התגעגעתי לסיפור המושלם הזה 😊
מ-ד-ה-י-ם-(: -(: -(:
מחכה להמשך 😛
שבת שלוםם מירבוש 😊
פרק מדהים!!!
איזה חמווווווווד תומר יאוו 😁
גמאני רוצה מישהו כזה חמוד.. 😛
סוף סוף יש לה מישהו נורמלי.. חחח
לעומת דביר ת'אמת כל אחד יהיה נורמלי..
פרק מהמם נשמה שלי!!!..
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 🙄
אוהבת רחלוש =]]
חחחחח לפחות הוא לא כמו תומר אצלי... 😛
מירבי זה מהמםםםם
מוכשרת אחת...
יאללה תמשיכי כבר...
תגידי...
אפשר לגנוב לך את תומר..? 😊
אוו תודה לאלללללללללללללללללל
מדהים יפה שלי
אני אוהבת אוהבת אוהבת תסיפור הזה
המממממממשך
שבת שלום
וואיייי פרקקק מדהיםם הגיעעע הזמן באמתתת
בבקשההה המשך הכי מוקדם שאפשררר
לא לא לא לא לא!!!!!!! מסכנה..לא יכול להיות לה רגע אחד טוב בחיים?! 😢
בפרק כל כך מדהייייםםםםםםםם!!!!!!!!!! תמשיכי דחוף בובי!=]
QUOTE (lidorushit @ 10/03/2007) התגעגעתי לסיפור המושלם הזה 😊
מ-ד-ה-י-ם-(: -(: -(:
מחכה להמשך 😛
שבת שלוםם מירבוש 😊
תודה לידורייי ממש תודה
סורי שאני מיבשת הרבה
😊
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (loisana11 @ 10/03/2007) פרק מדהים!!!
איזה חמווווווווד תומר יאוו 😁
גמאני רוצה מישהו כזה חמוד.. 😛
סוף סוף יש לה מישהו נורמלי.. חחח
לעומת דביר ת'אמת כל אחד יהיה נורמלי..
פרק מהמם נשמה שלי!!!..
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 🙄
אוהבת רחלוש =]]
חחח...באמת חמודדד
לאכול אותו מרוב שהוא חמוד חחח...
את השם לכחתי מאח שלי את האופי ממש לא
ודביר? הוא חלאה שונאת אותו
תודה רחלו'ששש אני ימשיך....מתישהו בשבוע שאני יוכל
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/03/2007) חחחחח לפחות הוא לא כמו תומר אצלי... 😛
מירבי זה מהמםםםם
מוכשרת אחת...
יאללה תמשיכי כבר...
תגידי...
אפשר לגנוב לך את תומר..? 😊
חח. למה? גם תומר אצלך חמוד
תודה יפה שלי
ממש תודה
ורוצה את תומר? כחי מאמי אין לי בעיה
אולי לאדר סיפור שלי תיהיה בעיה גם ככה היא משוגעת ולא בסדר
אבל רוצה אותו כחי 😂
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (chen-daskal @ 10/03/2007) אוו תודה לאלללללללללללללללללל
מדהים יפה שלי
אני אוהבת אוהבת אוהבת תסיפור הזה
המממממממשך
שבת שלום
תודה מאמי
אני אוהבת אוהבת אוהבת אותך
המשך? לא היום בטוח מתי לא יודעת
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (תוביתות @ 12/03/2007) לא לא לא לא לא!!!!!!! מסכנה..לא יכול להיות לה רגע אחד טוב בחיים?! 😢
בפרק כל כך מדהייייםםםםםםםם!!!!!!!!!! תמשיכי דחוף בובי!=]
כנראה שלא..חחח
סתם תובלי
תודה מאמי ממש תודה
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 11/03/2007) וואיייי פרקקק מדהיםם הגיעעע הזמן באמתתת
בבקשההה המשך הכי מוקדם שאפשררר
חח..תודה בובי ממש תודה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
אני שמה המשך...למרות שאני לא מרגישה טוב
אבל משעמם לי רצח
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
הטלפון צלצל. "אדר?" שמעתי מישהו מעבר לקיו.
זאת הייתה בת היא בכתה. "כן? מי זה?" שאלתי.
