QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) את ממש ממש ממש ממש ממש ממש רעה...
אבל אני אתחיל מההתחלה..
קודם כל תודה רבה שהקדשת לי את הפרק, איזה חמודהההה =]
דבר שני פרק מהמם...
כמו תמיד...
דבר שלישי.. למה מתחת ככה תגידי לי..?
יואואואואואוואואואו מה הוא הולך להגיד לה..?
אולי תגלי לי באייסיקיו..? אולי..??
חחחח אני מציקה וחופרת... =\
יאללה תמשיכי... עכשיווווווווווווווווווו 😁
אני רעה וגאה בזה חח..
בבקשה בובי זה מגיע לךךךך 😂
תודה חחח...אני משתדלת שיצא לי יפההה בכל זאת שנה לוכך לי לרשום פרק
ולמה מתחתי אני מחזירה לך על מה שאת עשית לייי חחח 😉
סתם
ונראה לך אני מגלה לךךךך חחח הצחקת אותי
וחופרים זה חמוד
אוהבת->מירב
מעכשיו אני הולכת להקדיש לפעמים פרקים לכל מיני אנשים חחח
סתם בא לי כזה חח...
אבל לא כל הזמן כי אז זה די רגיל כזה ולא מיוחד 😉
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) את ממש ממש ממש ממש ממש ממש רעה...
אבל אני אתחיל מההתחלה..
קודם כל תודה רבה שהקדשת לי את הפרק, איזה חמודהההה =]
דבר שני פרק מהמם...
כמו תמיד...
דבר שלישי.. למה מתחת ככה תגידי לי..?
יואואואואואוואואואו מה הוא הולך להגיד לה..?
אולי תגלי לי באייסיקיו..? אולי..??
חחחח אני מציקה וחופרת... =\
יאללה תמשיכי... עכשיווווווווווווווווווו 😁
אני רעה וגאה בזה חח..
בבקשה בובי זה מגיע לךךךך 😂
תודה חחח...אני משתדלת שיצא לי יפההה בכל זאת שנה לוכך לי לרשום פרק
ולמה מתחתי אני מחזירה לך על מה שאת עשית לייי חחח 😉
סתם
ונראה לך אני מגלה לךךךך חחח הצחקת אותי
וחופרים זה חמוד
אוהבת->מירב
אז תהיי לא רעה בשבילי..
בשביל גיסתך לעתיד.. 😛
חחחחח פסדר תחזירי תחזירי אני אדפוק את המתח של החיים...
את תשבי לאכול את כלללל הקליפסים שלך...
בטח חופרים זה חמוד גם אני וגם את ככה.. =]
חחחחחחחחחחחחחחח
קרע אותי הקטע הזה עם טל.. 😁
פרק מדהים מאמי שלי!!!, ודי למה למתוח את הקטע עם תום עוד פרק למה?!, למה?!
אני כבר מתה לדעת מה הוא רוצה מאדרר..
יאללללללללללללללה..
נו אמרת שיש לך מוזה לא?! אז שימי עוד פרק..
תזיזי את התחת השקסי שלך למחשב ותפקדי על האצבעות שלך לכתוב לנו עוד פרק..
אבל מבלי למרוח את הקטע עם תום עוד פרקקקקקקקק!!!
פרק יפיפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
מחכה להמשך מהר מאמי שלי 😛
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) את ממש ממש ממש ממש ממש ממש רעה...
אבל אני אתחיל מההתחלה..
קודם כל תודה רבה שהקדשת לי את הפרק, איזה חמודהההה =]
דבר שני פרק מהמם...
כמו תמיד...
דבר שלישי.. למה מתחת ככה תגידי לי..?
יואואואואואוואואואו מה הוא הולך להגיד לה..?
אולי תגלי לי באייסיקיו..? אולי..??
חחחח אני מציקה וחופרת... =\
יאללה תמשיכי... עכשיווווווווווווווווווו 😁
אני רעה וגאה בזה חח..
בבקשה בובי זה מגיע לךךךך 😂
תודה חחח...אני משתדלת שיצא לי יפההה בכל זאת שנה לוכך לי לרשום פרק
ולמה מתחתי אני מחזירה לך על מה שאת עשית לייי חחח 😉
סתם
ונראה לך אני מגלה לךךךך חחח הצחקת אותי
וחופרים זה חמוד
אוהבת->מירב
אז תהיי לא רעה בשבילי..
בשביל גיסתך לעתיד.. 😛
חחחחח פסדר תחזירי תחזירי אני אדפוק את המתח של החיים...
את תשבי לאכול את כלללל הקליפסים שלך...
בטח חופרים זה חמוד גם אני וגם את ככה.. =]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי עכשיו חח...
אבל סימבה אם אני אוכל קליפסים ישברו לי השינים
וזה לא היה כזה מתח נו..
וחופרים זה הכי אחי...
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) את ממש ממש ממש ממש ממש ממש רעה...
אבל אני אתחיל מההתחלה..
קודם כל תודה רבה שהקדשת לי את הפרק, איזה חמודהההה =]
דבר שני פרק מהמם...
כמו תמיד...
דבר שלישי.. למה מתחת ככה תגידי לי..?
יואואואואואוואואואו מה הוא הולך להגיד לה..?
אולי תגלי לי באייסיקיו..? אולי..??
חחחח אני מציקה וחופרת... =\
יאללה תמשיכי... עכשיווווווווווווווווווו 😁
אני רעה וגאה בזה חח..
בבקשה בובי זה מגיע לךךךך 😂
תודה חחח...אני משתדלת שיצא לי יפההה בכל זאת שנה לוכך לי לרשום פרק
ולמה מתחתי אני מחזירה לך על מה שאת עשית לייי חחח 😉
סתם
ונראה לך אני מגלה לךךךך חחח הצחקת אותי
וחופרים זה חמוד
אוהבת->מירב
אז תהיי לא רעה בשבילי..
בשביל גיסתך לעתיד.. 😛
חחחחח פסדר תחזירי תחזירי אני אדפוק את המתח של החיים...
את תשבי לאכול את כלללל הקליפסים שלך...
בטח חופרים זה חמוד גם אני וגם את ככה.. =]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי עכשיו חח...
אבל סימבה אם אני אוכל קליפסים ישברו לי השינים
וזה לא היה כזה מתח נו..
וחופרים זה הכי אחי...
אוהבת->מירב
חחחחחח לא נורא אני אקח אותך לרופא שיניים...
נשים לך תותבות (פאק מצאתי מילה שאני לא בטוחה איך כותבים אותה) תוכלי לשטוף אותם.. יהיה פסדר.. =]
חופרים זה הכי גיסתי.. =]
מלחמת חפירות..? היה דבר כזה פעם בהיסטוריה לא..?
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/03/2007) את ממש ממש ממש ממש ממש ממש רעה...
אבל אני אתחיל מההתחלה..
קודם כל תודה רבה שהקדשת לי את הפרק, איזה חמודהההה =]
דבר שני פרק מהמם...
כמו תמיד...
דבר שלישי.. למה מתחת ככה תגידי לי..?
יואואואואואוואואואו מה הוא הולך להגיד לה..?
אולי תגלי לי באייסיקיו..? אולי..??
חחחח אני מציקה וחופרת... =\
יאללה תמשיכי... עכשיווווווווווווווווווו 😁
אני רעה וגאה בזה חח..
בבקשה בובי זה מגיע לךךךך 😂
תודה חחח...אני משתדלת שיצא לי יפההה בכל זאת שנה לוכך לי לרשום פרק
ולמה מתחתי אני מחזירה לך על מה שאת עשית לייי חחח 😉
סתם
ונראה לך אני מגלה לךךךך חחח הצחקת אותי
וחופרים זה חמוד
אוהבת->מירב
אז תהיי לא רעה בשבילי..
בשביל גיסתך לעתיד.. 😛
חחחחח פסדר תחזירי תחזירי אני אדפוק את המתח של החיים...
את תשבי לאכול את כלללל הקליפסים שלך...
בטח חופרים זה חמוד גם אני וגם את ככה.. =]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי עכשיו חח...
אבל סימבה אם אני אוכל קליפסים ישברו לי השינים
וזה לא היה כזה מתח נו..
וחופרים זה הכי אחי...
אוהבת->מירב
חחחחחח לא נורא אני אקח אותך לרופא שיניים...
נשים לך תותבות (פאק מצאתי מילה שאני לא בטוחה איך כותבים אותה) תוכלי לשטוף אותם.. יהיה פסדר.. =]
חופרים זה הכי גיסתי.. =]
מלחמת חפירות..? היה דבר כזה פעם בהיסטוריה לא..?
חחח..גם אני רציתי לרשום את המילה הזאת אבל אני לא ידעתי איך רושמים אותה אז לא רשמתי חח
חחח ונראה לי שמלחמת חפירות זאת לחמה בין חפרפרות..
😯
ואם לא אפשר להמציא כזה דבר זה לא קשה
אוהבת->מירב
QUOTE (loisana11 @ 26/03/2007) חחחחחחחחחחחחחחח
קרע אותי הקטע הזה עם טל.. 😁
פרק מדהים מאמי שלי!!!, ודי למה למתוח את הקטע עם תום עוד פרק למה?!, למה?!
אני כבר מתה לדעת מה הוא רוצה מאדרר..
יאללללללללללללללה..
נו אמרת שיש לך מוזה לא?! אז שימי עוד פרק..
תזיזי את התחת השקסי שלך למחשב ותפקדי על האצבעות שלך לכתוב לנו עוד פרק..
אבל מבלי למרוח את הקטע עם תום עוד פרקקקקקקקק!!!
פרק יפיפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
מחכה להמשך מהר מאמי שלי 😛
אוהבת רחלוש =]]
רחלו'ש אהובתי חחח
תודה מאמייייי
וסורי המוזה ברחה לי חחח
המשך יהיה מתישהו כזה
והתחת שלי לא שקסי ענק ושמןןןן סתם
יאללה שרופה עלייך יפה שלי
אוהבת->מירב
הלו הלו... 😯
מה את בוגדת בי..?? 😢
מזה את אומרת לה אהובתי... 😮
חשבתי שאני האחת והיחידה.. 😕
(אה שכחתי לציין שאני דרמטית) 😂
חחחח..מה פתאום סימבה את האחת..
בחיים לא אני לא יבוגוד בךךךך
חחחח...יאלללההה איזה קרועה את
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (תוביתות @ 26/03/2007) מירבוששששש.......... פייר איכזבת אותי! ממש כאילו, מזה צריך להיות! הפרק הזה פשוטט....מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם! חח...
מדהים! אחד הפרקים היפים שקראתי בזמן האחרון!=] =] =]
אבל אחרי הפרק נשארתי ממש במתח וראיתי שיש עוד 4 עמודים אז הייתי בטוחה שיהיה עוד פרק אם לא שניים...אני מעבירה דף..ועוד דף, ועוד אחד..ושוב...אבל הכול מלא רק בתגובות! 😢 אוףף 😠
חחחח....
סתם מאמי שלי סיפור מושלםםםםם!!!!!!!!! פרק מדהים! וכול התגובות ממש מגיעות לך! אבל מה עם המשך? בישבילי?! אני ממש במתח=[
חחח..
תמשיכי דחוףףףףףף מאמי!
3333>אוהבת!
חחחחח איזה בובי את הבהלת אותי בהתחלה
סורי שלא שמתי המשךךךךך פשוטטטט לא יודעת למה לא היה לי כוח ויום במיוחד אחרי שלא ישנתי כל
הלילה [הלכתי לשיון בחמש וחצי בבוקר וקמתי עכשיו]
אני ירדם באמצה אם אני ירשום המשך
אבל תודה מאמי
וה-4 עמודים אלו אני וקארין הסחוטות שלא היה לנו מה לעשות אז התחלנו לדבר שטויות חחחח
אוהבת->מירב
חחח..סרוטות..!
המטרה הייתה להבהיל אותך! 😛
תמשיכי כשתוכלי מאמי=] מחכה!
QUOTE (תוביתות @ 27/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (תוביתות @ 26/03/2007) מירבוששששש.......... פייר איכזבת אותי! ממש כאילו, מזה צריך להיות! הפרק הזה פשוטט....מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם! חח...
מדהים! אחד הפרקים היפים שקראתי בזמן האחרון!=] =] =]
אבל אחרי הפרק נשארתי ממש במתח וראיתי שיש עוד 4 עמודים אז הייתי בטוחה שיהיה עוד פרק אם לא שניים...אני מעבירה דף..ועוד דף, ועוד אחד..ושוב...אבל הכול מלא רק בתגובות! 😢 אוףף 😠
חחחח....
סתם מאמי שלי סיפור מושלםםםםם!!!!!!!!! פרק מדהים! וכול התגובות ממש מגיעות לך! אבל מה עם המשך? בישבילי?! אני ממש במתח=[
חחח..
תמשיכי דחוףףףףףף מאמי!
3333>אוהבת!
חחחחח איזה בובי את הבהלת אותי בהתחלה
סורי שלא שמתי המשךךךךך פשוטטטט לא יודעת למה לא היה לי כוח ויום במיוחד אחרי שלא ישנתי כל
הלילה [הלכתי לשיון בחמש וחצי בבוקר וקמתי עכשיו]
אני ירדם באמצה אם אני ירשום המשך
אבל תודה מאמי
וה-4 עמודים אלו אני וקארין הסחוטות שלא היה לנו מה לעשות אז התחלנו לדבר שטויות חחחח
אוהבת->מירב
חחח..סרוטות..!
המטרה הייתה להבהיל אותך! 😛
תמשיכי כשתוכלי מאמי=] מחכה!
חחח...כפרה עלייך תובלו'ששש
חולה עלייךך
ויש המשך בעמוד לפני
אוהבת->מירב
תגיבו אל תיהיו רעים
אוהבת->מירב