המשךךךךךךךךךךךךךךךךך??????????
שיהיה לי מה לקרוא מחר כי אני בגמילההה מסיפורים היום כי אני לומדת למבחן ואני לא רוצה להתבלבל חחחחחח
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/03/2007) מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..
הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...
אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!
אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
חחחח...קאריניי יפה שלי 😁
תודה...ואל תדאגי לא תכננתי לגמור את הסיפור 😉
חוץ מזה שאם המאפייה הרוסית אני לא מתעסקת
ראיתי סרט איך הם מכסחים את הצורה זה נראה לי כואב
חחח...תודה וממש תודה
מתה עלייך יפה שלי
למה כולם חושבים שאני רוצחת דמויות?
לא היה לי מה לעשות אם ליאת אז הרגתי אותה זה לא שזה כזה נורא
😊
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
חחחחח בטח שלא תתעסקי עם המאפיה הרוסית... 😛
על מה את אומרת כל כך הרבה תודות שתקי.. 😂
חחחחח טוב נו תהרגי אותה.. סלחתי
אבל רק הפעם.. =]
QUOTE (lidorushit @ 15/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/03/2007) מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..
הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...
אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!
אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
חחח קאריני בשביל זה יש אותך, את יכולה להגיד לה לא להרוגג 😁 😉
וכשחושבים על זה מירבוש גם לך לא חסר, רוצחת דמויותת 😛
כמה דמויות כבר הרגתי
את ליאת אמא שלה והגר שגם ככה היא לא חשובה מי יודע מה
שלוש תינוקות שעדיין לא נולדו אז זה לא ממש נחשב כי הם עדיין לא נולדו
(אבל לא הרגתי את טל בסוף... 🙄 )
חחחח...סתם יפות שלי
אם זה כל כך מבאס אותכן שאני הורגת דמויות תחשבו על דביר (הוא בכלא 😊 )
מתה עליכן
*-*אוהבת*-*
......מירב......
הרגת יותר ממני חחחחחחחחחחחחחח 😂 😂 😁 😁
וואי איזה רוצחת אני חחחח...
😉 😁 😛 😂 😊
חחח..טוב לפני שהמשטרה באה אלי על רצח דמויות אני לא מתכוונת להרוג עוד אנשים בנתיים
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (oshritsa @ 15/03/2007) המשךךךךךךךךךךךךךךךךך??????????
שיהיה לי מה לקרוא מחר כי אני בגמילההה מסיפורים היום כי אני לומדת למבחן ואני לא רוצה להתבלבל חחחחחח
אושי המשך יהיה אחרי מועדון לילה
מבטיחה המשך ארוךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב......
המשךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאללההה הגמילה הרגההה אותייייי אני חשבתי שיהיה המשך אבל אין 😢
אז כפיצוי את עושה המשך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 16/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/03/2007) מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..
הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...
אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!
אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
חחחח...קאריניי יפה שלי 😁
תודה...ואל תדאגי לא תכננתי לגמור את הסיפור 😉
חוץ מזה שאם המאפייה הרוסית אני לא מתעסקת
ראיתי סרט איך הם מכסחים את הצורה זה נראה לי כואב
חחח...תודה וממש תודה
מתה עלייך יפה שלי
למה כולם חושבים שאני רוצחת דמויות?
לא היה לי מה לעשות אם ליאת אז הרגתי אותה זה לא שזה כזה נורא
😊
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
חחחחח בטח שלא תתעסקי עם המאפיה הרוסית... 😛
על מה את אומרת כל כך הרבה תודות שתקי.. 😂
חחחחח טוב נו תהרגי אותה.. סלחתי
אבל רק הפעם.. =]
אני אומרת הרבה תודה....על זה שלא שלחת אלי את המאפייה הרוסית
סתםםם...
חחח....שמחה שסלחת...כי אני לא יעשה תחיית המתים או שזאת לא ליאת שהתאבדה
וזה בכלל אחותה התאומה האבודה שנשלחה לגור אצל הורים מאמצים שגרים באפגניסטן...
אז....אין בררה
אבל גמרתי אם הרציחות
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (oshritsa @ 16/03/2007) המשךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאללההה הגמילה הרגההה אותייייי אני חשבתי שיהיה המשך אבל אין 😢
אז כפיצוי את עושה המשך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני יעשה מהשך ארוך ארוך הכי ארוך שבעולם
את תצטערי שביקשת מרוב שהוא ארוך [טוב לא להגזים]
חחח...בשבילך פרק ארוך איזה חמודה אני
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
QUOTE (סוופרמאמי @ 16/03/2007) QUOTE (oshritsa @ 16/03/2007) המשךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאללההה הגמילה הרגההה אותייייי אני חשבתי שיהיה המשך אבל אין 😢
אז כפיצוי את עושה המשך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני יעשה מהשך ארוך ארוך הכי ארוך שבעולם
את תצטערי שביקשת מרוב שהוא ארוך [טוב לא להגזים]
חחח...בשבילך פרק ארוך איזה חמודה אני
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
ישששששש
אני מחכה רק לזה אני מתה מעייפותתתת
אושרית הבטחתי קיימתי פרק ארוךך
שניהם מתו" הוסיף הרופא "ליאת הייתה בהריון"
אורית פרצה בבכי. קמתי על רגלי ויצאת מבית החולים. לא יודעת לאן אבל פשוט רצה. ביקשתי שקט קיבלתי רעש רציתי שלווה והכל נהרס. 'אני שונאת החיים שלי' אמרתי בלי קול.
פרק 49
המשכתי לרוץ בלי שום כוונה מסוימת או מטרה מיוחדת. רצה בלי לדעת לאן?
"אדר!!!" שמעתי מישהו צועק מבין מחשבתי. המשכתי לרוץ מתעלמת מהקול שקורא לי.
נתקלתי באבן קטנה ונפלתי. "בואי אני יעזו לך לקום" אמר מי שקרא לי. זה היה תומר.
"אני לא רוצה לקום" אמרתי בוכה.
"שמעתי על מה שקרה אני ממש מצטער" אמר תומר בצער ידעתי שאכפת לו ידעתי שהוא אוהב אותי וגם אני אהבתי אותו אבל הדבר היחיד שעניין אותי זה שהחברה הכי טובה שלי מתה.
ישבתי על המדרכה לא רציתי לקום.
"היא מתה" אמרתי את מה שהיה כבר ברור "היא לא תחזור…החברה הכי טובה שלי מתה " דמעות זלגו מעיני ללא מנוחה.
הוא התיישב לידי על המדרכה. חיבקתי אותו. הוא היה כל כך במקום שהייתי צריכה אותו.
"את לא רוצה לקום? אז גם אני לא רוצה לקום" אמר תומר.
"מה הייתי עושה בלעדייך?" שאלתי. מסתכלת בעיניו בכזאת אהבה.
"אני אוהב אותך..דרי" אמר באהבה "אני לא יעזוב אותך"
כל הייתי צריכה אותו, כל הייתי זקוקה לחום הזה ממנו.
לא היה אכפת לי מהמבטים של כולם על שני המוזרים שישבו על המדרכה ואלו היו אנחנו.
נאנחתי "בוא נקום" אמרתי.
הוא קם "את רוצה שאני יחזיר אותך הביתה?" שאל.
"לא" השבתי לא רציתי לחזור הביתה להיות שקועה במחשבות.
"אז לאן את רוצה ללכת?" שאל תומר.
"תומר…אני רוצה להיות לבד" אמרתי.
תומר יתסכל עליי וחייך "אין בעיה" אמר "אבל בלי שטויות מובן?"
הוא הלך משמה ואני המשכתי להסתובב. הגעתי לים. התיישבתי על החוף מרגישה את רוח הנעימה.
הוצאתי את המכתב שכתבה לי ליאת.
קראתי שורה שחזרה במוחי
אני לא כמוך…אני לא חזקה כמוך ואני לא מסוגלת לשרוד את האכזבה.
'אם אני כל כך חזקה למה אני נשברת כל פעם מחדש… למה אני כבר לא יכולה לקום שוב אחרי שאני נפלתי כל כך הרבה פעמים.'
קינאתי בה כל כך על האומץ שלה לגמור את הכל. פעמים רציתי גם, אבל אני פשוט לא מסוגלת…אני חוזרת ואומרת לי שיהיה בסדר אבל שום דבר לא בסדר. עד שמסתדר הכל הכול נהרס…אבל שוב אני אומרת לעצמי יהיה בסדר ושוב לא בסדר…ולמרות הכל אין לי את האומץ לגמור את הכל.
נזכרתי בפעם הראשונה שפגשתי את ליאת זה היה שעברתי לכאן…המורה אמרה לי לשבת לידה התיישבתי ילד רזונת בלונדינית. אני זוכרת ששאלתי אותה אם היא אוכלת משהו היא אמרה שלא וצחקנו כבר אז ידעתי שאנחנו נהפוך לחברות.
אבל זהו…ליאת החליטה שנמאס לה לסבול.
הפלאפון שלי צלצל.
"הלו?" עניתי.
"מדבר רב פקד זיו מורנו" אמר מהקיו השני "אני מתקשר בקשר התלונה שלך הקשורה לדביר מורנוב"
"נווו?" שאלתי
"רציו לומר לך שנמצא עכשיו בכלא הוא הודה ישר" אמר
"תודה רבה" אמרתי
לאחר שניתקתי נשמתי לרווחה לפחות משהו אחד טוב קרה לפחות הוא הודה.
הלכתי למיכל הביתה. נכנסתי לחדרה.
היא ישבה שמה בוכה. "אני יודעת מה קרה לה" אמרה מיכל "אני יודעת שהיא לסבית ושהיא נישקה אותך…אבל אני לא מבינה למה? למה היא עשתה את זה?"
שתקתי מנסה לחשוב למה באמת היא עשת את זה?
"אני חושבת שבגלל…שבגלל הבושה" אמרתי "היא פחדה שיגלו מי היא או מה היא"
"זה דבילי" אמרה מיכל "לא מתים בגלל הבושה אנשים יכולים לקבל אותה"
"מיכל להתאבד ולא משנה למה זאת כבר דרך טיפשית זה לבחור בדרך הקלה" אמרתי "אבל כנראה שהיא כבר הייתה על הסוף. כנראה שקראו לה עוד דברים. כמו ההריון…או שהיא הרגישה שהיא לא יכולה לסבול את זה יותר שמישהו ידע ל זה שהיא לסבית"
"אני מתגעגעת אליה היא חסרה לי" אמרה מיכל.
"גם לי היא חסרה" אמרתי.
ישבנו שנינו בחדרה מדברות על ליאת. על כל הדברים שהיו על הזיכרונות היפים. העדפנו לשכוח מהדברים הרעים. רצינו לזכור אותה חייכנית שמה וטובה.
"מסכנה אורית" אמרה מיכל.
"כן…לא מספיק בעלה נפטר עכשיו גם הבת שלה, היא בטח עכשיו ממש בודדה" אמרתי.
למחרת הייתה ההלוויה. היו שמה חוץ ממני מיכל מאורית ומתומר שביקשתי ממנו לבוא גם ילדים מהכיתה טל סבא וסבתא שלה ודודים. היה מעוד עצוב כל ההלוויה בכינו.
בשבעה באנו כל יום. וגם אחריה כדי לבדוק שהכל בסדר אצל אורית. אבל אורית הייתה כבר בדיכאון היא הייתה בודדה כל כך.
ולמרות שרצינו לעזור לה זה כבר לא היה אפשרי.
"קבעתי לך טור אצל דר' אביב" אמר אבא.
הסתכלתי עליו. הוא רואה שקשה לי. אבל תמיד קל לתת למישהו להקשיב לך ולנסות להבין מלעשות את זה לבד.
"טוב" אמרתי "נראה לי אני יחזור לטיפולים אצלו".
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
"אני נשבעת לך שאני לא יכולה יותר" אמרתי לתומר שנפגשתי איתו. זה היה שחזרתי מאורית בכינו והרבה הימים ליד אורית קשים.
"מאמי יהיה בסדר" אמר תומר "את יודעת כמה את עוזרת לה"
"כן..אבל קשה לי לשמוע את הבכי הזה…זה מזכיר לי את כל מה שקרה" אמרתי.
"יהיה בסדר" אמר תומר.
"איזה בסדר" אמרתי "קשה לי אתה מבין מזה…אני כל הזמן חושבת עלייה על זה שאם הייתי טיפה יותר לצידה אז אולי זה לא היה קורה..אבל.."
"זה היה קורה איתך או בלעדיך זה לא קשור אלייך" אמר תומר שהיה כבר לא פעם אחת אם רגשות האשמה שלי שמת לי התינוק ולא רצה את זה שוב.
"אני יודעת אני פשוט רוצה קצת שקט" אמרתי.
"אולי אני יכול לעזור לך אם השקט הזה" אמר וחייך.
"מה זאת אומרת?" שאלתי.
"מה דעתך על חופש בטבריה?" שאל תומר.
חיבקתי אותו "זה בדיוק מה שאני צריכה מתי זה?" שאלתי.
"בראש השנה" אמר תומר.
"ממש תודה" אמרתי.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
חודש עבר התחילה כבר שנת הלימודים. נכנסנו אני ומיכל לכיתה הסתכלתי למקום בו ישבנו שנינו. אני וליאת. זה היה מוזר שהיא לא שמה. הלכתי כבר כמה פעמים לטיפולם אצל דר' ברק הוא עוזר לי. אבל אני עדיין מתגעגעת אליה.
התישנו אני ומיכל בשולחן האחרון ליד החלון. נזכרתי בשנה הסוערת של שנה שעברה. אול הכל השתנה? או שגם השנה הזאת תהיה ככה?
המורה נכנסה. "שלום תלמידים איך עבר עליכם החופש?" שאלה כמו תמיד השאלה הראשונה שהמורות שואלות שהן נכנסות לכיתה.
אם היא הייתה שואלת אותי היא בטח הייתה מבינה שסיוט. "זאת השנה האחרונה" אמרה לי מיכל "הזמן עובר מהר"
"כן הוא עבר מהר" אמרתי.
"תומר מחר מתגייס" אמרה מיכל "את באה?"
"כן ברור" אמרתי "הוא חבר שלי איך לא?"
מיכל השתתקה לרגע "את לא תפגעי בו נכון?" שאלה "אולי את לא יודעת אבל הוא כבר נפגע ממישהי הוא לא צריך להיפגע שוב"
"אני לא יפגע בו" אמרתי "תומר הוא הבחור הכי מתוק שפגשתי אני בחיים שלי לא יחשוב על לפגוע בו"
"יופי" אמרה מיכל.
"את חושבת שיש סיכוי שהשנה הזאת תהיה רגועה יותר?" שאלתי.
"אני אומרת הכל יכול לקרות" אמרה מיכל "אבל אני מקווה שכן"
"גם אני" אמרתי.
"אדר!!! רק התחילה השנה ואת כבר מתחילה לפטפט כל השיעור?" שאלה המורה.
"יווו..מי ישמע מה אמרת…שזאת שנה חשובה במיוחד ובלה בלה בלה תעשי לי טובה אין לי כוח לזה" אמרתי.
"אני רואה שאין גבול לחוצפה שלך" אמרה המורה.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
דפיקה נשמעה בדלת של ביתה של אוית. אורית פתחה וראתה נער בן 19 עיניו כחולות שערו חום. חטוב ושרירי. "את אורית?" שאל.
"כן מי אתה?" שאלה כלא מבינה.
"אני תום" אמר "אולי שאני יספר לך במדויק מי אני את תתחילי להבין" הוסיף
היה מין כעס בקול שלו. אורית ניסת להבין מי זה. "שמעתי שליאת מתה עצובה לשמוע שאחותי מתה" אמר תום.
אורית לא הבינה מי שהוא או מה הוא רוצה ממנה.
"מי אתה?" שאלה.
תום חייך היא לא ידעה עליו בכלל.
תגיבו
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מירבוששש איזה פרק מ=ד=ה=י=ם=😛 וארוך (((:
א-ה-ב-ת-י- 😊
מחכה להמשך,שבת שלום 😊
QUOTE (lidorushit @ 17/03/2007) מירבוששש איזה פרק מ=ד=ה=י=ם=😛 וארוך (((:
א-ה-ב-ת-י- 😊
מחכה להמשך,שבת שלום 😊
תודה לידורייי
הבטחתי ארוך וקימתי
חחח...שבת שלום בובי
אוהבת-->מירב
נוו מ רק תגובה אחת?
אל תאכזבו בנות השקעתי...תגיבו
אוהבת->מירב
מאוהבבבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתת
מירב ירעההה עד 12 בלילה חכיתי להמשךךךךך ולא המשכת.
בקיצר מאמי מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךךךךך עוד יותר כי זה היה קצרררררר
QUOTE (oshritsa @ 17/03/2007) מאוהבבבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתת
מירב ירעההה עד 12 בלילה חכיתי להמשךךךךך ולא המשכת.
בקיצר מאמי מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךךךךך עוד יותר כי זה היה קצרררררר
חחח...סליחה שהשארתי אותך ערה עד 12 בלילה
אבל הפרק לא קצר לכך לי שלוש דפים בוורד בדרך כלל אני רושמת דף וחצי חח..
המשך יהיה שיגיבו למה כולם החליטו לעשות לי דווקא לא מגבים לי חח
אוהבת->מירב