבה זה לא טעים...
רק מלפפונים עם מלח...
אני יודעת שגמבה זה לא טעים
בגלל זה הם יאכלו ואני לא 😂
יאאאאאאאאאאאאאאאאללה
אני בדיאטה [אחרי כל הקליפסים שאכלתי בגללך] אז רק חסה

אוהבת->מירב
חסה זה גם לא טעים...
אני לא ילדה של דיאטות.. אוכלת מה בא לי..
חיים רק פעם אחת.. למה לא להינות..? 😊
זה בגללך החסה כי בגללך אכלתי קליפסים
אז אל תאשימי אותי....
ועם את לא משמינה חר כך אז למה לא?

אוהבת->מירב
חחחחחח
ואני כן משמינה אבל לא כפת לי...
מי שאוהב אותי.. אוהב את הבטן השמנה והחמודה שלי...
אז לא מעניין.. 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת 😂 😂 😉 😎 😊 😠 🙄 😊 : 😊 😊 😊
קבלי הרבה סמילים 😯 מירב
ילדה שלי...
מי ירפא אותנו מי..?
רק פרח לב הזהב...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואי נחפש את פרח לב הזהב ביער

אוהבת->מירב
יאללה אז מתי יוצאים למסע הקטן שלנו..?
לא עכשיו...עכשיו חשוך ויש זאבים ושועלים מפחיד בחוץ חח
מחר ב-4 כי בטח רק ב-4 אני יקום למרות שלא באלי להרפה למדתי לאהוב את זה

אוהבת->מירב
אבל אני רוצה ליםםםםםםם
יאאאאאא אני אביא לך קונכיות אם אלך מחר.. וצדפים..
זה גם ירפא אותנו...
כן....תביא מלא מלא קונכיות
אני יביא נענע זה לא יעזור אבל נעשה תאי

אוהבת->מירב
ניקח קונכיות נמלא במי ים ותיוניםםםם
יאיייי מגניב...
יהיה לנו תה קונכי... =]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כן
ונקשט לנו את החדר במוסד

אוהבת->מירב
לבקש מהסלקטור עזרה..?
בעצם אני פוחדת שהוא יאנוס אותי..
הסאדיסט הזה.. 😛
מה פתאום יאנוס אותך יהיה לו עסק עם סטלה
אמרתי כבר שיש לי חגורה שחורה בג'ודו?

אוהבת->מירב
חחחחחח וחוץ מלהגיד שיש לך חגורה שחורה...
מה את יודעת לעשות איתה..? 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך