פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,845 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 51 מתוך 123
ממממממממממממממממממממממה?!?!?!?!?!
י'משוגעת אחת מירב נו באמת אל תשאירי אותי ככה..
אני אקבל התקף לב בגללך..
איך את עושה את זה?!
יאווו היא מתה נוו..

😮 😮 😮 😮 😮 😮

נראה לי דביר הרג אותה..
ואת תהרגי אותי אם לא תמשיכי!!!

פליזווווווווז
מחכה מירבו'ש..
וברוך שובך!!

מתה עלייך.. רחלוש =]]
יאו איזה פחדדדדדדדדדדד 😮
ולמה הוא הרג אותה לעזאזל?!!?!?!
לא הבנתתיי!!
ומה קשור הבן של דביר ושלה? הוא הרי הרג אותה לא?
:/

המשךךךךךךך....
וואיי מדהיםםם

המשך בבקשה =]
QUOTE (lidorushit @ 24/02/2007) מדהיםם 😮 😮 😮 😮 😮 😮

התגעגעתי כ"כ לסיפור 😊

מחכה להמשך מרבושש (:
לידורו'ש יפה שלי תודה
את התגעגעת לסיפור הזה ואני התגעגתי אלייך אני עוד מעט ממשיכה ואולי אני ימשיך גם בחופש
ואז אני לא יהבש אותכם כל השבוע

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (תוביתות @ 24/02/2007) רגע הוא הרג אותה והיא עדיין מספרת? חחח..

וואיי אמלאא 😮 מה מי מו מה? איך כל זה הספיק לקרות?!
חיחי..פרק פשוט מושלם
! תמשיכי דחוף מאמי!=]]
אהמ...כן זה דפיקה שלי שמתים ממשיכים לספר את הסיפור
תודה תובלי כבר יהיה המשך
😂

*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
QUOTE (chen-daskal @ 24/02/2007) אווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
גם קצרררררררררררררר
וגם מותח
וגם מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך
קצר? הייתי בטוחה שיצא לי ארוך טוב לא נורא
סורי שמתחתי אותך חח...
תודה חנצ'וק אמרתי כבר כמה שאני חולה עלייך?

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/02/2007) יואאוואואואאיעואעואעואעואעווווווו 😢 😢 😢
עכשיו.. עכשיו.. היא מתה..
טוב יש בטח דרך אחרת לגלות...
פרק מווווווושלם...
המשךך =]
תמיד יש דרך לגלות את לא חושבת?
תודה קארינו'ש....
מתה עלייך יפה שלי

*-*אוהבת*-*
.......מירב......
QUOTE (loisana11 @ 24/02/2007) ממממממממממממממממממממממה?!?!?!?!?!
י'משוגעת אחת מירב נו באמת אל תשאירי אותי ככה..
אני אקבל התקף לב בגללך..
איך את עושה את זה?!
יאווו היא מתה נוו..

😮 😮 😮 😮 😮 😮

נראה לי דביר הרג אותה..
ואת תהרגי אותי אם לא תמשיכי!!!

פליזווווווווז
מחכה מירבו'ש..
וברוך שובך!!

מתה עלייך.. רחלוש =]]
משוגעת?
יש מצב
אחרי הכל אני הורסת חיים של דמויות סידרתית
אולי זה באמת הופך אותי למשוגעת


חס וחלילה תקבלי התקף לב מי יגיב לי כמו שאת מגיבה יעלה לי חיוך כזה גדול על הפניים?
חחח..סליחה אם הרגתי אותך יפה שלי...

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (_ליווש_ @ 24/02/2007) יאו איזה פחדדדדדדדדדדד 😮
ולמה הוא הרג אותה לעזאזל?!!?!?!
לא הבנתתיי!!
ומה קשור הבן של דביר ושלה? הוא הרי הרג אותה לא?
:/

המשךךךךךךך....
כי הוא בן אדם משועמם שמסתובב אם אקדח ויורה באנשים כי זה כיף?
טוב ברור לך שזאת לא הסיבה.
בלבלתי אותך? חחחח 😊
סתם...אם לא הבנת אז היא הייתה בהריוןןןן..(מסוכן להכנס פה להריון התינוק תמיד מת בסוף עוד
לפני שהוא נולד)
יאללה בובי כבר ממשיכה

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 01/03/2007) וואיי מדהיםםם

המשך בבקשה =]
תודה ליפה שלי...לנסיכה שלי...למהממת...
תודה בובי כבר ממשיכה (איך קוראים לך?)

*-*אוהבת*-*
......מירב......
עוד שעה ככה אני ימשיך ...
בנאתיים מי שלא סיפר כבר אז שיספר עכשיו
למה התחפשתן?
אני לאשת מערות למרות שזה יותר נראה כמו ג'ין מטרזן

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) QUOTE (loisana11 @ 24/02/2007) ממממממממממממממממממממממה?!?!?!?!?!
י'משוגעת אחת מירב נו באמת אל תשאירי אותי ככה..
אני אקבל התקף לב בגללך..
איך את עושה את זה?!
יאווו היא מתה נוו..

😮  😮  😮  😮  😮  😮

נראה לי דביר הרג אותה..
ואת תהרגי אותי אם לא תמשיכי!!!

פליזווווווווז
מחכה מירבו'ש..
וברוך שובך!!

מתה עלייך.. רחלוש =]]
משוגעת?
יש מצב
אחרי הכל אני הורסת חיים של דמויות סידרתית
אולי זה באמת הופך אותי למשוגעת


חס וחלילה תקבלי התקף לב מי יגיב לי כמו שאת מגיבה יעלה לי חיוך כזה גדול על הפניים?
חחח..סליחה אם הרגתי אותך יפה שלי...

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
חחח
אני עוד חייה ונושמת..
נלחמתי על חיי, רק כדי לקרוא עוד פרק..

אז תמשיכי כברררררררר
לא יכולה לחכות יותתתתר..

באמת?! אני כבר בבית משוגעים.. על הדלת שלנו בבית אפילו כתוב
"ברוכים הבאים לבית המשוגעים של משפחת קלמה [חח זה שם המשפחה שלי] כאן גרים בשיגעון ממושך המשוגעים הראשיים *** ו **** [חסויי חח] וילדיהם **** רחלוש =]] **** ו ****"

חחח..
אז אני כבר נמצאת בבית משוגעים מה עוד?! מה עוד צריך לעשות כדי שתכתבי לנו פרק ארוך ארוך ארוווווווווווווווךךךךךךך?!

חחח
עזבי מתה עלייך נשמה שלי..
מחכה להמשךךך..

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 02/03/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) QUOTE (loisana11 @ 24/02/2007) ממממממממממממממממממממממה?!?!?!?!?!
י'משוגעת אחת מירב נו באמת אל תשאירי אותי ככה..
אני אקבל התקף לב בגללך..
איך את עושה את זה?!
יאווו היא מתה נוו..

😮  😮  😮  😮  😮  😮

נראה לי דביר הרג אותה..
ואת תהרגי אותי אם לא תמשיכי!!!

פליזווווווווז
מחכה מירבו'ש..
וברוך שובך!!

מתה עלייך.. רחלוש =]]
משוגעת?
יש מצב
אחרי הכל אני הורסת חיים של דמויות סידרתית
אולי זה באמת הופך אותי למשוגעת


חס וחלילה תקבלי התקף לב מי יגיב לי כמו שאת מגיבה יעלה לי חיוך כזה גדול על הפניים?
חחח..סליחה אם הרגתי אותך יפה שלי...

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
חחח
אני עוד חייה ונושמת..
נלחמתי על חיי, רק כדי לקרוא עוד פרק..

אז תמשיכי כברררררררר
לא יכולה לחכות יותתתתר..

באמת?! אני כבר בבית משוגעים.. על הדלת שלנו בבית אפילו כתוב
"ברוכים הבאים לבית המשוגעים של משפחת קלמה [חח זה שם המשפחה שלי] כאן גרים בשיגעון ממושך המשוגעים הראשיים *** ו **** [חסויי חח] וילדיהם **** רחלוש =]] **** ו ****"

חחח..
אז אני כבר נמצאת בבית משוגעים מה עוד?! מה עוד צריך לעשות כדי שתכתבי לנו פרק ארוך ארוך ארוווווווווווווווךךךךךךך?!

חחח
עזבי מתה עלייך נשמה שלי..
מחכה להמשךךך..

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת רחלוש =]]
מאמי...לא צריך עוד משהו אני עכשיו ממשיכה
אצלי על הדלת רשום כאן מנסים לישון אבל לא נותנים לנו בגלל המשפחה המשוגעת שחושבת שאנחנו גרים
בשדה ירי של פרות.
לא לומר את האמת אני לגמרי שפויה
ובשביל שאת לא תשתגעי לי יותר אי כבר ימשיך

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
סגרתי את הטלפון תוהה למה בעצם היא רוצה לדבר איתי. איזה סיבה יכולה להיות. אולי היא לא יודעת על כך שאני יודעת עלייה ועל דביר והיא רוצה לספר לי?
או שאולי זה קשור לעומר? למה שדביר סיפר לי שנפרד ממני.
ואם זה זה? לספר לה או לא?
דפיקה נשמעה בדלת מישהו עמד מולי אקדח בידו הוא כיוון את זה לעברי, וירה.
"עכשיו היא לא תפריע לי יותר" אמר.
בלי לדעת שהוא לא רק הרג אותי הוא הרג גם...גם את הבן שלי....הבן שלי ושל דביר.

45
ישבתי במקום בו קבעתי אם הגר כבר רבה שעה עבר ואף אחד לא בא. המשכתי לחכות לא מבינה למה היא עדיין לא מגיעה כבר כמעט שעה עברה והיא עדיין לא באה.
צלצלתי אלייה. קול גברי מוזר ענה לי.
"הלו"
"מי זה?" שאלתי.
"זה לא משנה מי..מה שמשנה זה שהגר כבר לא תבוא" אמר
"דביר זה את?!?!" שאלתי.אף אחד לא אמר כלום. פחדתי…כל גופי רעד לי מרוב פחד.
"זה אתה דביר??" שאלתי וכמעט צעקתי "תענה לי"
הוא ניתק. 'פאק' מלמלתי. הלכתי לעבר ביתו של דביר. הוא פתח לי לבוש בבוקסר.
"שלום, שלום" אמר דביר "אז מה? מה את רוצה?"
"שתעזוב אותי בשקט…תעזוב את אמא שלי" אמרתי "אתה משוגע"
"אני לא מבין מה את רוצה ממני רק קמתי" אמר דביר.
"דביר תגיד לי את האמת מה עשית להגר?" שאלתי.
"אני לא עשיתי לה כלום" אמר דביר מיתמם
"אתה לא מצפה שאני יאמין לך" אמרתי "רגע לפני שהיא באה להיפגש איתי לספר לי מה אתה מתכנן משהו קורה לה…דביר אני לא יודעת מה עשיתי לך אבל אני מצטערת"
"מאוחר מידי בובה את תשלמי על זה" אמר דביר.
"על מה בדיוק" שאלת ואולי צעקתי "אני זאת שאתה ניצלת אתה כבר פגעת בי..אני לא מבינה מה עשיתי לך?" שאלתי.
"פגעת לי באחד מהאנשים הכי חשובים…גרמת לאחותי לשנוא אותי…הרסת לי את המשפחה" אמר דביר ושתק.
"איך הרסתי לך את המשפחה?" שאלתי.
"איך? הם לא מדברים איתי כי יצאתי איתך..שברת לאח שלי את הלב וגרמת לאחותי לחשוב שאני פדופיל" אמר.
"כי זה מה שאתה…אם שכחת אתה יצאת הייתי למרות כל השנים האלו" אמרתי "דביר תתרחק מאמא שלי למה אני ידאג שתפגע אם יקרה לה משהו אתה לא רק תפגע אתה תתכונן לרחמים"
"את רצית לצאת איתי" אמר דביר.
"ועל מה אתה מדבר לאיזה אח שברתי את הלב" אמרתי.
לפתע הדלת נפתחה. "מזה אדר מה את עושה פה?" שמעתי מישהו אומר מאחורי הסתובבתי ולא האמנתי למראה עיני.
"עומר?" שאלתי מופתעת.
"זה האח שדיברתי עליו" אמר דביר.
"אתה אח שלו?" שאלתי.
"כן" השיב עומר.
איך יכול להיות שהוא אח של הפסיכופט הזה חשבתי לעצמי.
"טוב אני ילך, דביר תזכור מה שאמרתי לך" אמרתי.
חזרתי הבייתה. טל היה אצלי. סיפרתי לו הכל. "אני לא מאמין על הבן זונה הזה. אל תדאגי אני יטפל בו" אמר טל.
"לא טל אני יטפל בו" אמרתי "ותאמין לי שהוא יצטער על שהכיר אותי אי פעם"
"מה את מתכוונת לעשות?" שאל טל.
"אני לא יודעת " אמרתי.
בערב בחזרו אבא ומירי מהעבודה הם קראו לי וליריב לבוא לסלון התיישבנו על הספא. מירי הסתכלה על אבא והוא עלייה.
"תנו לי לנחש" אמרתי "עוברים דירה"
"כבר עברנו פעם אחת" אמר יריב
"זה לא שאי אפשר לעבור שוב" אמרתי.
"תעשי לי טובה" אמר יריב "יאללה דברו לפני שהיא תביא אותה בעוד ניחוש"
"אתם לא הולכים להביא לי איזה אח קטן…לא שלי יש בעיה פשוט בטח יריב…יתחיל לשקר לו להסתיר ממנו דברים זה מתחיל בלהסתיר ממנו את המוצץ שנאבד ונגמר בחבר שמת ואז לא מת והוא יודע את זה" אמרתי.
"עוד פעם אם זה?" שאל יריב.
"יריבו'ש אם חשבת שביום אני שוכחת הכל אז טעית" אמרתי.
"יאוו בחיי שאת תינוקת" אמרתי.
"אתם יכולים לשתוק שנייה" צעקה מירי.
הסתכלנו עלייה "אנחנו מנסים לדבר לספר לכם על משהו חשוב ואתם רבים ורבים ורבים ולא מפסיקים" אמרה כועסת.
"מה רציתם לומר?" שאלתי.
"דרי… אמר ונאנח הבנתי שזה לא משהו טוב הוא שתק כמה רגעים. הבנתי שזה קשור אלי יותר מליריב אם בכלל.
"מה?" שאלתי מפחדת לשמוע. מפחדת שעוד משהו רע יקרה ויתגלה לי שהתחושה שלי נכונה ובאמת משהו רע קרה. "אתה רוצה שאני יגיד לה?" שאלה מירי.
"תגידי לי מה?" שאלתי "אתם יכולים לספר לי?"
"אדר אמא שלך…" אמר מירי ואבא אצר אותה.
"מה קרה לאמא שלי?" שאלתי בקול רועד. מפחדת מהפצצה שהולכת ליפול עלי. יודעת אבל לא רוצה להאמין שזה נכון. אבא הסתכל עלי מנסה בכל כוחו להבין אותי, לנחם אותי להסביר לי בשתיקה שהוא יהיה הייתי תמיד.
"מה קרה לאמא שלי?" שאלתי בקול שקט. ראיתי את יריב מסתכל עלי ברחמים.
"היא מתה היום לפני שעה ממנת יתר של סמים" אמר אבא.
התחלתי לבכות. "אתם משקרים לי…היא לא מתה היא הבטיחה לי שהיא תפסיק אם הסמים היא לא מתה אתם סתם אומרים" אמרתי
"אני מצטערת" אמרה מירי.
"מצטערת?בבקשה תגידו לי שזה לא נכון" אמרתי.
הם שתקו
"אני נוסעת עכשיו לבית החולים" אמרתי.
"אדר מאוחר עכשיו. אין לך מה לעשות שמה" אמר אבא.
"לא אכפת לי אני רוצה לראות אותה" אמרתי
"אני יסיעה אותך" אמר יריב.
"לא אני לא רוצה אני הולכת לבד" אמרתי.
הזמנתי מונית ונסעתי ביררתי איזה מחלקה היא. הרופאים נתנו לי להיכנס להיפרד ממנה. נכנסתי בשקט מסתכלת על המיטה שמה היא שוכבת מחוסה בבד כחול.התיישבתי ליד המיטה.
מסתכלת עלייה הורדתי את הבד מפנייה וראיתי אותה שוכבת ללא תזוזה זה היה מפחיד כאילו נקלעה לשינה שאין לצאת ממנה
"את הבטחת לי שתפסיקי אם זה" אמרתי "למה שיקרת לי"
השקט בחדר הדהד גורם לי לפחד. "ידעת שזה יהרוג אותך בסוף אבל לא הפסקת אם זה בכל זאת..למה?" אמרתי "למה לא הפסקת אם זה שיכולת? למה שדביר בא והציע לך לא סירבת?" השאלות שלי נשארו ללא מענה.
'דביר' אמרתי בלי קול 'זהו אשם בכל, זה הוא אשם במותה הוא ישלם על זה'
הייתי כל כך נחושה…לנקום בו. לגרום לו לבכות…כמו שאני בוכה על שלקח לי את אמא שלי ולא היה אכפת לי מי עומד מולי.
"הוא עוד ישלם על זה, אמא" אמרתי לא יודעת אם היא שומעת או לא. אבל נחושה לנקום בו.
לחוש בנקמה המתוקה מכל.
ליטפתי את ידה הקפואה והחסרת חיים. הוא לקח לי את אמא שלי אני ייקח לו את הנשמה לאט, לאט ובעדינות ייקח לו את החיים והוא? הוא יתפלל לרחמים


הינה פרק ארוךךךך…
יאללה להגיב

*-*אוהבת*-*
……מירב…..
השלמתי .....
קצת מלא זמן לא הייתי באתר..
ואי הפרק האחרון מזה היה לי קש לקרוא את לא מבינה אפילו כמה
את ממש כישרוניתת שזה כואב..
אוהבת אותך3>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך