QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) מדהייייייייייייים כמו כל המשך שלך :]
אני רוצה המשך...ואני לא מבקשת אני דורשת 😊
שבת שלום מאמי :]
חחחח...תודה יפיופה שלי
והיום לא יהיה המשך למה אני הולכת לסבתותו שלי
ואז אולי נפגשת עם חברה שלי בקיצור לא יהיה
ושבת שלום
אוהבת->מירב
אוף : \...לא חשוב...אני מוותרת לך העיקר שתהני : ]
אה ו....עמוד 70!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
קולוללוללולולולולולולולולולולולווללו
מזל טוב בובה :]
^^ חחחח
תודה מאמי
ויאללה אני עושה מסיבה משהו כזה מגניב עם בובות ענק וקלולולו כזה
רוצה לבוא?
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) ^^ חחחח
תודה מאמי
ויאללה אני עושה מסיבה משהו כזה מגניב עם בובות ענק וקלולולו כזה
רוצה לבוא?
אוהבת->מירב
חחח אני בדרך
QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) ^^ חחחח
תודה מאמי
ויאללה אני עושה מסיבה משהו כזה מגניב עם בובות ענק וקלולולו כזה
רוצה לבוא?
אוהבת->מירב
חחח אני בדרך
חחחח...טוב אני יארגן הכל בנתיים
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) ^^ חחחח
תודה מאמי
ויאללה אני עושה מסיבה משהו כזה מגניב עם בובות ענק וקלולולו כזה
רוצה לבוא?
אוהבת->מירב
חחח אני בדרך
חחחח...טוב אני יארגן הכל בנתיים
אוהבת->מירב
אוהווווווו מארגנתתתתתת
ולחשוב שהכל בשבילי 😛
QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) ^^ חחחח
תודה מאמי
ויאללה אני עושה מסיבה משהו כזה מגניב עם בובות ענק וקלולולו כזה
רוצה לבוא?
אוהבת->מירב
חחח אני בדרך
חחחח...טוב אני יארגן הכל בנתיים
אוהבת->מירב
אוהווווווו מארגנתתתתתת
ולחשוב שהכל בשבילי 😛
חחחח....זה היה אמור להיות לכבוד העמוד -70 אבל לא נראה לי מישהו היה בא
אז כן בשבילך חחחח
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) ^^ חחחח
תודה מאמי
ויאללה אני עושה מסיבה משהו כזה מגניב עם בובות ענק וקלולולו כזה
רוצה לבוא?
אוהבת->מירב
חחח אני בדרך
חחחח...טוב אני יארגן הכל בנתיים
אוהבת->מירב
אוהווווווו מארגנתתתתתת
ולחשוב שהכל בשבילי 😛
חחחח....זה היה אמור להיות לכבוד העמוד -70 אבל לא נראה לי מישהו היה בא
אז כן בשבילך חחחח
אוהבת->מירב
סליחה?!?!?!?!
מזה מישהו לא היה בא..
למה נראה לך שאני אפספס את זה?!.. ובכלל מסיבה 😛
חחחח
מאמי שלי הפרק מדהייייייייייםם..
חחחח, וכל הקטע הזה עם ליאת אלוהים זה מפחיד אותי..
נראה לי שיש דברים שאולי פשוט מוטב לא לדעת אותם..
כאילו היא מתה, לא כדי לתת לה לנוח בשקט?!..
אצלך תמיד קורה משהו, משהו שמגלים רק אחר כך.. ==> חח ובגלל זה אני מתה על הסיפור שלךךך 😁
טוב לא רק בגלל זה, גם הכותבת היא משהו מיוחד ששווה להיכנס בגללה ולקרואא!!
חחח
מתה עלייייך מאמי שלי, יאללה המשך!!!
לכבוד עמ' 70!!!..
70 זה אחלה מספר..אני חושבת 😕
בכול אופן בגלל שהפרק הזה היה מדהים, ובכלל מהמם יפיפה ומעלףף אני חושבת שמגיע לנו המשך!!!..
חחח
אוהבת המווווווווווווווון מאמי שלי 😘
רחלוש =]]
חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) ^^ חחחח
תודה מאמי
ויאללה אני עושה מסיבה משהו כזה מגניב עם בובות ענק וקלולולו כזה
רוצה לבוא?
אוהבת->מירב
חחח אני בדרך
חחחח...טוב אני יארגן הכל בנתיים
אוהבת->מירב
אוהווווווו מארגנתתתתתת
ולחשוב שהכל בשבילי 😛
חחחח....זה היה אמור להיות לכבוד העמוד -70 אבל לא נראה לי מישהו היה בא
אז כן בשבילך חחחח
אוהבת->מירב
אה :\
חחחחח פדיחה 😁
בכל מקרה...עמוק בתוך ליבך את יודעת שהמסיבה הזאת היא לכבודי 😛
QUOTE (loisana11 @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) ^^ חחחח
תודה מאמי
ויאללה אני עושה מסיבה משהו כזה מגניב עם בובות ענק וקלולולו כזה
רוצה לבוא?
אוהבת->מירב
חחח אני בדרך
חחחח...טוב אני יארגן הכל בנתיים
אוהבת->מירב
אוהווווווו מארגנתתתתתת
ולחשוב שהכל בשבילי 😛
חחחח....זה היה אמור להיות לכבוד העמוד -70 אבל לא נראה לי מישהו היה בא
אז כן בשבילך חחחח
אוהבת->מירב
סליחה?!?!?!?!
מזה מישהו לא היה בא..
למה נראה לך שאני אפספס את זה?!.. ובכלל מסיבה 😛
חחחח
מאמי שלי הפרק מדהייייייייייםם..
חחחח, וכל הקטע הזה עם ליאת אלוהים זה מפחיד אותי..
נראה לי שיש דברים שאולי פשוט מוטב לא לדעת אותם..
כאילו היא מתה, לא כדי לתת לה לנוח בשקט?!..
אצלך תמיד קורה משהו, משהו שמגלים רק אחר כך.. ==> חח ובגלל זה אני מתה על הסיפור שלךךך 😁
טוב לא רק בגלל זה, גם הכותבת היא משהו מיוחד ששווה להיכנס בגללה ולקרואא!!
חחח
מתה עלייייך מאמי שלי, יאללה המשך!!!
לכבוד עמ' 70!!!..
70 זה אחלה מספר..אני חושבת 😕
בכול אופן בגלל שהפרק הזה היה מדהים, ובכלל מהמם יפיפה ומעלףף אני חושבת שמגיע לנו המשך!!!..
חחח
אוהבת המווווווווווווווון מאמי שלי 😘
רחלוש =]]
חחחח...אז נעשה מסיבה רק שלושתנו
סתם יאללה רחלו'ש תודה בובי אני מתה עלייך
גרמת לי להסמיק ני נראת כמו עגבנייה
תודה בובי אני מתה לעייך חולה עלייך יפיופה שלי
חחח...והמשך לא יהיה היום אבל בכל זאת חולה עלייך
אוהבת->מירב
QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (מישהי-סודית @ 31/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) ^^ חחחח
תודה מאמי
ויאללה אני עושה מסיבה משהו כזה מגניב עם בובות ענק וקלולולו כזה
רוצה לבוא?
אוהבת->מירב
חחח אני בדרך
חחחח...טוב אני יארגן הכל בנתיים
אוהבת->מירב
אוהווווווו מארגנתתתתתת
ולחשוב שהכל בשבילי 😛
חחחח....זה היה אמור להיות לכבוד העמוד -70 אבל לא נראה לי מישהו היה בא
אז כן בשבילך חחחח
אוהבת->מירב
אה :\
חחחחח פדיחה 😁
בכל מקרה...עמוק בתוך ליבך את יודעת שהמסיבה הזאת היא לכבודי 😛
חחחחחח...טוב בסדר נעשה לכבודך את המסיבה חחח
חחחחחחחחחחח
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח מתאים לך הכינוי שלך...
תגידייייי את רוצה מכות..? ברור שהייתי באה...
מזל טוב על 70 עמודים מלאים ב100% כשרון טהור...
תמשיכי להפתיע ולרתק אותנו בעוד 543545435345345345346323667 פרקים מדהימים
חולה חולה חולה גוססת מתה קבורה עליךךךך 😉
תודה בובי
חחחחחח.....אני שונאת את הכינוי הזה זה סתם עד שמאתי כינוי אז נמאס לי
אז חשבתי מה אני רוצה להיות ואז אמרתי סופרמן אבל אני לא יכולה להיות סופרמן כי הוא לובש את
התחתונים על המכנסיים אז החלטתי לשים משהו שאני חווץ מצנוע כן והחלטתי מאמי
ואז סופרמאמי כזה חח
חחח...טוב אז תיהיה לנו מסיבה ענקית כזאת קרנבל
חחחח....אני מתה לעייך בובי
אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יאוווו את כל כך קרועהההההההההההה
אין עליייךךך נשבעת לךךך