QUOTE (מישהי-סודית @ 28/03/2007) וווווווווווואוווווווווווו איןןןןןןןןןןןןןן לייייייייייי מיליייייייייייייייייםםםםםם..
נהייתיייייי אילמתתתתתתתתתת {מה שלא אופייני לי}
קראתי עכשיו את כ-ל הסיפור..לא החסרתי אותתתת אחתתתתתת!!!!!!1
זה סיפור מוווווווווווווווווווווווושששששששששששששששלםםםםםםםםםםםםםם
נשבעת לך גרמת לי לבכות פרקים של אובדן התינוק שלה
אני חיייייייייייייבתתתתתתת הממממממשךךךךךךךךךך :]
חחחח...וואי תודה
נשבעת לך העלת לי חיוך ענק כזה...אני נראת כמו סתומה עם חיוך גדול
תודה בובי ממש שמחה שאהבת את הסיפור
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 29/03/2007) QUOTE (Noykush @ 28/03/2007) יאלה המשךךך (:
סורי שאמרתי אתמול שאני ממשיכה ולא המשכתי
מחר המשך מבטיחה
אוהבת->מירב
עכשיו עונש!
אני רוצה שתעשי המשך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ארוך מאוד מאוד מאוווווווווווווווווווווווווווד
QUOTE (Noykush @ 29/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 29/03/2007) QUOTE (Noykush @ 28/03/2007) יאלה המשךךך (:
סורי שאמרתי אתמול שאני ממשיכה ולא המשכתי
מחר המשך מבטיחה
אוהבת->מירב
עכשיו עונש!
אני רוצה שתעשי המשך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ארוך מאוד מאוד מאוווווווווווווווווווווווווווד
חחחחח....
טוב אני יקבל את העונש מחר אנ יעשה מהשך ממש ממש ארוך
חחחחח....שרוטה יפה שלי קרעת אותי
אוהבת->מירב
חחחח חזרתי לגיל 4 לא להתייחס לדיבור שלי:
את סתם מבטיחנית שלא מקיימת.. ברוגז איתך...
אני רוצה המשךךך עכשיוווווו
כי אם לא אני אקרא למשטרה והם ישימו לך אזיקים ויקחו אותך לכלא
ואזזזזזזזז ישימו אותך במעצר בית...
והמאפיה הרוסית תפיל לך את הדלת והיא תאיים עליך שאם את לא שמה המשך אז מעבירים אותך לכלאאא
Nירבוש שליייייייי..
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךך
איזה רוצה אני דורשת!!..
את רוצה שאני לא אתפקד יותר?! אהה??
אני לא יכולה לחיות בלי הסיפור המושלם שלךךךךךךך..
יאלללה לעדכן מאמי שלייי 😛
רחלוש =]]
השלמתייייייי :]
מדהים (:
שבת שלום 😛
אפ אפפ אני עדיין מחכה, יאלה יאלה, תמשיכי,
נווווווו, עדייןן לא המשככתת???????????????
יאללה למי את מחכהה??! למשיחח?!!?!?! טוב הוא יבוא מחררר
יאלה תמשכיייייי ע כ ש י ו!
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) חחחח חזרתי לגיל 4 לא להתייחס לדיבור שלי:
את סתם מבטיחנית שלא מקיימת.. ברוגז איתך...
אני רוצה המשךךך עכשיוווווו
כי אם לא אני אקרא למשטרה והם ישימו לך אזיקים ויקחו אותך לכלא
ואזזזזזזזז ישימו אותך במעצר בית...
והמאפיה הרוסית תפיל לך את הדלת והיא תאיים עליך שאם את לא שמה המשך אז מעבירים אותך לכלאאא
חחחחח סימבה את השרוטה הכי חמודה
ולא צריך להיות ברוגז אוו להטריד את המאפיה הרוסית
אני עוד כמה זמן ממשיכה
ואני לא סתם מבטיחנית שלא מקיימת כי הבטחתי היום ופרק ארוך ואני ממשיכה היום
ואני ישים פרק ארוך
אוהבת->מירב
QUOTE (loisana11 @ 30/03/2007) Nירבוש שליייייייי..
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךך
איזה רוצה אני דורשת!!..
את רוצה שאני לא אתפקד יותר?! אהה??
אני לא יכולה לחיות בלי הסיפור המושלם שלךךךךךךך..
יאלללה לעדכן מאמי שלייי 😛
רחלוש =]]
בובי אין מה לדאוג כבר המשך
את לא יכולה לחיות בלי הסיפור שלי? ואני לא יכולה לחיות בלי התגובות
והסיפור שלך
בובי כבר ממשיכה
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 30/03/2007) השלמתייייייי :]
מדהים (:
שבת שלום 😛
לידרו'ש יפה שלי התגעגעתי אלייך
תודה בובי וכבר ממשיכה
שבת שלום מאמי
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 30/03/2007) אפ אפפ אני עדיין מחכה, יאלה יאלה, תמשיכי,
נווווווו, עדייןן לא המשככתת???????????????
יאללה למי את מחכהה??! למשיחח?!!?!?! טוב הוא יבוא מחררר
יאלה תמשכיייייי ע כ ש י ו!
כהה אני מחקה למשיח עד שאמרו לי שהוא לא יגיע
כבר ממשיכה מאמי
אין מה לדאוג ולא צריך להרוג אותי
[
אוהבת->מירב
טוב בנות לפני שתסקלו אותי באבנים
אנ עכשיו ממשיכה
יאללה חולה עלכין כל אחת מדהימה אחת אחת
אוהבת->מירב
המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך
אההההההעעהעהעהעעעע בווווווום- סוקלת...
😛😛😛😛😛
QUOTE (chen-daskal @ 30/03/2007) המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך המשששששששששך
חחחח...כפרה עלייךךךךךךךך
מתה עלייךך
עכשיו אני ממשיכה
אוהבת->מירב