QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007)
סוופרמאמי,31/03/2007 כתב/ה: [QUOTE=שוקוהוליסטית,31/03/2007] [QUOTE=סוופרמאמי,31/03/2007] [QUOTE=שוקוהוליסטית,31/03/2007]
אוהבת->מירב
הוא בצבא סוויטי... =\
שכחת שהוא קצין..? 😛 [/QUOTE]
אז שיתחרר
שיוציא גמלים
שיצא על רגילה או איך שלא קוראים לזה
מהה זה יום לפני החג חחח
נראה לי אני רוצה לדעת למה הוא ככה אפילו יותר צצך חח
אוהבת->מירב [/QUOTE]
חחחח לדעתי יש כמה אפשרויות שמתאימות לו:
1. הוא התחרפן זמנית..
2. הוא החליט להיות חמוד מסיבה לא ברורה...
3. הוא היה עייף רצחחח
אם הוא היה בן אדם נורמלי היה 4 שהוא רוצה משהו רציני אבל הוא לא בנאדם נורמלי... 😛 [/QUOTE]
חה חה חה חה חה חה
או שכולם יחדדדד
חחחחח
אוהבת->מירב [/QUOTE]
אין מצב.. 😛
חחחחח...
במקרה הגרוע הוא לגמרי התחרפן
במקרה הטוב הוא נהפך לנחמד
אוהבת->מירב