QUOTE (loisana11 @ 26/03/2007) מירבווווווווושלי!!!
פרק מעלףףףףףףףףףףףףף...
וואיי כמה זמן לא הייתי פה, נוסטלגיות!! 😊
חח
יאוו מאיפה התום הזה צץ?! ומה הוא צריך מאדר?!..
כי ליאת כבר מתה..
הקיצר אני רוצה המשךךךךךךך..
ועוד משהו!, אני כאן עם ידיד שלי והוא פשוט מתעקש לומר לך משהו [חוץ משהסיפור שלך מדהים, מעלף, מהמם!!]
הקיצר זה נורא מוזר אבל מה שמעצבן אותו זה שאמרת שהם צפו במשחק כדורסל והכניסו גול..
אז זה מעצבן אותו שכתבת 'גול' שזה בכלל בכדורגל ולא 'סל' שזה בכדורסל..
בנים!!, לכי תביני..
חחח[יאוו איזה מכות אני מקבלת עכשיו בגללך]
הקיצר סיפור מושלם שחבל"ז..
מתה עלייךך, חייבת לזוז..
אוהבת המוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
אהמממממממממ....ידיד של רחלו'ששש אולי בכדורסל אני צועקת גול אבל אל תיגע ברחלו'שש
אתה נותן לה מכות אתה וגומר באיכלוב או וולפסון מה שתבחר
אז אל תעצבן אותי חח..
אני אולי אשכנזיה אבל יודעת להיות מרוקאית שצריך
רחלו'ש תודה בובי חחח...
חולה עליייךךךך
והתום הזה צץ לא יודעת מאיפה משום מקום כזה פתאום הוא בא חח..
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (loisana11 @ 26/03/2007) מירבווווווווושלי!!!
פרק מעלףףףףףףףףףףףףף...
וואיי כמה זמן לא הייתי פה, נוסטלגיות!! 😊
חח
יאוו מאיפה התום הזה צץ?! ומה הוא צריך מאדר?!..
כי ליאת כבר מתה..
הקיצר אני רוצה המשךךךךךךך..
ועוד משהו!, אני כאן עם ידיד שלי והוא פשוט מתעקש לומר לך משהו [חוץ משהסיפור שלך מדהים, מעלף, מהמם!!]
הקיצר זה נורא מוזר אבל מה שמעצבן אותו זה שאמרת שהם צפו במשחק כדורסל והכניסו גול..
אז זה מעצבן אותו שכתבת 'גול' שזה בכלל בכדורגל ולא 'סל' שזה בכדורסל..
בנים!!, לכי תביני..
חחח[יאוו איזה מכות אני מקבלת עכשיו בגללך]
הקיצר סיפור מושלם שחבל"ז..
מתה עלייךך, חייבת לזוז..
אוהבת המוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
אהמממממממממ....ידיד של רחלו'ששש אולי בכדורסל אני צועקת גול אבל אל תיגע ברחלו'שש
אתה נותן לה מכות אתה וגומר באיכלוב או וולפסון מה שתבחר
אז אל תעצבן אותי חח..
אני אולי אשכנזיה אבל יודעת להיות מרוקאית שצריך
רחלו'ש תודה בובי חחח...
חולה עליייךךךך
והתום הזה צץ לא יודעת מאיפה משום מקום כזה פתאום הוא בא חח..
אוהבת->מירב
ואוואווה..
חח
העיניינים מתחממים פה!!
מירבוש יפיופה שלי הוא מבקש אם את יכולה לשלוח אותו בבקשה לאסף הרופא.. זה יותר קרוב..
חח 😛
מתה עלייך נשמה שליי, כל כךךךךךךךךךך
רחלוש =]]
מירבי סתם רציתי להגיד לך שאני חולה עליךךךךך 😛
QUOTE (loisana11 @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (loisana11 @ 26/03/2007) מירבווווווווושלי!!!
פרק מעלףףףףףףףףףףףףף...
וואיי כמה זמן לא הייתי פה, נוסטלגיות!! 😊
חח
יאוו מאיפה התום הזה צץ?! ומה הוא צריך מאדר?!..
כי ליאת כבר מתה..
הקיצר אני רוצה המשךךךךךךך..
ועוד משהו!, אני כאן עם ידיד שלי והוא פשוט מתעקש לומר לך משהו [חוץ משהסיפור שלך מדהים, מעלף, מהמם!!]
הקיצר זה נורא מוזר אבל מה שמעצבן אותו זה שאמרת שהם צפו במשחק כדורסל והכניסו גול..
אז זה מעצבן אותו שכתבת 'גול' שזה בכלל בכדורגל ולא 'סל' שזה בכדורסל..
בנים!!, לכי תביני..
חחח[יאוו איזה מכות אני מקבלת עכשיו בגללך]
הקיצר סיפור מושלם שחבל"ז..
מתה עלייךך, חייבת לזוז..
אוהבת המוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]
אהמממממממממ....ידיד של רחלו'ששש אולי בכדורסל אני צועקת גול אבל אל תיגע ברחלו'שש
אתה נותן לה מכות אתה וגומר באיכלוב או וולפסון מה שתבחר
אז אל תעצבן אותי חח..
אני אולי אשכנזיה אבל יודעת להיות מרוקאית שצריך
רחלו'ש תודה בובי חחח...
חולה עליייךךךך
והתום הזה צץ לא יודעת מאיפה משום מקום כזה פתאום הוא בא חח..
אוהבת->מירב
ואוואווה..
חח
העיניינים מתחממים פה!!
מירבוש יפיופה שלי הוא מבקש אם את יכולה לשלוח אותו בבקשה לאסף הרופא.. זה יותר קרוב..
חח 😛
מתה עלייך נשמה שליי, כל כךךךךךךךךךך
רחלוש =]]
חחח...טוב אין בעיה הוא יכול לבחור איזה בית חולים שהוא רוצה
אני עכשיו עושה חימום חחח
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) מירבי סתם רציתי להגיד לך שאני חולה עליךךךךך 😛
גם אני חולה עלייך מאמיייייי חחח...
הכי שבעולם
אוהבת->מירב
באה אלי המוזה ממשיכה עכשיו
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) מירבי סתם רציתי להגיד לך שאני חולה עליךךךךך 😛
גם אני חולה עלייך מאמיייייי חחח...
הכי שבעולם
אוהבת->מירב
איזה כיף ליייייי 😉
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) מירבי סתם רציתי להגיד לך שאני חולה עליךךךךך 😛
גם אני חולה עלייך מאמיייייי חחח...
הכי שבעולם
אוהבת->מירב
איזה כיף ליייייי 😉
חחח...איזה בובי את אני מאוהבת בך
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) מירבי סתם רציתי להגיד לך שאני חולה עליךךךךך 😛
גם אני חולה עלייך מאמיייייי חחח...
הכי שבעולם
אוהבת->מירב
איזה כיף ליייייי 😉
חחח...איזה בובי את אני מאוהבת בך
אוהבת->מירב
אבל אני יותררררר 😉
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) מירבי סתם רציתי להגיד לך שאני חולה עליךךךךך 😛
גם אני חולה עלייך מאמיייייי חחח...
הכי שבעולם
אוהבת->מירב
איזה כיף ליייייי 😉
חחח...איזה בובי את אני מאוהבת בך
אוהבת->מירב
אבל אני יותררררר 😉
מה פתאום אני יותר
אוהבת->מירב
סימבה [קארינו'ש למי שעדיין לא יודע] הקדשתי לך פרקק
חזרתי הביתה הלכתי להתקלח והתלבשתי. הדלת של החדר שלי נפתחה. "דרי...?" שמעתי את קולה
המהסס של מירי.
"מה?" שאלתי היה נכנסה.
"אני רוצה לספר לך משהו" אמרה מירי.
פרק 51
היא נכנסה בצעדים מהססים לחדרי, התיישבה על המיתה שלי והסתכלה עלי.
"מה מירי?" שאלתי.
ראיתי דמעה זולגת מענייה. "מה קרה?" שאלתי מבוהלת.
"אני חושבת שאני.." אמרה נעצרה.
הסתכלתי עלייה לא ממהרת אותה להמשיך.
"אני בהריון" אמרה מירי.
הסתכלתי עלייה וחייכתי. "מירי זה נפלא" אמרתי.
היא נדה בראשה. "זה לא נפלא" אמרה "דיברתי אם אבא שלך ניסיתי לרמוז לו ש..אני בהריון…לראות עם הוא בעניין של ילד הוא אמר שהוא לא רוצה עוד ילדים שהוא הספיק לו כבר כל הבלגן אם שני הילדים הגדולים שלו ועוד בלגן עם אחד יכול למוטט אותו".
היא פרצה בבכי. כרגיל אבא לא יודע מה הוא צריך להגיד.
"אני בטוחה שעם הוא יגלה שאת בהריון אז הוא ישנה את דעתו" אמרתי.
"לא נראה לי" אמרה מירי "ואני לא רוצה שהוא יגדל את הילד מחוסר רצון"
"הוא לא יגדל את הילד מחוסר רצון" אמרתי "כזה אבא שלי הוא לא יודע מה להגיד כשצריך, ובטח שלא מבין רמזים . נוו את יודעת אטום כזה" .
"את חושבת?" שאלה מירי.
"בטוחה בזה אני מכירה אותו כבר הרבה זמן, אני הבת שלו ולא פעם אמרו לי שאני דומה לא באופי" אמרתי "בל טיפה דומה לו לא הרבה"
היא חייכה. "עם את אומרת, אני ידבר איתו." אמרה.
"ברוך אשם מישהו מקשיב לי פה" אמרתי.
מירי צחקה. "כיף לי לדבר איתך ככה" אמרה מירי.
"חסר לך עם לא. את הולכת להביא לי עוד אח עם שכחת" אמרתי.
"תאמיני לי שלא" אמרה מירי וחיבקה את ביטנה בעדינות.
היא יצאה מהחדר שלי, נשכבתי על המיתה שלי ופרנדי נשכב לי על הבטן שלי.
'אולי באמת הייתי פעם קשה איתה' חשבתי.
"ישנה?" שמעתי מישהו שואל.
התיישבתי. "לא" אמרתי.
טל נכנס לחדר שלי והתיישב על הכיסא בחדרי.
"אז מה קורה?" שאלתי.
"בסדר מה איתך? ילדה" אמר טל.
"בסדר" אמרתי.
טל חייך "כמה זמן כבר לא היה אצלך בסדר" אמר טל.
"זה בסדר אבל לא מצוין" אמרתי [מהפרסומת של הבנק הזה]
טל צחק. "אז מה אחותי, כל הבלגן נגמר?" שאל טל.
"כנראה" אמרתי "עד הבלגן הבא"
"חס ושלום, את לא יכולה רגע אחד של שקט?" שאל טל.
"מה פתאום" אמרתי.
טל צחק. "טוב אני חייב ללכת יש לי עבודה היום" אמר טל.
"תהנה ישמן" אמרתי
"זה רק אני או שגדל לך תחת?" שאל טל.
זרקתי עליו כרית. הוא הסתכל עלי במבט מצחיק כזה. "את לא יודעת מה קרה לבן אדם האחרון שזרק עלי כרית" אמר טל.
"מה קרה לו?" שאלתי.
"בואי נגיד שהוא כבר לא פה" אמר טל.
"עד כדי כך נורא?" שאלתי.
"לא, הוא פשוט גר עכשיו בצרפת ביחד עם ההורים שלו ויש לו משרתת צרפתייה" אמר טל.
צחקתי. "איזה מפגר" אמרתי.
"מי הוא או אני?" שאל טל.
"למה הוא? אתה." אמרתי
"אל תרגיזי אותי" אמר טל.
"אני? חס וחסה" אמרתי.
"טוב אני חייב ללכת" אמר טל.
"אז לך, מה אתה נשאר פה כמו איזה פסל" אמרתי.
"פסל, פסל אבל באיכות" אמר טל. הוא הלך.
למחרת קמתי והלכתי לבית הספר. על השעה הראשונה היה לי ספורט. הלכתי לשמה התיישבתי בצד.
"מה קורה אדר? למה את יושבת בצד?" שאלה טלי המורה לספורט.
"אני לא מרגישה טובה יש לי בחילות וכואבת לי הבטן" אמרתי.
"ניסית לבדוק בדיקת הריון?" שאלה אליאן.
"חחח…לא,ניסית להסתכל במראה ולבדוק מזה הכחול שליד העין שלך?" שאלתי.
"אין לי כחול ליד העין" אמרה אליאן.
"אהה לא?" שאלתי "עוד שנייה אני ידאג שיהיה לך" אמרתי.
"טוב אני מרשה לך לשבת בצד אבל אל תהפכי את זה להרגל" אמרה טלי.
התיישבתי בצד עייפה. הפלאפון שלי צלצל. "הלו?" עניתי.
"אדר?" שמתי קול שואל.
"כן" אמרתי "מי זה?"
"זה תום" השיב.
"תזכיר לי?" שאלתי הוא ברח לגמרי מהזיכרון שלי.
"זה מהים" אמר תום.
"אהה נכון" אמרתי "מה קורה תום?" שאלתי.
"בסדר, אני חייב לדבר איתך" אמר תום.
"בקשר לאחותך נכון?" שאלתי.
"כן, נוכל להיפגש היום?" שאל.
"לא נראה לי" אמרתי "אני עסוקה היום"
"זה לא יכך הרבה זמן" אמר תום.
"סורי…אני באמת לא יכולה להיפגש איתך היום" אמרתי "תאמין לי אני ממש מתה לדעת איך יכול להיות שיום אחד צץ לליאת אח פתאום, אבל יש לי היום לעשות משהו".
"טוב" וויתר תום.
"ביי" אמרתי.
"ביי" השיב תום.
מיכל באה והתיישבה לידי. "מה קורה?" שאלה מיכל.
"בסדר, מה איתך?" שאלתי.
"ככה, המטורפת הזאת טלי פשוט מתעללת בנו" אמרה מיכל.
"מה אמרתי לך?" שאלתי "טלי היא מפלצת שאוהבת להתעלל בילדים"
"זה מה שאמרת על סילבי המורה ללשון" אמרה מיכל.
"היא גם היא כזאת" אמרתי.
מיכל צחקה. הצלצול נשמע חזרנו לכיתה לעוד שיעור משעמם בהיסטוריה.
"עוד שעה כזאת אוני נהפכת להיסטוריה" אמרתי.
מיכל צחקה. "נראה לי זאת הופכת להיות הפעם הראשונה שבן אדם מת משעמום באמת" אמרה מיכל.
בסוף היום יצאנו ומיכל מבית הספר ומהשער של בית הספר. "אם מוחמד לא בא אל ההר אז ההר בא למוחמד" שמעתי מישהו אומר.
הסתובבתי. "תגיד אני דומה למוחמד?" שאלתי.
"מהזווית" אמר.
"אז מה?" שאלתי.
"אני ממש חייב לדבר איתך" אמר.
"תגידי זה לא ההוא מהים?" שאלה מיכל.
"כן, תום זאת מיכל,מיכל זה תום" אמרתי.
"נעים מעוד" אמרה מכיל.
"גם לי" אמר תום "עכשיו אכפת לך שאני ידבר אם חברה שלך?"
מיכל הסתכלה עלי במבט מוזר. "לא" אמרה בשקט והביטה בי במבט מאיים. הבנתי למה.
"טוב אני יכול לדבר איתך?" שאל תום.
"דבר" אמרתי.
"אז ככה.." אמר.
יאללה תגיבו..
אוהבת->מירב
"זה רק אני או שגדל לך תחת?" שאל טל.
זרקתי עליו כרית. הוא הסתכל עלי במבט מצחיק כזה. "את לא יודעת מה קרה לבן אדם האחרון שזרק עלי כרית" אמר טל.
"מה קרה לו?" שאלתי.
"בואי נגיד שהוא כבר לא פה" אמר טל.
"עד כדי כך נורא?" שאלתי.
"לא, הוא פשוט גר עכשיו בצרפת ביחד עם ההורים שלו ויש לו משרתת צרפתייה" אמר טל.
פ]חחחח קרעת אותי בקטע הזהה חח
תמשיכייי פרקק יפהההה 😊
את ממש ממש ממש ממש ממש ממש רעה...
אבל אני אתחיל מההתחלה..
קודם כל תודה רבה שהקדשת לי את הפרק, איזה חמודהההה =]
דבר שני פרק מהמם...
כמו תמיד...
דבר שלישי.. למה מתחת ככה תגידי לי..?
יואואואואואוואואואו מה הוא הולך להגיד לה..?
אולי תגלי לי באייסיקיו..? אולי..??
חחחח אני מציקה וחופרת... =\
יאללה תמשיכי... עכשיווווווווווווווווווו 😁
QUOTE (Noykush @ 26/03/2007) "זה רק אני או שגדל לך תחת?" שאל טל.
זרקתי עליו כרית. הוא הסתכל עלי במבט מצחיק כזה. "את לא יודעת מה קרה לבן אדם האחרון שזרק עלי כרית" אמר טל.
"מה קרה לו?" שאלתי.
"בואי נגיד שהוא כבר לא פה" אמר טל.
"עד כדי כך נורא?" שאלתי.
"לא, הוא פשוט גר עכשיו בצרפת ביחד עם ההורים שלו ויש לו משרתת צרפתייה" אמר טל.
פ]חחחח קרעת אותי בקטע הזהה חח
תמשיכייי פרקק יפהההה 😊
חחח..תודה נויוששש
חחח...אני מנסה גם להצחיק בסיפוררר
המשךך בקרוב
אוהבת->מירב