פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,860 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 69 מתוך 123
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) אההההההעעהעהעהעעעע בווווווום- סוקלת...
😛😛😛😛😛
אוץ זה כאב חחח פגע לי בדיוק בהעין

חחחח....יאללה מיד המשך

אוהבת->מירב
יאללה שמנמנה שלי...
חחחח
אני כל כך שמחה בלי סיבה.. אייי 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) יאללה שמנמנה שלי...
חחחח
אני כל כך שמחה בלי סיבה.. אייי 😛
יאאאא שמחה שאת שמחה
חח..
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) יאללה שמנמנה שלי...
חחחח
אני כל כך שמחה בלי סיבה.. אייי 😛
יאאאא שמחה שאת שמחה
חח..
אוהבת->מירב
אני שמחה שאת שמחה שאני שמחה... 😂
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) יאללה שמנמנה שלי...
חחחח
אני כל כך שמחה בלי סיבה.. אייי 😛
יאאאא שמחה שאת שמחה
חח..
אוהבת->מירב
אני שמחה שאת שמחה שאני שמחה... 😂
חחח זה תחיל זה לא יגמר

שמחה שאת שמחה שאני שמחה שאת שמחה

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) יאללה שמנמנה שלי...
חחחח
אני כל כך שמחה בלי סיבה.. אייי 😛
יאאאא שמחה שאת שמחה
חח..
אוהבת->מירב
אני שמחה שאת שמחה שאני שמחה... 😂
חחח זה תחיל זה לא יגמר

שמחה שאת שמחה שאני שמחה שאת שמחה

אוהבת->מירב
חחחחחחח חולה עליך...
תגידי..?
מה חדש..?
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) יאללה שמנמנה שלי...
חחחח
אני כל כך שמחה בלי סיבה.. אייי 😛
יאאאא שמחה שאת שמחה
חח..
אוהבת->מירב
אני שמחה שאת שמחה שאני שמחה... 😂
חחח זה תחיל זה לא יגמר

שמחה שאת שמחה שאני שמחה שאת שמחה

אוהבת->מירב
חחחחחחח חולה עליך...
תגידי..?
מה חדש..?
אין חדש
אההה יש חדש הלכתי לקנות בגדים לפסח רק בגלל זה שווה פסח
אנ קונה על חשבון ההורים
סתם איזה חדש אצלי אין חדש רק ישן חוץ מהנעלים

אוהת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) יאללה שמנמנה שלי...
חחחח
אני כל כך שמחה בלי סיבה.. אייי 😛
יאאאא שמחה שאת שמחה
חח..
אוהבת->מירב
אני שמחה שאת שמחה שאני שמחה... 😂
חחח זה תחיל זה לא יגמר

שמחה שאת שמחה שאני שמחה שאת שמחה

אוהבת->מירב
חחחחחחח חולה עליך...
תגידי..?
מה חדש..?
אין חדש
אההה יש חדש הלכתי לקנות בגדים לפסח רק בגלל זה שווה פסח
אנ קונה על חשבון ההורים
סתם איזה חדש אצלי אין חדש רק ישן חוץ מהנעלים

אוהת->מירב
גם טוב...
כל עוד משהו חדש זה טוב..
אני קניתי חולצה לבנה מזה חמודההההההה
נראה לי אני אלבש אותה בערב פסח..
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) יאללה שמנמנה שלי...
חחחח
אני כל כך שמחה בלי סיבה.. אייי 😛
יאאאא שמחה שאת שמחה
חח..
אוהבת->מירב
אני שמחה שאת שמחה שאני שמחה... 😂
חחח זה תחיל זה לא יגמר

שמחה שאת שמחה שאני שמחה שאת שמחה

אוהבת->מירב
חחחחחחח חולה עליך...
תגידי..?
מה חדש..?
אין חדש
אההה יש חדש הלכתי לקנות בגדים לפסח רק בגלל זה שווה פסח
אנ קונה על חשבון ההורים
סתם איזה חדש אצלי אין חדש רק ישן חוץ מהנעלים

אוהת->מירב
גם טוב...
כל עוד משהו חדש זה טוב..
אני קניתי חולצה לבנה מזה חמודההההההה
נראה לי אני אלבש אותה בערב פסח..
חחח..עכשיו אצלי הכל בחום
אבל קניתי נעלי סירה שחורות סוף סף 😛
בא לי פסח חולה על פסח הכי כיף עם המשפחה שלי מזה צחוקים

אוהבת->מירב

מיכל הסתכלה עלי במבט מוזר. "לא" אמרה בשקט והביטה בי במבט מאיים. הבנתי למה.
"טוב אני יכול לדבר איתך?" שאל תום.
"דבר" אמרתי.
"

פרק 52
"כמו שאמרתי אני אח של ליאת אותו האבא לא אותה האמא" אמר תום.
"מה יש לה אח ממתי?" שאלתי.
"מהיום שהיא נולדה" אמר תום.
"טוב מה רצית להגיד לי?" שאלתי.
"אני חייב לדבר איתך…זה בנוגע למוות של ליאת" אמר תום.
"נו?" שאלתי.
"ליאת ואני דיברנו כבר הרבה זמן באי סי" אמר תום "היא הייתה מאוהבת בך"
"אני יודעת" אמרתי.
"אבל זה לא הסוף" אמר תום.
"אז מה הסוף?" שאלתי.
"אחותי אמרה לי שהיא הולכת להתאבד" אמר תום.
"מה?!?!?!" שאלתי "אתה מפגר למה לא אמרת לאף אחד? למה לא עצרת את זה?"
"ניסיתי לשכנע אותה אבל היא תמיד אמרה לי שהיא לא רוצה לחיות שהחיים שלה בזבל" אמר תום.
"אז?" שאלתי "גם החיים שלי היו בזבל ואני פה"
"רק שזה מה ששונה" אמר תום "תקשיבי היא לא התאבדה בסוף"
"מה?" שאלתי הוא בלבל אותי לגמרי.
"יום אחרי שהיא אמרה לי שהיא רוצה להתאבד היא שלחה לי את המכתבים שהיא רשמה ואמרה לי שהיא לא מסוגלת לגמור ככה את החיים שלה" אמר תום.
"אין מצב" אמרתי "הרופאים אמרו שהיא בלעה כמות מוגזמת של כדורים"
"אני לא יודע מה היה" אמר תום "אבל ששמעתי שהיא מתה הבנתי ישר שיש משהו מסריח"
"מה אתה רוצה לומר לי בזה?" שאלתי.
"אני לא יודע אבל אולי מישהו הכריח אותה" אמר תום.
"זה מוזר" חשבתי "אולי היא שינתה את דעתה ובסוף כן רצת להתאבד"
"זה לא נראה לך טיפה מוזר שרגע אחד רוצים והרגע השני לא?" שאל תום.
"אני לא יודעת צריך לבדוק את זה" אמרתי.
חזרתי הביתה.
"יש לך טור היום אצל הפסיכולוג" אמרה מירי.
"עזבי פסיכולוג דיברת עם אבא על התינוק?" שאלת
"לא" אמרה מירי.
"מה לא?!?!" שאלתי.
"לא יצא" אמרה מירי.
"יאו מתי תספרי לו בבר מצווה של הילד?" שאלתי
"לא אני יספר לו בהזדמנות" אמרה מירי.
"יאווו בהלוויה שלי את בסוף תספרי" אמרתי עצבנית
"ומה עם הוא לא ירצה את הילד?" שאלה מירי.
"מי הבת שלו אני או את?" שאלתי.
"ומי אשתו?" שאלה מירי.
"זה שונה אני דם מדמו בשר מבשרו" אמרתי.
"טוב…אני יספר לו" אמרה מירי.
"זה ברור למה הוא יראה אותך עם בטן של חודש 8 הוא בטח יחשוב שאת סתם השמנת פתאום בלי לאכול הרבה" אמרתי.
"אני משמינה מהר" אמרה מירי.
"בגלל זה יש לך גוף של דוגמנית מסלול בת 22" אמרתי
"את אמרת לי הרגע מחמאה?" שאלה מירי.
"טעות שלי זה לא יחזור על עצמו" אמרתי.
מירי צחקה "אני יספר לו היום בערב שהוא יחזור" אמרה מירי.
"טוב אמא חורגת" אמרתי.
"אמא חורגת?" שאלה מירי.
"כן, למה מה את סבתא חורגת?" שאלתי.
הלכתי לחדר שלי. יותר מאוחר הלכתי לפסיכולוג.

*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

אילן [אבא של אדר] חזר הביתה מאוחר. מירי הביטה בו בחשש.
"הכל בסדר?" שאל אילן.
היא נישקה אותו. "אילן אני צריכה לדבר איתך" אמרה מירי.
"דברי" אמר אילן.
הם התיישבו על הספא בסלון. "אני יודעת שאתה לא רוצה עכשיו ילד וכל זה" אמרה מירי "אבל זה קרה פתאום אני לא יודעת איך אבל אני…אני בהריון"
אילן הביט בה עיניו זרחו. נכון בחיים לא חשב על עוד ילד עכשיו אבל פתאום זה לא נראה לו רעיון רע.
"אתה רציני?" שאלה מירי.
"כן ברור" אמר אילן.
היא חיבקה אותו. "וואי אתה לא יודע כמה פחדתי, חשבתי שאתה לא רוצה ילד" אמרה מירי.
"אמרתי לך שאני רוצה" אמר אילן.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

"מה חשבת על שראית פתאום אותו והוא אמר לך שיש מצב שליאת בכלל לא התאבדה מרצונה?" שאל דר' ברק.
"מה חשבתי?" שאלתי "חשבתי שהוא חיזר שנוחת עלי ביום בהיר מנפטון"
"את באמת חושבת שיש סיכוי כזה שהיא בכלל לא מתה מסבל?" שאל דר' אביב.
"אני לא יודעת כל הסיפור הזה נראה לי לא הגיוני" אמרתי "חוץ מזה שזה מפחיד אותי"
"מה מפחיד אותך?" שאל.
"להיכנס שוב פעם לכל הסיפור הזה של בלגנים שלמים" אמרתי.
"אבל?" שאל.
"אבל מצד שני זה מסקרן אותי…וזה משגע אותי שיש סיבה אחרת לכך שהיא מתה אני פשוט מרגישה שאני חייבת לדעת למה? למה החברה הכי טובה שלי מתה" אמרתי.
יותר מאוחר חזרתי הביתה. צלצלתי לאיתי
"הלו?" ענה.
"אין משחק או משהו עכשיו?" שאלתי.
"מה פתאום" אמר איתי.
"יופי אני צריכה להיפגש איתך" אמרתי.
"זה לא שאת לא מושכת אותי" אמר איתי "אבל תביני אני לא בוגד בחברים"
"גם אני" אמרתי "אני צריכה שתעזור לי לארגן מסיבת גיוס לתומר".
"אהה זה?" שאלה "קטן עלי"
"יופי" אמרתי "טוב יאללה אתה תבוא אלי תעזור לי למצוא מקום"
"סבבה כפרה" אמר איתי.
אחרי שמצאנו מועדון טוב וארגנו הכל איתי חזר הביתה.
הלכתי לסלון. מירי ואבא היו נראים שמחים מתמיד. קרצתי למירי.
"מה קורה?" שאל אבא.
"בסדר" אמרתי.
"מה את זוממת?" שאל אבא.
"אני? שום דבר" אמרתי.
הלכתי למיכל.
"אלי או למיכל?" שאל תומר שפתח לי את הדלת נישקתי אותו.
"סורי ביבי אין לך מזל היום למיכל" אמרתי.
"כזה מבאס שחברה שלי היא החברה הכי טובה של אחותי" אמר תומר.
"תתגבר גבר היא הייתה קודם אותך בהתחלה לא סבלתי" אמרתי והלכתי לחדר של מיכל.
"מי זה התום הזה?" שאלה מיכל.
"מה הוא קשור?" שאלתי.
"אני לא רוצה שתפגעי באחי" אמרה מיכל.
"אמרתי לך שבחיים לא ואני יספר לך רק שום מילה לאף אחד" אמרתי.
סיפרתי לה הכל והיא הייתה בשוק. "מה?!" שאלה
"זאת בדיוק הייתה התגובה שלי" אמרתי.
"זה מטורף מה שאת אומרת לי עכשיו" אמרה מיכל.
"מטורף אבל את כבר יודעת זה לא הדבר המטורף היחיד שיש לי בחיים" אמרתי.
"צריכים לבדוק את זה" אמרה מיכל.
"נבדוק אחרי שאני יבחר בגדים למסיבה של תומר" אמרתי "היא עוד יומיים ואין לי מה ללבוש".
תוך כמה שניות היא ארגנה לי משהו יפה ללבוש.
"את באה?" שאלתי.
"אולי" אמרה מכיל.
"מה אני שאלתי? אופס התכוונתי להגיד לך את באה ואני לא שואלת" אמרתי.
"טוב נו" אמרה מיכל.
"מה יש מסכנה שלי אני מחריכה אותך לבוא למסיבה של אחייך הבחור?" שאלתי.
"כן החיים שלי ממש נוראים" אמרה מיכל
"מעוד לבכות בשבילך?" שאלתי.
"לא צריך אני יכולה לבכות לבד" אמרה בקריצה.
צחקתי. חזרתי הביתה.
נכנסתי לחדר שלי ופתאום מישהו קפץ עלי מאחורה.
"אמל'ההההההההההההההההההההההההה!!!" צעקתי פתאום



גיבו

אוהבת->מירב
מירבייייי שמנה יפה שלי..😛
הפרק יצא מוווווווווושלם... כמעט כמוך..
אבל כמוך אין עוד.. חחח חנפנית שכמותי.. סתמי.. ואם לא בא לי..? טוב השתקתי את הפיצולים עכשיו רק אני פה...
קיצרררר תמשיכי ומהר...
כי אני חייבת לדעת מי זה היה..
אם לא אני אשתגע...
ואז אני אבוא ואני אוכל לך את כל הקליפסים מהלחץ.. 😊
מ ו ש ל ם 😊

סופסוף את לא מייבשת 😉

תמשיכי במהרה כן יפתי?

שבת קסומה :]
מדהייייייייייייים כמו כל המשך שלך :]

אני רוצה המשך...ואני לא מבקשת אני דורשת 😊


שבת שלום מאמי :]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) מירבייייי שמנה יפה שלי..😛
הפרק יצא מוווווווווושלם... כמעט כמוך..
אבל כמוך אין עוד.. חחח חנפנית שכמותי.. סתמי.. ואם לא בא לי..? טוב השתקתי את הפיצולים עכשיו רק אני פה...
קיצרררר תמשיכי ומהר...
כי אני חייבת לדעת מי זה היה..
אם לא אני אשתגע...
ואז אני אבוא ואני אוכל לך את כל הקליפסים מהלחץ.. 😊
😉
חחחחח...פיצול אישיות שכמותך
וחנפנות זה טוב
תודה סימבה שמנה שלי
את חייבת לדעת מי זה היה? גם אני חייבת לדעת הרבה דברים
סתם...
אני מציעה לך לנסות לאכול משהו אחר ולא קליפסים זה לא טעים את תתצבעני על זה
ותזרקי את זה מהחלון ואז לא יהיה לך קליפסים
אני אומרת לך תעברי לגומיות
מתה עלייךך בובי

אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) מ ו ש ל ם 😊

סופסוף את לא מייבשת 😉

תמשיכי במהרה כן יפתי?

שבת קסומה :]

תודה לידורו'ש
חחח..ורואה יש הפתעות בחיים לא תמיד אני הופכת את הקוראים שלי למיובשים
ואני ישתדל להמשיך מהר הפעם

שבת קסומה גם לך בובי

אוהבת->מירב

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך