או מיי גאדדד! זה מה שאני חושבת שזה?! חח...
שני פרקים מושלמים!!!!..אהבתי ממש ממש ממש!!!!!!!
יאא איזה סיפור מהמם יא מוכשרת אחתת! 😛
תמשיכי דחוףףף! =]
בה ביי 😊
מה??????????!!!!!!!!!!!!!!???????????????!?????????????!?!?!?!
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
ללללללללללללללללללליייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאתתתתתתתתתתתתתתתתתת היא לסבית?!?!?!
😮 😕 😮
אההההההההההההההההההההה
אין לי מלים פשוט אין לי מלים איך שהסיפור הזה נעשה יותר טוב מרגע לרגעעעעעעע
ואוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
דייייייייייייייייי
רגעעעעעעעעעעעעעעעע
אני לא מאמינההההההההההה
התחרפנתי!!!
חחח
ואיי ממש התחרפנתיי עזבי לא נוראא דווקא סבבה..
אני לא מאמינה שהיא לסבית והן התנשקו?! כי זה מה שקרה שמה לא?!
ואייי
נו תמשיכי אני פה במתח את לא רואה?!?!?!
חחחח
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
פה רחלוש המחורפנתת מחכה להמשךךךך
ואני עדיין פה!!!! 😁
אוהבתת..
רחלוש =]]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 21/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 21/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 20/01/2007) משהו הולך להרוס הכל..??
חחחחח מירבייייי מוכשרת אחתת...!!
די די אני רוצה גם קצת....
המשך אבל דחוף דחוף...
חחחח את ממש אשת אשכולות.. גם סופרת.. גם מארגנת חתונות... 😛😛
חחח תודה מאמי
ותמיד משהו חייב להרוס הכל לא חושבת?
חחח..כה מארגנת חתונות רושמת סיפורים...
מארגנת מסביות רווקות יש עוד הרבה דברים שלא אמרתיי ואני כן
שרון כבר יודעת חח
מה את רוצה קצת? את אחת המוכשרות פה רוצה להיות עוד יותר מוכשרת חח
*-*אוהבת*-*
......מירב......
אני לא אוהבת שהכל נהרס.... זה עצוב לי מדי.. 😢
שרון יודעת..? מה היא יודעת שתפי שתפי.. =]
אחראית למצוא חשפן... 😛
חחחחח הבן הכי חתיך נמצא כרגע בגרמניה איפשהו.. אווווווף 😢
חחח קראיני חוץ מזה ששרון יודעת הרבה דברים על המשך הסיפור
היא גם יודעת הרבה כישרונות ניסתרים שמסתתרים בי חח..סתם
ואני לא יעשה את זה כזה עצוב
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (תוביתות @ 21/01/2007) או מיי גאדדד! זה מה שאני חושבת שזה?! חח...
שני פרקים מושלמים!!!!..אהבתי ממש ממש ממש!!!!!!!
יאא איזה סיפור מהמם יא מוכשרת אחתת! 😛
תמשיכי דחוףףף! =]
בה ביי 😊
חחח תודה תובלי...
חח איזה חמודה..אולי אני ימשיך יותר מאוחר או מחר
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
QUOTE (loisana11 @ 21/01/2007) מה??????????!!!!!!!!!!!!!!???????????????!?????????????!?!?!?!
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
ללללללללללללללללללליייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאתתתתתתתתתתתתתתתתתת היא לסבית?!?!?!
😮 😕 😮
אההההההההההההההההההההה
אין לי מלים פשוט אין לי מלים איך שהסיפור הזה נעשה יותר טוב מרגע לרגעעעעעעע
ואוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
דייייייייייייייייי
רגעעעעעעעעעעעעעעעע
אני לא מאמינההההההההההה
התחרפנתי!!!
חחח
ואיי ממש התחרפנתיי עזבי לא נוראא דווקא סבבה..
אני לא מאמינה שהיא לסבית והן התנשקו?! כי זה מה שקרה שמה לא?!
ואייי
נו תמשיכי אני פה במתח את לא רואה?!?!?!
חחחח
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
פה רחלוש המחורפנתת מחכה להמשךךךך
ואני עדיין פה!!!! 😁
אוהבתת..
רחלוש =]]
חחח רחלו'ש
לפני שאת מתחרפנת תאצרי רגע אני לא רוצה שתהיי בבית משוגעים בגללי
תקראי את הפרק הבא ותראי מה באמת הולך שמה..
חח איך כולם נכנסו לשוק כזה...
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
כל מי שאני קוראת את הסיפור שלה
אני חייבת ללכת שאני יחזור אני מבטיחה לקרוא
ולהגיב....חולה עליכןןןן מהממות שלי חח
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (סופרמאמי @ 21/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 21/01/2007) מה??????????!!!!!!!!!!!!!!???????????????!?????????????!?!?!?!
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
ללללללללללללללללללליייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאתתתתתתתתתתתתתתתתתת היא לסבית?!?!?!
😮 😕 😮
אההההההההההההההההההההה
אין לי מלים פשוט אין לי מלים איך שהסיפור הזה נעשה יותר טוב מרגע לרגעעעעעעע
ואוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
דייייייייייייייייי
רגעעעעעעעעעעעעעעעע
אני לא מאמינההההההההההה
התחרפנתי!!!
חחח
ואיי ממש התחרפנתיי עזבי לא נוראא דווקא סבבה..
אני לא מאמינה שהיא לסבית והן התנשקו?! כי זה מה שקרה שמה לא?!
ואייי
נו תמשיכי אני פה במתח את לא רואה?!?!?!
חחחח
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
פה רחלוש המחורפנתת מחכה להמשךךךך
ואני עדיין פה!!!! 😁
אוהבתת..
רחלוש =]]
חחח רחלו'ש
לפני שאת מתחרפנת תאצרי רגע אני לא רוצה שתהיי בבית משוגעים בגללי
תקראי את הפרק הבא ותראי מה באמת הולך שמה..
חח איך כולם נכנסו לשוק כזה...
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אם לא תשימי פרק ובמהרה אני אשתגעעעע
😮 😁
מתה עלייך נשמה שליי... 😛
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
ותשימי כבר פרקקק
אוהבת רחלוש =]]
רעה אחתתתתת תמשיכי כבר..!! 😢
חחחחחחחח באמאש'לי שאתן חמודותתתת
יאללה עכשיו ממשיכה...
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
"כל כך יפה כמו עכשיו" אמרה "החיוך מחמיא לך"
חייכתי "וואי תודה ליאת" אמרתי.
"בבקשה" אמרה "את יודעת אני לא מבינה למה ההיית צריכה כל כך שייה איתך איזה גבר"
"גם אני לא. למה אני צריכה כל הזמן גברים מי צריך אותם בכלל" אמרתי.
מן שתיקה הייתה באוויר היא התקרבה אלי ו..'מה הולך כאן?'
39
התרחקתי ממנה. "אני מצתהרת" אמרה ליאת ראשה מושפל.
"מה את מצתהרת?" שאלתי "זאת הייתה טעות"
"זאת לא הייתה טעות" אמרה ליאת. והסתכלה לי בעיניים. "זה היה מה שהרגשתי"
"רגע אבל את לא.."
"אני כן" אמרה ליאת "את האמת אני גם וגם" אמרה ליאת.
"מה זאת אומרת?" שאלתי כבר הבנתי הכל. ידעתי כבר למה היא מתכוונת אבל לא יכולתי לקלוט את זה.
"אני דו מינית" אמרה ליאת.
"ליאת אני מצתהרת אבל.." אמרתי לא הצלחתי לגמור את המשפט.
"זה בסדר" אמרה ליאת ומין דימעה בצבצה מענייה "אני מבינה אותך…היה לי כיף להיות חברה שלך"
"ליאת עזבי שטויות מצידי את יכולה לאהוב פילים את תמיד תישארי חברה טובה שלי" אמרתי לה. לא משנה מה הנטיות המיניות שלה אני לעולם לא יוותר על החברות שלי ושלה.
"אני לא יודעת איך זה קרה הייתי כל כך קרובה אלייך ו..לא יכולתי לאצור את עצמי ו.." אצרתי אותה היא הייתה בלחץ והמומה מכל מה שקרה עכשיו.
"ליאת תירגעי" אמרתי לה "שכחתי כבר מזה בסדר?"
"את כן. אבל אני לא" אמרה ליאת "אני לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון אני כל הזמן חושבת עלייך וזה.."
"ליאת תקשיבי לי זה בסדר וזה יעבור לך" אמרתי.
שטף של דמעות יצא מעינייה "את לא מבינה בכלל" אמרה ליאת
"אני באמת לא מבינה את ממש לא צריכה לעשות מזה סיפור שלם כי אני.."
"אני רוצה להיות לבד אני צריכה לחשוב" אמרה ליאת.
הסתכלתי עלייה מנסה לפייס אותה אבל ללא הועיל. הלכתי לדלת "אדר" אצרה אותי בדיוק לפני שפתחתי את הדלת. "אל תספרי לאף אחד על זה טוב?"
"ברור" אמרתי. יצאתי מהבית שלה. והלכתי לעבר הבית של אביב שבמקרה הוא הבית החדש שלי לבנאתיים. "הכל בסדר?" שמעתי את תומר שואל. הסתכלתי עליו וחייכתי "כן הכל ממש בסדר" אמתי.
"רוצה ללכת איתי לאיזה פאב?" שאל תומר. לפי החיוך שלי הוא הבין שכן. התישבנו בפאב ליד הבר. "מה בא לך?" שאל תומר. חשבתי קצת מה לכחת ובאתי לומר לו שבא לי משהו חזק אבל לפני שאמתי לו נאצרתי. "לשם שינוי אני יסתפק היום בקולה" אמרתי.
"מה יש?" שאל.
"אני בגמילה חמודי וכדי שגם אתה תתחיל" אמרתי.
"את רוצה להגיד לי שאת יותר לא שותה?" שאל תומר.
"תירגע ברור שאני ישתה אבל פחות" אמרתי.
"טוב הלכתי לשרותים מיד אני חוזר" אמר תומר והלך.
"אז מה יש? באת לתפוס ראש?" שמעתי שואל לידי. כמובן שישר זהיתי את הקול שלו.
"אז מה יש עומר יש חדש?" שאלתי מתעלמת מהשאלה שלו.
"ממש לא…תופסת ראש אם קולה יפה" אמר עומר.
"כן…ואם אתה תמשיך לשתות כמו שאתה שותה תמצא את עצמך מחובר ל80 מכונות הנשמה" אמרתי לו כאשר הרחתי את הריח שיצא מיפיו.
"את אל תתיעפי לי את לא יותר טובה" אמר עומר.
"סליחה באמת" אמרתי.
"חוץ מזה אני בכלל לא שיכור" אמר עומר.
"ממש לא" אמרתי.
"טוב בסדר אולי קצת שיכור אבל אם לומר לך את האמת זה בגללך" אמר עומר.
"אל תאשים אותי בבעיות המסריחות שלך" אמרתי לעומר.
"זה בגללך כי את משחקת בי שאת רוצה את איתי ושאת לא רוצה את לא" אמר עומר.
"עומר זה כל הקטע ביזיזות שזה בלי מחויבות" אמרתי.
"לעזעזלזל אם היזיזות המסריחה שלך אני אוהב אותך ואת מתנהגת אלי כמו אל סתם ג'וק קטן שנתקע לך בנעל" אמר עומר.
"עומר די!! אני לא ידעתי שאתה אוהב אותי ואתה אמרת לי שאתה כבר לא אוהב אותי" אמרתי "חוץ מזה כבר עברו עלי הרבה דברים ועד שאני מספיק מאושרת אין לי כוח שתהרוס לי את המצב רוח"
"לפחות מישהי מאושרת" אמר עומר
"אסור לי?" שאלתי "כי לא נראה לי"
"תעשי מה שבא לך שיהיה לך בכיף" אמר עומר וצחק.
תומר חזר. "קרה משהו?" שאל.
"לא בוא צריך להחזיר את עומר הבייתה" אמרתי.
לכחנו את עומר לאוטו והשבנו אותו במושב האחורי הוא היה שפוך ולא אמר מילה. תומר החנה איפה שאמרתי לו. והצאנו את עומר מהאוטו לכחנו אותו לבית היה לו מפתח ולמזלו אף חד לא היה בבית השכבנו אותו על המיטה וחזרנו למכונית. "וואי הוא סחוט" אמר תומר.
"גם אני תיכח אותי הבייתה?" שאלתי
"בסדר" אמר תומר הוא הסייע אותי הבייתה והחנה את המכונית. לפני שיצאתי הוא בא לנשק על שםתי הסטתי את ראשי והוא נישק אותי בלחיי. "אתה חמוד אבל אני לא מעונינת עכשיו בזוגיות" אמרתי כמתנצלת.
"זה בסדר אני מבין" אמר תומר.
"תודה" לחשתי ויצאתי.
שנכסתי הבייתה ראיתי שהדלת של חדר העבודה סגורה. הבנתי שאביב עכשיו ביחד אם מטופל שלו.
שאביב גמר אם המטופל שלו הוא נכנס אל החדר שלי. "מה קורה?" שאל אביב.
"בסדר" אמרתי
"דיברת היום אם אבא שלך?" שאל אביב.
"אני ידבר איתו מחר" אמרתי "אני עייפה היום ועבר עלי כבר משהו היום שאין לי כוח עכשיו לריבים"
"כחי את הזמן" אמר אביב.
"למה אתה כל כך רוצה להפטר ממני?" שאלתי אותו.
"לא זה לא זה" אמר אביב.
"אני יודעת צחקתי" אמרתי לו.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
"נו? השלמת איתה?" שאלתי את יריב שראיתי אותו.
"כן" אמר יריב "תודה טל"
"אני לא עשיתי כלום"
"לא משנה" אמר יריב "אבל אני חושב שהגיעה הזמן שהיא תדע שאתה חיי היא לא יכולה לחיות בשקר כל הזמן שאתה מת" אמר יריב.
"אני לא יכול"
"למה לא?"
"כי אני מפחד שאם היא תדע שאני חיי הכל יהרס שאני שוב התאהב בה" אמרתי.
"תחשוב על זה" אמר יריב.
"אני יראה מה אני יעשה" אמרתי
"ומה בנאתיים?" שאל יריב "דביר איים עלייה"
"אל תדאג אני שומר עלייה" אמרתי וחייך "אני ידאג שאף אחד לא יפגע שוב"
"מזל שאתה חיי" אמר יריב.
"באמת מזל שלא עליתי על המטוס" אמרתי "היה לי מזל"
סורי שהפרקקצר פשוט אים לי זמן
*-*אוהבת*-*
….מירב……
קצר לא קצר.. זה תמידדדדדד מדהים..=]
חולה חולה חולה חולה חולההההה מאושפזתתת על הסיפור שלך...
מהמםםםם
וגם את....
בעצם את יותר..
לא הסיפור יותר..
אוף אני לא יודעת.!!
בקיצור שניכם..!! 😊
חיים שלי יפה רצח;]]]]]]]]]]]]]]]]
המשך ועעכשיו😛
יאא, כמה שלמות בסיפור אחד?! פרק פשוט מעלף! אהבתי=]
תמשיכי הכי מהר שאפשר! 😛
3>