סיפווור הכי הכי מושששלם 😊
מה עם המששךך?!
-=-מעייני-=-
ואיי איזה פרק יאפפפפפפפפה
פשוט מושלםםםםם
אחד הטובים חח ==> רגע בעצם כל הפרקים היו מעולים,מושלמים מעלפים אז אי אפשר להגיד שזה אחד הטובים..
אז הקיצרר
כל הפרקים של הסיפור מעולים טובים יפייפים אבל הפרק הזה הוא הכי הכי..
חחח
איך הכול מסתדרר 😁 איזה כיף שהיא שבה הבייתה חחח
וטל כתב לה את המכתב נכון?? איזה חמוד הוא!!
עוד פרקקקקקקקקקקקקק
ובבקשה די מגיע לה קצת שימחה בחיים נכון? שום דבר לא צריך להרוס לה את זה..
לפחות לא בפרקים הקרובים חחח
תמשיכיייי מחכה..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (_ליווש_ @ 23/01/2007) מדהיםםםםם 😊
המשך מאמי...
תודה מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (lidorushit @ 24/01/2007) מהמם 😛
מחכה להמשך ((:
תודה לידורי
מחר ממשיכה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 24/01/2007) מירבי זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מחכה כבר להמשך.. =]
והמכתב באמת מטל..? 😛
תודה קראינו'ש
ויכול להיות שזה ממנוו...
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (chen-daskal @ 24/01/2007) יאו מרגש;]
המשך
תודה חיים שלי
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (מעיין_נאור @ 24/01/2007) סיפווור הכי הכי מושששלם 😊
מה עם המששךך?!
-=-מעייני-=-
תודה בובי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (loisana11 @ 24/01/2007) ואיי איזה פרק יאפפפפפפפפה
פשוט מושלםםםםם
אחד הטובים חח ==> רגע בעצם כל הפרקים היו מעולים,מושלמים מעלפים אז אי אפשר להגיד שזה אחד הטובים..
אז הקיצרר
כל הפרקים של הסיפור מעולים טובים יפייפים אבל הפרק הזה הוא הכי הכי..
חחח
איך הכול מסתדרר 😁 איזה כיף שהיא שבה הבייתה חחח
וטל כתב לה את המכתב נכון?? איזה חמוד הוא!!
עוד פרקקקקקקקקקקקקק
ובבקשה די מגיע לה קצת שימחה בחיים נכון? שום דבר לא צריך להרוס לה את זה..
לפחות לא בפרקים הקרובים חחח
תמשיכיייי מחכה..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
כהה איזה כיף שהכל מסתד חחח..
בכלל מזה כיף לכתוב את הפרקים האלו..
טוב עכשיו יש לי גם כמה רעיונות לסיפור הזה משהו פגזייי כמו זיקוקי דינור 😯
לא משנה תודה מאמי..חח איזה חמודה את
*-*אוהבת*-*
......מירב......
וואוווו איזה פרק מושלםםםם!!!!!!! אהבתי=]!
סיפור פשוט נדיר!
תמשיכי דחוףףףף!!!!! 😂
QUOTE (תוביתות @ 25/01/2007) וואוווו איזה פרק מושלםםםם!!!!!!! אהבתי=]!
סיפור פשוט נדיר!
תמשיכי דחוףףףף!!!!! 😂
יאאא תודה תובלו'שש
מאושפזת עלייךךך חח
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 25/01/2007) תמשיכיי כבר =/
מאמי אני ימשיך כנראה יותר מאוחר וזה לא בטוח...
*-*אוהבת*-*
......מירב......
סורי בנות לא יהיה היום המשך מחר אני חסוטה מעיפות ומחר יש לי מבחן
מתמתיקה :/ שונאת את המקצוע הזה..
חרא של מקצועע
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
בהצלחה יפתי 😊
גם אני לא סובלת מתמטיקה =//
QUOTE (lidorushit @ 25/01/2007) בהצלחה יפתי 😊
גם אני לא סובלת מתמטיקה =//
תודה לידוריייי..
תשאלי מי שתרצי לא נראה לי קיים בן אדם שאוהב את המקצוע הזה..
אלה אם כן הוא גאוןן
*-*אוהבת*-*
......מירב......