"אמא של ליאת" אמרה.
"מה קרה לליאת?" שאלתי חוששת.
היא בכתה. "ליאת היא בבית החולים, היא ניסתה להתאבד" אמרה.
השפופרת נפלה מידי. "זה לא יכול להיות" מלמתי.
פרק 48
הלכתי לבית החלים הכי מהר שיכולתי. אני לא מאמינה…איך זה קרה? למה זה קרה?.
ראיתי את אמא של ליאת יושבת לבד. אבא של ליאת מת לפני שליאת נולדה. התקרבתי אליה.
"היא בסדר?" שאלתי מודאגת.
"הרופאים נלחמים על חייה הם אמרו שהיא הגיעה לכאן במצב אנוש..שהיא מתנדנדת בין חיים למוות" אמרה אורית (אמא של ליאת)
"ואת בסדר?" שאלתי היא נראתה לי כל כך מסכינה ואבודה כל כך בודדה.
היא התחילה לבכות. "היא השאיר את זה לך" אמרה אורית והביאה לי מכתב.
לאדר,
אני לא יכולה אם זה יותר. אני מפחדת כל כך מהמבט שלך שתראי אותי.
בזמן הזה שלא דיברנו קרה הרבה…
התבלבלתי כל כך נמשכתי לאיזה בחור בן 18 שהבטיח לי שהוא אוהב אותי. לא הבנתי איך זה קרה לי? אני לסבית זה לא יכול להיות. ואז פתאום המשיכה העצומה הזאת הפכה לאהבה שפשוט לא יכולתי לשרוד. את מבינה? אני מצד אחד הרגשתי אלייך משהו ונישקתי אותך.
ומצד שני אני מתאהבת לבחור אחר שהרס את חיי.
הבנתי איך את מרגישה שאת מתאכזבת מכולם. אבל הבנתי דבר נוסף חשוב לא פחות.
שאני לא כמוך…אני לא חזקה כמוך ואני לא מסוגלת לשרוד את האכזבה.
הוא הכניס אותי להריון. שסיפרתי לו הוא הרביץ לי. הוא אמר שעשיתי את זה בכוונה ועזב אותי.
ואני נשארתי לבד. ואז הבנתי שסתם הכל סתם…החיים שלי סתם
אני ברחתי ממך ושיקרתי לעצמי שאני מאוהבת בו…אני לא יכולה לחיות יותר…
והכדורים שהיו לעד המיטה כל כך קרצו לי כאילו לחשוב לי כחי אותנו אנחנו נעשה קץ לסבל הנורא שרודף אותך. והחלטתי שאני רוצה לעשות לזה סוףףף
אני מבקשת ממך אל תתני להם לתת לי לחיות זה רק יקשה עלי יותר ממה שקשה לי. זה יגרום לי להביט לך בעיניים ולדעת שאני לסבית ואת לא…שאני שונה מכולם.
אף אחד לא ירצה יותר להתקרב אלי. אני יודעת שאני מטומטמת שאני לוקחת איתי לא רק את עצמי אלה את הבן שלי אבל אני יודעת גם שהוא רק יסבול שהוא יגדל שכולם יציקו לו בגלל שאמא שלו לסבית.
אני לא רוצה לחיות החיים שלי מסריחים.
אני באמת לא כמוך שמסוגלת לשרוד. אל תתני להם לתת לי לחיות בבקשה…
ממני,
ליאת
החזקתי את המכתב דידי שרעדו. 'לא לתת להם לתת לה לחיות? איך היא רוצה שאני יעשה את זה?' אמרתי לעצמי.
"יהיה בסדר אורית" אמרתי לה.
"לא יהיה בסדר, הבת שלי רצת למות. את מבינה מזה? זה אומר שהיא סובלת שהיא לא יכולה יותר. לא יהיה בסדר בכלל" אמרה אורית.
"זאת לא אשמתך" אמרתי.
"וזה גם לא משנה של מי האשמה…אני פשוט רוצה לדעת למה? למה זה הגיע למצב כזה?" אמרה אורית. ראיתי את מיכל נכנסת לבית החולים היא התקרבה אלי וחיבקתי אותה.
"אני לא מאמינה שהיא ניסת להתאבד" אמרה מיכל.
"היא השאירה לך גם מכתב" אמרה אורית. היא נתנה לה מכתב. ומיכל קראה אותו. דמעה זלגה מענייה.
"מה קרה ?" שאלתי
"היא רשמת שהיא מעוד אוהבת אותי..ושהיא מעוד מצטערת אבל היא לא רוצה לחיות יותר שהיא שונאת את החיים והיא שונאת לחיות" אמרה מיכל. חיבקתי את מיכל שבכת אני לא בכיתי. היא לא מתה..יש עוד סיכוי.
חיכינו מחוץ חדרה בבית החולים אומרים תפילה בלב ומבקשים שהכל יהיה טוב.
*~*~*~*~~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
ישבתי בסלון וראיתי טלוויזיה בלי להתרכז בכלל עומר צריך לבוא עוד מעט. כדי שאני יספר לו את כל האמת. אולי הוא באמת צרייך לדעת על כל הטעויות שעשיתי.
הייתי מפגר שזה מה שעשיתי.
הייתי מטומטם כל מה שהניע אותי זה רק המחשבה על נקמה...על איך לגרום לה לבכות.
דפיקה נשמעה בדלת. קמתי ופתחתי אותה. "היי" אמר עומר ונכנס "מה רצית לומר לי?"
"בוא שב" אמרתי "רוצה לשתות משהו?"
"דביר, אתה יכול לדבר כבר אני יחשוב שזה משהו רציני"
"זה משהו רציני" אמרתי
"מה קרה?" שאל עומר.
"אני רוצה לומר לך שאני מצטער" אמרתי.
"על מה?" שאל עומר.
"על שאני השלתי אותך..גרמתי לך לחשוב שאני אח מושלם וזה לא נכון" אמרתי
עומר לא הבין מה קרה לי.
דפיקה חדה נשמעה בדלת "מי זה?" שאלתי.
"תפתח משטרה" אמרו. קמתי קם ופתח. 'זה הסוף' חשבתי לעצמי.
"אתה דביר מורנוב?" שאלו.
"כן" אמרתי.
"מה העניין?" שאל עומר שלא הבין מה קרה.
"אתה עצור דביר" אמר השוטר. הם שמו עלי אזיקים. עומר הסתכל עלי כלא מבין. "אני מצטער עומר" אמרתי.
"מה קרה?" שאל כילד שסיפרו לו שהבן אדם האוהב עליו לא באמת משולם כמו שהוא חשב.
השוטרים משכו אותי לניידת והכניסו אותי בכוח. זה הכל מגיע לי.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
ישבנו אני מיכל ואורית בחוץ מחכות לרופא שיצא ויגיד לנו מה מצבה. בשלב מסוים התחלתי להתייאש.
ראיתי את הרופא ויוצא אלינו בפנים מודאגות שהביעו משהו לא טוב.
"אנחנו…" היא לו קשה לומר לנו את זה, ואני כל כך קיווית שאני טועה.
"נו דבר כבר!!!!" צעקתי.
"כנראה שהיא לקחה יותר מידי כדורים לא היה שום דבר שאפשר לעשות היא הגיעה לכאן חצי מתה" אמר הרופא.
אורית בכתה. "דבר נורמאלי, מה חצי מתה?" שאלתי לא יכולתי לקבל את זה.
"ליאת היא..היא מתה" אמר הרופא.
דמעה זלגה מעיני לראשונה מאז שמעתי על כך שהיא נכנסה לבית החולים.
שום דבר לא יכול להיות טוב? קודם כל הורגים לא את התינוק אחר כך את אמא שלי ועכשיו את ליאת יחד אם התינוק שלה.
"שניהם מתו" הוסיף הרופא "ליאת הייתה בהריון"
אורית פרצה בבכי. קמתי על רגלי ויצאת מבית החולים. לא יודעת לאן אבל פשוט רצה. ביקשתי שקט קיבלתי רעש רציתי שלווה והכל נהרס. 'אני שונאת החיים שלי' אמרתי בלי קול.
תגיבו למה אני השקעתי בפרק הזה ואני חושבת שהוא יצא כזה בסדר.
מקווה שתאהבו גם
*-*אוהבת*-*
......מירב......