QUOTE (hofit189 @ 24/03/2007) יפה... תמשיכי...
חופיתוש 😊
תודה בובי אני כבר ממשיכה
אוהבת->מירב
אוווווווווווווווווייייייייייייייי עד שאת ממשיכה הרגת אותי על הכיסא ,התחת כבר לא במקום. 😛
דפיקה נשמעה בדלת של ביתה של אוית. אורית פתחה וראתה נער בן 19 עיניו כחולות שערו חום. חטוב ושרירי. "את אורית?" שאל.
"כן מי אתה?" שאלה כלא מבינה.
"אני תום" אמר "אולי שאני יספר לך במדויק מי אני את תתחילי להבין" הוסיף
היה מין כעס בקול שלו. אורית ניסת להבין מי זה. "שמעתי שליאת מתה עצובה לשמוע שאחותי מתה" אמר תום.
אורית לא הבינה מי שהוא או מה הוא רוצה ממנה.
"מי אתה?" שאלה.
תום חייך היא לא ידעה עליו בכלל.
פרק 50
"את לא יודעת מי אני?" שאך תום.
"לא" אמרה אורית עדיין לא מבינה מאיפה הנער הזה נחת ולמה הוא אומר שהוא אח של ליאת.
"מוזר" אמר תום "בעלך לא סיפר לך עליי"
"איך אתה קשור לבעלי?" שאלה אורית.
"הוא מת נכון?" שאל תום.
"כן" אמרה אורית.
"אני הבן שלו" השיב תום.
היא לא ידעה אם לצחוק או לבכות. זה היה מוזר מידי כל העניין הזה.
"לפני שהוא התחיל לצאת איתך ולפני שבכלל התחתנם הוא יצא אם אמא שלי היא נכנסה להריון והוא עזב אותה" אמר תום.
היא ניסת לחשוב אם להאמין או לו. זה הי נראה לה מוזר ומופרח כל העניין הזה בכלל.
"בטח יש כאן טעות לבעלי לא היה ילד" אמרה אורית. היא לא יכלה להאמין שבעלה שנראה לה תמיד בן אדםשאוהב ילדים. שאכפת לו מאחרים מסוגל לנטוש אישה בהריון ממנו ואפילו לא לדאוג לה ולילד שלו.
"אין טעות" אמר תום בצער הוא ריחם על האישה הזאת שנאלצה לגלות את זה עכשיו.
"אני אומרת לך שזה לא יכול להיות" אמרה אורית ודמעה זלגה מענייה.
תום חיבק אותה. "אני מצטער" לחש לה.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
"לאן את הולכת?" שאלה מירי.
"למיכל...אנחנו הולכות היום לאורית לראות מה שלומה"
"אל תחזרו מאוחר" אמרה מירי.
"ברור" אמרתי באדישות.הלכתי למיכל תומר פתח לי את הדלת "באת בישבילי?" שאל
צחקתי "סורי ביבי באתי לאחותך" אמרתי.
"טוב נו למרות שזה לא פייר" אמר תומר.
"פייר מת מאמי" אמרתי "אחותך בחדר?"
"כן" אמר תומר
"אז יאללה הלכתי אלייה" אמרתי.
נכנסתי לחדרה של מיכל "מה קורה מיכלי?" שאלתי.
"בסדר מה איתך?" שאלה מיכל.
"נהדר" אמרתי "יאללה את באה אל אורית?" שאלתי.
"לא" אמרה מיכל "היא צלצלה אלי הרגע ואמרה שהיא לא יכולה שיבואו כי יש אצלה קרוב משפחה" אמרה מיכל.
"טוב..." אמרתי.
"את באה ללכת לקניון?" שאלה מיכל "אני צריכה לקנות מתנה לתומר"
"למה?" שאלתי.
"מתנת גיוס" אמרה מיכל "עוד יומיים הוא מתגייס"
"יאאא וואלי אם כל הלאגן הזה כבר שכחת טוב אני יבוא איתך אני ם יקנה" אמרתי.
"בלכדי היית שוכחת רואה כמה טוב שאני קיימת" אמר מיכל.
צחקתי "מה קרה מיכלי עיידן התמימות נגמר?" שאלתי.
היא צחקה "כנראה שאת מדרדרת אותי לרעה" אמרה מיכל.
"טוב בואי לפני שתתכלי ללבוש לי חצאיות מיני מיני" אמרתי.
הלכנו לקניון והסתובבנו בין החנויות. "מה כדאי לי לקנות לו?" שאלתי "אני צריכה מתנה ממש גדולה"
"למה את צריכה?" שאלה ציכל.
"כי הוא לוקח אותי בפסח לטבריה" אמרתי.
"אהה הבנתי" אמרה מיכל "נראה לי אני יקנה לו את החרב הזאתי איזה יפה היא"
"כן" אמרתי.
מיכל קנת אותה והמשכנו להסתובב בכל מיני חנויות. "יוו אין לי מה לקנות לו" אמרתי עצבנית.
"חחח..תירגעי דרי תמצאי מתנה" אמרה מיכל.
"העיקר את מצאת" אמרתי.
"לא מתאיים לך לקטר" אמרה מיכל.
הסתכלתי עלייה המומה. היא כל כך השתנת. מזכרתי בפעם הראשונ שפגשתי אותה היא הייתה כל תמימה.
ילדונת כזאת. "מה את ככה?" שאלה מיכל.
"סתם" אמרתי.
ואז מתצאתי מה אני יקנה לו. המתנה שרק אני מסוגלת לקנות...
סיפרתי למיכל והיא התחילה לצחוק "את רצינית?" שאלה מיכל.
"חחח..כן אני לא ישתנה ויהיה לו םתאן רומנטית מידי" אמרתי.
קניתי את המתנה. "חברים שלו אגנו לא מסיבת גיוס?" שאלתי.
"לא" אמרה מיכל
"יופי אני הארגן לו" אמרתי.
"טוב" אמרה מיכל.
חזרתי הבייתה ביחד אם המתנה. "איפה יריב?" שאלתי את מירי.
"הוא הלך לצבא" אמרה מירי.
היה לה משהו מוזר בפרצןף. כאילו משהו הטריד אותה.
"קרה משהו?" שאלתי הבטחתי לה שאני יהיה נחמדה אלייה לא?
"לא" אמרה מירי.
"את בטוחה?" שאלי "כי זה לא נראה כאילו לא קרה כלום" אמרתי
"לא באמת לא קרה כלום" אמרה מירי.
"טוב" אמרתי "אם תרצי משהו אני בחדר" אמרתי.
"בסדר" אמרה מירי.
נכנסתי לחדר שלי. והתקשרתי לתומר. "הלו?" ענה תומר.
"מה קורה ילד?" שאלתי.
"בסדר ילדונת" אמר תומר "מה איתך"
"מצוין" אמרתי.
"מה עושה?" שאלתי.
"רואה משחק כדורסל" אמר תומר.
"הבנתי אותך...אז אני לא יפריע לך" אמרתי
"ךהפריע? את מה פתאום?" אמר תומר
"חנפן" אמרתי "אבל אל תדאג אני כבר יודעת שלא כדאי להריע לכם שאתם רואים משחק יש לך אח כזה"
שמעתי צעקת גול מעבר לקיו והתחלתי לצחוק "טוב ביי מאמי" אמרתי
"ביי תחזיקי עצבאות למכבי" אמר תומר.
"ברור" אמרתי.
"ביי" אמר
ניטקתי את הפלאפון וצלצלתי לאיתי החבר הכי טוב של תומר.
"איתי אני צריכה להפגש איתך" אמרתי
"מה החברה הכוסית של תומר רוצה ממני?" שאל איתי.
צחקתי "זה בקשר למסיבת הגיוס של תומר אני רוצה שתעזור לי" אמרתי.
"אההה בסדר" אמר איתי "ניפגש מחר כי..."
"יש משחק אין בעיה אני יודעת" אמרתי וצחקתי.
"חחח...ביייי יפה" אמר איתי וניתקתי.
היהלי משעמם אז קבעתי אם מיכל בים. הלכנו לים שנינו.
"וואי איזה חום" אמרתי הורדתי את הבגדים שלי ונשארתי אם הבגד שים שלי וככה גם מיכל עשת.
"כןןן" הסכימה מיכל.
"בואי ניכנס" אמרתי.
נכנסנו למים והשפרצנו אחת על השנייה. הפלנו זו את זו. וסתם כיפנו אחר כך יצאנו מהמים
התישבנו בחוץ והשתזפנו.
שני בחורים ניגשו אלינו. בחור אחד שלונדיני אפ עניים חומת שריר וחטוב. והשני אם שער שטני חום עניים
חומות ושחום חטוב. הבחור החום ניגש אלי הבלוניני למיכל ראיתי את מיכל כילדה מיומנת שאני זוכרת פעם
איך הייתה מסמיקה במצבים כאלה.
"אז מה בחורה כמוך עושה כאן?" שאל הבחור.
"בוא נחשוב שמש?ים?חול? אני מנגנת בגיטרה" אמרתי.
"שנונה מה?" שאל הנער.
מיכל והנער הלובנדיני הלכו.
"כן ותכסוך את המאמץ יש לי חבר" אמרתי.
"אהה באמת?" שאל "אדר נכון?"
"כן" שאלתי כלא מבינה "מאיפה אתה יודע? מי אתה?"
"אני תום" אמר הנער.
"וואי כמה זמ לא נפגשנו....נעלמת לי" אמרתי משחקת את עצמי יודעת מי הוא.
"את לא מכירה אותי" אמר תום "אבל את מכירה את אחותי"
"וואלה? מי זאת אחותך?" שאלתי
"אני סיביר לך פעם אחרת תבאי לי את המספר שלך אני יצלצל אלייך" אמר תום
"אני יביא לך את המספר כי אני מכירה את אחותך?" שאלתי.
"ומה אם אני יגד לך שקוראים לה ליאת?" שאל תום.
"מה?" שאלתי.
"תבאי את המספר אני יתקשר אלייך יסבר לך הכל ומה אני רוצה ממך" אמר תום.
הבאתי לו את המספר הוא הלך. מיכל חזרה. "נוו מי ז ה הבחור הזה?" שאךץי
"קוראים לו שחר והוא מדהים אנחנו נפגשים ביום שישי" אמרה מיכל.
"טוב" אמרתי "בואי נחזור."
חזרתי הבייתה הלכתי לתקלח והתלבשתי. הדלת של החדר שלי נפתחה. "דרי...?" שמעתי את קולה
המהסס של מירי.
"מה?" שאלתי היה נכנסה.
"אני רוצה לספר לך משהו" אמרה מירי.
זהווו...
לא יצא לי משהו חפיףף
אבל סוף סוף עשיתי מתח הרבה זמן לא עשיתי מתח.
אובת->מירב
מקווה שאני ראשונה כי אם לא אני הורגת מישהו.. 😛
מאמי זה יצא סוףףףףףףףף כמו תמיד...
חחחח מוכשרת שלי.. ואני מחכה להכיר את החתיך שלך.. לא שכחתי..
יאללה מירבי להמשיך להמשיך... 😊
מירבוש הפרק מקסייםם ((:
שתהיה לך חופשה נעימה ושבוע טובב 😛
אוהבתת :]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) מקווה שאני ראשונה כי אם לא אני הורגת מישהו.. 😛
מאמי זה יצא סוףףףףףףףף כמו תמיד...
חחחח מוכשרת שלי.. ואני מחכה להכיר את החתיך שלך.. לא שכחתי..
יאללה מירבי להמשיך להמשיך... 😊
את לא צריכה להרוג אף אחד את ראשונה
חחחחח....תודה בובי
חחח....החתיך שלי? איזה חתייך החשפן או תום שניהם חתיכים חח..
אוהבת->מירב
QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) מירבוש הפרק מקסייםם ((:
שתהיה לך חופשה נעימה ושבוע טובב 😛
אוהבתת :]
תודה לידרוש
חופשה נעימה ושבוע טוב גם לך בובי
ד"א-מה אם הסיפור החדש שלך שניים עד שאת שמה אותו
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) מירבוש הפרק מקסייםם ((:
שתהיה לך חופשה נעימה ושבוע טובב 😛
אוהבתת :]
תודה לידרוש
חופשה נעימה ושבוע טוב גם לך בובי
ד"א-מה אם הסיפור החדש שלך שניים עד שאת שמה אותו
אוהבת->מירב
חחח החלטתי לבינתיים לא לכתוב סיפור חדש, צריכה קצת שקט (:
אולי בהמשך 😊
מאמי זה כל כך יפה=]
אני מחכה להמשך מהיר כן@#?
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) מקווה שאני ראשונה כי אם לא אני הורגת מישהו.. 😛
מאמי זה יצא סוףףףףףףףף כמו תמיד...
