QUOTE (שוקוהוליסטית @ 19/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) מירביייייי
שתקי כבר ישמנהההה
אם הייתי רואה שהמשכת הייתי ישר מגיבה...
תכף יגיבו לך...
ואם לא..
אני אגיב לך 875348905390 תגובות עדדדד שיגיבו..!
בקיצור מה שרציתי להגיד..
זה שהפרק מ=ד=ה=י=ם...
בדיוק כמו תמיד...
והתום הזה נשמע חתיך... בעצם תלוי איזה שיער יש לו.. 😛
קיצר...
חפרנית שכמותי.. 😁
תמשיכי..!! דחוף דחוף... ומיד.. 🙄
חחח...תודה
התום הזה חתייך...לכחתי השראה ממישהו שאני מכירה 😛
ואני רואה כמה מגיבים לי רק שלוש כולם נוטשים אותי 😊
לא נורא העיקר את לא נטשת אותי...
אני מסודרת חחחח.........
סתם המשך יהיה מתישהו אני לא יודעת עדיין מתי
חחח את יכולה לחפור כמה שאת רוצה מיצדי שיהיה לך בור כזה ענק מרוב שתחפרייי
אוהבת->מירב
בטח מסודרת...
תגידי..
מי אוהב אותך יותר ממני..???
מי מצחיק אותך שאת עצובה..? (וואלה נראה לי שהפעם זו לא אני...)
ממממ ממי לקחת השראה? בן כמה הוא? ומאיפה..? חחח סתם סתם.. 😛
אבל לא ענית לי איזה שיער יש לתום שנשמע אם הוא סוףףף
או סתם נחמד.. 😛
ואני זה מספיק תאמיני לי מה את צריכה יותר ממני..? 😛
הוא בן 19 והשער שלו חום שטני כזה אבל הוא מזה יפה
העניים שלו כאלה בולטות כי הוא שחום את נופלת שאת רואה אותו
אבל הוא גר רחוק 😢
הוא גר בצפון פגשתי אותו אצל דודים שלי...והוא מזה מצחיק את נקראת שאת רואה אותו חחח...
קארינו'ש אני פשוט מתה עליייךךךךך
חחחח....בא לי לשאול אותך אם בא לך לעשות לי ילד אבל את בטח רוצה לעשות כבר לתומר ילד חח
סתם...
אוהבת->מירב
חחחחחח הדבר הכי מושלם בעיני זה שיער שחור שחור.. כמו שלי.. 😛
אבל עיניים כחולות.. זה מהמםםםםם
אההה כן 1.75 ומעלה חחח
לעשות לך ילד..? בכיף.. 😛
חחחחח תומר..? הוא אמר שהוא לא רוצה ילדים שכחת.. חחח וגם אם כן.. לא כדי.. יצא לי ילד עם קול סקסי בטירוף.. (אומרים שלי יש קול כזה.. ולדעתי לתומר יש קול כזה) חחח אנשים יפחדו מזה כבר.. 😛 הוא יצא נמוך.. חבל עליו.. והוא יצא שרוט רצחחחח כי שנינו שרוטים.. קיצר.. עדיף שלא יהיה... 😛 מה שמצחיק.. זה שאני די שחומה.. ותומר לבןןןן אז מעניין באיזה צבע יהיה הילד.. 😛 מוקה חחח
חחח...נכון אבל הוא עדיין חתייך זה כזה שחום וכל זה והעיניים שלו זה הדב הראשון שאת רואה
ואם הוא אם בגד ים אז את הריבוים חחח...
ווואאייייי התיאור שאמרת עכשיו כמעט כמו החשפן
שרציתי שיהיה לך במסיבת רווקות לפני החתונה שלך ושל עומר
רק שהוא יותר גבוהה..
שרוטה שליייייי....מתה עלייך שמנה שלי
נווו אז מה אז יצא לכם ילד שרוט...
תראי אותי למשל ההורים שלי לגמרי נורמלים אבל יצא להם שלישיה של לא נורמלים
וקול סקסי שווה לא? סרוט זה מצחיק זה כיף?
את שחומה הוא בהיר אפשר להתפשר על אחד לבן אחד שחום
לא בקטע של ילדים לא צריך יש הרבה שרוצים ילדים חחח..
או שמוצאים בכוח סתםםם
אבל...מקסימום תעשי לי ילד...סתםםםםם
יש לי כבר מישהו שאני מוכנה לעשות לו אפילו תאומים אם הוא יבקש חחח...
אוהבת->מירב
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 19/03/2007) מדהיםם כרגילל
המשךךך =]]
תודה יפה שלייי
המשך לא יודעת מתי אין לי כוח היום...
אוהבת->מירב
מושלם מושלם מושלם...=]
הממממממממממממממממממממשך
למה לא אני חותחת וירידים פה ועכשיו
את רוצה שזה יגיע למצב כזה?
לא נכוון אז מהר😊
QUOTE (chen-daskal @ 19/03/2007) מושלם מושלם מושלם...=]
הממממממממממממממממממממשך
למה לא אני חותחת וירידים פה ועכשיו
את רוצה שזה יגיע למצב כזה?
לא נכוון אז מהר😊
לא מה פתאוםםםם
אני לא יכולה להמשיך עכשיו אני צריכה להתקלחחח ולישון למה אני עייפההה
מתה...
אבל אל תחתכי את הוורדיםםם
זה לא טוב למצפון שלייי אני ירגשי אשמה...היתי ממשיכה אבל אני עוד דקה נרדמת על המקלדת
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 19/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) מירביייייי
שתקי כבר ישמנהההה
אם הייתי רואה שהמשכת הייתי ישר מגיבה...
תכף יגיבו לך...
ואם לא..
אני אגיב לך 875348905390 תגובות עדדדד שיגיבו..!
בקיצור מה שרציתי להגיד..
זה שהפרק מ=ד=ה=י=ם...
בדיוק כמו תמיד...
והתום הזה נשמע חתיך... בעצם תלוי איזה שיער יש לו.. 😛
קיצר...
חפרנית שכמותי.. 😁
תמשיכי..!! דחוף דחוף... ומיד.. 🙄
חחח...תודה
התום הזה חתייך...לכחתי השראה ממישהו שאני מכירה 😛
ואני רואה כמה מגיבים לי רק שלוש כולם נוטשים אותי 😊
לא נורא העיקר את לא נטשת אותי...
אני מסודרת חחחח.........
סתם המשך יהיה מתישהו אני לא יודעת עדיין מתי
חחח את יכולה לחפור כמה שאת רוצה מיצדי שיהיה לך בור כזה ענק מרוב שתחפרייי
אוהבת->מירב
בטח מסודרת...
תגידי..
מי אוהב אותך יותר ממני..???
מי מצחיק אותך שאת עצובה..? (וואלה נראה לי שהפעם זו לא אני...)
ממממ ממי לקחת השראה? בן כמה הוא? ומאיפה..? חחח סתם סתם.. 😛
אבל לא ענית לי איזה שיער יש לתום שנשמע אם הוא סוףףף
או סתם נחמד.. 😛
ואני זה מספיק תאמיני לי מה את צריכה יותר ממני..? 😛
הוא בן 19 והשער שלו חום שטני כזה אבל הוא מזה יפה
העניים שלו כאלה בולטות כי הוא שחום את נופלת שאת רואה אותו
אבל הוא גר רחוק 😢
הוא גר בצפון פגשתי אותו אצל דודים שלי...והוא מזה מצחיק את נקראת שאת רואה אותו חחח...
קארינו'ש אני פשוט מתה עליייךךךךך
חחחח....בא לי לשאול אותך אם בא לך לעשות לי ילד אבל את בטח רוצה לעשות כבר לתומר ילד חח
סתם...
אוהבת->מירב
חחחחחח הדבר הכי מושלם בעיני זה שיער שחור שחור.. כמו שלי.. 😛
אבל עיניים כחולות.. זה מהמםםםםם
אההה כן 1.75 ומעלה חחח
לעשות לך ילד..? בכיף.. 😛
חחחחח תומר..? הוא אמר שהוא לא רוצה ילדים שכחת.. חחח וגם אם כן.. לא כדי.. יצא לי ילד עם קול סקסי בטירוף.. (אומרים שלי יש קול כזה.. ולדעתי לתומר יש קול כזה) חחח אנשים יפחדו מזה כבר.. 😛 הוא יצא נמוך.. חבל עליו.. והוא יצא שרוט רצחחחח כי שנינו שרוטים.. קיצר.. עדיף שלא יהיה... 😛 מה שמצחיק.. זה שאני די שחומה.. ותומר לבןןןן אז מעניין באיזה צבע יהיה הילד.. 😛 מוקה חחח
חחח...נכון אבל הוא עדיין חתייך זה כזה שחום וכל זה והעיניים שלו זה הדב הראשון שאת רואה
ואם הוא אם בגד ים אז את הריבוים חחח...
ווואאייייי התיאור שאמרת עכשיו כמעט כמו החשפן
שרציתי שיהיה לך במסיבת רווקות לפני החתונה שלך ושל עומר
רק שהוא יותר גבוהה..
שרוטה שליייייי....מתה עלייך שמנה שלי
נווו אז מה אז יצא לכם ילד שרוט...
תראי אותי למשל ההורים שלי לגמרי נורמלים אבל יצא להם שלישיה של לא נורמלים
וקול סקסי שווה לא? סרוט זה מצחיק זה כיף?
את שחומה הוא בהיר אפשר להתפשר על אחד לבן אחד שחום
לא בקטע של ילדים לא צריך יש הרבה שרוצים ילדים חחח..
או שמוצאים בכוח סתםםם
אבל...מקסימום תעשי לי ילד...סתםםםםם
יש לי כבר מישהו שאני מוכנה לעשות לו אפילו תאומים אם הוא יבקש חחח...
אוהבת->מירב
חחחח מירבי סטלה שלי...
אהההה והחשפן..? אממ לא אמרת שיש לו חברה או משהו..? 😢
לא רוצהההה
חחחח וגובה 175 זה ומעלה פשוט 175 זה הסף.. לא פחות מזה.. 😛
למרות שתומר הוא 170 וקצת.. חחח אין אין שבר לי את כל העקרונות שלי הילד הזה..
בא לי לחנוק אותו..
חחחחח קול סקסי זה כיף לשמוע.. 😊
אבל שאנשים לא יתחרמנו רק מהקול של הילד..מסכן.. 😛
וילד שרוט..? וואי שנינו אבל הכייייי שרוטים בעולם.. חחח אבל את מכירה את השרוטים חכמים האלה.. שלא יודעים מאיפה הם חכמים.. כאילו הם מחרטטים ויוצאים חכמים.. ככה אנחנו.. אז לא רוצה לדעת מה יהיה.. חחח 😛 ילדי מילקי יהיו לנו.. 😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 20/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 19/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) מירביייייי
שתקי כבר ישמנהההה
אם הייתי רואה שהמשכת הייתי ישר מגיבה...
תכף יגיבו לך...
ואם לא..
אני אגיב לך 875348905390 תגובות עדדדד שיגיבו..!
בקיצור מה שרציתי להגיד..
זה שהפרק מ=ד=ה=י=ם...
בדיוק כמו תמיד...
והתום הזה נשמע חתיך... בעצם תלוי איזה שיער יש לו.. 😛
קיצר...
חפרנית שכמותי.. 😁
תמשיכי..!! דחוף דחוף... ומיד.. 🙄
חחח...תודה
התום הזה חתייך...לכחתי השראה ממישהו שאני מכירה 😛
ואני רואה כמה מגיבים לי רק שלוש כולם נוטשים אותי 😊
לא נורא העיקר את לא נטשת אותי...
אני מסודרת חחחח.........
סתם המשך יהיה מתישהו אני לא יודעת עדיין מתי
חחח את יכולה לחפור כמה שאת רוצה מיצדי שיהיה לך בור כזה ענק מרוב שתחפרייי
אוהבת->מירב
בטח מסודרת...
תגידי..
מי אוהב אותך יותר ממני..???
מי מצחיק אותך שאת עצובה..? (וואלה נראה לי שהפעם זו לא אני...)
ממממ ממי לקחת השראה? בן כמה הוא? ומאיפה..? חחח סתם סתם.. 😛
אבל לא ענית לי איזה שיער יש לתום שנשמע אם הוא סוףףף
או סתם נחמד.. 😛
ואני זה מספיק תאמיני לי מה את צריכה יותר ממני..? 😛
הוא בן 19 והשער שלו חום שטני כזה אבל הוא מזה יפה
העניים שלו כאלה בולטות כי הוא שחום את נופלת שאת רואה אותו
אבל הוא גר רחוק 😢
הוא גר בצפון פגשתי אותו אצל דודים שלי...והוא מזה מצחיק את נקראת שאת רואה אותו חחח...
קארינו'ש אני פשוט מתה עליייךךךךך
חחחח....בא לי לשאול אותך אם בא לך לעשות לי ילד אבל את בטח רוצה לעשות כבר לתומר ילד חח
סתם...
אוהבת->מירב
חחחחחח הדבר הכי מושלם בעיני זה שיער שחור שחור.. כמו שלי.. 😛
אבל עיניים כחולות.. זה מהמםםםםם
אההה כן 1.75 ומעלה חחח
לעשות לך ילד..? בכיף.. 😛
חחחחח תומר..? הוא אמר שהוא לא רוצה ילדים שכחת.. חחח וגם אם כן.. לא כדי.. יצא לי ילד עם קול סקסי בטירוף.. (אומרים שלי יש קול כזה.. ולדעתי לתומר יש קול כזה) חחח אנשים יפחדו מזה כבר.. 😛 הוא יצא נמוך.. חבל עליו.. והוא יצא שרוט רצחחחח כי שנינו שרוטים.. קיצר.. עדיף שלא יהיה... 😛 מה שמצחיק.. זה שאני די שחומה.. ותומר לבןןןן אז מעניין באיזה צבע יהיה הילד.. 😛 מוקה חחח
חחח...נכון אבל הוא עדיין חתייך זה כזה שחום וכל זה והעיניים שלו זה הדב הראשון שאת רואה
ואם הוא אם בגד ים אז את הריבוים חחח...
ווואאייייי התיאור שאמרת עכשיו כמעט כמו החשפן
שרציתי שיהיה לך במסיבת רווקות לפני החתונה שלך ושל עומר
רק שהוא יותר גבוהה..
שרוטה שליייייי....מתה עלייך שמנה שלי
נווו אז מה אז יצא לכם ילד שרוט...
תראי אותי למשל ההורים שלי לגמרי נורמלים אבל יצא להם שלישיה של לא נורמלים
וקול סקסי שווה לא? סרוט זה מצחיק זה כיף?
את שחומה הוא בהיר אפשר להתפשר על אחד לבן אחד שחום
לא בקטע של ילדים לא צריך יש הרבה שרוצים ילדים חחח..
או שמוצאים בכוח סתםםם
אבל...מקסימום תעשי לי ילד...סתםםםםם
יש לי כבר מישהו שאני מוכנה לעשות לו אפילו תאומים אם הוא יבקש חחח...
אוהבת->מירב
חחחח מירבי סטלה שלי...
אהההה והחשפן..? אממ לא אמרת שיש לו חברה או משהו..? 😢
לא רוצהההה
חחחח וגובה 175 זה ומעלה פשוט 175 זה הסף.. לא פחות מזה.. 😛
למרות שתומר הוא 170 וקצת.. חחח אין אין שבר לי את כל העקרונות שלי הילד הזה..
בא לי לחנוק אותו..
חחחחח קול סקסי זה כיף לשמוע.. 😊
אבל שאנשים לא יתחרמנו רק מהקול של הילד..מסכן.. 😛
וילד שרוט..? וואי שנינו אבל הכייייי שרוטים בעולם.. חחח אבל את מכירה את השרוטים חכמים האלה.. שלא יודעים מאיפה הם חכמים.. כאילו הם מחרטטים ויוצאים חכמים.. ככה אנחנו.. אז לא רוצה לדעת מה יהיה.. חחח 😛 ילדי מילקי יהיו לנו.. 😊
חחח...לחשפן טוב הוא לא חשפן באמת
אבל להטפשת מול בנות מזילות ריר נראה לי הוא היה מסכים חח..
והייתה לו חברה אבל הם נפרדו כי...לא יודעת למה היא עצבנה אותו משהו כזה
והילד?שאנשים יתחרמנו מהקול שלו למה לא...??? חח
חחח אם זה שרוט חכם אז אין בעיה
ילד מילקי ? מילקי זה טעים אז אין בעיה חחח...
אוהבת->מירב
אני לא מצליחה להגיב בשרשור כי הוא כותב שיש יותר מדי סמיילים..
אז אני כותבת פה.. 😛
חחח מאיפה את מכירה את החתיך הזה תגידי לי.. 😛
אניייייי כועסת עלייךךךךךךךךךך
מה עם המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך? 😠
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 21/03/2007) אני לא מצליחה להגיב בשרשור כי הוא כותב שיש יותר מדי סמיילים..
אז אני כותבת פה.. 😛
חחח מאיפה את מכירה את החתיך הזה תגידי לי.. 😛
חחח...
את מי את ה'חשפן' אהמ... סתם עזבי משהו מפגר חחח
הזוי לגמרייי
יאללה אני כבר ממשיכה
אוהבת->מירב
QUOTE (oshritsa @ 21/03/2007) אניייייי כועסת עלייךךךךךךךךךך
מה עם המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך? 😠
לא צריך לכעוס כבר ממשיכה
סורי על היבוששש אבל עזבי אין לי זמן לנשום
עוד שנייה אני מתה מקוצר נשימה
אוהבת->מירב
המשך ביום שבת אולי
אני עיפה
אוהבת->מירב
הגיע הגיע...
חחחח את מוזמנת להכיר לי את "החשפן" שלך חחחחחח 😛
יאללה מירבייי ימייבשתת.. יום שבת פה.. 😊
יפה... תמשיכי...
חופיתוש 😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) הגיע הגיע...
חחחח את מוזמנת להכיר לי את "החשפן" שלך חחחחחח 😛
יאללה מירבייי ימייבשתת.. יום שבת פה.. 😊
חחחח...
ברור אני יכיר לך חחח...
אני כבר ממשיכההההה
אוהבת->מירב