QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) אהה וואלה
הכי שווה אחים גדולים עם רשיון נכון?
אוהבת->מירב
חח במיוחד אחים סטייליסטיםם 😉
חחחח...כן
אחיים סטילסטים חמודים כאלה שמסעים אותך לאן שתרצי
[במקרה שלי זה בגלל שמכונית של ההורים שלי אז עם הוא רוצה אותה אז הוא חייב להסיע אותי]
חחחחח
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עם האחים שלי?מפחיד לנסועע 😮
הם פשוט טסיייייייים, אז כשהם משכנעים את אבא שלי שאני אחזור בשלום הביתה אז אני נוסעת איתם חח 😛ואז כל העיר מסתכלת עלינו, הם והפוזות שלהםם 😁
חחחחחח אני את אחותי לא לוקחת יותר....
זה כל כך כיף שאני נוהגת לבד...
אבל לקחתי את אחותי כל הנסיעה חרפנה אותיייייי יותר אני לא לוקחת אותה חחח
חחחחחחח...
למה עד כדי כך נורא...
אז מה היא כמו אחותה הגדולה לא מפסיקה לדבר?
אוהבת->מירב
חחחחחח יובל היחיד שמצליח להשתיק אותי...
אבל הוא מרשה לעצמו כי אני עושה לו את זה כל הזמן חחחח
ולא... היא סתם מציקה..
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אאהה באמת שכחתי לשאול אותך מה נסגר איתו בסוף?
אוהבת->מירב
אהההה לא הלכנו לים בסוף...
שנינו קמו חצי מתים אחרי לילה בלי שינה...
וויתרנו..
עכשיו יקח לי שנים להבין מה קורה איתו...
😠





