QUOTE (סוופרמאמי @ 03/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) יאללה אני עוד רבע שעה עפה מפה.. =\
אבל אני לא יכולה להמשיך מהמחשב הזה כי אין בו וורד
במחשב שלי אי אפשר להתחבר לפה
ובמחשב של אחי אי אפר כי אח שלי בו ואני צריכה לחכות שהוא ילך וזה בארך עוד רבע שעה
אוהבת->מירב
אוףףףף תעיפי אותו..
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 03/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) יאללה אני עוד רבע שעה עפה מפה.. =\
אבל אני לא יכולה להמשיך מהמחשב הזה כי אין בו וורד
במחשב שלי אי אפשר להתחבר לפה
ובמחשב של אחי אי אפר כי אח שלי בו ואני צריכה לחכות שהוא ילך וזה בארך עוד רבע שעה
אוהבת->מירב
אוףףףף תעיפי אותו..
הוא הלך בדיוק עכשיו 😂
כבר ממשיכה
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 03/04/2007) מדהיםם אבל לקצרררר 😢
ניקוש תודה בובי אבל עכשיו אני שמה המשך והוא ארוך במיוחד
אוהבת->מירב
טוב תקשיב מאמי יש לי משהו לספר לך" אמרתי.
"נו?" שאל.
"אתה צריך לשים את המטפחת הזאת על העניים שלך" אמרתי.
"אהה באמת?" שאל תומר.
"בחיי" אמרתי.
הוא הסתכל עליי כלא מבין ואני רק חייכתי אליו.
פרק 54
"לאן גוררת אותי?" שאל תומר.
"למונית" אמרתי.
"וואי מזל חשבתי את הולכת לגרור אותי ככה ברחוב כמו איזה מפגר" אמר תומר.
"תצחק, תצחק זאת הייתה אופציה" אמרתי.
"אהה באמת?" שאל תומר.
הושבתי אותו על המושב במונית. אמרתי לו לאן לנסוע בשקט בלי שתומר שמע.
שהגענו שילמתי למונית והוצאתי את תומר.
"אנשים עוד יחשבו שאת חוטפת אותי" אמר תומר.
"מי אמר לך שזה לא מה שאני עושה?" שאלתי.
"אהה זה מה שאת עושה?" שאל תומר.
"את האמת לא" אמרתי.
כנסנו לתוך המועדון עיניו של תומר היו עדיין מחוסות.
"אני יכול להוריד את זה מהעניים שלי?" שאל תומר.
"חכה רגע" אמרתי.
"טוב" אמר תומר.
"עכשיו אתה יכול" אמרתי.
הוא הוריד את המטפחת, הסתכל לשני הכיוונים וראה את כל החברים שלו, לא הייתי לידו.
הוא הביט לבמה שמה אני עמדתי עם מיקרופון ביד.
"ארגנתי לך מסיבת גיוס" אמרתי.
"ואני עזרתי" אמר איתי.
"כן גם הוא עזר טיפה" אמרתי באדישות.
תומר צחק.
"טוב" אמרתי "אז כמו שאתה רואה עוד יומיים אתה מתגייס" כולם שתקו והתקרבו לבמה.
"ו…בגלל שאני אוהבת אותך אז הרשתי לעצמי להשפיל אותי והשיר הזה בשבילך..אהה..ואל תבהלו מהזיוף.
מוזיקה שקטה נשמעה. ואז התחלתי לשיר את האוהב יקר.
מחיאות כפים נשמעו. תומר עלה לבמה ונישק אותי. "כפרה עלייך" אמר תומר.
"כפרה עלייך" אמרתי.
שמנו מוזיקה והלכנו לרקוד.
שנמאס לי ניגשתי לבר. "תביא לי וויסקי" אמרתי.
"מה קרה אדר חזרת לשתייה?" שאלה מיכל.
"התגעגעתי" אמרתי וצחקנו.
"תביא לי גם" אמרה מיכל.
"מיכל מה קרה?" שאלתי.
"למה מה את חושבת? שרק את שותה?" שאלה מיכל.
"לחיים בובה" אמרתי והלכנו שנינו לרקוד.
תומר 'חטף' אותי משמה הצידה. "מאמי אני חולה עלייך" אמר תומר "תודה"
"בבקשה" אמרתי "תגיד לאן בדיוק אתה מתגייס?"
"את תהרגי אותי" אמר תומר.
"אל תגיד לי משהו קרבי" אמרתי.
"מתחמם" אמר תומר.
"חל האוויר?" שאלתי.
"חל היבשה" אמר תומר.
"גולני?" שאלתי.
"בדיוק" אמר תומר.
"אני יהרוג אותך שום גולני" אמרתי.
"מי שואל אותך בדיוק?" שאל תומר.
"אתה" אמרתי.
"בואי אני ישיר לך שיר" אמר תומר.
"זה כבר לא נהפך ליותר מידי קוצי מוצי עם כל השירים האלה". אמרתי
"טוב אני לא יהיה כמוך שאני ישפיל את עצמי וישיר" אמר תומר.
"אהה תודה באמת" אמרתי.
"בבקשה מאמי" אמר תומר "סתם את שרה מדהים."
"חולה עלייך שאתה מתחנף" אמרתי.
"אני חולה עלייך בכל מצב" אמר תומר.
"אני יודעת בגלל זה אתה אייתי" אמרתי.
"צודקת בובה" אמר תומר.
"יאללה אתה הולך לשיר?" שאלתי.
"זה לא יותר מידי קוצי מוצי?" שאל תומר.
"קוצי מוצי זה חמוד יאללה תלך שיר" אמרתי.
הוא עלה לבמה. "טוב חבר'ה אני הולך לשיר לדרי שלי שיר" אמר תומר "איזה ישר אני ישיר לך…" חשב תומר בקול רם "את אין לך מה לדאוג"
אין לך מה לדאוג
אני נזהר ולובש גם סוודר
אין לך מה לדאוג
זה מיותר הכל בסדר
אין לך מה לדאוג כאן נהדר
מפגיזים כהוגן
באמת שלא חסר דבר.
אין לך מה לדאוג
פה קייטנה ועושים שמח
ואתמול היה אפילו
פנאי להתקלח
אין לך מה לדאוג אני ישן
וחולם עליך
כשאחזור העירה נתחתן.
שלחי לי תחתונים וגופיות
כאן כולם כבר כמו חיות
נלחמים כמו אריות
מורל ממש גבוה
ואצלנו בפלוגה
מבקשים קצת הפוגה
מותק לא לשלוח לי עוגה.
אין לך מה לדאוג
אני נמצא במקום בטוח
ובין הפגזה להפצצה
יש זמן לנוח
אין לך מה לדאוג
פגז מתוק
סבלנות ילדונת
באמת שאין סיבה לדאוג.
שלחי לי תחתונים וגופיות
כאן כולם כבר כמו חיות
נלחמים כמו אריות
מורל ממש גבוה
ואצלנו בפלוגה
מבקשים קצת הפוגה
מותק לא לשלוח לי עוגה.
הוא ירד. "לא לשלוח לך עוגה?" שאלתי.
"לא אל תשלחי לי עוגה" אמר תומר.
"חבל" אמרתי "יש חנות ליד הבית שלי העוגה משהו, משהו"
"אהה את רוצה להגיד לי שאת לא תכיני לי עוגה?" שאל.
"מאיפה אני יודעת להכין עוגה?" שאלתי.
המוזיקה התחלפה למשהו רגועה. "בואי הולכים לרקוד" אמר תומר. רקדנו שמה. שנגמר רקדנו עוד ושתינו. היה כיף.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
"מיכל אני רוצה לדבר איתך" ניגש אלי איתי.
"מה אתה רוצה?" שאלתי.
"לדבר איתך" אמר איתי "אני אוהב אותך"
"יופי באמת" אמרתי כועסת.
"אני לא יכול שאנחנו לא ביחד" אמר איתי.
"ואני לא יכולה ככה שאנחנו צריכים להסתיר את זה" אמרתי
"אבל אח שלך הוא שונא רק שאני מדבר אלייך" אמר איתי.
"זה אח שלי אלוהים ישמור הוא לא אבא שלי ואף אחד לא הפך אותו לשומר ראש שלי" אמרתי חושבת בכלל מה אח שלי חושב את עצמו שהוא קובע לי בחיים עם מי לצאת.
"בואי נדבר בחוץ" אמר איתי.
"אני לא הולכת איתך לשום מקום" אמרתי "אתה רוצה אותי? אז תראה לי שאתה באמת רוצה, אל תהיה נמושה".
הוא היבט בי מתוסכל כל כך רוצה שאני יבין אבל אני פשוט לא הצלחתי להבין מה העניין בזה.
"אולי את לא מבינה אבל ככה זה, לא יוצאים עם אחות של החברים" אמר איתי.
"אני מתה על תומר אבל עם מישהו שקורה לו חבר היה מונע ממני לצאת עם מישהו שאני אוהבת אז הוא לא היה נקרה חבר בעיני" אמרתי
"את לא תצליחי להבין את זה" אמר איתי.
