הייתי מצטרפת למסיבה בכיף רק שהרגל שלי לאחר ההתרסקות לא במצב של ריקודים 😂
תהנו חחח 😉
QUOTE (chen-daskal @ 31/03/2007) נ'ייייייייייי רוצה המשך😢
הייתי ממשיכה עכשיו אבל אין לי כוח
אוהבת->מירב
QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יאוווו את כל כך קרועהההההההההההה
אין עליייךךך נשבעת לךךך
חחחח...כן אהה
הרבה אומרים לי את זה אבל אני לא מבינה למה? 😉
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) הייתי מצטרפת למסיבה בכיף רק שהרגל שלי לאחר ההתרסקות לא במצב של ריקודים 😂
תהנו חחח 😉
חחח...למה מה קרה?
מה מה שקרה לך עם האופניים?
לא נורא גם במצב הנפשי שלי אסור לי לרקוד כי אז אני ישתגע סתם..חחחח
למרות שזה כבר לא שוה המסיבה זה כבר עמוד 71 חח
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יאוווו את כל כך קרועהההההההההההה
אין עליייךךך נשבעת לךךך
חחחח...כן אהה
הרבה אומרים לי את זה אבל אני לא מבינה למה? 😉
אוהבת->מירב
שתקי שתקי... 😛
העיקר שכולם מבינים... 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) הייתי מצטרפת למסיבה בכיף רק שהרגל שלי לאחר ההתרסקות לא במצב של ריקודים 😂
תהנו חחח 😉
חחח...למה מה קרה?
מה מה שקרה לך עם האופניים?
לא נורא גם במצב הנפשי שלי אסור לי לרקוד כי אז אני ישתגע סתם..חחחח
למרות שזה כבר לא שוה המסיבה זה כבר עמוד 71 חח
אוהבת->מירב
חחחח כןן 😁
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יאוווו את כל כך קרועהההההההההההה
אין עליייךךך נשבעת לךךך
חחחח...כן אהה
הרבה אומרים לי את זה אבל אני לא מבינה למה? 😉
אוהבת->מירב
שתקי שתקי... 😛
העיקר שכולם מבינים... 😊
חחחחח
כבר אמרתי לך זאת האשמה של הרופאים הם אפילו אותי
על הראש שנולדתי וזה מה שניהיה ממני
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יאוווו את כל כך קרועהההההההההההה
אין עליייךךך נשבעת לךךך
חחחח...כן אהה
הרבה אומרים לי את זה אבל אני לא מבינה למה? 😉
אוהבת->מירב
שתקי שתקי... 😛
העיקר שכולם מבינים... 😊
חחחח מסכימה איתך ב100%...
באמת עדיף שתשתוק קצת 😛
סתם זה באמת בקשה מוגזמת מידיי... חחח 😛
QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) הייתי מצטרפת למסיבה בכיף רק שהרגל שלי לאחר ההתרסקות לא במצב של ריקודים 😂
תהנו חחח 😉
חחח...למה מה קרה?
מה מה שקרה לך עם האופניים?
לא נורא גם במצב הנפשי שלי אסור לי לרקוד כי אז אני ישתגע סתם..חחחח
למרות שזה כבר לא שוה המסיבה זה כבר עמוד 71 חח
אוהבת->מירב
חחחח כןן 😁
עכשיו אפשר להבין למה אני לא נוסעת על אופניים
חחחח ומבקשת מאח שלי להסיע אותי 😉
אוהבת->מירב
QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יאוווו את כל כך קרועהההההההההההה
אין עליייךךך נשבעת לךךך
חחחח...כן אהה
הרבה אומרים לי את זה אבל אני לא מבינה למה? 😉
אוהבת->מירב
שתקי שתקי... 😛
העיקר שכולם מבינים... 😊
חחחח מסכימה איתך ב100%...
באמת עדיף שתשתוק קצת 😛
סתם זה באמת בקשה מוגזמת מידיי... חחח 😛
טוב בסדר אני לא מדברת אין בעיה
אחר כך תתחננו שאני ידבר חחח
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יאוווו את כל כך קרועהההההההההההה
אין עליייךךך נשבעת לךךך
חחחח...כן אהה
הרבה אומרים לי את זה אבל אני לא מבינה למה? 😉
אוהבת->מירב
שתקי שתקי... 😛
העיקר שכולם מבינים... 😊
חחחחח
כבר אמרתי לך זאת האשמה של הרופאים הם אפילו אותי
על הראש שנולדתי וזה מה שניהיה ממני
אוהבת->מירב
השגעון שלי והשגעון שלך זה כמו מיני ישראל לעומת ישראל..
את משווה את הטמטום שלי אליך..?? אני הרבה יותר שרוטה.. 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) הייתי מצטרפת למסיבה בכיף רק שהרגל שלי לאחר ההתרסקות לא במצב של ריקודים 😂
תהנו חחח 😉
חחח...למה מה קרה?
מה מה שקרה לך עם האופניים?
לא נורא גם במצב הנפשי שלי אסור לי לרקוד כי אז אני ישתגע סתם..חחחח
למרות שזה כבר לא שוה המסיבה זה כבר עמוד 71 חח
אוהבת->מירב
חחחח כןן 😁
עכשיו אפשר להבין למה אני לא נוסעת על אופניים
חחחח ומבקשת מאח שלי להסיע אותי 😉
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נסעתי סתם על אופניים, התרסקתי באופניים בטיול שהיה לי 😊
גם אותי אחים שלי כל הזמן מסיעים :]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יאוווו את כל כך קרועהההההההההההה
אין עליייךךך נשבעת לךךך
חחחח...כן אהה
הרבה אומרים לי את זה אבל אני לא מבינה למה? 😉
אוהבת->מירב
שתקי שתקי... 😛
העיקר שכולם מבינים... 😊
חחחחח
כבר אמרתי לך זאת האשמה של הרופאים הם אפילו אותי
על הראש שנולדתי וזה מה שניהיה ממני
אוהבת->מירב
השגעון שלי והשגעון שלך זה כמו מיני ישראל לעומת ישראל..
את משווה את הטמטום שלי אליך..?? אני הרבה יותר שרוטה.. 😛
זה אני יודעת אין השווה בנינו את הרבה יותר
שרוטה ממני 😉
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) הייתי מצטרפת למסיבה בכיף רק שהרגל שלי לאחר ההתרסקות לא במצב של ריקודים 😂
תהנו חחח 😉
חחח...למה מה קרה?
מה מה שקרה לך עם האופניים?
לא נורא גם במצב הנפשי שלי אסור לי לרקוד כי אז אני ישתגע סתם..חחחח
למרות שזה כבר לא שוה המסיבה זה כבר עמוד 71 חח
אוהבת->מירב
חחחח כןן 😁
עכשיו אפשר להבין למה אני לא נוסעת על אופניים
חחחח ומבקשת מאח שלי להסיע אותי 😉
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נסעתי סתם על אופניים, התרסקתי באופניים בטיול שהיה לי 😊
גם אותי אחים שלי כל הזמן מסיעים :]
אהה וואלה
הכי שווה אחים גדולים עם רשיון נכון?
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יאוווו את כל כך קרועהההההההההההה
אין עליייךךך נשבעת לךךך
חחחח...כן אהה
הרבה אומרים לי את זה אבל אני לא מבינה למה? 😉
אוהבת->מירב
שתקי שתקי... 😛
העיקר שכולם מבינים... 😊
חחחחח
כבר אמרתי לך זאת האשמה של הרופאים הם אפילו אותי
על הראש שנולדתי וזה מה שניהיה ממני
אוהבת->מירב
השגעון שלי והשגעון שלך זה כמו מיני ישראל לעומת ישראל..
את משווה את הטמטום שלי אליך..?? אני הרבה יותר שרוטה.. 😛
זה אני יודעת אין השווה בנינו את הרבה יותר
שרוטה ממני 😉
אוהבת->מירב
חחחח טוב עכשיו התוודות אמיתית..
כשהייתי תינוקת אבא שלי היה אוהב לשחק איתי...
את מכירה שזורקים ותופסים תינוק חלק כזה..
אז.. אבא שלי גבוה.. התקרה נמוכה...
ויצא ש-3 או 4 פעמים הייתי בבית חולים בגלל זה...
לא פלא שהשריטה שלי כל כך עמוקה..
וגם פעם אחת שהייתי בת 2-3 קרתה לנו תאונה לא רצינית עם האוטו אבל עפתי על השמשה וקיבלתי מכה בראש...
קיצר השריטה הפכה לעמק...