פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,856 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 58 מתוך 123
רעות 😠 אתן לא מגיבות לי

אוהבת->מירב
מירביייייי
שתקי כבר ישמנהההה
אם הייתי רואה שהמשכת הייתי ישר מגיבה...
תכף יגיבו לך...
ואם לא..
אני אגיב לך 875348905390 תגובות עדדדד שיגיבו..!
בקיצור מה שרציתי להגיד..
זה שהפרק מ=ד=ה=י=ם...
בדיוק כמו תמיד...
והתום הזה נשמע חתיך... בעצם תלוי איזה שיער יש לו.. 😛
קיצר...
חפרנית שכמותי.. 😁
תמשיכי..!! דחוף דחוף... ומיד.. 🙄
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) מירביייייי
שתקי כבר ישמנהההה
אם הייתי רואה שהמשכת הייתי ישר מגיבה...
תכף יגיבו לך...
ואם לא..
אני אגיב לך 875348905390 תגובות עדדדד שיגיבו..!
בקיצור מה שרציתי להגיד..
זה שהפרק מ=ד=ה=י=ם...
בדיוק כמו תמיד...
והתום הזה נשמע חתיך... בעצם תלוי איזה שיער יש לו.. 😛
קיצר...
חפרנית שכמותי..  😁
תמשיכי..!! דחוף דחוף... ומיד..  🙄
חחח...תודה
התום הזה חתייך...לכחתי השראה ממישהו שאני מכירה 😛
ואני רואה כמה מגיבים לי רק שלוש כולם נוטשים אותי 😊
לא נורא העיקר את לא נטשת אותי...
אני מסודרת חחחח.........
סתם המשך יהיה מתישהו אני לא יודעת עדיין מתי

חחח את יכולה לחפור כמה שאת רוצה מיצדי שיהיה לך בור כזה ענק מרוב שתחפרייי
אוהבת->מירב
למה אף אחד לא מגיבבב לי
😊 אוףףףףףףףףףףףףףף
יאללה תגיבו אל תיהיו רעות

אוהבת->מירב
מאמי בטח עוד מעט יגיבו בסבלנות ואם לא תרשמי בשביליייי אני במתח
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מירבו'ש איזה פרק מדהים!!!!
עכשיו ראיתי שעדכנת 😊

איזה חמווווווווווווווווווד תומר 😛
תמיד ידעתי שהוא אוהב אותה.. יאוו הם כאלה חמוודים!!! 😁

ותום?! ואיי מאיפה הוא צץ עכשיו!..
חחחח
אח של ליאת?!, ממי, ממה?! אבא שלה לא מת בסוף?! הוא שהוא בגד בה קודם?! 😮


נווווווווווווווווווווווווווווווווווו

המשך דחוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף!! 🙄
מחכה מאמי..

אוהבת המון המון המוווווווווווווון
רחלוש =]]
QUOTE (lidorushit @ 15/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/03/2007) מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..


הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...

אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!

אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
חחח קאריני בשביל זה יש אותך, את יכולה להגיד לה לא להרוגג 😁 😉

וכשחושבים על זה מירבוש גם לך לא חסר, רוצחת דמויותת 😛
כמה דמויות כבר הרגתי
את ליאת אמא שלה והגר שגם ככה היא לא חשובה מי יודע מה
שלוש תינוקות שעדיין לא נולדו אז זה לא ממש נחשב כי הם עדיין לא נולדו

(אבל לא הרגתי את טל בסוף... 🙄 )

חחחח...סתם יפות שלי
אם זה כל כך מבאס אותכן שאני הורגת דמויות תחשבו על דביר (הוא בכלא 😊 )
מתה עליכן

*-*אוהבת*-*
......מירב......
הרגת יותר ממני חחחחחחחחחחחחחח 😂 😂 😁 😁
דוגרי הרגת יותר ממנה! 😛 חח..
וואוווו מירבי איזה 2 פרקיפ מושלמיםםםם!!!!! עצוב שליאת מתה 😢
אבל לפחות הדר ותומר סוף סוף יחדדד! 😛 חיחי
סיפור כל כך מדהים וממכר=] תמשיכי דחוףףףףףףףףףףף!! 😂
QUOTE (סוופרמאמי @ 18/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) מירביייייי
שתקי כבר ישמנהההה
אם הייתי רואה שהמשכת הייתי ישר מגיבה...
תכף יגיבו לך...
ואם לא..
אני אגיב לך 875348905390 תגובות עדדדד שיגיבו..!
בקיצור מה שרציתי להגיד..
זה שהפרק מ=ד=ה=י=ם...
בדיוק כמו תמיד...
והתום הזה נשמע חתיך... בעצם תלוי איזה שיער יש לו.. 😛
קיצר...
חפרנית שכמותי..  😁
תמשיכי..!! דחוף דחוף... ומיד..  🙄
חחח...תודה
התום הזה חתייך...לכחתי השראה ממישהו שאני מכירה 😛
ואני רואה כמה מגיבים לי רק שלוש כולם נוטשים אותי 😊
לא נורא העיקר את לא נטשת אותי...
אני מסודרת חחחח.........
סתם המשך יהיה מתישהו אני לא יודעת עדיין מתי

