בנות המשך כנראה לא יהיה בזמן הקרוב
*-*אוהבת*-*
......מירב........
ואי מדהיםםםםםם 😊)
ולמה לא תמשיכיי?! :[
נווו את חייבת!!!
ליווש הייתי ממשיכה היום אבל אני עייפה
ומחר יש לי ללמוד למבחן
אני ימשיך מתישהו שייהיה לי זמן
חוץ מזה תודה בובי מתה עלייייךךךךךךךךךך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
לא יהיה היום המשך יש לי מבחן בהיסטוריה
כוס עמק שונאת היסטוריה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
שיהיה בהצלחה... המון בהצלחה מירבייי =]
לללללללללללללללללללללללללא😢
אני רוצה המממממממממממממממממשך
אבל שיהיה בהצלחה קודם לימודים😊
אוווהבת אותך3>
מירבי איזה שני פרקים מושלמיייםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור כזה מדהים יא מוכשרת!
תמשיכי דחוף מאמי!=]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 06/03/2007) שיהיה בהצלחה... המון בהצלחה מירבייי =]
תודה קארינו'ששש
היה בסדר נחמד כזה
פליז שעצא לי טוב אני חייבת ציון טוב
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (chen-daskal @ 07/03/2007) לללללללללללללללללללללללללא😢
אני רוצה המממממממממממממממממשך
אבל שיהיה בהצלחה קודם לימודים😊
אוווהבת אותך3>
חחחחחח....
המשך יהיה מתישהו עדיין לא יודעת מתי אין לי כוח עכשיו
אהה ותודה מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (תוביתות @ 07/03/2007) מירבי איזה שני פרקים מושלמיייםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור כזה מדהים יא מוכשרת!
תמשיכי דחוף מאמי!=]
תודה תובלי
ממש ממש תודה אני ימשיך נראה לי יום שישי אין לי זמן
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
מירבוש שליייייייייייייייייייייי 😊
את? מוכשרתת
הספור?מדהיםם
אני? רוצה המשך בקרובב 😛
אוהבת מלא (:
QUOTE (lidorushit @ 07/03/2007) מירבוש שליייייייייייייייייייייי 😊
את? מוכשרתת
הספור?מדהיםם
אני? רוצה המשך בקרובב 😛
אוהבת מלא (:
לידורו'ש שלייייייייי........
תודה ילדה יפהההההההההההה
אני מתה מתה מתה מתה (טוב די כמה אפשר למות) עלייייייךךךךך
מאמי אני מבטיחה להמשיך שאני יכל (כנראה יום שישי)
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
QUOTE (סוופרמאמי @ 07/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 07/03/2007) לללללללללללללללללללללללללא😢
אני רוצה המממממממממממממממממשך
אבל שיהיה בהצלחה קודם לימודים😊
אוווהבת אותך3>
חחחחחח....
המשך יהיה מתישהו עדיין לא יודעת מתי אין לי כוח עכשיו
אהה ותודה מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
ביאסת אותיע
חנצו'ק לא להתבאס עכשיו אני ממשיכה
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
הדלת נפתחה ראיתי את אמא של עומר ושל דביר…דביר הלך מהר כנראה לא רצה שהיא תראה אותו.
"עומר בבית?" שאלתי.
"כן כנסי הוא בחדר שלו" אמרה אמא שלו.
נכנסתי לחדר שלו וראיתי אותה מסתכל עלי מופתע.
"עומר…אנ…אני צריכה לספר לך משהו" אמרתי
פרק 47
עומר הסתכל עלי מחכה שאני ידבר.
"מה?" שאל עומר מנסה לזרז אותי. 'אני רוצה לספר לך על אחייך שהוא ניצל אותי רק בשביל סקס למרות שהוא נשואי, הוא הרג את אשתו הגר בגלל שהוא לא רצה שתדע כמה הוא נורא ושתמשיך להעריץ אותו בלי לדעת שהוא חלאה, אני רוצה לספר לך שבגללו אמא שלי מתה בגלל ששברתי לך את הלב ובגל כל הסיפור הזה שההינו ביחד המשפחה שלו שונאת אותו' אמרתי בלי קול הסתכלת בעינו רק עכשיו שמתי לב כמה הן דומות לעיניים של אחיו.
נזכרתי בדבריו של דביר "עומר הוא ידיד שלך את תפגעי בו" אמר דביר הוא היחיד במשפחה שלי שלא יודע מה קרה בנינו ואת יודעת למה לא סיפרו לו? כי זה היה שובר אותו…כי הוא תמיד חשב שאני האח למופת הוא העריץ אותי וברגע שהוא יגלה הכל אני לא יודע איך הוא יגיב".
מגיע לו לדעת מה אחיו עשה הוא לא יכול לחיות באשליה שאחיו הוא טוב לב. אחיו הוא חלאה. אבל אני לא יכולה להיות כמו אחיו ולפגוע באחרים רק בשביל נקמה.
"אדר הכל בסדר?" שאל עומר.
"אני…אני לא יכולה" אמרתי יצאתי מביתו והלכתי משמה מהר לתחנת האוטובוס חיכיתי עד שהאוטובוס יבוא .
"אמרת לו?" שאל דביר.
"לא…אני לא כמוך אני לא יפגע באחרים כדי לפגוע בך" אמרתי.
היה שקט הוא לא אמר כלום וכך גם אני. "אני מצטער" אמר דביר.
"אתה הרגת את אמא שלי" אמרתי "אתה הרסת לי את החיים. ולמה? כי חלאה"
הוא שתק.
"אני לא סיפרתי לעומר אבל אני חושבת שכדאי שאתה תספר כי אני לא מתכוונת לשתוק אני מתכוונת לספר הכל למשטרה" אמרתי "על זה שניצלת אותי על שהרגת את הגר ועל כך שהצעת לאמא שלי סמים ועכשיו היא שוכבת בקבר חסרת חיים" אמרתי האוטובוס הגיע עליתי בלי לחכות שהוא יגיד משהו.
נכנסתי הביתה ראיתי את יריב יושב בסלון הוא הסתכל אלי ושתק. "את בוכה?" שאל.
הוא קם וחיבקתי אותו "איפה טעיתי שהכל נהרס לי ככה?" שאלתי אותו.
"אני מבטיח לך שהכל יסתדר" אמר יריב.
"אני רוצה שקט זה הכל" אמרתי. נאנחתי אומרים שהסוף תמיד טוב אבל מתי יהיה הסוף הטוב הזה שכולם מדברים עליו?
נכנסתי לחדר שלי. חושבת על מחר, מחר בבוקר אני ילך למשטרה אני יגיש תלונה הוא צריך לשלם על מה שעשה.
למחרת בבוקר צלצלתי למיכל רציתי שהיא תבוא איתי אבל היא לא ענתה לי. גם טל לא היה בבית. באותו הרגע כל כך רציתי את ליאת. חייגתי את מספר הנייד שלה מקווה שהיא תענה לי. אבל היא לא ענתה.
ליטפתי את פרנדי. "אין מה לעשות אני ילך לבד" אמרתי. יצאתי מהבית. והתחלתי ללכת לעבר תחנת המשטרה.
"אדר!!!!" שמעתי מישהו קורה לי הסתובבתי. ראיתי את תומר. הוא התקרב אלי חיבקתי אותו שמחתי כל כך לראות אותו. "לאן את הולכת?" שאל תומר.
"אני הולכת למשטרה" אמרתי וסיפרתי לו על ההחלטה להסגיר את דביר.
"את עושה את הדבר הנכון" אמר תומר.
חייכתי אליו. "אני צריכה ממך טובה" אמרתי.
"מה?" שאל תומר.
"אני רוצה שתבוא איתי. אני מרגישה שאני לא יכולה לבד" אמרתי.
"ברור שני יבוא איתך" אמר תומר.
"תודה" אמרתי "אני צריכה אותך לידי"
"בואי" אמר הוא החזיק בידי וזרם חמים עבר בגופי. הגענו לתחנת המשטרה. רעד קל הציף את גופי.
שיצאתי מתחנת המשטרה הייתה לי רגשה טובה.
תומר חיבק אותי והרגשתי כל כך טוב בקרבה שלי אליו. אני לא יודעת איך להסביר את זה. משהו נקי כזה טהור שלא הרגשתי הרבה זמן אם בחור. אהבתי אותו, ואת ההרגשה הזאת לא רציתי להרגיש אבל פתאום זה היה נראה לי הדבר הכי טבעי שיקרה והכי טוב שקרה לי . "תומר.." מלמלתי את שמו.
הוא הסתכל לי בעיניים. אלף ואחת שאלות התרוצצו במוחי. מה יקרה אם אני יפגע שוב?
מה אם הוא ישקר? ואולי הוא לא מעוניין בבחורה שכל מה שהיא לא תעשה יסבך לה את החיים.?
הוא הרים את ראשי הביט בעיני. "אני…" אמרתי ונעצרתי הוא שם את העצבה שלו על שפתי
"שששש…"
הסתכלתי עליו "תומר..אני.." אמרתי.
"כמה את מדברת" אמר תומר.
שתקתי הסתכלתי בעיניו לא מתנתקת לרגע. יה שקט מסביב אבל אני שמעתי כל כך הרבה דברים שלא נאמרו.
מנגינה שקטה על אהבה התנגנה לי בראש. ואז זה קרה מה שלא היה פשר לעצור אותו גם הם היו רוצים. הצמדתי את שפתי לשלו. מרגישה את הטעם שלו ולא מעזה לרגע להרחיק את שפת כדי שהרגע הסום הזה לא יעלם.
"אני אוהבת אותך" אמרתי. חייכתי.
"גם אני אדר…אני מאוהב בךך כבר מאותו הרגע שנפגשנו" אמר תומר.
"מה אתה מסתכל עלי ככה?" שאלתי וחיוך התנוסס על פני "נשק אותי" לחשתי לו.
הוא הקריב אותי אליו נישק אותי גופי נוגע בשלו שפתי על שפתיו. וליבנו צועק אהבה.
הייתי מאושרת. מאושרת לדעת שעכשיו הוא נמצא מולי אהב אותי ומנשק אותי.
הרחקתי את שפתי טיפה משלו וחיבקתי אותו. "תודה תומר" אמרתי "תודה שאתה איתי" חייכתי "ותודה שאתה שלי"
"אין לך מה להודות לי" אמר תומר.
חזרנו מחובקים הביתה. "אני מבטיח לך מחר שמחר נלך שנינו לאנשהו אני יעשה לנו דייט נורמאלי" אמר תומר.
"אין בעיה" אמרתי.
הוא נישק אותי "ביי ילדה יפה" אמר תומר.
"ביי נסיך שלי" אמרתי.
הוא הסתכל עלי וחייך ואני עליו. הוא הלך.
עליתי לחדרי פרנדי הסתכל עלי במבט סקרן. הרמתי אותו וחיבקתי אותו. "אני מאוהבת פרנדי אני מאוהבת ומאושרת" אמרתי לו.
קפצתי על המיטה שלי כמו ילדה קטנה בעוד פרנדי בידי.
הטלפון צלצל. "אדר?" שמעתי מישהו מעבר לקיו.
זאת הייתה בת היא בכתה. "כן? מי זה?" שאלתי.
"אמא של ליאת" אמרה.
"מה קרה לליאת?" שאלתי חוששת.
היא בכתה. "ליאת היא בבית החולים, היא ניסתה להתאבד" אמרה.
השפופרת נפלה מידי. "זה לא יכול להיות" מלמתי.
יאללה אל תאכזבו תגיבו
אני יודעת שאני בדרך כלל מיבשת וכל זה אבל זה כי אין לי זמן
*-*אוהבת*-*
......מירב.......