QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) מקווה שאני ראשונה כי אם לא אני הורגת מישהו.. 😛
מאמי זה יצא סוףףףףףףףף כמו תמיד...
חחחח מוכשרת שלי.. ואני מחכה להכיר את החתיך שלך.. לא שכחתי..
יאללה מירבי להמשיך להמשיך... 😊
את לא צריכה להרוג אף אחד את ראשונה
חחחחח....תודה בובי
חחח....החתיך שלי? איזה חתייך החשפן או תום שניהם חתיכים חח..
אוהבת->מירב
החשפן... חחחחחחח
נשמע בדיוק הטעם שלי.. 😛
חחח..אני רואה נדלקת על החשפן מה
אני חושבת שאם הייתי מביאה לך אותו למסיבת רווקות היית מתחתנת איתו בסוף ולא אם החתן מי שזה לא יהיה
חחח...אבל אפשר להבין למה
אוהבת->מירב
אז למה את מחכה..? תכירי לי אותו.. =]
חחח...אין בעיה שהוא יחזור מחו'ל החא הזה טס לחודש ראית מזה?
אוהבת->מירב
חחחחח גמני רוצה.. אני מצטרפת אליו...
חחח בעצם נחכה שהוא יחזור..
ספרי קצת פרטים עליו שנשמע נכיר בנתיים.. 😛
בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) מקווה שאני ראשונה כי אם לא אני הורגת מישהו.. 😛
מאמי זה יצא סוףףףףףףףף כמו תמיד...
חחחח מוכשרת שלי.. ואני מחכה להכיר את החתיך שלך.. לא שכחתי..
יאללה מירבי להמשיך להמשיך... 😊
את לא צריכה להרוג אף אחד את ראשונה
חחחחח....תודה בובי
חחח....החתיך שלי? איזה חתייך החשפן או תום שניהם חתיכים חח..
אוהבת->מירב
החשפן... חחחחחחח
נשמע בדיוק הטעם שלי.. 😛
חחח..אני רואה נדלקת על החשפן מה
אני חושבת שאם הייתי מביאה לך אותו למסיבת רווקות היית מתחתנת איתו בסוף ולא אם החתן מי שזה לא יהיה
חחח...אבל אפשר להבין למה
אוהבת->מירב
אז למה את מחכה..? תכירי לי אותו.. =]
חחח...אין בעיה שהוא יחזור מחו'ל החא הזה טס לחודש ראית מזה?
אוהבת->מירב
חחחחח גמני רוצה.. אני מצטרפת אליו...
חחח בעצם נחכה שהוא יחזור..
ספרי קצת פרטים עליו שנשמע נכיר בנתיים.. 😛
מה את רוצה לדעת?
בואי נראה...הוא מנגן על גיטרה הולך כל סוף שבוע לחדר כושר...גם אני באה איתו אבל עומדת בצד
ומסתכלת עליו חחח
הוא מצחיק בטרוףףף...כבר ממזמן היה צריך להחליף את מיקל לואיס בפוקס
וטס לחול כמעט כל שני וחמישי...
מה את רוצה עוד לדעת שאלי אני יענה לך
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) מקווה שאני ראשונה כי אם לא אני הורגת מישהו.. 😛
מאמי זה יצא סוףףףףףףףף כמו תמיד...
חחחח מוכשרת שלי.. ואני מחכה להכיר את החתיך שלך.. לא שכחתי..
יאללה מירבי להמשיך להמשיך... 😊
את לא צריכה להרוג אף אחד את ראשונה
חחחחח....תודה בובי
חחח....החתיך שלי? איזה חתייך החשפן או תום שניהם חתיכים חח..
אוהבת->מירב
החשפן... חחחחחחח
נשמע בדיוק הטעם שלי.. 😛
חחח..אני רואה נדלקת על החשפן מה
אני חושבת שאם הייתי מביאה לך אותו למסיבת רווקות היית מתחתנת איתו בסוף ולא אם החתן מי שזה לא יהיה
חחח...אבל אפשר להבין למה
אוהבת->מירב
אז למה את מחכה..? תכירי לי אותו.. =]
חחח...אין בעיה שהוא יחזור מחו'ל החא הזה טס לחודש ראית מזה?
אוהבת->מירב
חחחחח גמני רוצה.. אני מצטרפת אליו...
חחח בעצם נחכה שהוא יחזור..
ספרי קצת פרטים עליו שנשמע נכיר בנתיים.. 😛
מה את רוצה לדעת?
בואי נראה...הוא מנגן על גיטרה הולך כל סוף שבוע לחדר כושר...גם אני באה איתו אבל עומדת בצד
ומסתכלת עליו חחח
הוא מצחיק בטרוףףף...כבר ממזמן היה צריך להחליף את מיקל לואיס בפוקס
וטס לחול כמעט כל שני וחמישי...
מה את רוצה עוד לדעת שאלי אני יענה לך
אוהבת->מירב
גיטרההה...??.
אני שנים מחפשת מישהו שילמד אותי...
כי אני ניסיתי ללמוד לבד ולמדתי שיר וחצי מהעצלנות שלי..
הוא נשמע לי מושלם מדי...
מכון כושר..? אני מצטרפת אליכם פעם הבאה..
חחחח זה דברים שצריך לדבר עליהם באייסי לא פה. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
רארררררררררררררררררר (כמו של אריה)
חחחחח בגלגול הקודם הייתי חתולה אני בטוחההה =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
רארררררררררררררררררר (כמו של אריה)
חחחחח בגלגול הקודם הייתי חתולה אני בטוחההה =]
מה באמת?
אולי בגלל זה עכשיו את סימבה חחח..
אני הייתי בגלגול הקודם שלי דג מזמר אולי בגלל זה אני כל הזמן מבלבלת את השכל לחברים שלי חחח
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
רארררררררררררררררררר (כמו של אריה)
חחחחח בגלגול הקודם הייתי חתולה אני בטוחההה =]
מה באמת?
אולי בגלל זה עכשיו את סימבה חחח..
אני הייתי בגלגול הקודם שלי דג מזמר אולי בגלל זה אני כל הזמן מבלבלת את השכל לחברים שלי חחח
אוהבת->מירב
נראה לי דווקא שהיית דג...
עכשיו את מפצה חפירות על זה ששתקת..
גמני חופרת הרבה.. בטח כי פעם רק ייללתי..
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
רארררררררררררררררררר (כמו של אריה)
חחחחח בגלגול הקודם הייתי חתולה אני בטוחההה =]
מה באמת?
אולי בגלל זה עכשיו את סימבה חחח..
אני הייתי בגלגול הקודם שלי דג מזמר אולי בגלל זה אני כל הזמן מבלבלת את השכל לחברים שלי חחח
אוהבת->מירב
נראה לי דווקא שהיית דג...
עכשיו את מפצה חפירות על זה ששתקת..
גמני חופרת הרבה.. בטח כי פעם רק ייללתי..
חחחחחחחחחחחחח
לא אבך יש אנשים שלעדם אני בישנית דווקא חח
תלוי בבבן אדםםםם
אבל הרגת אותי אם זהההה
חחחחחח...........שרוטההההה
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
רארררררררררררררררררר (כמו של אריה)
חחחחח בגלגול הקודם הייתי חתולה אני בטוחההה =]
מה באמת?
אולי בגלל זה עכשיו את סימבה חחח..
אני הייתי בגלגול הקודם שלי דג מזמר אולי בגלל זה אני כל הזמן מבלבלת את השכל לחברים שלי חחח
אוהבת->מירב
נראה לי דווקא שהיית דג...
עכשיו את מפצה חפירות על זה ששתקת..
גמני חופרת הרבה.. בטח כי פעם רק ייללתי..
חחחחחחחחחחחחח
לא אבך יש אנשים שלעדם אני בישנית דווקא חח
תלוי בבבן אדםםםם
אבל הרגת אותי אם זהההה
חחחחחח...........שרוטההההה
אוהבת->מירב
תכלס הגאונים הכי גדולים הם הכי שרוטים... 😛
אני יש לי חריטה יש לי באר מרוב שהשריטה ענקית..
אבל זה כיף להיות שרוטה.. =]
מה רע..?
חחחח אנשים בלי שריטה לא מעניינים.. 😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
רארררררררררררררררררר (כמו של אריה)
חחחחח בגלגול הקודם הייתי חתולה אני בטוחההה =]
מה באמת?
אולי בגלל זה עכשיו את סימבה חחח..
אני הייתי בגלגול הקודם שלי דג מזמר אולי בגלל זה אני כל הזמן מבלבלת את השכל לחברים שלי חחח
אוהבת->מירב
נראה לי דווקא שהיית דג...
עכשיו את מפצה חפירות על זה ששתקת..
גמני חופרת הרבה.. בטח כי פעם רק ייללתי..
חחחחחחחחחחחחח
לא אבך יש אנשים שלעדם אני בישנית דווקא חח
תלוי בבבן אדםםםם
אבל הרגת אותי אם זהההה
חחחחחח...........שרוטההההה
אוהבת->מירב
תכלס הגאונים הכי גדולים הם הכי שרוטים... 😛
אני יש לי חריטה יש לי באר מרוב שהשריטה ענקית..
אבל זה כיף להיות שרוטה.. =]
מה רע..?
חחחח אנשים בלי שריטה לא מעניינים.. 😊
נכון כמו אינשטיין הוא היה אהמממ....שרוט כזה אני חושבת
אבל כחי אותי לדוגמה אני פשוט גאוןןןן
ובאמת אנשים בלי טיפת שריטה משעממים רצח יש לי ילדה בכיתה אחת זה כמו מדבר סערה חחח..
והשריטה שלי זה כמו השבר הסורי אפריקני חחח
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
רארררררררררררררררררר (כמו של אריה)
חחחחח בגלגול הקודם הייתי חתולה אני בטוחההה =]
מה באמת?
אולי בגלל זה עכשיו את סימבה חחח..
אני הייתי בגלגול הקודם שלי דג מזמר אולי בגלל זה אני כל הזמן מבלבלת את השכל לחברים שלי חחח
אוהבת->מירב
נראה לי דווקא שהיית דג...
עכשיו את מפצה חפירות על זה ששתקת..
גמני חופרת הרבה.. בטח כי פעם רק ייללתי..
חחחחחחחחחחחחח
לא אבך יש אנשים שלעדם אני בישנית דווקא חח
תלוי בבבן אדםםםם
אבל הרגת אותי אם זהההה
חחחחחח...........שרוטההההה
אוהבת->מירב
תכלס הגאונים הכי גדולים הם הכי שרוטים... 😛
אני יש לי חריטה יש לי באר מרוב שהשריטה ענקית..
אבל זה כיף להיות שרוטה.. =]
מה רע..?
חחחח אנשים בלי שריטה לא מעניינים.. 😊
נכון כמו אינשטיין הוא היה אהמממ....שרוט כזה אני חושבת
אבל כחי אותי לדוגמה אני פשוט גאוןןןן
ובאמת אנשים בלי טיפת שריטה משעממים רצח יש לי ילדה בכיתה אחת זה כמו מדבר סערה חחח..
והשריטה שלי זה כמו השבר הסורי אפריקני חחח
אוהבת->מירב
חחחח כה גם אצלי יש כאלה..
או כאלה שנבהלים מהשריטה...
אבל אני שורטת אותם (אמרתי חתול או לא) אז הם לומדים...
חחחח הפכתי את הילדה הכי מדבר לסוג של שריטה קטנה..
חחח בזכות זה שהיא נהייתה חברה טובה שלי.. זה מגניב לראות את זה...
ואם את השבר הסורי אפריקאי אני לא רוצה לדעת מה אני.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 24/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/03/2007) בזכותי יש לך 61 עמודים.. 😂 😁
חחחח....מה הייתי עושה בלעדייך סימבה 😉
[נמצאת בעמוד 50]
סתם יאללהה ויאללה ויאללה מסיבה
בואי נעשה חפלה כבירה [מושפעת משיעורי ערבית]
אוהבת->מירב
חחחח יאללה מסיבה ענקית של שתינו...
קולולולולולוללולוללולולולולולולוללולוללולולולולולולולו
אושיייי המרוקאית צריכה להצטרף אלינו.. 😛
חחח...כןן בואי בואי נזמין אותה נעשה מסיבה
אני יעשה את הקולול של הדג מת שלי אושי תעשה את המרוקאי שלה
ואת הסימבהי שלך חחח
חחחחח...את לא נורמלית
אוהבת->מירב
רארררררררררררררררררר (כמו של אריה)
חחחחח בגלגול הקודם הייתי חתולה אני בטוחההה =]
מה באמת?
אולי בגלל זה עכשיו את סימבה חחח..
אני הייתי בגלגול הקודם שלי דג מזמר אולי בגלל זה אני כל הזמן מבלבלת את השכל לחברים שלי חחח
אוהבת->מירב
נראה לי דווקא שהיית דג...
עכשיו את מפצה חפירות על זה ששתקת..
גמני חופרת הרבה.. בטח כי פעם רק ייללתי..
חחחחחחחחחחחחח
לא אבך יש אנשים שלעדם אני בישנית דווקא חח
תלוי בבבן אדםםםם
אבל הרגת אותי אם זהההה
חחחחחח...........שרוטההההה
אוהבת->מירב
תכלס הגאונים הכי גדולים הם הכי שרוטים... 😛
אני יש לי חריטה יש לי באר מרוב שהשריטה ענקית..
אבל זה כיף להיות שרוטה.. =]
מה רע..?
חחחח אנשים בלי שריטה לא מעניינים.. 😊
נכון כמו אינשטיין הוא היה אהמממ....שרוט כזה אני חושבת
אבל כחי אותי לדוגמה אני פשוט גאוןןןן
ובאמת אנשים בלי טיפת שריטה משעממים רצח יש לי ילדה בכיתה אחת זה כמו מדבר סערה חחח..
והשריטה שלי זה כמו השבר הסורי אפריקני חחח
אוהבת->מירב
חחחח כה גם אצלי יש כאלה..
או כאלה שנבהלים מהשריטה...
אבל אני שורטת אותם (אמרתי חתול או לא) אז הם לומדים...
חחחח הפכתי את הילדה הכי מדבר לסוג של שריטה קטנה..
חחח בזכות זה שהיא נהייתה חברה טובה שלי.. זה מגניב לראות את זה...
ואם את השבר הסורי אפריקאי אני לא רוצה לדעת מה אני.. 😛
חח מה מדברי סערה לא מתקרבים אלי
הם חושבים שני חיזר נשבעת לךך
חחח...ואם אני השבר הסורי אפריקיני אז את כמו השרוף אבל השורט ממין נקבה
אוהבת->מירב