יאפהההההההההההההההההההההההההההההההה
גם אני שונאת את המקצוע הזה...
איך היה במבחן???
מהה..?? לא היה המשך בזמן שנעלמתי..?!!?!?!??!?!?!!!!
אני דורשתתתתתת ממך המשך...
מיידדדדדד
בלי תירוצים..!!
זה הכל..
לילהלו- תודה מאמי...לא היה לי בסוף מבחן דחו לנו אותו
קארינו'ש-שום תרוצים...עוד מעט אני ימשיךך
בנאתיים מי שרוצה יכולה לקרוא את הסיפור השני שלי החלום שלה אני עכשיו ממשיכה אותו
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
יפה מהמפ מקסים מושלם
אן מילים
במקום לחפור לך
יאללה תמשיכי כבר
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/01/2007) מחכה... 😊
^^
ממשיכה עכשיו
בנות מעכשיו יהיה המשך בערך פעם בשבוע כי אין לי זמן להמשיךך סורי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
חבל=[...
לא נורא, יהיה למה לחקות! 😊
פרק 41
למחרת קמתי בבוקר. ראיתי מתנה מול פני. פתחתי את עיניי נזכרת שזהו יום ההולדת שלי היום אני בת 17. "מזל טוב" שמעתי קול אומר. הרמתי את עיניי.
"תודה" אמרתי שראיתי את יריב "אבל הבאת לי כבר מתנה"
נזכרתי במתנה שראיתי אתמול בעילום שם הייתי בטוחה שזה ממנו.
"מה?!?! את מדמיינת אבל אם לא רוצה אז לא צריך אני יחזיר את זה." אמר יריב.
לכחתי את קופסת הקרטון שהיו בה שני חורים גדולי והרמתי אותה היא הייתה די כבדה יחסיית לגודל שלה.
"מזה?" שאלתי.
"פתחי ושתקי" אמר יריב.
פתחתי ולא האמנתי זה היה גור כלבים קטנטן ולבן.
"אבא הבטיח לך אבל לא קיים אז החלטתי אני לקיים ולקנות לך כלב" אמר יריב. חיבקתי את יריב מוחצת טיפה את הכלבלב.
"אז איך תקראי לו?" שאל יריב.
"לא חשבתי על זה" אמרתי.
"אני מקווה שלא תקראי לו באיזה שם מוזר למה לא בא לדעת שאת מאמללת אותו אם שם מוזר" אמר יריב.
"מה פתאום שם מוזר אם הייתי אתה הייתי קוראת בשם מוזר" אמרתי.
"אדר בלעדי לא היה לך כלב" אמר יריב.
"טוב שתוק שנייה אני צריכה לחשוב על שם" אמרתי מחבקת את הכלב בידי. הייתה לא פרווה נעימה כזאת. "זה בן?" שאלתי.
"כהה…ידעתי שנפגעת כבר כמה פעמים מבנים אז החלטתי לקנות לך כלב בן שלעולם לא יפגע בך" אמר יריב. צחקתי. משהו היריב הזה חשבתי לעצמי.
"אהמ…אני יחשוב על זה אחר כך קודם כל נראה אותו לאבא ומירי" אמרתי. לקחתי את הכלב בידי. ויחד אם יריב ירדנו למטה. "אבא תראה מה יריב קנה לי" אמרתי.
אבא ליטף את ראשה ומירי חייכה. "גם לי יש מתנה בשבילך" אמר אבא "מתנה ממני וממירי"
"מה?" שאלתי.
"החלטנו שלכבוד יום ההולדת שלך ניתן לך שלושה כרטיסים לך ולחברות שלך לנסיעה לטבריה" אמרה מירי.
"תודה" אמרתי חושבת שזאת הזדמנות טובה להשלים אם ליאת שלא מדברת איתי.
חיבקתי אותם שוב מעוכת את הכלב הקטן. שמתי אותו על הרצפה וראיתי איך הוא מתחיל להסתובב כאן חוקר את הסביבה ואחר כך בא אלי כאילו רוצה שאני הרים אותו.
דפיקה נשמעה בדלת. פתחתי. ראיתי את אמא. "מה את עושה כאן?" שאלתי.
"רציתי להביא לך מתנה" אמרה אמא "אבל לא ידעתי מה את רוצה אז באתי לשאול אותך אם בא לך לבוא איתי כדי לקנות לך מתנה"
"אני לא בטוחה אם אני רוצה קשר איתך" אמרתי.
"בבקשה תני לי לכפר על הזמן שלא יצרתי איתך קשר תני לי צאנס אחד להיות אמא שלך" אמרה אמא.
"אני רק רוצה משהו אחד" אמרתי "אני רוצה שתפסיקי אם הסמים" אמרתי.
"אני מנסה" אמה אמא.
"אני לא רוצה שתנסי ואם קצת קשה לך תישברי אני רוצה שתנסי ותצליחי ואם צריך אפילו תאשפזי את עצמך כל דבר רק שתפסיקי אם זה" אמרתי.
"אני מבטיחה לנסות" אמרה אמא.
"שוב פעם" אמרתי "אני לא רוצה שתנסי אני רוצה שתצליחי, שתפסיקי אם זה"
"אני יפסיק" אמרה אמא.
חיבקתי אותה.
אהבתי ימיי הולדת ואת זה במיוחד. עכשיו היו חסרים לי שני דברים ליאת ו….וטל.
טל לא יחזור אבל לפחות ליאת לא עזבה אותי . "נילך מחר לקניות" אמרתי "היום יש לי משהו אחר לעשות"
"טוב צלצלי אלי שתרצי שנלך" אמרה אמא והלכה. הלכתי לטלפון וצלצלתי לליאת. צלצלתי מחסוי כי ידעתי שהיא לא תענה לי.
"הלו" שמעתי מישהו עונה זאת לא הייתה ליאת.
"אפשר את ליאת?" שאלתי.
"ליאת? מצטערת אבל ליאת אבל ליאת בבית החולים עכשיו" אמרו לי מקיו השני.
"בבית חולים קרה לה משהו?" שאלתי
"כן.. מי זאת אדר?" שאלה ידעתי שזאת אמא שלה.
"כן אני כבר באה" אמרתי והלכתי לחדר להתארגן ולצאת.
*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
אמא יצאה מהבית של אדר וניגשתי אליה. "השלמתם?" שאלתי.
"כן…הבטחתי לה להפסיק אם הסמים" אמרה אמא
"אני רוצה שתבטיחי גם לי" אמרתי.
"טל אני מבטיחה אבל אתם צריכים להבין אותי אני הייתי ממש מכורה לזה" אמרה אמא
"זה לא תרוץ" אמרתי "למרות שלא היית צריכה להתחיל אם זה" .
"אני יודעת" אמרה אמא "ואני מצטערת על זה"
היא הלכה ואני נשארתי במקום שלי…יד הונחה על כתפי והסתובבתי.
"מי את?" שאלתי כלא מבין מי זאת האישה שעכשיו נמצאת מולי.
"אתה טל?" שאלה האישה.
"כן מי את?" שאלתי.
"אני הגר איישתו של דביר" אמרה
תגיבו
*-*אוהבת*-*
......מירב......
אהההה אני רוצה המשך 😊
מדהיםםם 😛
יאו איזה יפה;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
חמודה שסלחה לאמא שלה חחע😁
המשך
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
מה?!?!?!?!?!?!?!?!
הוא נשוי?!?!?!
- טוב נעבור נושאאאאאאא -
איזה חמוד אח שלה!! הוא קנה לה כלבבב
איזה חמווווווווד
😁
איך בא לי עוד כלב..!!!
חחח
פרק מדהים כרגיללל!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
מחכה להמשךךך 😛
מדהיםםםםם (:
המשךך מאמי...
מה אישתו הצטרפה לבלגן..? =\
מירבי אנחנו נחכה...
פרק יאאאאאאאאפה =]
יאא מירבי איזה ברק מוושלללםםםם! =]]] אהבתי!
תמשיכי דחוף!😊