פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,849 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 53 מתוך 123
וואייי מדהיםם =]]

המשך חמודה..
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/03/2007) יש לי כמה דברים להגיד לך:
א. אין אולי את הבטחת לי אני דורשת מחר המשך..
ב. הסיפור הזה מהמם אני לא יכולה בלי המשך שלא תשקלי אפילו לסיים אותו..
ג. פרסמי סיפור חדש ודאי וודאי שאקרא...
כלללל דבר שתכתבי מהמם.. אם את שמה את החדש רק שלחי לי קישור באייסיקיו כי אני לא נכנסת לסיפורים כמעט מלבד אלה שהוספתי למועדפים... =]
וב הסיכויים שאני ימשייך היום את הסיפור זה תלוי אם יהיה חלי את המחשב של אח שלי
כי דרך שלי אי אפשר להתחבר לכאן
ואל תדאגי יש עוד זמן עד שאני יסיים אותו אני רק בפרק 45 אני לא ייים אותו כל כך מהר
ושאני יפרסם את הסיפור החדש אני ישלך קישור אבל אני לא מפרסמת אותו עכשיו אני יפרסם אותו
בפעם אחרת
ותודה מאמי על המחמאות מתה עליייך יפה שלי

*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
QUOTE (loisana11 @ 03/03/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 03/03/2007) בנות יש לי עוד סיפור ויש לי שאלה אליכן
כדי לי לפרסם אותו עכשיו או שאתן רוצות שאני יפרסם אותו שאני יגמור את הסיפור הזה?
ואם אני ישלך אותו לכאן אתן תקראו אותו?

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
אני?! כן כן אני..
ברור אבל ברור שאני אכנס!!!
איך אפשר שלא?!..

את כותבת כל כך יפה ואת מוכשרת, ואם את תפרסמי עוד סיפור אני אשמח..
חחח
לקרוא אותו...

איך קוראים לו?! על מה מסופר?!

חחח..
לילה טוב מאמי 😛

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת המון רחלוש =]]
תודה רחלו'ש לקרוא את התגובות שלך זה לחייךך חיוך ענקקקק ודבילי כל היום
ממש תודה מאמי
ואני ממש שמחה שתקראי אותו
שם אין לי עוד ואני לא יודעת בדיוק על מה ואיך זה מסופר רשמתי רק את הפרק הראשון
אני יפרסם את הסי]פור בפעם אחרת לא עכשיו

ועוד משהו תודה על התגובות שלך בסיפור נשבעת לך
שאני כל הזמן מחכה לקרוא את התגובות שלך שתמיד גורמות לי לחיייךךך
מאמי אני פשוט מתה עלייך יפה שלי

*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 04/03/2007) וואייי מדהיםם =]]

המשך חמודה..
תודה בובי
המשך יהיה בהמשך היום

3> לאב יו

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
בנות אני עכשיו ממשיכה

*-*אוהבת*-*
.......מירב......
46
ההלוויה של אמא הייתה קטנה רק אני אבא מירי יריב טל ואביב (הפסיכולוג\אבא של טל למי ששכחה)
המשפחה שלה לא הייתה איתה בקשר מאז שהתחילה להשתמש בסמים ולא היו לה ממש חברות שעניין אותן שהיא מתה. דמעות לא הפסיקו לרדת מעיני. מאשימה במותה רק את עצמי שנכנסתי לבוץ הזה שכולל את דביר.
הסתכלתי על טל שנראה לי כועס ועצוב באותו הרגע גם הוא כמוני האשים את דביר במותה של אמא.
חיבקתי את טל. מתנחמת בין זרועותיו. שחזרנו הביתה. נכנסתי לחדרי לא רציתי לראות אף אחד. איך יכול להיות שהחיים שלי נהרסו ככה?
מישהו חייב לעצור את הטירוף הזה…

חודש עבר מאז תחילת החופש הגדול וחודש נותר עד תחילת שנת הלימודים. שבועיים מאז מותה של אמא ולא שמעתי יותר מדביר. אולי פחד שאני יגיד עליו משהו במשטרה או שאולי גמר את הנקמה שלו. אבל בעיני זה לא היה הסוף הוא הרג את אמא שלי והוא ישלם על זה.
מיכל נכנסה לחדר שלי כבר הרבה זמן שלא ראיתי אותה. כאשר נכנסה לחדר חיבקתי אותה בחום. "די מאמי אני כאן איתך עכשיו" אמרה שהרגישה את דמעותיי מרטיבות את חולצתה.
"איך בחודש אחד הצלחתי לאבד גם את החברה הכי טובה שלי וגם את אמא שלי" אמרתי בעצב.
"מה קרה אם ליאת?" שאלה מיכל.
"עזבי אני יספר לך אחר כך" אמרתי.
"מאמי אני מקווה שאת לא הולכת לעשות משהו מטורף עכשיו" אמרה מיכל.
הסתכלתי עלייה במבט מטורף "אני רק הולכת לנקום בו על מה שעשה הוא חייב לשלם על זה" אמרתי.
"דרי את יודעת שאת יכולה להסתבך אם הוא היה מסוגל לגרום לזה הוא מסוגל להכל" אמרה מיכל.
"אני יודעת מיכלי אבל זה מגיע לו" אמרתי.
"מה מתכוונת לעשות?" שאלה מיכל.
"הוא לכך לי את אמא שלי? הוא עכשיו יגלה איך זה שהבן אדם שהכי קרוב אליו שונא אותו" אמרתי.
"עומר?" שאלה מיכל.
"בדיוק אני מתכוונת לספר לו את הכל" אמרתי.
יותר מאוחר מיכל הלכה. ידעתי שהיא לא מסכימה איתי. שהיא חושבת שנקמה זה דבר טיפשי שיכול לסבך אותי מדבר גדול יותר. צלצלתי לטל שיבוא אלי. תוך כמה דקות הוא כבר הגיע.
"מה קרה?" שאל טל.
"יש לי כבר רעיון מה לעשות" אמרתי.
"מה?" שאל טל.
"אני צריכה שתסיע אותי לעומר" אמרתי.
"מה את הולכת לספר לו?" שאל טל.
"כן" השבתי.
"אדר את הולכת לפגוע בו…אני לא חושב שזה רעיון טוב לערב אותו בעניין הזה" אמר טל.
"פשוט תסיע אותי בסדר?" שאלתי.
"את יודעת שאני לא מסכים איתך בכל הקטע הזה" אמר טל.
"עם זה תלוי בך זה פשוט ללכת אליו ולקרוע אותו במכות נכון? וזה בכלל לא להסתבך" אמרתי.
"טוב אני יכך אותך" אמר טל שעדיין לא הסכים איתי.
הלכתי ביחד אם טל למכונית שלו הוא עצר אותה מול ביתו ירדתי והוא נסע.
"ידעתי שתבואי לכאן" שמעתי לפתע קול.
"מה אתה רוצה לא מספיק עשית?" שאלתי
דביר הסתכל אלי במבט שכבר לא יכולתי להבין אם הוא מטורף או מפייס.
"שלא תספרי לו כלום" אמר דביר.
"למה שאני לא יספר לו? כי אתה מבקש ממני? כי אם להזכיר לך אני ביקשתי ממך להתרחק מאמא שלי ואתה לא עשית את זה ובגללך היא מתה" אמרתי..
"עומר הוא ידיד שלך את תפגעי בו" אמר דביר "הוא היחיד במשפחה שלי שלא יודע מה קרה בנינו ואת יודעת למה לא סיפרו לו? כי זה היה שובר אותו…כי הוא תמיד חשב שאני האח למופת הוא העריץ אותי וברגע שהוא יגלה הכל אני לא יודע איך הוא יגיב"
"דביר…הגיע הזמן שהוא יבין שאתה לא כזה אח טוב כמו שהוא חושב" אמרתי "או שאולי אתה אח טוב אבל בן אדם חרא"
באתי לדפוק על הדלת ונעצרתי. "תגיד גם הגר רצתה לספר לו על זה?" שאלתי "בגלל זה אתה…" נעצרתי הבנתי שאני צודקת. "אתה הרגת אותה"
הוא שתק.
"אתה פסיכופט" אמרתי.
הדלת נפתחה ראיתי את אמא של עומר ושל דביר…דביר הלך מהר כנראה לא רצה שהיא תראה אותו.
"עומר בבית?" שאלתי.
"כן כנסי הוא בחדר שלו" אמרה אמא שלו.
נכנסתי לחדר שלו וראיתי אותה מסתכל עלי מופתע.
"עומר…אנ…אני צריכה לספר לך משהו" אמרתי



סורי שהפרק קצר אני חייבת ללכת

*-*אוהבת*-*
……מירב……
יואוווו כל מה שאני דואגת עכשיו זה שדביר לא יעשה לה כלום..
ועומר... הוא יאמין לה בכלל..?
ומה היא הולכת לספר לו..?
נו כמה שאלות יש לי...
תמשיכי כבר מוכשרת אחתת =]
לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלא

שלא תספר לעומר.. הוא בטח ישנא אותה ולא יאמין לה, והוא חמוווד..
ודביר?! בכלל הוא מסוגל להרוג אותה!!! 😕

פרק יפה מאמי שלי..
מתה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך😛
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘

אני רוצה המשך!! והלוואי שהדביר הזה ימות, אבל אדר וטל לא יהיו קשורים לזה!!
ושאדר סוף סוף תמצא לה אהבה..
הלוווווווואי!! 😊

אוהבת המון רחלוש =]]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/03/2007) יואוווו כל מה שאני דואגת עכשיו זה שדביר לא יעשה לה כלום..
ועומר... הוא יאמין לה בכלל..?
ומה היא הולכת לספר לו..?
נו כמה שאלות יש לי...
תמשיכי כבר מוכשרת אחתת =]
קארינו'ששש אני יודעת שזה הדבר הכי מעצבן שאני יכולה להגיד לך
אבל בשביל לגלות מה יהיה תצתרכי לקרוא את הפרק הבא.....
אין מה לעשות
ותודה יפה שלי

*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (loisana11 @ 04/03/2007) לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלא

שלא תספר לעומר.. הוא בטח ישנא אותה ולא יאמין לה, והוא חמוווד..
ודביר?! בכלל הוא מסוגל להרוג אותה!!! 😕

פרק יפה מאמי שלי..
מתה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך😛
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘

אני רוצה המשך!! והלוואי שהדביר הזה ימות, אבל אדר וטל לא יהיו קשורים לזה!!
ושאדר סוף סוף תמצא לה אהבה..
הלוווווווואי!! 😊

אוהבת המון רחלוש =]]
דבר אחד את ממש צודקת בו שעומר חמוד חולה עליו כפרה עליו סתם
אהה וגם את צודקת בזה שדביר מסוגל להרוג אותה ממש לא כפרה עליו
תודה מאמי מתה עלייך גם
והמשךך יהיה מתישהו שיהיה לי זמן
ובעזרת השם היא תמצא אהבה ואם לא בעזרתו אז בעזרתי שאני ימצא לה אהבה שלא תגרום לה
לאיזשהי התבכות
זה רק אם לא יהיה לי מצב רוח רע או שיהיה לי משעממם ואני יחשוב שלהרוס לדמיות שלי את החיים
זה שולט

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
יאו מעניין מה יקרה
המממשך מאמי
QUOTE (chen-daskal @ 04/03/2007) יאו מעניין מה יקרה
המממשך מאמי
תודה חנצוק

חוץ מזה מה קרה שרק איזה 4 ילדות מגיבות לי בזמן האחרון יאללה אל תהיו רעות תגיבו

*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
התחלתי סיפר חדש אני שמה פה קישור קארין אני ישלך לך מחר את הקישור לסיפור
לסיפור קוראים איתך מרגישה אחרת
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...0&#entry1347897

קראו מקווה שתאהבו
מבטיחה לא לנטוש באמצה כמו את 'החלום שלה'

*-*אוהבת*-*
......מירב......
וואי כמה זמן לא קראתי את הסיפור שלך
יפה כמו תמיד יאללה עכשיו אני יתחיל לקרוא את הסיפור החדש שלך
חבל שנטשת את החלום שלה
רעה
טוב לא נורא תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

תודה בובה שמחה שאהבת
(לפעמים אני מגיבה דרך המשתשמש הזה כי המשתמש השני שלי עושה בעיות ולא מתחבר)

*-*אוהבת*-*
......מירב......

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך