QUOTE (שוקוהוליסטית @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) אאהה נכון שחכתי חחחחח...
ווואייי אם עכשיו אני הזכר בכל הסידרות שראיתי שהייתי קטנה זה לא יגמר חחח
אוהבת->מירב
נמשיך מחר.. =]
לילה טוב.. =]
לילה טוב סימבה
אוהבת->מירב
לילה טוב סטלה..
זה כבר בוקר טוב ימבה חחחח...
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) מירבוש הפרק מקסייםם ((:
שתהיה לך חופשה נעימה ושבוע טובב 😛
אוהבתת :]
תודה לידרוש
חופשה נעימה ושבוע טוב גם לך בובי
ד"א-מה אם הסיפור החדש שלך שניים עד שאת שמה אותו
אוהבת->מירב
חחח החלטתי לבינתיים לא לכתוב סיפור חדש, צריכה קצת שקט (:
אולי בהמשך 😊
טוב נו...ההעיקר יהיה סיפור מתישהו
אוהבת->מירב
לא מבטיחה (:
מזה לא מבטיחהההההה 😠
לידוריייי תבטיחייייי אל תיהההייייי רעעעההה
עם צועק סיפור חדשששששששששששששששששששששששששששששששש
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) מירבוש הפרק מקסייםם ((:
שתהיה לך חופשה נעימה ושבוע טובב 😛
אוהבתת :]
תודה לידרוש
חופשה נעימה ושבוע טוב גם לך בובי
ד"א-מה אם הסיפור החדש שלך שניים עד שאת שמה אותו
אוהבת->מירב
חחח החלטתי לבינתיים לא לכתוב סיפור חדש, צריכה קצת שקט (:
אולי בהמשך 😊
טוב נו...ההעיקר יהיה סיפור מתישהו
אוהבת->מירב
לא מבטיחה (:
מזה לא מבטיחהההההה 😠
לידוריייי תבטיחייייי אל תיהההייייי רעעעההה
עם צועק סיפור חדשששששששששששששששששששששששששששששששש
אוהבת->מירב
חחח יואו קפץ לי פתאום רעיון לראש, אולי נכתוב.
אבל יהיה לסיפור פרקים בודדים, אבל גם טוב לא? 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) אאהה נכון שחכתי חחחחח...
ווואייי אם עכשיו אני הזכר בכל הסידרות שראיתי שהייתי קטנה זה לא יגמר חחח
אוהבת->מירב
נמשיך מחר.. =]
לילה טוב.. =]
לילה טוב סימבה
אוהבת->מירב
לילה טוב סטלה..
זה כבר בוקר טוב ימבה חחחח...
אוהבת->מירב
בוקר לילה.. אותו דבר.. 😊
QUOTE (lidorushit @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) מירבוש הפרק מקסייםם ((:
שתהיה לך חופשה נעימה ושבוע טובב 😛
אוהבתת :]
תודה לידרוש
חופשה נעימה ושבוע טוב גם לך בובי
ד"א-מה אם הסיפור החדש שלך שניים עד שאת שמה אותו
אוהבת->מירב
חחח החלטתי לבינתיים לא לכתוב סיפור חדש, צריכה קצת שקט (:
אולי בהמשך 😊
טוב נו...ההעיקר יהיה סיפור מתישהו
אוהבת->מירב
לא מבטיחה (:
מזה לא מבטיחהההההה 😠
לידוריייי תבטיחייייי אל תיהההייייי רעעעההה
עם צועק סיפור חדשששששששששששששששששששששששששששששששש
אוהבת->מירב
חחח יואו קפץ לי פתאום רעיון לראש, אולי נכתוב.
אבל יהיה לסיפור פרקים בודדים, אבל גם טוב לא? 😊
לא אכפת לי פרקים קטנים בודדים גדולים חמודים העיקר פרקים
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) אאהה נכון שחכתי חחחחח...
ווואייי אם עכשיו אני הזכר בכל הסידרות שראיתי שהייתי קטנה זה לא יגמר חחח
אוהבת->מירב
נמשיך מחר.. =]
לילה טוב.. =]
לילה טוב סימבה
אוהבת->מירב
לילה טוב סטלה..
זה כבר בוקר טוב ימבה חחחח...
אוהבת->מירב
בוקר לילה.. אותו דבר.. 😊
חחח כפרה על הסריטות שלך
אוהבת->מירב
הסיפור שלך ממש יפה, באמת, אני מאתמול בערב התחלתי לקרוא אותו, ואני ממש מסוקרנת לראות מה יהיה הסוף. 🙄
את כותבת נהדר, באמת, אני לא צוחקת, העלילה ממש יפה, אבל את הצורת ביטוי לא אהבתי, כאילו הכתיבה, את מאוד יצירתית, ויש לך כישרון כתיבה, באמת! אבל את צריכה ללמוד להתבטא, ויש לך גם המון שגיאות כתיב עם האותיות - ת,ט,ע,א,ה,ס,ש. ועוד כמה... אז כתבתי לך פה כמה משגיאות הכתיב, מקווה שלא תעלבי, כי זה הכל לטובה! נשבעת לך!!!! :
טינוק- תינוק
אם- עם
יצתרך- יצטרך
להקל - לעקל/לעכל.
מצטהרת - מצטערת. (וזה הדבר שהכי גורם לי חלחלה כשאת כותבת [כנ"ל ל- אם ] )
שהטנתקנו - שהתנתקנו
שביטה - שביתה.
בית כפה - בית קפה
מעוד- מאוד. (גם זה גורם לחלחלה.)
היבד- איבד
שמה - שם.
נועש- נואש
עפור- אפור
צבא- צבע (אם את מתכוונת לצבעים, ולא לצבא, כי אמרת : "ואני נמצאת בצבא השחור הזה..")
יקרא- יקרע
היהינו - היינו
מצתער - מצטער
שתיכח - שתיקח
נשמה - נשמע
הנוחית - אנוכית
השמתו - אשמתו
טופסת - תופסת
הזהו - אז זהו, ואם את רוצה לחבר - אזהו.
להשטלת - להשתלט
לכחתי- לקחתי
טיק- תיק
ותעלץ- תאלץ
אצרתי -עצרתי
פטק-פתק
עצבאות- אצבעות
ניטקתי-ניתקתי
יש עוד מלא, אבל אינלי כח לכתוב, באמת שאני מקווה שלא נעלבת מזה, את עוד יכולה להיות סופרת גדולה! את רק צריכה ללמוד להתבטא, אה ותשתדלי יותר לכתוב עם פסיקים כי זה מעצבן אותי ככה חח אי אפשר לקרוא ת'משפט.
זהו.
לאביו 3>
ואל תפסיקי לכתוב 😉
חחח..תודה שמחה שאהבת
ועל השגיעאת כתיב אני יודעת
זה כבר בעיה אחרת יש י פתור מזה חח...
וזה לא קשור להתבטא זה משהו שלא יעלם כי זה בעיה לגמרי אחרת
אבל אני ישתדל לרשום אם פחות...
ולא נעלבתייי
אוהבת->מירב
באמת שתביני, הסיפור ממש יפה, ואני כבר מחכה להממששךךך !!!
חחח נשבעת לך מאתמול בערב התחלתי לקרוא פה, ואיך שקמתי באתי למחשב רק בשביל לקרוא את ההמשך *מסמיקה*
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) אאהה נכון שחכתי חחחחח...
ווואייי אם עכשיו אני הזכר בכל הסידרות שראיתי שהייתי קטנה זה לא יגמר חחח
אוהבת->מירב
נמשיך מחר.. =]
לילה טוב.. =]
לילה טוב סימבה
אוהבת->מירב
לילה טוב סטלה..
זה כבר בוקר טוב ימבה חחחח...
אוהבת->מירב
בוקר לילה.. אותו דבר.. 😊
חחח כפרה על הסריטות שלך
אוהבת->מירב
מילא עלי...
אבל על השריטות שלי..
חחחח 😮
מירבוששששש.......... פייר איכזבת אותי! ממש כאילו, מזה צריך להיות! הפרק הזה פשוטט....מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם! חח...
מדהים! אחד הפרקים היפים שקראתי בזמן האחרון!=] =] =]
אבל אחרי הפרק נשארתי ממש במתח וראיתי שיש עוד 4 עמודים אז הייתי בטוחה שיהיה עוד פרק אם לא שניים...אני מעבירה דף..ועוד דף, ועוד אחד..ושוב...אבל הכול מלא רק בתגובות! 😢 אוףף 😠
חחחח....
סתם מאמי שלי סיפור מושלםםםםם!!!!!!!!! פרק מדהים! וכול התגובות ממש מגיעות לך! אבל מה עם המשך? בישבילי?! אני ממש במתח=[
חחח..
תמשיכי דחוףףףףףף מאמי!
3333>אוהבת!
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 25/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 25/03/2007) אאהה נכון שחכתי חחחחח...
ווואייי אם עכשיו אני הזכר בכל הסידרות שראיתי שהייתי קטנה זה לא יגמר חחח
אוהבת->מירב
נמשיך מחר.. =]
לילה טוב.. =]
לילה טוב סימבה
אוהבת->מירב
לילה טוב סטלה..
זה כבר בוקר טוב ימבה חחחח...
אוהבת->מירב
בוקר לילה.. אותו דבר.. 😊
חחח כפרה על הסריטות שלך
אוהבת->מירב
מילא עלי...
אבל על השריטות שלי..
חחחח 😮
חחחחחח
קרועה עליךךך
אוהבת->מירב
QUOTE (Noykush @ 25/03/2007) באמת שתביני, הסיפור ממש יפה, ואני כבר מחכה להממששךךך !!!
חחח נשבעת לך מאתמול בערב התחלתי לקרוא פה, ואיך שקמתי באתי למחשב רק בשביל לקרוא את ההמשך *מסמיקה*
חחחחח....איזה חמודה
הפרק הבא לאיהיה היום חח כי אני סחוטה מעוד מעיפות לא ישנתי כל הלילה
אוהבת->מירב
QUOTE (תוביתות @ 26/03/2007) מירבוששששש.......... פייר איכזבת אותי! ממש כאילו, מזה צריך להיות! הפרק הזה פשוטט....מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם! חח...
מדהים! אחד הפרקים היפים שקראתי בזמן האחרון!=] =] =]
אבל אחרי הפרק נשארתי ממש במתח וראיתי שיש עוד 4 עמודים אז הייתי בטוחה שיהיה עוד פרק אם לא שניים...אני מעבירה דף..ועוד דף, ועוד אחד..ושוב...אבל הכול מלא רק בתגובות! 😢 אוףף 😠
חחחח....
סתם מאמי שלי סיפור מושלםםםםם!!!!!!!!! פרק מדהים! וכול התגובות ממש מגיעות לך! אבל מה עם המשך? בישבילי?! אני ממש במתח=[
חחח..
תמשיכי דחוףףףףףף מאמי!
3333>אוהבת!
חחחחח איזה בובי את הבהלת אותי בהתחלה
סורי שלא שמתי המשךךךךך פשוטטטט לא יודעת למה לא היה לי כוח ויום במיוחד אחרי שלא ישנתי כל
הלילה [הלכתי לשיון בחמש וחצי בבוקר וקמתי עכשיו]
אני ירדם באמצה אם אני ירשום המשך
אבל תודה מאמי
וה-4 עמודים אלו אני וקארין הסחוטות שלא היה לנו מה לעשות אז התחלנו לדבר שטויות חחחח
אוהבת->מירב
מירבווווווווושלי!!!
פרק מעלףףףףףףףףףףףףף...
וואיי כמה זמן לא הייתי פה, נוסטלגיות!! 😊
חח
יאוו מאיפה התום הזה צץ?! ומה הוא צריך מאדר?!..
כי ליאת כבר מתה..
הקיצר אני רוצה המשךךךךךךך..
ועוד משהו!, אני כאן עם ידיד שלי והוא פשוט מתעקש לומר לך משהו [חוץ משהסיפור שלך מדהים, מעלף, מהמם!!]
הקיצר זה נורא מוזר אבל מה שמעצבן אותו זה שאמרת שהם צפו במשחק כדורסל והכניסו גול..
אז זה מעצבן אותו שכתבת 'גול' שזה בכלל בכדורגל ולא 'סל' שזה בכדורסל..
בנים!!, לכי תביני..
חחח[יאוו איזה מכות אני מקבלת עכשיו בגללך]
הקיצר סיפור מושלם שחבל"ז..
מתה עלייךך, חייבת לזוז..
אוהבת המוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון 😘
רחלוש =]]