חחחח מוכשרת שלי.. ואני מחכה להכיר את החתיך שלך.. לא שכחתי..
יאללה מירבי להמשיך להמשיך... 😊
את לא צריכה להרוג אף אחד את ראשונה
חחחחח....תודה בובי
חחח....החתיך שלי? איזה חתייך החשפן או תום שניהם חתיכים חח..
אוהבת->מירב
החשפן... חחחחחחח
נשמע בדיוק הטעם שלי.. 😛
QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 24/03/2007) מירבוש הפרק מקסייםם ((:
שתהיה לך חופשה נעימה ושבוע טובב 😛
אוהבתת :]
תודה לידרוש
חופשה נעימה ושבוע טוב גם לך בובי
ד"א-מה אם הסיפור החדש שלך שניים עד שאת שמה אותו
אוהבת->מירב
חחח החלטתי לבינתיים לא לכתוב סיפור חדש, צריכה קצת שקט (:
אולי בהמשך 😊
טוב נו...ההעיקר יהיה סיפור מתישהו
אוהבת->מירב
QUOTE (chen-daskal @ 24/03/2007) מאמי זה כל כך יפה=]
אני מחכה להמשך מהיר כן@#?
תודה מאמי
ואני ישתדל לשים המשך מהר מחר ויום שני לא נראה לי יהיה
כי אני לא ממש יוכל
אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) מקווה שאני ראשונה כי אם לא אני הורגת מישהו.. 😛
מאמי זה יצא סוףףףףףףףף כמו תמיד...
חחחח מוכשרת שלי.. ואני מחכה להכיר את החתיך שלך.. לא שכחתי..
יאללה מירבי להמשיך להמשיך... 😊
את לא צריכה להרוג אף אחד את ראשונה
חחחחח....תודה בובי
חחח....החתיך שלי? איזה חתייך החשפן או תום שניהם חתיכים חח..
אוהבת->מירב
החשפן... חחחחחחח
נשמע בדיוק הטעם שלי.. 😛
חחח..אני רואה נדלקת על החשפן מה
אני חושבת שאם הייתי מביאה לך אותו למסיבת רווקות היית מתחתנת איתו בסוף ולא אם החתן מי שזה לא יהיה
חחח...אבל אפשר להבין למה
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) מקווה שאני ראשונה כי אם לא אני הורגת מישהו.. 😛
מאמי זה יצא סוףףףףףףףף כמו תמיד...
חחחח מוכשרת שלי.. ואני מחכה להכיר את החתיך שלך.. לא שכחתי..
יאללה מירבי להמשיך להמשיך... 😊
את לא צריכה להרוג אף אחד את ראשונה
חחחחח....תודה בובי
חחח....החתיך שלי? איזה חתייך החשפן או תום שניהם חתיכים חח..
אוהבת->מירב
החשפן... חחחחחחח
נשמע בדיוק הטעם שלי.. 😛
חחח..אני רואה נדלקת על החשפן מה
אני חושבת שאם הייתי מביאה לך אותו למסיבת רווקות היית מתחתנת איתו בסוף ולא אם החתן מי שזה לא יהיה
חחח...אבל אפשר להבין למה
אוהבת->מירב
אז למה את מחכה..? תכירי לי אותו.. =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) מקווה שאני ראשונה כי אם לא אני הורגת מישהו.. 😛
מאמי זה יצא סוףףףףףףףף כמו תמיד...
חחחח מוכשרת שלי.. ואני מחכה להכיר את החתיך שלך.. לא שכחתי..
יאללה מירבי להמשיך להמשיך... 😊
את לא צריכה להרוג אף אחד את ראשונה
חחחחח....תודה בובי
חחח....החתיך שלי? איזה חתייך החשפן או תום שניהם חתיכים חח..
אוהבת->מירב
החשפן... חחחחחחח
נשמע בדיוק הטעם שלי.. 😛
חחח..אני רואה נדלקת על החשפן מה
אני חושבת שאם הייתי מביאה לך אותו למסיבת רווקות היית מתחתנת איתו בסוף ולא אם החתן מי שזה לא יהיה
חחח...אבל אפשר להבין למה
אוהבת->מירב
אז למה את מחכה..? תכירי לי אותו.. =]
חחח...אין בעיה שהוא יחזור מחו'ל החא הזה טס לחודש ראית מזה?
אוהבת->מירב