פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,853 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 56 מתוך 123
מ-ק-ס-י-ם-(:

היא מתה? 😮 למה?אופפ..
חח אני האחרונה שיכולה להגיד לך לא להרוג דמויות 😉

החלמה מהירה מירבוש :]

מחכה להמשך.. 😊
מה?! היא מה?!?!?!!?!?!!?!!?!?!?! 😮

מ-ת-ה..

ועוד בהריון?! ללללללללללללללללללללללללללללללללא..
נו למה להרוג סתם דמויות?!
דיי..
אוף יורדות לי דמעות בגללך.. [לא רוצההה 😢]
מסכנה ליאת..
למה למות אבל?!?!?!

אבל רגע נעבור נושא..
איזה כיייייייייייייייייף שעצרו סוף סוף את דביר 😁
סוף סוף!!! הגיע לו!!!
הוא סוף סוף יקבל את המגיע לו..

ובכלל הפרק מ-ד-ה-י-ם!!!
איזה מדהים פשוט מהמם, ומוווווווווושלם!!!

מחכה להמשך מאמי..
אוהבת רחלוש =]]
מירבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב ילדונתתתתתתתתתתתת זה מהמםםםםםםםם
אבל למה היא מתה למהה 😢
סוף סוף המשכת אל תפסיקי תסיפור הזה.את כותבת מדהיםםםם יותר טוב ממני ואל תגידי לא .
בקיצר המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

אוהבת שושה
QUOTE (lidorushit @ 14/03/2007) מ-ק-ס-י-ם-(:

היא מתה? 😮 למה?אופפ..
חח אני האחרונה שיכולה להגיד לך לא להרוג דמויות 😉

החלמה מהירה מירבוש :]

מחכה להמשך.. 😊
את באמת האחרונה שיכולה לומר לי לא להרוג דמויות
רוצחת דמויות קטנה וחמודה שלי חחח...סתם
בובי תודה...ושוב תודה...תודה
המשך? שאני ירגיש טוב
ותודה על החלמה מהירה

*-*אוהבת*-*
.......מירב......
QUOTE (loisana11 @ 14/03/2007) מה?! היא מה?!?!?!!?!?!!?!!?!?!?! 😮

מ-ת-ה..

ועוד בהריון?! ללללללללללללללללללללללללללללללללא..
נו למה להרוג סתם דמויות?!
דיי..
אוף יורדות לי דמעות בגללך.. [לא רוצההה 😢]
מסכנה ליאת..
למה למות אבל?!?!?!

אבל רגע נעבור נושא..
איזה כיייייייייייייייייף שעצרו סוף סוף את דביר 😁
סוף סוף!!! הגיע לו!!!
הוא סוף סוף יקבל את המגיע לו..

ובכלל הפרק מ-ד-ה-י-ם!!!
איזה מדהים פשוט מהמם, ומוווווווווושלם!!!

מחכה להמשך מאמי..
אוהבת רחלוש =]]
אל תבכי ילדה יפה
תחשבי באמת על זה שדביר בכלא 😛
תודה רחלו'ש אני מאוהבת בך חחח...
איזה חמודה את
ואם כבר מדברים על זה שגם התינוק שלה מת
בטח אף אחד לא שם לב לזה שכמעט שום תינוק בסיפור שלי לא נשאר חיי
התינוק שלה בהתחלה התינוק של הגר ודביר ועכשיו של ליאת מסוכן להכנס כאן להריון

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (oshritsa @ 14/03/2007) מירבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב ילדונתתתתתתתתתתתת זה מהמםםםםםםםם
אבל למה היא מתה למהה 😢
סוף סוף המשכת אל תפסיקי תסיפור הזה.את כותבת מדהיםםםם יותר טוב ממני ואל תגידי לא .
בקיצר המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

אוהבת שושה
שושה תודה יפה שלי
אבל אני כן יגיד לך לא כי הכתיבה שלך פשוט מדהימה
ואל תשגעי אותי טוב...למה אני חולה ולא טוב לעצבן אותי
[שאלי את ד'ר אורנה גם כן חושבת את עצמה רופאה לא יודעת כלום]
חחח...אבל תודה בכל זאת
המשך? מתישהו שאני יריגש טוב ואל תדאגי מאמי אני לא הולכת לגמור אותו בזמן האחרון

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (סוופרמאמי @ 14/03/2007) QUOTE (loisana11 @ 14/03/2007) מה?! היא מה?!?!?!!?!?!!?!!?!?!?!  😮

מ-ת-ה..

ועוד בהריון?! ללללללללללללללללללללללללללללללללא..
נו למה להרוג סתם דמויות?!
דיי..
אוף יורדות לי דמעות בגללך.. [לא רוצההה 😢]
מסכנה ליאת..
למה למות אבל?!?!?!

אבל רגע נעבור נושא..
איזה כיייייייייייייייייף שעצרו סוף סוף את דביר 😁
סוף סוף!!! הגיע לו!!!
הוא סוף סוף יקבל  את המגיע לו..

ובכלל הפרק מ-ד-ה-י-ם!!!
איזה מדהים פשוט מהמם, ומוווווווווושלם!!!

מחכה להמשך מאמי..
אוהבת רחלוש =]]
אל תבכי ילדה יפה
תחשבי באמת על זה שדביר בכלא 😛
תודה רחלו'ש אני מאוהבת בך חחח...
איזה חמודה את
ואם כבר מדברים על זה שגם התינוק שלה מת
בטח אף אחד לא שם לב לזה שכמעט שום תינוק בסיפור שלי לא נשאר חיי
התינוק שלה בהתחלה התינוק של הגר ודביר ועכשיו של ליאת מסוכן להכנס כאן להריון

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
חחחחחחחחחחחחחח
צודקת באמת מסוכן להיות בהריון בימים האלה..חחח

אבל ת'אמת מה עשו לך התינוקות הקטנים והחמודים האלה?! שעדיין אפילו לא ראו אור שמש..
כבר להרוג אותם?!

ותרגישו טוב יפיופה שלי!!
הכי חשוב הבריאות שלך.. ואהה.. גם.. כן.. נכון את חולה וזה.. ואת גם הרבה מאוד זמן בבית..
משתעממת מול הטלוויזיה מחשב וזה..
ואז פתאום יבוא לך לכתוב לנו עוד המון המון המוווווווווווווווון פרקים חדשים כך שאנחנו נחזור מבצפר ונראה את הפרקים ונשמח עד השמיים..

ונכון שאת רוצה שנשמח מאוד, אפילו עד לירח?! 😁
אז תכתבי עוד המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

כי אני מחכה!! ורוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛

חחח
מתה עלייך נשמה שלי..
החלמה מהירה, ותחשבי על זה כן 😊

אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 14/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 14/03/2007) QUOTE (loisana11 @ 14/03/2007) מה?! היא מה?!?!?!!?!?!!?!!?!?!?!  😮

מ-ת-ה..

ועוד בהריון?! ללללללללללללללללללללללללללללללללא..
נו למה להרוג סתם דמויות?!
דיי..
אוף יורדות לי דמעות בגללך.. [לא רוצההה 😢]
מסכנה ליאת..
למה למות אבל?!?!?!

אבל רגע נעבור נושא..
איזה כיייייייייייייייייף שעצרו סוף סוף את דביר 😁
סוף סוף!!! הגיע לו!!!
הוא סוף סוף יקבל  את המגיע לו..

ובכלל הפרק מ-ד-ה-י-ם!!!
איזה מדהים פשוט מהמם, ומוווווווווושלם!!!

מחכה להמשך מאמי..
אוהבת רחלוש =]]
אל תבכי ילדה יפה
תחשבי באמת על זה שדביר בכלא 😛
תודה רחלו'ש אני מאוהבת בך חחח...
איזה חמודה את
ואם כבר מדברים על זה שגם התינוק שלה מת
בטח אף אחד לא שם לב לזה שכמעט שום תינוק בסיפור שלי לא נשאר חיי
התינוק שלה בהתחלה התינוק של הגר ודביר ועכשיו של ליאת מסוכן להכנס כאן להריון

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
חחחחחחחחחחחחחח
צודקת באמת מסוכן להיות בהריון בימים האלה..חחח

אבל ת'אמת מה עשו לך התינוקות הקטנים והחמודים האלה?! שעדיין אפילו לא ראו אור שמש..
כבר להרוג אותם?!

ותרגישו טוב יפיופה שלי!!
הכי חשוב הבריאות שלך.. ואהה.. גם.. כן.. נכון את חולה וזה.. ואת גם הרבה מאוד זמן בבית..
משתעממת מול הטלוויזיה מחשב וזה..
ואז פתאום יבוא לך לכתוב לנו עוד המון המון המוווווווווווווווון פרקים חדשים כך שאנחנו נחזור מבצפר ונראה את הפרקים ונשמח עד השמיים..

ונכון שאת רוצה שנשמח מאוד, אפילו עד לירח?! 😁
אז תכתבי עוד המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

כי אני מחכה!! ורוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛

חחח
מתה עלייך נשמה שלי..
החלמה מהירה, ותחשבי על זה כן 😊

אוהבת רחלוש =]]
לא יודעת מה עשו לי התינוקות המסכנים והחמודים האלו
אולי זה בגלל שהבן של השכנים כל הזמן בוכה וזה מעצבן כזה 😂
עכשיו ברצינות
תודה על ההחלמה מהירה
ומבטיחה לשוב על זה....בכובד ראש 😯
לאב יו גירל

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
נוו מה רק 3 תגובות
אל תיהיו רעות תגיבו
העיקר אומרים לי שאני מייבשת ואתם מיבשים אותי אם חוסר התגובות שלכן

*-*אוהבת*-*
......מירב......
תגובות?

*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..


הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...

אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!

אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/03/2007) מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..


הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...

אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!

אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
חחח קאריני בשביל זה יש אותך, את יכולה להגיד לה לא להרוגג 😁 😉

וכשחושבים על זה מירבוש גם לך לא חסר, רוצחת דמויותת 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/03/2007) מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..


הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...

אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!

אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
חחחח...קאריניי יפה שלי 😁
תודה...ואל תדאגי לא תכננתי לגמור את הסיפור 😉
חוץ מזה שאם המאפייה הרוסית אני לא מתעסקת
ראיתי סרט איך הם מכסחים את הצורה זה נראה לי כואב
חחח...תודה וממש תודה
מתה עלייך יפה שלי
למה כולם חושבים שאני רוצחת דמויות?
לא היה לי מה לעשות אם ליאת אז הרגתי אותה זה לא שזה כזה נורא
😊
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (lidorushit @ 15/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/03/2007) מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..


הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...

אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!

אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
חחח קאריני בשביל זה יש אותך, את יכולה להגיד לה לא להרוגג 😁 😉

וכשחושבים על זה מירבוש גם לך לא חסר, רוצחת דמויותת 😛
כמה דמויות כבר הרגתי
את ליאת אמא שלה והגר שגם ככה היא לא חשובה מי יודע מה
שלוש תינוקות שעדיין לא נולדו אז זה לא ממש נחשב כי הם עדיין לא נולדו

(אבל לא הרגתי את טל בסוף... 🙄 )

חחחח...סתם יפות שלי
אם זה כל כך מבאס אותכן שאני הורגת דמויות תחשבו על דביר (הוא בכלא 😊 )
מתה עליכן

*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/03/2007) מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..


הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...

אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!

אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
חחח קאריני בשביל זה יש אותך, את יכולה להגיד לה לא להרוגג 😁 😉

וכשחושבים על זה מירבוש גם לך לא חסר, רוצחת דמויותת 😛
כמה דמויות כבר הרגתי
את ליאת אמא שלה והגר שגם ככה היא לא חשובה מי יודע מה
שלוש תינוקות שעדיין לא נולדו אז זה לא ממש נחשב כי הם עדיין לא נולדו

(אבל לא הרגתי את טל בסוף... 🙄 )

חחחח...סתם יפות שלי
אם זה כל כך מבאס אותכן שאני הורגת דמויות תחשבו על דביר (הוא בכלא 😊 )
מתה עליכן

*-*אוהבת*-*
......מירב......
הרגת יותר ממני חחחחחחחחחחחחחח 😂 😂 😁 😁

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך