QUOTE (שוקוהוליסטית @ 27/03/2007) תגיבו לה ישמניםםםםםםם 😁
חחחח....מתה עלייךך יפה שלי
ועם קארין אמרה אז עכשיו אתם חייבים לעשות את זה 😉 היא הגדילה מבנינו חחח
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 27/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 27/03/2007) תגיבו לה ישמניםםםםםםם 😁
חחחח....מתה עלייךך יפה שלי
ועם קארין אמרה אז עכשיו אתם חייבים לעשות את זה 😉 היא הגדילה מבנינו חחח
אוהבת->מירב
בטח...
כמו הילדים הקטנים האלה:
"אני הנסיכה פה ואני אומרת לכם מה לעשות"
אייי השעה השעה... אני מאשימה אותה..!! 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 27/03/2007) QUOTE (תוביתות @ 27/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (תוביתות @ 26/03/2007) מירבוששששש.......... פייר איכזבת אותי! ממש כאילו, מזה צריך להיות! הפרק הזה פשוטט....מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם! חח...
מדהים! אחד הפרקים היפים שקראתי בזמן האחרון!=] =] =]
אבל אחרי הפרק נשארתי ממש במתח וראיתי שיש עוד 4 עמודים אז הייתי בטוחה שיהיה עוד פרק אם לא שניים...אני מעבירה דף..ועוד דף, ועוד אחד..ושוב...אבל הכול מלא רק בתגובות! 😢 אוףף 😠
חחחח....
סתם מאמי שלי סיפור מושלםםםםם!!!!!!!!! פרק מדהים! וכול התגובות ממש מגיעות לך! אבל מה עם המשך? בישבילי?! אני ממש במתח=[
חחח..
תמשיכי דחוףףףףףף מאמי!
3333>אוהבת!
חחחחח איזה בובי את הבהלת אותי בהתחלה
סורי שלא שמתי המשךךךךך פשוטטטט לא יודעת למה לא היה לי כוח ויום במיוחד אחרי שלא ישנתי כל
הלילה [הלכתי לשיון בחמש וחצי בבוקר וקמתי עכשיו]
אני ירדם באמצה אם אני ירשום המשך
אבל תודה מאמי
וה-4 עמודים אלו אני וקארין הסחוטות שלא היה לנו מה לעשות אז התחלנו לדבר שטויות חחחח
אוהבת->מירב
חחח..סרוטות..!
המטרה הייתה להבהיל אותך! 😛
תמשיכי כשתוכלי מאמי=] מחכה!
חחח...כפרה עלייך תובלו'ששש
חולה עלייךך
ויש המשך בעמוד לפני
אוהבת->מירב
קראתי ת'המשך בעמוד לפני 😂 מ=ה=מ=ם!!!!!!!
קרעת אותי מצחוק 😁 חח..
תמשיכי דחוף מאמי=]]]
יאלה נו היום את ממשיכה לא מעניין אותי !
QUOTE (Noykush @ 28/03/2007) יאלה נו היום את ממשיכה לא מעניין אותי !
בדיוק! היום וזה לא מעניין אותה בכלל שמעת??!
חח.. 😛 המשךך=]
מהמהמם מאמי שלי פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםם=]
הכי יפה בעולם
אוווווווווווווהבת3>
אה והמשך יותר ארוך הפעם בקשה
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 27/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 27/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 27/03/2007) תגיבו לה ישמניםםםםםםם 😁
חחחח....מתה עלייךך יפה שלי
ועם קארין אמרה אז עכשיו אתם חייבים לעשות את זה 😉 היא הגדילה מבנינו חחח
אוהבת->מירב
בטח...
כמו הילדים הקטנים האלה:
"אני הנסיכה פה ואני אומרת לכם מה לעשות"
אייי השעה השעה... אני מאשימה אותה..!! 😊
חחחח...כהה אני תמיד הייתי עושה את זה
טוב אני עדיין עושה את זה חחח...רק שאני אומרת אני הכי גדולה אז אתם חייבים לעשות
או אני הכי קטנה אז תתנהגו אלי יפה
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 28/03/2007) יאלה נו היום את ממשיכה לא מעניין אותי !
טוב בובי המשך עכשיו בשבילך
חחח...
אוהבת->מירב
QUOTE (תוביתות @ 28/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 27/03/2007) QUOTE (תוביתות @ 27/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (תוביתות @ 26/03/2007) מירבוששששש.......... פייר איכזבת אותי! ממש כאילו, מזה צריך להיות! הפרק הזה פשוטט....מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם! חח...
מדהים! אחד הפרקים היפים שקראתי בזמן האחרון!=] =] =]
אבל אחרי הפרק נשארתי ממש במתח וראיתי שיש עוד 4 עמודים אז הייתי בטוחה שיהיה עוד פרק אם לא שניים...אני מעבירה דף..ועוד דף, ועוד אחד..ושוב...אבל הכול מלא רק בתגובות! 😢 אוףף 😠
חחחח....
סתם מאמי שלי סיפור מושלםםםםם!!!!!!!!! פרק מדהים! וכול התגובות ממש מגיעות לך! אבל מה עם המשך? בישבילי?! אני ממש במתח=[
חחח..
תמשיכי דחוףףףףףף מאמי!
3333>אוהבת!
חחחחח איזה בובי את הבהלת אותי בהתחלה
סורי שלא שמתי המשךךךךך פשוטטטט לא יודעת למה לא היה לי כוח ויום במיוחד אחרי שלא ישנתי כל
הלילה [הלכתי לשיון בחמש וחצי בבוקר וקמתי עכשיו]
אני ירדם באמצה אם אני ירשום המשך
אבל תודה מאמי
וה-4 עמודים אלו אני וקארין הסחוטות שלא היה לנו מה לעשות אז התחלנו לדבר שטויות חחחח
אוהבת->מירב
חחח..סרוטות..!
המטרה הייתה להבהיל אותך! 😛
תמשיכי כשתוכלי מאמי=] מחכה!
חחח...כפרה עלייך תובלו'ששש
חולה עלייךך
ויש המשך בעמוד לפני
אוהבת->מירב
קראתי ת'המשך בעמוד לפני 😂 מ=ה=מ=ם!!!!!!!
קרעת אותי מצחוק 😁 חח..
תמשיכי דחוף מאמי=]]]
חחחחח....תודה תובלו'שש
חולה עלייך נסיכונת
אוהבת->מירב
QUOTE (תוביתות @ 28/03/2007) QUOTE (Noykush @ 28/03/2007) יאלה נו היום את ממשיכה לא מעניין אותי !
בדיוק! היום וזה לא מעניין אותה בכלל שמעת??!
חח.. 😛 המשךך=]
שמעתי אני כבר ממשיכה
אוהבת->מירב
QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) מהמהמם מאמי שלי פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםם=]
הכי יפה בעולם
אוווווווווווווהבת3>
אה והמשך יותר ארוך הפעם בקשה
תודה חנצ'וק
יפה שליי...עכשיו ממשיכה ופרק ארוךךך מבטיחהה
מתה עלייך בובי
אוהבת->מירב
וווווווווווואוווווווווווו איןןןןןןןןןןןןןן לייייייייייי מיליייייייייייייייייםםםםםם..
נהייתיייייי אילמתתתתתתתתתת {מה שלא אופייני לי}
קראתי עכשיו את כ-ל הסיפור..לא החסרתי אותתתת אחתתתתתת!!!!!!1
זה סיפור מוווווווווווווווווווווווושששששששששששששששלםםםםםםםםםםםםםם
נשבעת לך גרמת לי לבכות פרקים של אובדן התינוק שלה
אני חיייייייייייייבתתתתתתת הממממממשךךךךךךךךךך :]
QUOTE (Noykush @ 28/03/2007) יאלה המשךךך (:
סורי שאמרתי אתמול שאני ממשיכה ולא המשכתי
מחר המשך מבטיחה
אוהבת->מירב