פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,872 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 63 מתוך 123
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה

אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח

אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט

אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח

אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...

אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש

אוהבת->מירב
חחחחחחח לפחות ידיד שלך לא אומר לך...
"את בת 18.. את חוקית.. עכשיו אפשר לאנוס אותך" חחחחחחחחח
ומה רע באחות גדולה..?
חחח...סתם עזביי
ידיד שלי אומר לי שתגדלי תביני והוא כולה בן 18 לא מבין כלום מהחיים שלו חח

אוהבת->מירב
מכירה מכירה..
חחח לי ידידים שלי הבטיחו שאני אהיה בת 18 הם לא יציקו יותר שאני ילדה..
ועדיין ידיד שלי (הוא בן 21) צוחק עלי שאני קטנה..
אז אני קוראת לו סבא.. 😛
חחח..קראי לו סבא טוביה
חחחחח....תאמיני לי זה יעצבן אותו גם אני עשיתי את זה לידיד שלי חחח

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה

אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח

אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט

אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח

אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...

אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש

אוהבת->מירב
חחחחחחח לפחות ידיד שלך לא אומר לך...
"את בת 18.. את חוקית.. עכשיו אפשר לאנוס אותך" חחחחחחחחח
ומה רע באחות גדולה..?
חחח...סתם עזביי
ידיד שלי אומר לי שתגדלי תביני והוא כולה בן 18 לא מבין כלום מהחיים שלו חח

אוהבת->מירב
מכירה מכירה..
חחח לי ידידים שלי הבטיחו שאני אהיה בת 18 הם לא יציקו יותר שאני ילדה..
ועדיין ידיד שלי (הוא בן 21) צוחק עלי שאני קטנה..
אז אני קוראת לו סבא.. 😛
חחח..קראי לו סבא טוביה
חחחחח....תאמיני לי זה יעצבן אותו גם אני עשיתי את זה לידיד שלי חחח

אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח יואווו את לא מבינה מה הזכרת לי...
יום אחד אחרי מבחן יצאתי מהבצפר.. מהשער..
וילד מהשכבה שלי הניע את האוטו שלו ושם שירים..
הוא שם סבא טוביה והוא וחבר שלו רקדו במעגלים.. כמו ריקוד הברווזים...
אז הלכתי לידם ושרתי את סבא טוביה.. כמה צחקנו חחח 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה

אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח

אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט

אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח

אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...

אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש

אוהבת->מירב
חחחחחחח לפחות ידיד שלך לא אומר לך...
"את בת 18.. את חוקית.. עכשיו אפשר לאנוס אותך" חחחחחחחחח
ומה רע באחות גדולה..?
חחח...סתם עזביי
ידיד שלי אומר לי שתגדלי תביני והוא כולה בן 18 לא מבין כלום מהחיים שלו חח

אוהבת->מירב
מכירה מכירה..
חחח לי ידידים שלי הבטיחו שאני אהיה בת 18 הם לא יציקו יותר שאני ילדה..
ועדיין ידיד שלי (הוא בן 21) צוחק עלי שאני קטנה..
אז אני קוראת לו סבא.. 😛
חחח..קראי לו סבא טוביה
חחחחח....תאמיני לי זה יעצבן אותו גם אני עשיתי את זה לידיד שלי חחח

אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח יואווו את לא מבינה מה הזכרת לי...
יום אחד אחרי מבחן יצאתי מהבצפר.. מהשער..
וילד מהשכבה שלי הניע את האוטו שלו ושם שירים..
הוא שם סבא טוביה והוא וחבר שלו רקדו במעגלים.. כמו ריקוד הברווזים...
אז הלכתי לידם ושרתי את סבא טוביה.. כמה צחקנו חחח 😛
חחח שכבה של לא נורמליםם אני אומרת לךךך
חחח....
אצלנו יש כמה בנות [חברות שלי] כל הזמן ממציאות גרסות של שירי ידלים והופכות אותם ללא ממש לילדים
וזה קורעעע חחחח
וכולם שרים דורה חחחחח

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה

אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח

אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט

אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח

אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...

אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש

אוהבת->מירב
חחחחחחח לפחות ידיד שלך לא אומר לך...
"את בת 18.. את חוקית.. עכשיו אפשר לאנוס אותך" חחחחחחחחח
ומה רע באחות גדולה..?
חחח...סתם עזביי
ידיד שלי אומר לי שתגדלי תביני והוא כולה בן 18 לא מבין כלום מהחיים שלו חח

אוהבת->מירב
מכירה מכירה..
חחח לי ידידים שלי הבטיחו שאני אהיה בת 18 הם לא יציקו יותר שאני ילדה..
ועדיין ידיד שלי (הוא בן 21) צוחק עלי שאני קטנה..
אז אני קוראת לו סבא.. 😛
חחח..קראי לו סבא טוביה
חחחחח....תאמיני לי זה יעצבן אותו גם אני עשיתי את זה לידיד שלי חחח

אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח יואווו את לא מבינה מה הזכרת לי...
יום אחד אחרי מבחן יצאתי מהבצפר.. מהשער..
וילד מהשכבה שלי הניע את האוטו שלו ושם שירים..
הוא שם סבא טוביה והוא וחבר שלו רקדו במעגלים.. כמו ריקוד הברווזים...
אז הלכתי לידם ושרתי את סבא טוביה.. כמה צחקנו חחח 😛
חחח שכבה של לא נורמליםם אני אומרת לךךך
חחח....
אצלנו יש כמה בנות [חברות שלי] כל הזמן ממציאות גרסות של שירי ידלים והופכות אותם ללא ממש לילדים
וזה קורעעע חחחח
וכולם שרים דורה חחחחח

אוהבת->מירב
חחחח זה עוד טוב..
לפני שנתיים...
ידידים שלי היו תמיד עושים דיסק שלם של שירי ילדים...
הכל הכל הכללל ושמים אותו באמצע מסיבה..
חחחח חצי שעה של טמטום וצחוקים...
היינו שרים רוקדים קופצים ומתחרפנים...
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה

אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח

אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט

אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח

אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...

אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש

אוהבת->מירב
חחחחחחח לפחות ידיד שלך לא אומר לך...
"את בת 18.. את חוקית.. עכשיו אפשר לאנוס אותך" חחחחחחחחח
ומה רע באחות גדולה..?
חחח...סתם עזביי
ידיד שלי אומר לי שתגדלי תביני והוא כולה בן 18 לא מבין כלום מהחיים שלו חח

אוהבת->מירב
מכירה מכירה..
חחח לי ידידים שלי הבטיחו שאני אהיה בת 18 הם לא יציקו יותר שאני ילדה..
ועדיין ידיד שלי (הוא בן 21) צוחק עלי שאני קטנה..
אז אני קוראת לו סבא.. 😛
חחח..קראי לו סבא טוביה
חחחחח....תאמיני לי זה יעצבן אותו גם אני עשיתי את זה לידיד שלי חחח

אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח יואווו את לא מבינה מה הזכרת לי...
יום אחד אחרי מבחן יצאתי מהבצפר.. מהשער..
וילד מהשכבה שלי הניע את האוטו שלו ושם שירים..
הוא שם סבא טוביה והוא וחבר שלו רקדו במעגלים.. כמו ריקוד הברווזים...
אז הלכתי לידם ושרתי את סבא טוביה.. כמה צחקנו חחח 😛
חחח שכבה של לא נורמליםם אני אומרת לךךך
חחח....
אצלנו יש כמה בנות [חברות שלי] כל הזמן ממציאות גרסות של שירי ידלים והופכות אותם ללא ממש לילדים
וזה קורעעע חחחח
וכולם שרים דורה חחחחח

אוהבת->מירב
חחחח זה עוד טוב..
לפני שנתיים...
ידידים שלי היו תמיד עושים דיסק שלם של שירי ילדים...
הכל הכל הכללל ושמים אותו באמצע מסיבה..
חחחח חצי שעה של טמטום וצחוקים...
היינו שרים רוקדים קופצים ומתחרפנים...
חחחח...בטח שהייתם שמים את השיר גן סגור
היה כמו סקאזי אצלכם כזההה...חחחחח...יא לא נורמלים חחח

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה

אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח

אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט

אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח

אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...

אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש

אוהבת->מירב
חחחחחחח לפחות ידיד שלך לא אומר לך...
"את בת 18.. את חוקית.. עכשיו אפשר לאנוס אותך" חחחחחחחחח
ומה רע באחות גדולה..?
חחח...סתם עזביי
ידיד שלי אומר לי שתגדלי תביני והוא כולה בן 18 לא מבין כלום מהחיים שלו חח

אוהבת->מירב
מכירה מכירה..
חחח לי ידידים שלי הבטיחו שאני אהיה בת 18 הם לא יציקו יותר שאני ילדה..
ועדיין ידיד שלי (הוא בן 21) צוחק עלי שאני קטנה..
אז אני קוראת לו סבא.. 😛
חחח..קראי לו סבא טוביה
חחחחח....תאמיני לי זה יעצבן אותו גם אני עשיתי את זה לידיד שלי חחח

אוהבת->מירב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח יואווו את לא מבינה מה הזכרת לי...
יום אחד אחרי מבחן יצאתי מהבצפר.. מהשער..
וילד מהשכבה שלי הניע את האוטו שלו ושם שירים..
הוא שם סבא טוביה והוא וחבר שלו רקדו במעגלים.. כמו ריקוד הברווזים...
אז הלכתי לידם ושרתי את סבא טוביה.. כמה צחקנו חחח 😛
חחח שכבה של לא נורמליםם אני אומרת לךךך
חחח....
אצלנו יש כמה בנות [חברות שלי] כל הזמן ממציאות גרסות של שירי ידלים והופכות אותם ללא ממש לילדים
וזה קורעעע חחחח
וכולם שרים דורה חחחחח

אוהבת->מירב
חחחח זה עוד טוב..
לפני שנתיים...
ידידים שלי היו תמיד עושים דיסק שלם של שירי ילדים...
הכל הכל הכללל ושמים אותו באמצע מסיבה..
חחחח חצי שעה של טמטום וצחוקים...
היינו שרים רוקדים קופצים ומתחרפנים...
חחחח...בטח שהייתם שמים את השיר גן סגור
היה כמו סקאזי אצלכם כזההה...חחחחח...יא לא נורמלים חחח

אוהבת->מירב
חחחח לא... היינו שומעים את זה בקצב הרגיל...
אמממ המחסן של כאילו, גינת ההפתעות, נילס, מרקו, בבאי, חחחחח כללל אלה.. 😛
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא המחסן של כאילו אני מתגעגעת
כמוני וכאילו הוא כמעט כמוני וכמוני אין עוד אף אחדדד
חחחחח...ווואי אלו היו ימיים חחחח
גינת ההפתעות וואייייי זה לא הזה אם מיכל יאני חחחח

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא המחסן של כאילו אני מתגעגעת
כמוני וכאילו הוא כמעט כמוני וכמוני אין עוד אף אחדדד
חחחחח...ווואי אלו היו ימיים חחחח
גינת ההפתעות וואייייי זה לא הזה אם מיכל יאני חחחח

אוהבת->מירב
השמש כל הזמן עולההההה בגינת ה..ההפתעות..
כל פגישה היא התחלה.. של ניסים ונפלאות.!! בגינת ההפתעות..
חחח כן עם מיכל ינאי.. ועם ציפי הציפור, והעכבר הזה ששכחתי איך קוראים לו..
אבל הכי הייתי אוהבת בבאי, צבי הנינג'ה, והנועזים המעופפים...
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא המחסן של כאילו אני מתגעגעת
כמוני וכאילו הוא כמעט כמוני וכמוני אין עוד אף אחדדד
חחחחח...ווואי אלו היו ימיים חחחח
גינת ההפתעות וואייייי זה לא הזה אם מיכל יאני חחחח

אוהבת->מירב
השמש כל הזמן עולההההה בגינת ה..ההפתעות..
כל פגישה היא התחלה.. של ניסים ונפלאות.!! בגינת ההפתעות..
חחח כן עם מיכל ינאי.. ועם ציפי הציפור, והעכבר הזה ששכחתי איך קוראים לו..
אבל הכי הייתי אוהבת בבאי, צבי הנינג'ה, והנועזים המעופפים...
חחחח...
שכחתי מזה בבאי
אני אהבתי את צבי הנניג'ה ואיך קוראים לזה לולו היה סידרה קטלנית והשלישיה וואוווו
אני מתגעגעת לזה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא המחסן של כאילו אני מתגעגעת
כמוני וכאילו הוא כמעט כמוני וכמוני אין עוד אף אחדדד
חחחחח...ווואי אלו היו ימיים חחחח
גינת ההפתעות וואייייי זה לא הזה אם מיכל יאני חחחח

אוהבת->מירב
השמש כל הזמן עולההההה בגינת ה..ההפתעות..
כל פגישה היא התחלה.. של ניסים ונפלאות.!! בגינת ההפתעות..
חחח כן עם מיכל ינאי.. ועם ציפי הציפור, והעכבר הזה ששכחתי איך קוראים לו..
אבל הכי הייתי אוהבת בבאי, צבי הנינג'ה, והנועזים המעופפים...
חחחח...
שכחתי מזה בבאי
אני אהבתי את צבי הנניג'ה ואיך קוראים לזה לולו היה סידרה קטלנית והשלישיה וואוווו
אני מתגעגעת לזה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אוהבת->מירב
בבאי זה זה שבא עם המטריה..
"יש לי חבר ושמו בבאי איזה מזל שבא אלי.."
אאהה נכון שחכתי חחחחח...
ווואייי אם עכשיו אני הזכר בכל הסידרות שראיתי שהייתי קטנה זה לא יגמר חחח

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) אאהה נכון שחכתי חחחחח...
ווואייי אם עכשיו אני הזכר בכל הסידרות שראיתי שהייתי קטנה זה לא יגמר חחח

אוהבת->מירב
נמשיך מחר.. =]
לילה טוב.. =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) אאהה נכון שחכתי חחחחח...
ווואייי אם עכשיו אני הזכר בכל הסידרות שראיתי שהייתי קטנה זה לא יגמר חחח

אוהבת->מירב
נמשיך מחר.. =]
לילה טוב.. =]
לילה טוב סימבה

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) אאהה נכון שחכתי חחחחח...
ווואייי אם עכשיו אני הזכר בכל הסידרות שראיתי שהייתי קטנה זה לא יגמר חחח

אוהבת->מירב
נמשיך מחר.. =]
לילה טוב.. =]
לילה טוב סימבה

אוהבת->מירב
לילה טוב סטלה..
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) מירבוש הפרק מקסייםם ((:

שתהיה לך חופשה נעימה ושבוע טובב 😛

אוהבתת :]

תודה לידרוש
חופשה נעימה ושבוע טוב גם לך בובי

ד"א-מה אם הסיפור החדש שלך שניים עד שאת שמה אותו

אוהבת->מירב
חחח החלטתי לבינתיים לא לכתוב סיפור חדש, צריכה קצת שקט (:

אולי בהמשך 😊
טוב נו...ההעיקר יהיה סיפור מתישהו

אוהבת->מירב
לא מבטיחה (:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך