QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
רארררררררררררררררררר (כמו של אריה)
חחחחח בגלגול הקודם הייתי חתולה אני בטוחההה =]
מה באמת?
אולי בגלל זה עכשיו את סימבה חחח..
אני הייתי בגלגול הקודם שלי דג מזמר אולי בגלל זה אני כל הזמן מבלבלת את השכל לחברים שלי חחח
אוהבת->מירב
נראה לי דווקא שהיית דג...
עכשיו את מפצה חפירות על זה ששתקת..
גמני חופרת הרבה.. בטח כי פעם רק ייללתי..
חחחחחחחחחחחחח
לא אבך יש אנשים שלעדם אני בישנית דווקא חח
תלוי בבבן אדםםםם
אבל הרגת אותי אם זהההה
חחחחחח...........שרוטההההה
אוהבת->מירב
תכלס הגאונים הכי גדולים הם הכי שרוטים... 😛
אני יש לי חריטה יש לי באר מרוב שהשריטה ענקית..
אבל זה כיף להיות שרוטה.. =]
מה רע..?
חחחח אנשים בלי שריטה לא מעניינים.. 😊
נכון כמו אינשטיין הוא היה אהמממ....שרוט כזה אני חושבת
אבל כחי אותי לדוגמה אני פשוט גאוןןןן
ובאמת אנשים בלי טיפת שריטה משעממים רצח יש לי ילדה בכיתה אחת זה כמו מדבר סערה חחח..
והשריטה שלי זה כמו השבר הסורי אפריקני חחח
אוהבת->מירב
חחחח כה גם אצלי יש כאלה..
או כאלה שנבהלים מהשריטה...
אבל אני שורטת אותם (אמרתי חתול או לא) אז הם לומדים...
חחחח הפכתי את הילדה הכי מדבר לסוג של שריטה קטנה..
חחח בזכות זה שהיא נהייתה חברה טובה שלי.. זה מגניב לראות את זה...
ואם את השבר הסורי אפריקאי אני לא רוצה לדעת מה אני.. 😛
חח מה מדברי סערה לא מתקרבים אלי
הם חושבים שני חיזר נשבעת לךך
חחח...ואם אני השבר הסורי אפריקיני אז את כמו השרוף אבל השורט ממין נקבה
אוהבת->מירב
לעעעעעעעעעעעעע איזה...
אני מקרה אבוד...
מי מי מי מי מקרה אבודדדדד
חחחח תאמיני לי אני הצלחתי לשרוט מדברי סהרה.. זה אומר שאני זן נדיר.. 😛
^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח
אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח
אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח
אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...
אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח
אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...
אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח
אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...
אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש
אוהבת->מירב
חחחחחחח לפחות ידיד שלך לא אומר לך...
"את בת 18.. את חוקית.. עכשיו אפשר לאנוס אותך" חחחחחחחחח
ומה רע באחות גדולה..?
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח
אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...
אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש
אוהבת->מירב
חחחחחחח לפחות ידיד שלך לא אומר לך...
"את בת 18.. את חוקית.. עכשיו אפשר לאנוס אותך" חחחחחחחחח
ומה רע באחות גדולה..?
חחח...סתם עזביי
ידיד שלי אומר לי שתגדלי תביני והוא כולה בן 18 לא מבין כלום מהחיים שלו חח
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) ^^^
חחחחח עד כדי כך????
וואייי לא חתולה לביאה שורטת את כולם
סטלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
את זן חדש של שרוטים צריכים להביא אותך למדענים שיחקרו את הזן הזה
אוהבת->מירב
חחחחח אני יודעת...
אני לא שפויע.. יוואוווו ה שעה חיפשתי אותה ושעה אני מוחקת מתקנת עד שיצא לי שפויה עם ה
אני לא רוצה שיחקרו אותי כמו עכבר מעבדה.. מתחת לזכוכית מגלת... 😢
טוב אז אני לא יגלה לאף אחד על זה חחחח
ולא יחכרו אותך חחחחחח
חחחח קרועההההההההה קרעת אותי עכשיו אם העכבר והמעבדה חחחח
אוהבת->מירב
אם את תראי שירים שלי...
חלקם כל כך מוזרים..
אני אמרתי אני ילדה שונה מיוחדת אני לא כמו כולם...
חחח זה הסוף שלנו סטלה... =]
חחח יש לי שני שמות בשבילך סימבה [מלך אריות ברור לא?]
וסטלה [ממועדון ווינקס עזבי אני משועעמת רואה ערוץ הילדים]
חחח....טוב אני זזתי אני צריכה להתקלח אולי אני יחזור עוד מעט
אוהבת->מירב
אבל את סטלה יא סטלה..
חחחח שתהיי פה תשלחי הודעה.. 😛
שולחת הודאה אני פההה
חחח...וסימבה סופי הכי כיף לקורא לך סימבה חחח
אוהבת->מירב
אוקעעעע אז אני סימבה ואת סטלה...
טוף.. ספרי לי משהו מענין שריטה קטנה שכמוך...
חחחחח....
מחר אני הולכת לא לישון כל הלילה בגלל שמחריכים אותי חחח
מזה לא לישון כל הלילה? מה אני פה?
סתם עזבי
חחח...ואני שריטה קטנה ואת שריטה גדולהההה חחחחח...
אוהבת->מירב
אההההה רגע אז את כאילו אחותי הקטנה..? 😊
לילה לבןןןןן =]
חחח......יאללה אף פם לא תיהיה לי אחות קטנה מה?
סתםםםםם....חחחח כנראה אההה
לילה לבן? זה לילה אפור אחר כך שצריכים לחזור הבייתה חברות שלי שלא באות הולכות לקרצץ לי
על קניות שלפני היומלדת שלי אמרתי להם יש עוד הרבה זמן לא מקשיבות לי ועזבי שאני לא חוגגת ממש
אוהבת->מירב
חחחחחחח לפחות ידיד שלך לא אומר לך...
"את בת 18.. את חוקית.. עכשיו אפשר לאנוס אותך" חחחחחחחחח
ומה רע באחות גדולה..?
חחח...סתם עזביי
ידיד שלי אומר לי שתגדלי תביני והוא כולה בן 18 לא מבין כלום מהחיים שלו חח
אוהבת->מירב
מכירה מכירה..
חחח לי ידידים שלי הבטיחו שאני אהיה בת 18 הם לא יציקו יותר שאני ילדה..
ועדיין ידיד שלי (הוא בן 21) צוחק עלי שאני קטנה..
אז אני קוראת לו סבא.. 😛