חחח את יכולה לחפור כמה שאת רוצה מיצדי שיהיה לך בור כזה ענק מרוב שתחפרייי
אוהבת->מירב
בטח מסודרת...
תגידי..
מי אוהב אותך יותר ממני..???
מי מצחיק אותך שאת עצובה..? (וואלה נראה לי שהפעם זו לא אני...)
ממממ ממי לקחת השראה? בן כמה הוא? ומאיפה..? חחח סתם סתם.. 😛
אבל לא ענית לי איזה שיער יש לתום שנשמע אם הוא סוףףף
או סתם נחמד.. 😛

ואני זה מספיק תאמיני לי מה את צריכה יותר ממני..? 😛
QUOTE (oshritsa @ 18/03/2007) מאמי בטח עוד מעט יגיבו בסבלנות ואם לא תרשמי בשביליייי אני במתח
חחח...אני ימשיך מתישהו אולי היום או אולי יותר מאוחר לא בטוח

אוהבת->מירב
QUOTE (loisana11 @ 18/03/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מירבו'ש איזה פרק מדהים!!!!
עכשיו ראיתי שעדכנת 😊

איזה חמווווווווווווווווווד תומר 😛
תמיד ידעתי שהוא אוהב אותה.. יאוו הם כאלה חמוודים!!! 😁

ותום?! ואיי מאיפה הוא צץ עכשיו!..
חחחח
אח של ליאת?!, ממי, ממה?! אבא שלה לא מת בסוף?! הוא שהוא בגד בה קודם?! 😮


נווווווווווווווווווווווווווווווווווו

המשך דחוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף!! 🙄
מחכה מאמי..

אוהבת המון המון המוווווווווווווון
רחלוש =]]
חחח..תודה בובי
חחח...כל אחת צריכה חבר חמוד ואז היא כבר מסודרת לעוד 500 שנה 😊

ומה אם תום? כמו שאמרה נינט בשיר שלה הכל יכול לקרות

אוהבת->מירב
QUOTE (תוביתות @ 18/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 15/03/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/03/2007) מירבייייי ירוצחתתתתת... =[
עאלקקקקק בסדר...
באמת נראה לך שהפרק הזה בסדר.?
ממש בסדר..


הוא מהמםםם..!!!!!!!!!!!
מבינה???
מ=ה=מ=ם...

אבל למה כל כך עצוב..?
למה הכל חייב להיות כל כך עצוב..?
לי בניגוד ללידור מותר להגיד לך לא לרצוח דמויות...
אז לא לרצוח..!!!

אההה כן.. והדבר הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב...
את לא מפסיקה את הסיפור..
אחרת,
מחר המאפייה הרוסית אצלך בבית...
באה לעשות מה שעשית לליאת.. 😛
חחח קאריני בשביל זה יש אותך, את יכולה להגיד לה לא להרוגג 😁 😉

וכשחושבים על זה מירבוש גם לך לא חסר, רוצחת דמויותת 😛
כמה דמויות כבר הרגתי
את ליאת אמא שלה והגר שגם ככה היא לא חשובה מי יודע מה
שלוש תינוקות שעדיין לא נולדו אז זה לא ממש נחשב כי הם עדיין לא נולדו

(אבל לא הרגתי את טל בסוף... 🙄 )

חחחח...סתם יפות שלי
אם זה כל כך מבאס אותכן שאני הורגת דמויות תחשבו על דביר (הוא בכלא 😊 )
מתה עליכן

*-*אוהבת*-*
......מירב......
הרגת יותר ממני חחחחחחחחחחחחחח 😂 😂 😁 😁
דוגרי הרגת יותר ממנה! 😛 חח..
וואייי רק שלא יבואו לעצור אותי עכשיו על רציחת יתר של דמויות
סתם אני גמרתי אם לרצוח דמויות

אוהבת->מירב
QUOTE (תוביתות @ 18/03/2007) וואוווו מירבי איזה 2 פרקיפ מושלמיםםםם!!!!! עצוב שליאת מתה 😢
אבל לפחות הדר ותומר סוף סוף יחדדד! 😛 חיחי
סיפור כל כך מדהים וממכר=] תמשיכי דחוףףףףףףףףףףף!! 😂
כןןן אהה עצוב אבל מישהו חייב למות
ואני ימשיךךךךך שאני יוכל
תודה תובליייייי
😂

אוהבת->מירב
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) מירביייייי
שתקי כבר ישמנהההה
אם הייתי רואה שהמשכת הייתי ישר מגיבה...
תכף יגיבו לך...
ואם לא..
אני אגיב לך 875348905390 תגובות עדדדד שיגיבו..!
בקיצור מה שרציתי להגיד..
זה שהפרק מ=ד=ה=י=ם...
בדיוק כמו תמיד...
והתום הזה נשמע חתיך... בעצם תלוי איזה שיער יש לו.. 😛
קיצר...
חפרנית שכמותי..  😁
תמשיכי..!! דחוף דחוף... ומיד..  🙄
חחח...תודה
התום הזה חתייך...לכחתי השראה ממישהו שאני מכירה 😛
ואני רואה כמה מגיבים לי רק שלוש כולם נוטשים אותי 😊
לא נורא העיקר את לא נטשת אותי...
אני מסודרת חחחח.........
סתם המשך יהיה מתישהו אני לא יודעת עדיין מתי

חחח את יכולה לחפור כמה שאת רוצה מיצדי שיהיה לך בור כזה ענק מרוב שתחפרייי
אוהבת->מירב
בטח מסודרת...
תגידי..
מי אוהב אותך יותר ממני..???
מי מצחיק אותך שאת עצובה..? (וואלה נראה לי שהפעם זו לא אני...)
ממממ ממי לקחת השראה? בן כמה הוא? ומאיפה..? חחח סתם סתם.. 😛
אבל לא ענית לי איזה שיער יש לתום שנשמע אם הוא סוףףף
או סתם נחמד.. 😛

ואני זה מספיק תאמיני לי מה את צריכה יותר ממני..? 😛
הוא בן 19 והשער שלו חום שטני כזה אבל הוא מזה יפה
העניים שלו כאלה בולטות כי הוא שחום את נופלת שאת רואה אותו
אבל הוא גר רחוק 😢
הוא גר בצפון פגשתי אותו אצל דודים שלי...והוא מזה מצחיק את נקראת שאת רואה אותו חחח...


קארינו'ש אני פשוט מתה עליייךךךךך
חחחח....בא לי לשאול אותך אם בא לך לעשות לי ילד אבל את בטח רוצה לעשות כבר לתומר ילד חח
סתם...

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 18/03/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) מירביייייי
שתקי כבר ישמנהההה
אם הייתי רואה שהמשכת הייתי ישר מגיבה...
תכף יגיבו לך...
ואם לא..
אני אגיב לך 875348905390 תגובות עדדדד שיגיבו..!
בקיצור מה שרציתי להגיד..
זה שהפרק מ=ד=ה=י=ם...
בדיוק כמו תמיד...
והתום הזה נשמע חתיך... בעצם תלוי איזה שיער יש לו.. 😛
קיצר...
חפרנית שכמותי..  😁
תמשיכי..!! דחוף דחוף... ומיד..  🙄
חחח...תודה
התום הזה חתייך...לכחתי השראה ממישהו שאני מכירה 😛
ואני רואה כמה מגיבים לי רק שלוש כולם נוטשים אותי 😊
לא נורא העיקר את לא נטשת אותי...
אני מסודרת חחחח.........
סתם המשך יהיה מתישהו אני לא יודעת עדיין מתי

חחח את יכולה לחפור כמה שאת רוצה מיצדי שיהיה לך בור כזה ענק מרוב שתחפרייי
אוהבת->מירב
בטח מסודרת...
תגידי..
מי אוהב אותך יותר ממני..???
מי מצחיק אותך שאת עצובה..? (וואלה נראה לי שהפעם זו לא אני...)
ממממ ממי לקחת השראה? בן כמה הוא? ומאיפה..? חחח סתם סתם.. 😛
אבל לא ענית לי איזה שיער יש לתום שנשמע אם הוא סוףףף
או סתם נחמד.. 😛

ואני זה מספיק תאמיני לי מה את צריכה יותר ממני..? 😛
הוא בן 19 והשער שלו חום שטני כזה אבל הוא מזה יפה
העניים שלו כאלה בולטות כי הוא שחום את נופלת שאת רואה אותו
אבל הוא גר רחוק 😢
הוא גר בצפון פגשתי אותו אצל דודים שלי...והוא מזה מצחיק את נקראת שאת רואה אותו חחח...


קארינו'ש אני פשוט מתה עליייךךךךך
חחחח....בא לי לשאול אותך אם בא לך לעשות לי ילד אבל את בטח רוצה לעשות כבר לתומר ילד חח
סתם...

אוהבת->מירב
חחחחחח הדבר הכי מושלם בעיני זה שיער שחור שחור.. כמו שלי.. 😛
אבל עיניים כחולות.. זה מהמםםםםם
אההה כן 1.75 ומעלה חחח

לעשות לך ילד..? בכיף.. 😛
חחחחח תומר..? הוא אמר שהוא לא רוצה ילדים שכחת.. חחח וגם אם כן.. לא כדי.. יצא לי ילד עם קול סקסי בטירוף.. (אומרים שלי יש קול כזה.. ולדעתי לתומר יש קול כזה) חחח אנשים יפחדו מזה כבר.. 😛 הוא יצא נמוך.. חבל עליו.. והוא יצא שרוט רצחחחח כי שנינו שרוטים.. קיצר.. עדיף שלא יהיה... 😛 מה שמצחיק.. זה שאני די שחומה.. ותומר לבןןןן אז מעניין באיזה צבע יהיה הילד.. 😛 מוקה חחח

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך