😮 😮 מסכנהההההה אני רוצה להרוג את המטומטם הזה..
כמו תמיד פרק יפה..
אבל כל כך עצוב...
אוףףף שיקרה למפגר הזה כבר משהו... 😢
מחכה להמשך...
QUOTE (chen-daskal @ 02/03/2007) השלמתי .....
קצת מלא זמן לא הייתי באתר..
ואי הפרק האחרון מזה היה לי קש לקרוא את לא מבינה אפילו כמה
את ממש כישרוניתת שזה כואב..
אוהבת אותך3>
יאאאאאאאאאא חנצו'ק תודה יפה שלי
כפרע עליייך העלת לי חיוך ענק כמה ענק? הכי ענק שבעולם עצום
מאמי אני פשוט מאושפזת עליייךךך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/03/2007) 😮 😮 מסכנהההההה אני רוצה להרוג את המטומטם הזה..
כמו תמיד פרק יפה..
אבל כל כך עצוב...
אוףףף שיקרה למפגר הזה כבר משהו... 😢
מחכה להמשך...
קארינו'ש בואי נהרוג אותו ביחד...
סתם יפה שלי ממש ממש ממש ממש ממש תודה....
אני ימשיך אולי מחר אם יהיה לי זמן
*-*אוהבת*-*
......מירב......
אוףף למה לא מגיבים?
*-*אוהבת*-*
......מירב......
רעים לא מגיבים לי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (סופרמאמי @ 03/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/03/2007) 😮 😮 מסכנהההההה אני רוצה להרוג את המטומטם הזה..
כמו תמיד פרק יפה..
אבל כל כך עצוב...
אוףףף שיקרה למפגר הזה כבר משהו... 😢
מחכה להמשך...
קארינו'ש בואי נהרוג אותו ביחד...
סתם יפה שלי ממש ממש ממש ממש ממש תודה....
אני ימשיך אולי מחר אם יהיה לי זמן
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חחחחחח אין בעיה בכלל...
אין בעד מה מוכשרת אחת...
אני שמעתי הבטחה למחר.. זהו.. זאת הבטחה.. =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/03/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 03/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/03/2007) 😮 😮 מסכנהההההה אני רוצה להרוג את המטומטם הזה..
כמו תמיד פרק יפה..
אבל כל כך עצוב...
אוףףף שיקרה למפגר הזה כבר משהו... 😢
מחכה להמשך...
קארינו'ש בואי נהרוג אותו ביחד...
סתם יפה שלי ממש ממש ממש ממש ממש תודה....
אני ימשיך אולי מחר אם יהיה לי זמן
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חחחחחח אין בעיה בכלל...
אין בעד מה מוכשרת אחת...
אני שמעתי הבטחה למחר.. זהו.. זאת הבטחה.. =]
הלווווווו אמרתי אוליי לא הבטחתי....
אם יגיבו עוד אני ימשיך אם לא אז כנראה ביום שני
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
למה לא מגיבים?
אני ממש השקעתי בפרק..וגם ממש השתדלתי לרשום וכל זה
ורק שתיים מגיבות לי?
*-*אוהבת*-*
......מירב......
😢
*-*אוהבת*-*
......מירב......
נווווו....איזה רעים אתם
*-*אוהבת*-*
......מירב......
לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאאאאא
גמאני מגיבה 😛..
ואיי איזה פרקקקקקקקקק
היא מתה!! לא רוצה אוף!!!,
צריך תמיד לדעת שאם לא נכנסים לאיזה מוסד גמילה בחיים לא נגמלים.. סמים גרר שונאת..
וגם טוחנים לנו את זה כל הזמן במוח אז בכלל..
הקיצר פרק מושלם יפה שלי..
מחכה הלמשךךך 😛
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 03/03/2007) לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאאאאא
גמאני מגיבה 😛..
ואיי איזה פרקקקקקקקקק
היא מתה!! לא רוצה אוף!!!,
צריך תמיד לדעת שאם לא נכנסים לאיזה מוסד גמילה בחיים לא נגמלים.. סמים גרר שונאת..
וגם טוחנים לנו את זה כל הזמן במוח אז בכלל..
הקיצר פרק מושלם יפה שלי..
מחכה הלמשךךך 😛
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת רחלוש =]]
צריך להגיד לא לסמים
רק שהם לא תמיד מקשיבים
סתם תודה רחלו'ששששש מתה עליייייךךךך יפה שלייי
בנות יש לי עוד סיפור ויש לי שאלה אליכן
כדי לי לפרסם אותו עכשיו או שאתן רוצות שאני יפרסם אותו שאני יגמור את הסיפור הזה?
ואם אני ישלך אותו לכאן אתן תקראו אותו?
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
יש לי כמה דברים להגיד לך:
א. אין אולי את הבטחת לי אני דורשת מחר המשך..
ב. הסיפור הזה מהמם אני לא יכולה בלי המשך שלא תשקלי אפילו לסיים אותו..
ג. פרסמי סיפור חדש ודאי וודאי שאקרא...
כלללל דבר שתכתבי מהמם.. אם את שמה את החדש רק שלחי לי קישור באייסיקיו כי אני לא נכנסת לסיפורים כמעט מלבד אלה שהוספתי למועדפים... =]
QUOTE (סופרמאמי @ 03/03/2007) בנות יש לי עוד סיפור ויש לי שאלה אליכן
כדי לי לפרסם אותו עכשיו או שאתן רוצות שאני יפרסם אותו שאני יגמור את הסיפור הזה?
ואם אני ישלך אותו לכאן אתן תקראו אותו?
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
אני?! כן כן אני..
ברור אבל ברור שאני אכנס!!!
איך אפשר שלא?!..
את כותבת כל כך יפה ואת מוכשרת, ואם את תפרסמי עוד סיפור אני אשמח..
חחח
לקרוא אותו...
איך קוראים לו?! על מה מסופר?!
חחח..
לילה טוב מאמי 😛
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת המון רחלוש =]]