QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) מירבייייייי פרק מדהים...
יאללה אני רוצה לראות איך הוא יגיב..
חחחח...תראי בהמשך
ומה שבתוך זה לא היום וגם לא נראה לי מחר
כי בכל זאת יש לסדר את הבית עניינים בלגנים קרחנה
אוהבת->מירב
וואי את בדרנית טובה...
עאאאאאאאאאאאאלק לא היום ולא מחר...
אני אמרתי לך לא כדאי לך להתעסק איתי...
את תמשיכי בכוח...
לא מעניין אותי כלום...
אני אעשה לך אשפוז כפוי על המחשב...
חחחחחחחחחחחחחחחח
מה כזה עם מכשירים שמחברים אותי למחשב?
סתם אבל עכשיו ברצינות יום שני וראשון אין מצב להמשך
אני יודעת שאני מסכנת ככה את החיים שלי
אבל סורי
אוהת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) מירבייייייי פרק מדהים...
יאללה אני רוצה לראות איך הוא יגיב..
חחחח...תראי בהמשך
ומה שבתוך זה לא היום וגם לא נראה לי מחר
כי בכל זאת יש לסדר את הבית עניינים בלגנים קרחנה
אוהבת->מירב
וואי את בדרנית טובה...
עאאאאאאאאאאאאלק לא היום ולא מחר...
אני אמרתי לך לא כדאי לך להתעסק איתי...
את תמשיכי בכוח...
לא מעניין אותי כלום...
אני אעשה לך אשפוז כפוי על המחשב...
חחחחחחחחחחחחחחחח
מה כזה עם מכשירים שמחברים אותי למחשב?
סתם אבל עכשיו ברצינות יום שני וראשון אין מצב להמשך
אני יודעת שאני מסכנת ככה את החיים שלי
אבל סורי
אוהת->מירב
הכלללללללללללללל נרשם...
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) מירבייייייי פרק מדהים...
יאללה אני רוצה לראות איך הוא יגיב..
חחחח...תראי בהמשך
ומה שבתוך זה לא היום וגם לא נראה לי מחר
כי בכל זאת יש לסדר את הבית עניינים בלגנים קרחנה
אוהבת->מירב
וואי את בדרנית טובה...
עאאאאאאאאאאאאלק לא היום ולא מחר...
אני אמרתי לך לא כדאי לך להתעסק איתי...
את תמשיכי בכוח...
לא מעניין אותי כלום...
אני אעשה לך אשפוז כפוי על המחשב...
חחחחחחחחחחחחחחחח
מה כזה עם מכשירים שמחברים אותי למחשב?
סתם אבל עכשיו ברצינות יום שני וראשון אין מצב להמשך
אני יודעת שאני מסכנת ככה את החיים שלי
אבל סורי
אוהת->מירב
הכלללללללללללללל נרשם...
חחחחחחח
עם יהיה המשך אז אולי ושוב אולי יום שלישי
ואל תגידו שהבטחתי כי אני מבטיחה כלום
אוהבת->מירב
לא ראיתי את ההמשך מרוב כל התגובות 😊
מדהים 😛
חג שמח וכשר (:
לידורי תודה בובי
מתה עלייך
חג שמח וכשר גם לך
אוהבת->מירב
אני כבר ממשיכה
אוהבת->מירב
עכשיו..?!?!?!
ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
🙄
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 02/04/2007) עכשיו..?!?!?!
ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
🙄
חיחיחיחיחיחיחיחי
סימבה יקרועה אחת 😁
ויותר מאוחר המשך עכשיו אני לא יכולה
דרך אגב למה את כבר לא קוראת את הסיפור השני שלי.? 😢
אוהבת->מירב
QUOTE (lipaz-sol @ 03/04/2007) המשךךךךךךך : ]
יותר מאוחר בובי
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 03/04/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 02/04/2007) עכשיו..?!?!?!
ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
🙄
חיחיחיחיחיחיחיחי
סימבה יקרועה אחת 😁
ויותר מאוחר המשך עכשיו אני לא יכולה
דרך אגב למה את כבר לא קוראת את הסיפור השני שלי.? 😢
אוהבת->מירב
רעה רעה רעהההההההה
ואני לא קוראת כיי.. לא יודעת התבלבלו לי כבר כל הדמויות מכל הסיפורים..
חחחח אז כל פעם שאני קוראת משהו אני כבר מסתבכת.. =\
אני מתישהו אשב לקרוא הכל מהתחלה.. מבטיחה.. =]
^^
מה פתאום רעה עוד מעט המשך
ולא נורא העיר קוראת את הסיפור הזה
אוהבת->מירב
משעמם לי עוד רבה שע או חצי שעה אני ממשיכה
אוהבת->מירב
יאללה אני עוד רבע שעה עפה מפה.. =\
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) יאללה אני עוד רבע שעה עפה מפה.. =\
אבל אני לא יכולה להמשיך מהמחשב הזה כי אין בו וורד
במחשב שלי אי אפשר להתחבר לפה
ובמחשב של אחי אי אפר כי אח שלי בו ואני צריכה לחכות שהוא ילך וזה בארך עוד רבע שעה
אוהבת->מירב