"בוא אני יגיד לך משהו" אמרתי "זה לא תומר, זה אתה, אתה פשוט פחדן מידי"
הלכתי משמה ולקחתי לעצמי לשתות.
לפני חודש בערך הסיפור ביני לבין איתי התחיל מאז הסתתרנו, הייתי אז תמימה. אבל זהו אני לא רוצה יותר להתחבא.
ועם והא לא מבין את זה סימן שהוא לא אוהב אותי מספיק.
אדר ניגשה אלי.
"איך המצב?" שאלה.
"מצוין" אמרתי.
"שקרנית איך הוא באמת?" שאלה אדר
"גרוע" השבתי.
"ספרי לי ומיד" אמרה אדר.
"עזבי אני יספר לך מחר" אמרתי.
"בואי לשירותים ספרי לי הכל פעם אחת איבדתי חברה בגלל שלא דיברתי איתה והייתי איתה שהיא הייתה צריכה" אמרה אדר.
הלכנו לשירותים. סירתי לה הכל היא הביטה בי. "למה לא סיפרת לי?" שאלה אדר "הייתי אומרת לך כבר מההתחלה שזה מה שיקרה בסוף"
"מאיפה את יודעת?" שאלתי.
"בואי נגיד שהיה לי איזה סיפור פעם עם חבר של אח שלי" אמרה "הוא כל הזמן התחיל איתי אני לא רציתי. אבל הנקודה היא שבנים שונאים שהחברים שלהם מתקרבים לאחיות שלהם"
"אז למה הוא יכול לצאת עם חברה שלי ואני לא?" שאלתי.
"שאלי אותו" אמרה.
"עזבי זה נגמר ביני לבין איתי" אמרתי
"זה לנגמר ולא כלום תדברי עם איתי תגידי לו שזה או הכל או כלום" אמרה אדר "שאח שלך לא יכול לקבוע לך הכל ועם הוא באמת אוהב אותך אז הוא ייתן לך לדבר עם תומר"
"אדר" אמרתי "תודה בובי"
"בשביל מה יש חברות?" שאלה אדר.
וחזרנו למסיבה.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~**~*
יצאתי מהשירותים וחיוך התפרש על פני
'אז בגלל מיכל הוא נפרד ממני'. חשבתי 'והוא עוד אמר לי שהוא צריך זמן'
קוראים לי אורטל אני בת 17 שערי שחור עיניי חומות בהירות אני רזה וגבוהה. אני האקסית של איתי.
הוא נפרק ממני בלי סיבה. אבל כנראה הוא בגד בי. כי רק לפני שלושה שבועות נפרדנו והיא אמרה שזה לפני חודש עד אתמול זה נמשך.
היא תשלם על זה, הוא ישלם על זה. אף אחד לא בוגד בי ויוצא מזה בטוב.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~**~*~*~*~*~*
"איפה היית?" שאל אותי תומר.
"בשירותים" אמרתי.
"אהה לא הבנתי לאן נעלמת" אמר תומר.
"דאגת לי?" שאלתי.
"מעוד חשבתי חטפו אותך" אמר תומר.
"רק לך מותר לחטוף אותי" אמרתי.
"בדיוק" אמר תומר.
צחקתי "אני אוהבת אותך הכי שבעולם" אמרתי.
"גם אני אותך אדר" אמר תומר. נישקתי אותו והלכנו לרקוד.
חזרנו אליו הביתה בשעה 4 לפנות בוקר. הלכו אליו לחדר ונחשקתי אותו. "אז מה חייל שלי?" שאלתי.
"כן המפקדת?" שאל תומר. "נהנתה?" שאלתי.
"כמו שלא נהניתי בחיים" אמר תומר.
"אני אוהבת אותך" אמרתי.
"גם אני אותך נסיכה שלי" אמר תומר "וואי אני עייף"
"חייל" אמרתי בקול רשמי.
"כן המפקדת?" שאל תומר.
"אני אמרתי לך ללכת לישון?" שאלתי.
"סליחה המפקדת" אמר תומר.
"אני צריכה להעניש אותך חייל" אמרתי וחיוך שובב עלה על שפתי.
"מה שתרצי המפקדת" אמר תומר.
נישקתי אותו. הורדתי את חולצתו. והוא את שלי הוא ליטף אותי.
"תתחיל לעבוד חייל שלי" אמרתי. והוא ללא ספק עבד.
"את חושבת שאני בכושר המפקדת?" שאל תומר שגמרנו .
"ללא ספק חייל" אמרתי. שכבנו במיתתו ונרדמנו זה ליד זו.
קמתי לפניו ב 4 בצהרים. התיישבתי על המיתה והתלבשתי. באתי לקום והוא טפס בידי.
"תפסתי אותך" אמר תומר.
צחקתי. "תביא נשיקה" אמר תומר.
"לא רוצה" אמרתי.
"מה זה לא רוצה" אמר תומר.
"רק קמתי ולא צחצחתי שניים" אמרתי.
הלכתי לאמבטיה וצחצחתי שניים. זה היה מתוכנן שאני יבוא אליו אחרי המסיבה.
תומר בא וצחצח גם. חזרנו לחדר.
"עכשיו אפשר נשיקה?" שאל תומר.
"לא" אמרתי.
"למה לא?" שאל תומר.
"כי לא בא לי" אמרתי.
"מי שואל אותך?" שאל תומר.
"אתה שכחת אני המפקדת שלך" אמרתי.
"אז אני מסרב פקודה המפקדת" אמר תומר והדביק לי נשיקה.
"טוב אני כבר באה" אמרתי.
"לאן?" שאל.
"לאחותך" אמרתי.
"גם שאני מחר מתגייס את הולכת לאחותי?" שאל תומר.
"אין מה לעשות" אמרתי.
הלכתי לחדרה של מיכל.
"מה קורה?" שאלתי אותה.
"בסדר" השיבה.
"איפה המתנה שלי?" שאלתי.
מיכל הלכה לארון והביאה לי. "תודה" אמרתי "דיברת עם איתי?"
"עוד לא אני ידבר איתו היום" אמרתי.
"טוב את רוצה לבוא שאני מביאה לו את המתנה?" שאלתי.
"טוב" אמרה מיכל. היא כבר הביאה לו את המתנה שלו. באנו להיכנס לחדר של תומר. רק שראינו את איתי.
"אני צריך לדבר איתך" אמר למיכל.
"טוב" אמרה מיכל.
נכנסתי לחדרו של תומר. "מה זה?" שאל ותכוון לשקית הלבנה שבה הייתה המתנה.
"מתנת גיוס" אמרתי. תומר לקח. הוא פתח אותה והתחיל לצחוק. "אתה לא נורמאלית" אמר תומר.
נראה אותכן אומרות שזה קצר מידי
כי זה הפרק הכי ארוך שעשיתי
אוהבת->מירב
אתם רוצים שאני יבכה למה אתם לא מגבים לי?
אוהבת->מירב
הנה אני מגיבה מאמי ! 😛
לא לדאוג יגיבו לך ! 😉
המשך! 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 03/04/2007) פרק מדהים!
המשך! : )
ליפזוש תודה בובי
מתה עלייך
אוהבת->מירב
QUOTE (lipaz-sol @ 03/04/2007) 😊
חייבת לדעת מה רשמת פה ליפני
אוהבת->מירב
יאפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
חח
איזה פרק יפהה..
והקטע הזה של הבנים?! מכירה.. =//
לא קרה לי..חחח למזלי יש לי אח קטן וצוציק..
מיבוששש שלי פרק פשוט מעלףףףףףףף
אני רוצה המשך..
ואהה נכון שהיא שאלה אותו לאן הוא מתגייס אז חשבתי לקומנדו, מזל שלא 😊 חח
מתה עלייך בובי..
המשךךךךךךךךךךךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 03/04/2007) יאפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
חח
איזה פרק יפהה..
והקטע הזה של הבנים?! מכירה.. =//
לא קרה לי..חחח למזלי יש לי אח קטן וצוציק..
מיבוששש שלי פרק פשוט מעלףףףףףףף
אני רוצה המשך..
ואהה נכון שהיא שאלה אותו לאן הוא מתגייס אז חשבתי לקומנדו, מזל שלא 😊 חח
מתה עלייך בובי..
המשךךךךךךךךךךךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
אצל בנים יש קטעים מפגרים.
מה זה לא יוצאים עם אחיות?
קפצו לי. חחחח
יש לך מזל לי יש אח גדול חבר שלו פעם אחת הסתכל עלי לרגע
אח שלי התעצבן עליו חח
תודה רחלו'ש אני חולה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וקומנדו? לא מספיק הרגתי דמויות אני צריכה לשלוח אותו לים ולהרוג אותו שמה
[את האמת רציתי לשלוח אותו לקומנדו הימי הוא יקבל מדיים לבנים מדיים יפיים אבל בסוף לא]
חולה עלייך בובה המשך בקרוב
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 03/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 03/04/2007) יאפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
חח
איזה פרק יפהה..
והקטע הזה של הבנים?! מכירה.. =//
לא קרה לי..חחח למזלי יש לי אח קטן וצוציק..
מיבוששש שלי פרק פשוט מעלףףףףףףף
אני רוצה המשך..
ואהה נכון שהיא שאלה אותו לאן הוא מתגייס אז חשבתי לקומנדו, מזל שלא 😊 חח
מתה עלייך בובי..
המשךךךךךךךךךךךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
אצל בנים יש קטעים מפגרים.
מה זה לא יוצאים עם אחיות?
קפצו לי. חחחח
יש לך מזל לי יש אח גדול חבר שלו פעם אחת הסתכל עלי לרגע
אח שלי התעצבן עליו חח
תודה רחלו'ש אני חולה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וקומנדו? לא מספיק הרגתי דמויות אני צריכה לשלוח אותו לים ולהרוג אותו שמה
[את האמת רציתי לשלוח אותו לקומנדו הימי הוא יקבל מדיים לבנים מדיים יפיים אבל בסוף לא]
חולה עלייך בובה המשך בקרוב
אוהבת->מירב
חחחח
מזכיר לי קטע של בנדוד שלי..
נסענו אליהם באיזה שישי שבת, הוא היה עם חברים שלו אז אחד מהחברים שלו אומר לי כשהתקדמתי אליהם "פששש איזה כוסית, נזרום אליי?! 😉 "
ובנדוד שלי כזה צועק אליו "בווונא דבר יפה אל בת דודה שלי, היא לא בשבילך.."
חח ואני רק צחקתי שמה, והוא מסכן התפדח..
הוא לא נתן לו להתקרב אליי.. 😂
אבל בסוף עלינו לחדר של בנדוד שלי ודיברנו שמהה 😛 [הוא היה חתייך 😊]
נכוווווווווווווון גמאני רוצה מדים לבנים..
חח אבל אני נראה לי אלך למודיעין.. ==> הערבי 😊
מירבווש שלי מתה עלייךך..
ואני רוצה המשך בקרובב.. 😊
אובת המווווווווון
רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 03/04/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 03/04/2007) QUOTE (loisana11 @ 03/04/2007) יאפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
חח
איזה פרק יפהה..
והקטע הזה של הבנים?! מכירה.. =//
לא קרה לי..חחח למזלי יש לי אח קטן וצוציק..
מיבוששש שלי פרק פשוט מעלףףףףףףף
אני רוצה המשך..
ואהה נכון שהיא שאלה אותו לאן הוא מתגייס אז חשבתי לקומנדו, מזל שלא 😊 חח
מתה עלייך בובי..
המשךךךךךךךךךךךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
אצל בנים יש קטעים מפגרים.
מה זה לא יוצאים עם אחיות?
קפצו לי. חחחח
יש לך מזל לי יש אח גדול חבר שלו פעם אחת הסתכל עלי לרגע
אח שלי התעצבן עליו חח
תודה רחלו'ש אני חולה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וקומנדו? לא מספיק הרגתי דמויות אני צריכה לשלוח אותו לים ולהרוג אותו שמה
[את האמת רציתי לשלוח אותו לקומנדו הימי הוא יקבל מדיים לבנים מדיים יפיים אבל בסוף לא]
חולה עלייך בובה המשך בקרוב
אוהבת->מירב
חחחח
מזכיר לי קטע של בנדוד שלי..
נסענו אליהם באיזה שישי שבת, הוא היה עם חברים שלו אז אחד מהחברים שלו אומר לי כשהתקדמתי אליהם "פששש איזה כוסית, נזרום אליי?! 😉 "
ובנדוד שלי כזה צועק אליו "בווונא דבר יפה אל בת דודה שלי, היא לא בשבילך.."
חח ואני רק צחקתי שמה, והוא מסכן התפדח..
הוא לא נתן לו להתקרב אליי.. 😂
אבל בסוף עלינו לחדר של בנדוד שלי ודיברנו שמהה 😛 [הוא היה חתייך 😊]
נכוווווווווווווון גמאני רוצה מדים לבנים..
חח אבל אני נראה לי אלך למודיעין.. ==> הערבי 😊
מירבווש שלי מתה עלייךך..
ואני רוצה המשך בקרובב.. 😊
אובת המווווווווון
רחלוש =]]
זה בנים
רכושנים
אבל מי שואל אותם...חחחחח
אני הייתי הולכת לשיטת רק בגלל המדים
מודעין? אמא שלי הייתה שמה אבל היא הייתה בזה שאסור לה לגולת מה היא עשתה שמה רק בגלל הסודות
מדינה האלה בא לי גם ללכת לשמה
מה את טובה בערבית? אני שונאת
מתה עלייך גם בובי
אוהבת->מירב