QUOTE (_ליווש_ @ 20/01/2007) אמאא זה כזה מוווושלםםםםםםםםםםם!!!
מעניין מי זה...
המשךךךךך!!
ומהרררר 😛
תודה ליווש
חשבתי שזה צפוי מי זה יהיה אבל חפיף..
כבר ממשיכה
*-*אוהבת*-*
.....מירב........
על הצג היה רשום חסוי. עניתי בכל זאת. שנאתי שאנשים מצלצלים אלי מחסוי. זה פשוט עצבן אותי.
"הגעתם לפלפון של בחורה שסוף סוף באמת מאושרת אז מיזה? ואם הוא רוצה להרוס לי את המצב רוח שיוותר וילך להזדיין" אמרתי שעניתי.
""אז מה? מאושרת? חתיכת בת זונה…" שמעתי קול מוכר בקיו השני.
פרק 38
"אוו היי דביר נזכרת במשהו שלא אמרת לי מקודם?" שאלתי במין אופטימיות מפתיעה.
"לא ידעתי שאת יכולה להיות כזאת כלבה מפגרת שלא יכולה לסתדר אם הבעיות שלה בעצמה…אז מה? שלחת את אח שלך וחברים שלו שיבואו ל'סדר' את העניין?" שאל.
"על מה אתה מדבר?" שאלתי. איך יריב גילה על זה.
"על אח שלך בא אלי היום אם עוד כמה בחורים כנראה שממש התעצבן על זה שאחותו נוצלה" אמר דביר.
"טוב" אמרתי ומין חיוך עלה על פני "אני מקווה ששבר לך את הפרצוף"
"את תצתהרי על זה שאת פגשת אותי אי פעם אדר אביב את לא מכירה אותי" אמר דביר.
"דביר אני כבר מצתהרת על שפגשתי אותך…ואני מספיק מכירה אותך כדי לדעת שכולך רק דיבורים" אמרתי לא פחדתי לרגע ידעתי שהוא לא יעשה לי כלום.
"אז כנראה שלא הכרת אותי מספיק" אמר דביר.
"דביר את מזהם לי את הפלאפון אם הזיוני שכל שלך" אמרתי.
ניטקתי. יצאתי לסלון "אביב יצאתי להסתובב קצת" אמרתי.
"בלי שטויות כן?" אמר אביב.
"כן אבא" אמרתי בחיוך וצחקתי. התחלתי להתגעגע לאבא שלי. אבל קודם כל הרגשתי שאני חייבת לפגוש את יריבו'ש אחי הגדול. זה שהגן עלי אל מול דביר שפגע בי מעוד. לא ידעתי איך אני צריכה להשיג אותו. ירדתי למטה. והתחלתי להסתובב. היה ממש חם בחוץ. מה מצפים סוף יוני. ראיתי מישהו מוכר יושב בבית כפה לבד. התקרבתי וזה היה בדיוק מי שחשבתי. הלכתי אליו נעמדת מאחוריו. "אז מה אני עדיין אחותך?" שאלתי אותו.
יריב הסתובב והסתכל עלי. הוא בהתחלה נראה לי קצת כועס או לפחות ניסה להיות אבל אז הוא חייך ואמר "לעולם לא הפסקת להיות אחותי" אמר יריב חיבקתי אותו. ודמעה של אושר או אולי של פחד שכמעט איבדתי אותו יצאה מעיני.
"אני כל כך מצתהרת שלא הקשבתי לך" אמרתי "הייתי כזאת מטומטמת ואתה לא ת'אמין כמה אני מצתהרת על זה" אמרתי.
"זה בסדר" אמר "אני נשבע לך שעכשיו הוא יצתהר על היום בו הוא נולד" אמר יריב.
נדתי בראשי "הוא התקשר אלי" אמרתי "איים עלי אבל אני לא מפחדת"
"אם הוא יתקרב אלייך אני ידאג לזה שהוא לא יוכל יותר לעת בך או לנשום לכיוון שלך" אמר יריב.
התיישבתי מולו ליד השולחן. "מה אתה עושה כאן?" שאלתי.
"קיבלתי גימלים מהצבא…ואז גיליתי מה הוא עשה לך אז…"
"איך גילת?" שאלתי.
"זה לא משנה…העיקר הוא קיבל את מה שמגיע לו" אמר יריב.
חייכתי. "מה את ככה?" שאל יריב.
"איך ככה?" שאלתי.
"מחייכת שמחה כזאת" אמר יריב.
"אני פתאום לא מבינה למה הייתי כזאת אנטי כזאת מגעילה לכולם…לא מקבלת אף אחד עושה בלגנים עניינים לא מבינה שגם אני לפעמים טועה" אמרתי "פתאום הבנתי שאם אני מסתכלת אל החיים כדבר טוב אז…אולי אני יוכל לראות כמה טובים החיים"
"מי את ואיפה אחותי?" שאל יריב.
"דיי יריב רציני תתפלא אבל אני משתנה " אמרתי .
"טוב" אמר יריב "בקרוב יש לך יום הולדת" אמר יריב.
"וואי נכון שכחתי" אמרתי וצחקתי "אחרי כל מה שעברתי בתקופה האחרונה אני פשוט שכחתי"
"אבל אני לא" אמר יריב "כמה מזל שיש לך אותי"
"באמת כמה מזל כי אתה המשפחה היחידה שנשארה לי" אמרתי "אבא בחיים לא ידבר איתי שוב"
"אבא לא כזה נורא וקשוח כמו שאת חושבת" אמר יריב "הוא פשוט לא ידע מה לעשות איתך את שיגעת אותו הוא לא ישן בלילות בגללך ואולי הוא לא מודה אבל הוא ממש דואג לך" אמר יריב.
"אני ידבר איתו" אמרתי "אבל בנאתיים אני רוצה להנות אם אחי הגדול" אמרתי.
"אז יאללה לאן בא לך ללכת?" שאל יריב.
"באל לי גלידה" אמרתי בקול ילדותי מתפנק.(באמת בא לי גלידה)
"רוצה שאני יקנה לך?" שאל.
"כן" אמרתי בחיוך. וצוחקת.
"הרבה זמן לא ראיתי אותך מאושרת ככה" אמר יריב.
"כי הרבה זמן לא הייתי ככה מאושרת" אמרתי "עכשיו תביא לי גילדת שוקו ונייל"
"חח שמנה" אמר יריב. הוא הלך לקנות לי ולו. והלכנו להסתובב קצת בטיילת. "אז מתי אתה חוזר לצבא?" שאלתי.
"עוד יומים" השיב יריב.
"אז אולי נלך מחר בבוקר להליכה בגולדה?" שאלתי (מין מסלול ריצה כזה)
"אני ישתדל לבוא ליום הולדת שלך" אמר יריב.
"אין בעיה" אמרתי "מה תקנה לי?"
"למה נראה לך שאני יספר לך?" שאל יריב "אבל את תאוהבי את המתנה בדוק"
"ממש עוזר לי אני רוצה לדעת מה תקנה לי" אמרתי.
"חבל כי אני לא יספר לך" אמר יריב.
"אתה לא יכול נגדי" אמרתי.
"למה מה תעשי לי?" שאל יריב.
"ידגדג אותך למוות" אמרתי.
"את צריכה לטפוס אותי קודם" אמר יריב והתחיל לרוץ לעבר הדשא. טפסתי אותו והפלתי אותו על הדשא והתחלתי לדגדג אותו. הוא הזיז אותי והתחיל לגדגד אותי
"עזוב אותי משוגע" אמרתי.
"מי לא יכול על מי?" שאל יריב ממשיך לדגדג אותי.
"אתה עלי" אמרתי.
"מי?" שאל שוב ממשיך דגדג אותי.
"אתה לא יכול..עלי" אמרתי.
"אני לא שומע" אמר והמשיך.
"טוב בסדר אני לא יכולה עלייך" אמרתי נכנעת.
הוא עזב אותי. שמתי את ראשי על ברכיו. "וואי איזה יום" אמרתי.
"איזה יום?" שאל יריב.
"היום הכי טוב שהיה לי בחיים" אמרתי "סוף סוף אני מבינה כמה החיים שלי טובים כמה טעיתי שחשבתי שהכל שחור ונורא" אמרתי. הסתכלתי בשמים. בכחול העמוק. נרגעת מכל מה שעבר עלי.
"את הלכת נגד כל העולם חשבת שאת יודעת הכל יותר טוב יותר מכולם והבנת שטעית" אמר יריב "וזה העיקר שעדיין לא מאוחר מידי כדי לתקן את כל הטעויות"
"אולי באמת לא מאוחר" אמרתי.
הרמתי את ראשי מברכיו "טל אני חייבת ללכת" אמרתי
"לאן?" שאל יריב.
"יש לי שיחת בנות אם שני חברות שבאמת דואגות לי" אמרתי וקרצתי לו.
"טוב רוצה אני יסיע אותך?" שאל יריב.
"לשם שינוי אני רוצה ללכת ברגל" אמרתי.
הלכתי קודם למיכל הבית שלה היה קרוב יותר. תומר פתח לי את הדלת הוא היה בלי חולצה חושף לעיניי את גופו החסון. "מיכל בבית?" שאלתי.
"אהמ..כן היא בחדר" אמר תומר "הכל בסדר את נראת שונה?"
"למה שלא יהיה בסדר?" שאלתי "להפך הכל מצוין"
ראיתי חיוך מתפרס על פניו. נכנסתי לחדרה של מיכל. "מה קורה?" שאלתי.
"בסדר אבל יותר חשוב מה איתך" אמרה מיכל.
"למה יותר חשוב?" שאלתי "אייתי הכל מצוין בחיים לא היה יותר טוב" אמרתי.
"וואי לא תאמיני לי כמה אני שמחה לשמוע" אמרה מיכל.
"תקשיבי מיכל…אני הבנתי כמה טעיתי ואולי גם לפעמים הוצאתי את העצבים שלי עלייך ועל אחרים ורציתי שתדעי שמעכשיו הכל יהיה שונה ." אמרתי אחרי כמה זמן שהייתי אצלה הלכתי לליאת. נכנסתי לחדר שלה.
"היי" אמרתי.
"היי מה איתך איך את מרגישה?" שאלה ליאת והסתכלה עלי במבט מוזר.
"בסדר" אמרתי.
"אני רואה" אמרה ליאת "בחיים שלי לא ראיתי אותך כל כך.."
"כל כך מה?" שאלתי
"כל כך יפה כמו עכשיו" אמרה "החיוך מחמיא לך"
חייכתי "וואי תודה ליאת" אמרתי.
"בבקשה" אמרה "את יודעת אני לא מבינה למה ההיית צריכה כל כך שייה איתך איזה גבר"
"גם אני לא. למה אני צריכה כל הזמן גברים מי צריך אותם בכלל" אמרתי.
מן שתיקה הייתה באוויר היא התקרבה אלי ו..'מה הולך כאן?'
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מדהימה שלי ממש יפה;]
הממממממממממשך
QUOTE (chen-daskal @ 20/01/2007) מדהימה שלי ממש יפה;]
הממממממממממשך
תודה מאמייי
המשך מחר או מחרתיים
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
משהו הולך להרוס הכל..??
חחחחח מירבייייי מוכשרת אחתת...!!
די די אני רוצה גם קצת....
המשך אבל דחוף דחוף...
חחחח את ממש אשת אשכולות.. גם סופרת.. גם מארגנת חתונות... 😛😛
שיט אל תגידי לי שהיא לסבית [ליאת] חחחחחחחח
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
המשךךך מאמייייי!!
QUOTE (_ליווש_ @ 20/01/2007) שיט אל תגידי לי שהיא לסבית [ליאת] חחחחחחחח
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
המשךךך מאמייייי!!
חחחחחח סיפור מדהים מאמי תמשיכי...
וגם לך יש מכורה חדשה עכשיו[=
מה הולך פה לעזזאל 😨
מקווה שהם לא לסביות איכס גועל 😯
דרך אגב סיפור מדהים 😎
למה נראלי שכבר נמאס לך לשמוע את זה 😮
והבנתי מאיפה לקחת את המלחמת דגדוגים 😂
מהמסבית פיג'מות שאירגנתי ביום שישי 😁
חחח חולה עלייך 😛
**שרון**
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 20/01/2007) משהו הולך להרוס הכל..??
חחחחח מירבייייי מוכשרת אחתת...!!
די די אני רוצה גם קצת....
המשך אבל דחוף דחוף...
חחחח את ממש אשת אשכולות.. גם סופרת.. גם מארגנת חתונות... 😛😛
חחח תודה מאמי
ותמיד משהו חייב להרוס הכל לא חושבת?
חחח..כה מארגנת חתונות רושמת סיפורים...
מארגנת מסביות רווקות יש עוד הרבה דברים שלא אמרתיי ואני כן
שרון כבר יודעת חח
מה את רוצה קצת? את אחת המוכשרות פה רוצה להיות עוד יותר מוכשרת חח
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (_ליווש_ @ 20/01/2007) שיט אל תגידי לי שהיא לסבית [ליאת] חחחחחחחח
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
המשךךך מאמייייי!!
אני לא יגיד לך תקראי ותראי חח
תודה מאמי המשך אולי היום רוב הסיכוים שמחר
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (NoFOosH @ 21/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 20/01/2007) שיט אל תגידי לי שהיא לסבית [ליאת] חחחחחחחח
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
המשךךך מאמייייי!!
חחחחחח סיפור מדהים מאמי תמשיכי...
וגם לך יש מכורה חדשה עכשיו[=
מאמי תודה שמחה שאהבת את הסיפור שלי
יאייי יש לי מכורה חדשה חחח
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (שרוני110 @ 21/01/2007) מה הולך פה לעזזאל 😨
מקווה שהם לא לסביות איכס גועל 😯
דרך אגב סיפור מדהים 😎
למה נראלי שכבר נמאס לך לשמוע את זה 😮
והבנתי מאיפה לקחת את המלחמת דגדוגים 😂
מהמסבית פיג'מות שאירגנתי ביום שישי 😁
חחח חולה עלייך 😛
**שרון**
חחח תודה שרוני וומש נמאס לי מה אני יגיד לךךךך
איזה נמאס לי אלווי כל הזמן יגידו לי את זה
צודקת באמת לכחתי את זה משמה איך קרעתי את כולם
אין אני אלופה בדגדוגים אין עלי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
מהמם.. ((:
מירבי אני דורשת המשך 😊
QUOTE (סופרמאמי @ 21/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 20/01/2007) משהו הולך להרוס הכל..??
חחחחח מירבייייי מוכשרת אחתת...!!
די די אני רוצה גם קצת....
המשך אבל דחוף דחוף...
חחחח את ממש אשת אשכולות.. גם סופרת.. גם מארגנת חתונות... 😛😛
חחח תודה מאמי
ותמיד משהו חייב להרוס הכל לא חושבת?
חחח..כה מארגנת חתונות רושמת סיפורים...
מארגנת מסביות רווקות יש עוד הרבה דברים שלא אמרתיי ואני כן
שרון כבר יודעת חח
מה את רוצה קצת? את אחת המוכשרות פה רוצה להיות עוד יותר מוכשרת חח
*-*אוהבת*-*
......מירב......
אני לא אוהבת שהכל נהרס.... זה עצוב לי מדי.. 😢
שרון יודעת..? מה היא יודעת שתפי שתפי.. =]
אחראית למצוא חשפן... 😛
חחחחח הבן הכי חתיך נמצא כרגע בגרמניה איפשהו.. אווווווף 😢